gratzquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:27 schreef Mauro het volgende:
tvp.
en tevens mededeling van het hebben van een t4 hoofddeksel.
Bij ons ging het voor de verandering aan de start ook weer eens helemaal mis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:35 schreef Fratz het volgende:
wat een kansloze avond in Karazhan gister. onze tank suckte big time.
zat me ook constant te vragen of hij het wel goed deed -_-.
jammer dat je niet naar Emerald Dream wil (gewone server) Daar zitten aan de alliance kant een hoop Nederlanders met zelfs een eigen guild. wwwblackthorns.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen,
Ik en een paar vrienden zijn op zoek naar een nieuwe realm, we zitten op dit moment op The Venture Co. maar het stikt daar van de oost europeanen. We willen onderhand wel eens een wat meer west europese server joinen. Waar wat meer nederlanders zitten, iemand een idee wat een leuke server kan zijn ?
Wel graag een PVP of een RPPVP server aangezien we allemaal toch graag hordies willen jagen, we zijn alliance. We hebben de volgende chars.
Arundo - 70 Human Paladin
Meiliana - 70 Gnome Warrior
Exorius - 70 Human Warrior
Maloq - 63 Night Elf Druid
Op mijn server wel, met mijn alt (waarmee ik al rond level 40 max alchemy en herbing had, <TBC dan) koop ik de mats goedkoop in en verkoop ik de bars voor een leuk winstje. Zelfde voor Elixir of the mongoose. Die verkopen ook prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
arcanite bars, leveren die nog wat op bij jullie..?
ik verkoop nu primal might transmutes.. levert me 5G fee op, en ik lvl mn alchemy gratis
BT.. muahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat je niet naar Emerald Dream wil (gewone server) Daar zitten aan de alliance kant een hoop Nederlanders met zelfs een eigen guild. wwwblackthorns.nl
dank u vriendelijk.. ik ben niet zo bekend met html.. is verleden tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef Mauro het volgende:
Ik heb gewoon de embeded gebruikt.
[ code verwijderd ]
[afbeelding,link]
Trollbane zitten enorm veel nederlandersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen,
Ik en een paar vrienden zijn op zoek naar een nieuwe realm, we zitten op dit moment op The Venture Co. maar het stikt daar van de oost europeanen. We willen onderhand wel eens een wat meer west europese server joinen. Waar wat meer nederlanders zitten, iemand een idee wat een leuke server kan zijn ?
Wel graag een PVP of een RPPVP server aangezien we allemaal toch graag hordies willen jagen, we zijn alliance. We hebben de volgende chars.
Arundo - 70 Human Paladin
Meiliana - 70 Gnome Warrior
Exorius - 70 Human Warrior
Maloq - 63 Night Elf Druid
`quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:28 schreef Mauro het volgende:
Jeej..
We gaan mensen kicken van het guild. Eindelijk
En we gaan aktief op zoek naar nieuwe mensen (healing classes, maar voornamelijk resto druids) door in het /2 kanaal te spammen en ze een bonus van 500-1000g in het vooruitzicht te stellen
Misschien krijgen we zo de mensen die we zoeken.
Yep. Stamina geeft meer HP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Reneuh het volgende:
Meer healt krijg je puur door te levelen en armor met goede specs?
Nop.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef Denni5 het volgende:
Is ie zo wel te zien?
1 |
Hmmm heb je wat meer info over deze server ? Het liefst joinen we weer een RP PVP server aangezien we allemaal wel graag wat roleplayen. Dus mocht je wat meer info hebben dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:34 schreef Sloavink het volgende:
Hou je van RP? Kom dan op Ravenholdt.. hoop nederlanders, engelsen. Zit er zelf ook op. Fizzletixie is de naam.. gnome mage.
Ik zou als ik jou was een klasse kiezen die je leuk vindt om te spelen en hieraan vasthouden. Je kan wel steeds wisselen van character maar dat komt jouw 'skill' met die klasse niet bepaald ten goede. Elke class heeft z'n sterke en zwakke punten en juist door te levelen leer je deze te benutten/camoufleren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo beste mede wowers, ik heb een serieuze vraag waar ik ook een serieus antwoord op verwacht.
Ik speel nu al een tijdje wow, met diverse characters, maar ik kan me niet concentreren op 1 character om die heel hoog te krijgen (hoogste tot nu toe is lvl 24). Misschien dat het met mijn moteriek te maken heeft, (die is niet zo best). Ook de quest vind ik steeds lastiger worden, ik kan wel engels maar veel quest snap ik geen drol van. Nou kan ik dit wel allemaal gaan opzoek met thottbot ofzo maar dan is het spelelement weg. Heb nu een lvl 20 pala, en ben in Redridge.
Wat is jullie tactiek, als je een vijand of groep vijanden ziet, ga je eerst met de muis klikkend en selecterend erop af of ga je met je toetsenbord (de pijltjes) erheen maak ze af en loot alleen met muis. Wat is de functie van je muis bij wow en je toetsenbord.
Ondanks dat ik toch moeilijk dood te maken ben (pala) ga ik veel en vaak dood, door verkeerde buttons te gebruiken of verkeerd muis gebruik.
Wie kan mij helpen.
Dat muisknoppen binden werkt dat met macro's want daar snap ik nog niet veel vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Ten eerste: Thottbot thottbot en nog eens thottbot fuck het spelelement.
Als ik een mob zie ofzo selecteer ik hem met tab dan gebruik ik auto run (bind op een muisknop) en als ik in range ben dan doe ik frostbolt (F) en als hij dichterbij komt een andere muisknop die frostnova doet en dan ice lance (G). Nu weet ik niet zo heel over paladins maar misschien kan je een key binden aan bubble en flash heal sowieso en dan eentje voor bijvoorbeeld Consecration. Dus je loopt op een mob af je doet Judgement (F-key) dan doe je Consecration(g-key) en dan gewoon rechtermuisknoppen op hem.. mocht je bijna doodgaan dan doe je Bubble (tab-key).
Zoiets denk ik dan
Volgens mij is dat je eigen voorkeur. Als je er eenmaal aan gewend ben zal het wel sneller zijn. Ik vind het persoonlijk fijner om gewoon te klikken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat muisknoppen binden werkt dat met macro's want daar snap ik nog niet veel van. Zijn die echt zo belangrijk.
Echter verdomd goed om te minen!quote:
1. Als je aan de Horde kant een paladin wil.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:36 schreef Reneuh het volgende:
Trouwens. Ik heb nu gewoon WoW, nog geen TBC. Wanneer is het goed om TBC aan te schaffen?
Bedankt mejehoofquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1. Als je aan de Horde kant een paladin wil.
2. Als je aan de Ally kant een shaman wil.
3. Als je lvl 58+ bent.
4. Gewoon kopen, eikel
Oja, je mag nog een keuze maken ook [afbeelding]
/soothequote:
Dat is wel triest op zichquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef CittaR het volgende:
inmiddels een lvl 66 warrior op hellfire server.
kheb er nu een volle 16 dagen aan gezeten... gelukkig ben ik pas aan wow verslaafd geraakt nadat ik mijn middelbare school heb gehaald.
nu snap ik ook waarom een vriend van mij bleef zitten 2 jaar geleden, en daar WoW de schuld van gaf... lol
zonde van je tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:35 schreef Fratz het volgende:
wat een kansloze avond in Karazhan gister. onze tank suckte big time.
zat me ook constant te vragen of hij het wel goed deed -_-.
Aszune.xsa.chquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef tonks het volgende:
Trouwens is jullie realm forum ook zo'n rotzooi?
Wij hebben daar een aparte site voor (in mijn geval dunemaul.org), stukken beter dan die WoW realm forums.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef tonks het volgende:
Trouwens is jullie realm forum ook zo'n rotzooi?
Volgens mij heb je je helemaal suf gelopen door alle gebiedenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef tonks het volgende:
Mauro.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Sawyerr
Inmiddels 346
duur enchantje op je bladequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:55 schreef tonks het volgende:
Mauro.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Sawyerr
Inmiddels 346
Vanaf level 58 kan je outland in dus als je daar in de buurt komt lijkt mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:36 schreef Reneuh het volgende:
Trouwens. Ik heb nu gewoon WoW, nog geen TBC. Wanneer is het goed om TBC aan te schaffen?
Sukkeltje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef Ventilator het volgende:
Áltijd als ik de Account Managment nodig hebt issie offline.
inderdaad. heb op een gegeven moment vriendelijk bedankt en ben een alt gaan levellenquote:
Ik ken een paladin persoonlijk niet zo heel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo beste mede wowers, ik heb een serieuze vraag waar ik ook een serieus antwoord op verwacht.
Ik speel nu al een tijdje wow, met diverse characters, maar ik kan me niet concentreren op 1 character om die heel hoog te krijgen (hoogste tot nu toe is lvl 24). Misschien dat het met mijn moteriek te maken heeft, (die is niet zo best). Ook de quest vind ik steeds lastiger worden, ik kan wel engels maar veel quest snap ik geen drol van. Nou kan ik dit wel allemaal gaan opzoek met thottbot ofzo maar dan is het spelelement weg. Heb nu een lvl 20 pala, en ben in Redridge.
Wat is jullie tactiek, als je een vijand of groep vijanden ziet, ga je eerst met de muis klikkend en selecterend erop af of ga je met je toetsenbord (de pijltjes) erheen maak ze af en loot alleen met muis. Wat is de functie van je muis bij wow en je toetsenbord.
Ondanks dat ik toch moeilijk dood te maken ben (pala) ga ik veel en vaak dood, door verkeerde buttons te gebruiken of verkeerd muis gebruik.
Wie kan mij helpen.
ga je straks broken tooth tamen in badlands?quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lvl 32 huntert report.
sweety trinket!quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei Kara key + niewe trinket http://www.wowhead.com/?item=28034![]()
Ilhoof = fucking makkelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:40 schreef Mauro het volgende:
Eindelijk weer eens wat progressie in het guild.
van de 2 Karazhan groepen die we hebben, hebben beide groepen 2 firstkills gehad.
Beide hebben Illhoof en Nightbane neergehaald
waar de fuck heb je het over???quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:47 schreef vogelkooi het volgende:
wat het precies is, weer ik niet maar is denk ik gurumbashi arena en die lockped, en die troll vechten achter de mage, en de mage heeft zijn camera op de grond staan, dus dan lijkt het mij dat die twee achter hem vechten.
edit, ga ff me mail kijken is het mainstance.![]()
Illhoof was echt makkelijk jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:48 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Ilhoof = fucking makkelijk
nightbane = zomg
Bij Illhoof ben ik precies in het midden te vinden.. zonder nametagquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef tonks het volgende:
Waar sta jij maurotje
En welk lvl ben je nu?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef Baret het volgende:
gisteren 15 uur non-stop gespeeld, en vandaag gaan we lekker door.![]()
Nu moeten die kut servers natuurlijk nog online komen.
Heb nu een lvl 25 mage, lvl 19 hunter en een lvl 16 warrior.quote:
je beseft dat een "twink" honderden gold kost? richting 500 geloof ik..? als je hoogste char lvl 25 is, wordt dat leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:44 schreef Baret het volgende:
[..]
Heb nu een lvl 25 mage, lvl 19 hunter en een lvl 16 warrior.
De warrior was ik gisteren mee begonnen. de hunter word een twink.
Hunter en speelstijl?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef Mauro het volgende:
Hij kan toch ook zijn Hunter een tijd stil zetten, levellen met een ander karakter, goud verdienen en dan investeren?
Maar volgens mij ben je dan de complete speelstijl kwijt van een hunter en kan je beter opnieuw beginnen.
Jup dat weet ik, daarom ga ik verder met mijn andere char's en kom ik later weer terug naar de hunter om die te perfectioneren. En 500 gold halen is niet zo heel moelijk als je er een beetje tijd in investeerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je beseft dat een "twink" honderden gold kost? richting 500 geloof ik..? als je hoogste char lvl 25 is, wordt dat leuk!
Dat dus, en dat van die wennen is gewoon een kwestie van arena, dueleren enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef Mauro het volgende:
Hij kan toch ook zijn Hunter een tijd stil zetten, levellen met een ander karakter, goud verdienen en dan investeren?
Maar volgens mij ben je dan de complete speelstijl kwijt van een hunter en kan je beter opnieuw beginnen.
Nu niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
OMFG.
http://armory.worldofwarcraft.com/character-sheet.xml?r=Blackrock&n=Dirtybishop
KIJKDIE
TRINKET
![]()
![]()
Exalted met sha'tari skyguard op level 19
Haha... lekkere pants.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef ramon1984 het volgende:
YAY! gister eindelijk na 20 runs sv heroic die pants ^^
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Ramonster
blij! : ]
http://armory.wow-europe.com/guild-info.xml?r=Genjuros&n=You+Got+Served&p=1quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:26 schreef Baret het volgende:
hmm een lock lijkt me wel wat, of misschien een rogue of pala.
Bedankt voor de info, ga ik nodig hebben.
Of gewoon wachten totdat me main veel geld heeft en dan een 19 twink helemaal overnieuw beginnen. Gisteren zat ik een beetje in de arena. Moest tegen een lvl 12 en een 14 rogue, was zelf 12. lvl 12 dood gemaakt en lvl 14 moest mij sappen en ging daarna wegrennen en healen anders had ik hem gehad. Sommige mensen kunnen er echt niks van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef tonks het volgende:
Wat je ook kan doen is je hunter nu veel rested laten krijgen, rijk worden met je main en een 29 twink maken.
Ik heb echt een tering hekel aan twinks, trieste kut ventjes die niet kunnen pvpen op hun eigen level en dus andere mensen het leven maar zuur gaan maken. Als ik aan het levellen ben wil ik wel eens een BG doen ofzo maar daar is gewoon geen zak aan omdat er dit soort figuren rondlopen (deze twink zit toevallig in mijn battlegroup). Kijk die dodge chance ook bijvoorbeeld :S, 57.38%. Twinksquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
OMFG.
KIJKDIE
TRINKET
![]()
![]()
Gnome.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Baret het volgende:
Engineer 165/150![]()
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Phixias
Kun je dan 15 over je limiet, ik dacht dat het alleen een voorsprong van 15 had.quote:
Komop dit is toch hartstikke gaaf. Kijk eens wat voor moeite er in zoiets gaat en in veel BG kom je ook veel andere twinks tegen en dat is ook wel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ik heb echt een tering hekel aan twinks, trieste kut ventjes die niet kunnen pvpen op hun eigen level en dus andere mensen het leven maar zuur gaan maken. Als ik aan het levellen ben wil ik wel eens een BG doen ofzo maar daar is gewoon geen zak aan omdat er dit soort figuren rondlopen (deze twink zit toevallig in mijn battlegroup). Kijk die dodge chance ook bijvoorbeeld :S, 57.38%. Twinks![]()
Natuurlijk. Je hebt ook Level 380 blood elf enchanters en ook 380 jewelcrafters.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Baret het volgende:
[..]
Kun je dan 15 over je limiet, ik dacht dat het alleen een voorsprong van 15 had.
Dat wist ik dus weer niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je hebt ook Level 380 blood elf enchanters en ook 380 jewelcrafters.
En daardoor zijn gnome twinks weer in het voordeel (Goblin Jumper Cables kun je andere twinkjes ressen) Maar draenei twinkjes kunnen weer zichzelf healen en humans kunnen weer stealth detectenquote:
Als goed bent in een nelf druid, dan kom je ook best wel ver.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef tonks het volgende:
[..]
En daardoor zijn gnome twinks weer in het voordeel (Goblin Jumper Cables kun je andere twinkjes ressen) Maar draenei twinkjes kunnen weer zichzelf healen en humans kunnen weer stealth detecten. Dus ik denk dat Draenei in het voordeel zijn.
Nouquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
We zitten al met 6 fokkers op Burning LegionLeuk
Maakt het een stuk gezelliger
Het zijn dan wel allemaal leuke, 21+ fokkers hèquote:
Nou komop Isabeau class/race/lvl/armory huphupquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn dan wel allemaal leuke, 21+ fokkers hè
Gek he dat je TBC er op moet hebben voor een TBC trialquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef Baret het volgende:
godver de godver de godverdomme, me account tijd was verlopen dus ik dacht ik speel wel met de expansion trial. Dan MOET je dus tbc geinstalleerd hebben wat ik dus niet heb. Nu moet ik tbs gaan downloaden en tot dan kan ik geen fuck doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is niet gek, maar het is wel gek dat je zonder tbc niet verder kunt spelen met je normale char´s.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gek he dat je TBC er op moet hebben voor een TBC trial![]()
Meeste realms zijn weer online.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef werkeend het volgende:
meeste realms zijn toch nog down dusse wachten moet je toch
Ik heb ook een Isabeau char. Een koe met vlechten. Alleen aangemaakt omdat ik zag dat er nog geen Isabeau op mijn server speeldequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Nou komop Isabeau class/race/lvl/armory huphup
Voor de lol gewoonquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een Isabeau char. Een koe met vlechten. Alleen aangemaakt omdat ik zag dat er nog geen Isabeau op mijn server speeldeVoor de rest heb je niets aan die info, want je speelt toch niet op Burning Crusade.
Dat is wel gek jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Baret het volgende:
[..]
Nee dat is niet gek, maar het is wel gek dat je zonder tbc niet verder kunt spelen met je normale char´s.
Zijn dat patchesquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is wel gek ja. http://wowwiki.com/Patches staan geloof ik snellere download locaties
.
Ik was al hard aan het nadenken waar dr voor moest staanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Baret het volgende:
dat moest dus fr zijn.
hehehehehehquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al hard aan het nadenken waar dr voor moest staanMaar gelukkig bestaat het dus niet.
enGB mits je de engels talige client hebt en op de EU servers speeltquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:22 schreef Baret het volgende:
moet ik nou de us, gb, de of dr versie hebben. gb toch.
Bedankt voor de link maar ik had hem al ja, al 20% gedownload. Bedankt nu gaat het veel sneller.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
enGB mits je de engels talige client hebt en op de EU servers speelt.
Deze had je al gevonden gok ik zo http://wowwiki.com/Patch_mirrors# Full_Client_ Download.
Ik had ook al weer 1000g, wat dingen gekocht enzo, gezakt naar de 550 maar als mijn auctions verkopen zit ik ook weer ver boven de 1000quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef tonks het volgende:
Trouwens Mauro tussenstand:
Gister had ik 650G
Vandaag 1050
wtf hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
OMFG.
KIJKDIE
TRINKET
![]()
![]()
Party'en met een level 70, als je in een gebied doodgaat en gewoon als ghost blijft waar de mobs doodgaan blijf je de rep gewoon krijgen. Zo kan je dus gewoon exalted wordenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Sloavink het volgende:
Hoe grinden jullie gold trouwens? Vind het voor mij ook eens tijd om me Epic vliegertje te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Alsof we dat gaan vertellenHa! vertel je het toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gaan we rekkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef Sebasser het volgende:
oh kut, nu heb ik in het wow topic gepost.![]()
Ik neem wel een overdosis oxazepam.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu gaan we rekken
Langzaam posten dat ie iedere dag ff omhoog komt
Of we maken alvast een nieuwe aan en we geven iedere dag een update in dit topic.
Kan iedereen die jouw AT tsjekt zien dat je een ongelooflijke nurd bent
PWND![]()
Maar dood!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
niks hè...
is een leuke gastkun je lekker mee op stap.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Mauro het volgende:
![]()
niks hè...
is een leuke gastkun je lekker mee op stap.
Hey, welkom! Speel je ook WoW, Sebas?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef Sebasser het volgende:
oh kut, nu heb ik in het wow topic gepost.![]()
nu kan ik niet meer uitloggenquote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw.
ook?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, welkom! Speel je ook WoW, Sebas?
Tonks ga een ander huis kopen, die van Mauro staat te koop.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef tonks het volgende:
Sebasser ga aub een ander topic verbaggeren
Ik heb een heel leuk leven op WoW hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
ook?
Speel jij het dan?
omg, het spel neemt ook langzaam maar zeker iedereen's leven over.
Geen last van Miss_s daar bedoel je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk leven op WoW hoorIk vermaak me prima.
server? karakter? zijde?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk leven op WoW hoorIk vermaak me prima.
Nou, vergeleken met sommige 12-jarige irritante spelertjes is Miss S en stuk beter te pruimen.quote:
*proest*quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met sommige 12-jarige irritante spelertjes is Miss S en stuk beter te pruimen.
Als iemand nu vervelend doet zeg ik maar gewoon dat ik een vent ben met een vrouwelijke bloodelf![]()
Dat zeg je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vergeleken met sommige 12-jarige irritante spelertjes is Miss S en stuk beter te pruimen.
Als iemand nu vervelend doet zeg ik maar gewoon dat ik een vent ben met een vrouwelijke bloodelf![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
Dat zeg je?
Of dat typ je waarna je op enter drukt?
Want als je het zegt, en ik ken je stem, kom je niet geloofwaardig over.
Talpaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik kan best met een diepe bas praten hoor
Maar eh, heb je al ooit WoW gespeeld of vind je het alleen stoer om te zeggen dat het niets is?
En ik heb het vaak genoeg bij jou gezien.quote:
Een paar maanden terug nog welquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
hey wonks, was jij niet gestopt met spelen een paar maand terug?
heet jij wonks?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef Baret het volgende:
[..]
Bedankt voor de link maar ik had hem al ja, al 20% gedownload. Bedankt nu gaat het veel sneller.
Was gestopt omdat ik stage liep.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heet jij wonks?
oh, maar je kon er niet vanaf blijven ofzo?
zit er nicotine in het spel ofzo?
Wat slap zeg.
Cookies verwijderen wil ook wel eens helpen, als je niet kan uitloggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:45 schreef Mauro het volgende:
weer onder mijn normale naam posten
eindelijk uit kunnen loggen.
Kan ik niet hier op t werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cookies verwijderen wil ook wel eens helpen, als je niet kan uitloggen.
Oh, vandaar.quote:
maaktnietsuit,ikpostgewoonontopic.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef tonks het volgende:
Nu maar hopen dat ijsmeis snel online komt
ja, van die heb ik dus die oplossing van dat je 1 keer wel met cc moet betalen, mara dat is dus niet mogeliujk dus dan zal er een andere op[lossing moeten komen, maar dat was alleen on-topic, niks om je druk over te maken dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Mauro het volgende:
Moet ik die map ff zoeken.
maar dat zal wel kunnen
Maar uh.... je on-topic-probleem:
misschien ff bellen met billing-support van blizzard?
of anders met technical support?
Hm, daar riepen ze niks over.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef tonks het volgende:
Die oplossing had ik ook. Totdat ik belde! en toen deden ze eenmalig een automatische incasso terwijl ik ze aan de telefoon had. Uurtje later kon ik weer spelen.
Ik zei gewoon in het land waar ik woon is het niet zo gewoon om een credit card te hebben dus wij hebben er geen en niemand in mijn directe omgeving heeft er eenquote:
En daar is geen woord van gelogen en dat weten ze bij de helpdesk neem ik aan ook gewoon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef tonks het volgende:
Ik zei gewoon in het land waar ik woon is het niet zo gewoon om een credit card te hebben dus wij hebben er geen en niemand in mijn directe omgeving heeft er een
Ik heb geen probleem met mijn account, dat komt omdat ik er geen heb.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt dus gewoon zelf een probleem met je account en komt hier afgeven omdat je niet kan spelen?![]()
Damn zeg...quote:
Heb ik dat nodig?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Damn zeg...
Nu nog finkle's skinner opduikelen van The Beast in UBRS en een enchant op je handjes en je hebt 390
Hoe wil je anders cobrascales skinnen?quote:
De wereld vergaat niet. (Hoewelquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef Baret het volgende:
teringzooi, downloadde ik een full versie van tbc van wowwike blijft het gewoon standaard wow te zijn. Vind ik eindelijk de normale versie gaat die 16 kb per sec. Nu doe ik het weer via de standaard downloaden. Als ik dat op het begin had gedaan was ik allang klaar geweest.![]()
![]()
![]()
Ik vind het met TBC alleen maar beter geworden. Het heroic systeem maakt de 5 mans dungeons een stuk leuker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef thunderbunny het volgende:
na bijna 2 jaar spelen gestopt. imo hebben ze t verneukt met TBC. De epic feel die je eerst had bij dungeons is totaal verdwenen, en pvp is aan gort, of je moet arena meerekenen en ik verdom t om een 3 minuut spec te hebben.
Ik spring zo uit de raam hoor, ik doe het echt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
De wereld vergaat niet. (Hoewel...)
Mag ik je gold hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik spring zo uit de raam hoor, ik doe het echt.![]()
quote:
quote:
Die is zo hard, tevens een van de dingen waarom ik wow wou spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef Maruna het volgende:
deze wel eens gezien dan?
http://www.youtube.com/watch?v=M_og14JAlBk
een guild die een begrafenis verstoord. Was iemand overleden, een vrij bekende speler op dat realm. Op de plek waar hij vaak viste (ingame) werd hij herdacht door een heleboel horde spelers. Toen kwam de alliance!!!
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef Baret het volgende:
[..]
Die is zo hard, tevens een van de dingen waarom ik wow wou spelen.
lol, ik weet nog dat ik met open mond zat te kijken van. Pff dit is echt vet, beetje elkaar afslachten in een groep. Later zag ik pas dat het echt een begrafenis was.quote:
Moo moo dr00dquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Isabeau
Dat viel mij net ook al opquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef tonks het volgende:
Ze zijn wel gemeen daar op armory "Untalented"
Ik weet hoe het werkt, dit is mijn secondquote:
Die zuigt manquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Tain het volgende:
Woei Maulgar down en http://thottbot.com/i28800 gewonnen nu weer terug respeccen naar Enhancement xD
Jij moet meer voor stamina en agility gaan, intellect is best wel onbelangrijk voor jou. Strength is goed als je veel melee gaat met je hunter. Als je alles van afstand doet en je pet laat tanken moet je agility en stamina hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Slappy het volgende:
Hi
He ik ben beetje Wow noob soms omdat ik nooit handleiding lees
Maar als je items hebt met veel intellect moet je juist niet hebben toch?
Ik ben een hunter
Op 70 is ie niet zo leuk meer. Maar op 60 met een grote raid heeft het mij in ieder geval veel plezier gebrachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol net ff door MC gestealth maar had toch iets meer verwacht van de grote MC instance.
Paar keer gezien met me vriendin toen ze er was maar wat een gezeik continue hoe iets te doen, mij niet gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:58 schreef Mauro het volgende:
Molten Bore inderdaad.
zondagavond om 7 uur erin en om half 10, 10 uur er weer uit zijn.
Dat is wat ik me ervan herinner. Was er ook altijd met 2 karakters tegelijkertijd. Mage en lock.
Ik ben er ook nooit, behalve als ik JC moet trainenquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow ook nog ff naar The Exodar geweest maar dat is helemaal uitgestorven daar kan bijna letterlijk gewoon ront gaan rennen op me mount is toch niemand.
Hey, die dropte die voor ons eergister ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Tain het volgende:
Woei Maulgar down en http://thottbot.com/i28800 gewonnen nu weer terug respeccen naar Enhancement xD
Gewoon weekje wachten. Zijn de PTR's trouwens up want dan kan ik wel ff kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef znarch het volgende:
Weet iemand iets over de stats en looks van Season 2 wapens ?. Ik wil weten hoe mijn nieuwe swords eruit gaan zien
Molten corequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol net ff door MC gestealth maar had toch iets meer verwacht van de grote MC instance.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef viezerdt het volgende:
pbateman wat doe je op t deathwing forum, verveel je je ofzo ^^?
Die zijn up maar daar zijn ze niet te vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon weekje wachten. Zijn de PTR's trouwens up want dan kan ik wel ff kijken.
armory heeft nu zelf die functionaliteit.. kijk maar eens goed als je je muis op een item "hoovered"..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Atrimar het volgende:
Wat is een goede set items voor een hunter in een guild dat niet raiden kan (te weinig members) ik heb nu deze gear: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Atrimar
Vind zelf dat de gear wel okay is op zich, maar wat is echt beter?
Dat zuigtquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Die zijn up maar daar zijn ze niet te vinden![]()
Klopt, al moet ik zeggen dat het soms moeilijk bepalen is wat nu beter is, wil ik meer AP, of meer Agility waardoor mijn crit omhoog gaat. Vandaar de vraagquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
armory heeft nu zelf die functionaliteit.. kijk maar eens goed als je je muis op een item "hoovered"..
''time is money friend''quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Goblins zijn tof. "I got a long day kid."
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=202520573&sid=1quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef Koentje3 het volgende:
Wat zijn de beste talents voor een warlock?
Die waar jij het lekkerst mee speeltquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef Koentje3 het volgende:
Wat zijn de beste talents voor een warlock?
Daar was een andere lock gister ook al mee aan het pimpen jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
Affliction hier. Corruption instant cast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |