mensen die belspelletjes presenteren moeten sowieso ritueel geslacht wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens)
dat dacht ik ook al, wat zal het daar gestonken hebben!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja die bank staat in de "hondenkamer" , dus die honden raggen alle meubels daar stuk en het behang en het tapijt en de gordijnen.
het zal er vast ook heeeeeeeeeerlijk ruiken in die kamer
wat is daar nu het nut van, een hondenkamer waar die beesten alles aan gort kunnen bijten en onderkwijlen en erger? er groeien duizenden en duizenden honden op zonder hondenkamer, en dat is dan dierenverwaarlozing of zo?
Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
OK, onder druk gezet was niet de goede woordkeuze. Maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me er een groot plezier mee als...".
Als je iemand zo een hak wilt zetten dan doe je dat toch lekker zelf. Gebruik je er een ander voor, dan ben je dubbel laf en daar heb ik geen woorden voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?
zij heeft die jongen misschien onder druk gezet met een beloning of misschien was hij wel chantabel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
Mee eens met jou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.
Heeft ie gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
was dan ff komen helpen schoonmaken ofzo
nadat hij de foto's had gemaakt zekersquote:
Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".
Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:
De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!
[..]
Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
nadat hij de foto's had gemaakt zekers![]()
Klopt, ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef JohnDope het volgende:
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.
Fulltime poepstamper denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het mee eens hoor.
Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist)
Ja dat heeft hij van Astrid gekregen!! Maar ze zit erg over Rob in..Begreep ik !quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Is dat de vrouw van wie Martijn van den Berg de foto's heeft gekregen?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het mee eens hoor.
Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist)
Oh, de keren dat ik daarlangs zapte was het altijd die kale man die de boel zat op te hitsen, maar het is inmiddels een heel 'team', begrijp ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef doeka het volgende:
[..]
Die heeft een geweldige carriere als verkoper bij Live Shop
Doe dan even gezellig in het topic posten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef JohnDope het volgende:
In de Televaag stond dat Rob him zelf gewoon achter het uitlekken van die foto's zit.
quote:Jeugdvriendin Astrid biecht op: 'Rob heeft er niets mee te maken'
AMSTERDAM - Astrid Collée is de dame in kwestie die de foto's van het enstig vervuilde huis van Belinda Meuldijk, naar LiveShop-presentator Martijn van den Bergh heeft gemailed. "Het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", laat de jeugdvriendin van Rob de Nijs weten.
Astrid is sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van het showbizz-koppel bleef ze nog bevriend met Rob en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard laat Astrid weten dat de zanger de beruchte foto's naar haar heeft gemailed. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Volgens Astrid was het ook niet de bedoeling van Rob dat de vieze foto's van Belinda's huis lekten. "Rob heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij staat hier helemaal buiten. Hij verdient deze negatieve aandacht niet."
quote:Martijn van den Bergh maakt geen vrienden
AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carrière vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...
Martijn heeft met zijn geldingsdrang om een bekende Nederlander te worden zijn eigen glazen ingegooid. Wouter Klok, die een eigen managementsbureau heeft, laat weten dat hij 'niet met dat soort mensen wil samenwerken'. Martijn zal dus op zoek moeten gaan naar een andere manager...
Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'
Sophia geeft toe dat Martijn niet een van haar favoriete collega's is. " Hij staat niet in mijn top drie. Hij heeft weleens gezegd: 'Ik wil beroemd worden.' Dat kan natuurlijk, maar doe dat niet over de rug van een ander."
Het stond vanmorgen al in De Krant :Squote:Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe dan even gezellig in het topic posten.
[..]
[..]
Die jongen heeft helemaal niks om zeep geholpen, integendeel.quote:AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carrière vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...
Dit is ook weer zo'n heerlijk bullshit praatje van die blonde tante.quote:Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'
Doeiiiiiiiiquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Poe hequote:Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws.
Ja, dat komt vast hard aan bij die jongen. Ik bedoel, als Sophia de Boer, dé Sophia de Boer klaar met je is wil dat wel wat zeggen..quote:
Hij word 65 jaar dit jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Samson het volgende:
Bottomline: Rob is gewoon een zielige ouwe vent![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat geklets over 'carriere over' vind ik ook wat overdreven
Die Peter weetikhoedieheet royaltywatcher lag ook in het vuilnis in NY om Maxima te fotograferen. Met hem is het best goed gekomen, lijkt me
Bijna het zelfde verhaal als in de telegraaf die ik hier geplaatst hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:26 schreef static het volgende:
Met dank aan de topicreport: http://asty2.hyves.nl/
http://www.endandit.nl/en(...)ijk-nog-een-staartje
ok, maar hoe kan het nou dat zo'n jonge gozer zo'n ouwe taart uitzoekt. Kijk dat je als puber op een milf hunt ok.... maar als je 29 bent en een moppie van 20 jaar ouder uitzoektquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Belinda is ook niet mijn type vrouw, vind haar iets te naief met al haar dierenliefde maar het is geen slecht mens
Niet erbijzetten dat ik foto's van de foto's heb gemaakt hoor. Straks word ik ook nog aangeklaagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:46 schreef static het volgende:
We doen het nog eens dunnetjes over
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had al zo´n vermoeden dat zij erachter zat.. Nouja, hebben ze vanavond in Boulevard weer een nieuw persoon die ze kunnen bellen, Henriette zit maar alvast klaar bij de telefoon!quote:’Mijn huiskamer is geen asiel’
Aanstaande Rob de Nijs achter verspreiden foto’s
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
De aanstaande echtgenote van Rob de Nijs, Henriëtte, heeft een centrale rol gespeeld in het verspreiden van de gewraakte foto’s.
Klokkenluider Martijn van den Bergh: „Henriette Koetschruiter en een jeugdvriendin van Rob en Belinda, Astrid Collée , vertelden mij steeds hoe vuil Belinda’s huis was. Nadat de foto’s door Astrid naar mij waren gemaild, belde Henriëtte mij nog. Letterlijk zei ze dat het tijd was die heks, lees Belinda, een lesje te leren.”
„Het huis in Bosch en Duin is mijn huis, het staat op mijn naam en ik heb er Belinda meerdere keren op gewezen dat het beter onderhouden moet worden. Vier jaar geleden heb ik het gerenoveerd. Ik heb een schoonmaakploeg en diverse werksters langs gestuurd. Maar het heeft niet mogen baten”, schrijft Rob in een e-mail. „De toestand daar is altijd met de mantel der liefde bedekt.”
Aanval
Rob de Nijs, die in echtscheiding ligt met Belinda, gaat in de aanval. Terwijl jeugdvriendin Astrid Collée, die gisteren toegaf de foto’s te hebben doorgemaild aan ’nieuwslek’ LiveShop-presentator Martijn van de Bergh, benadrukt dat de zanger er echt niks mee te maken heeft. „Het was niet zijn bedoeling dat een en ander gepubliceerd zou worden en ook niet de mijne.”
Dit is overigens geheel in strijd met wat Martijn gisteravond aan ons vertelt. Hij voegt een schokkende versie toe. Martijn zegt dat Astrid en Henriette, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs twee handen op één buik zijn. „De goede vriendinnen praatten de hele tijd over hoe vies het huis van Belinda is. Ook het feit dat zij leningen nog niet had afgelost, was onderwerp van gesprek. Dat vertelden ze ook allemaal tegen mij. In een telefoongesprek naar aanleiding van de foto’s heeft Henriëtte letterlijk tegen mij gezegd dat het tijd werd die heks, lees Belinda, op haar nummer te zetten. Astrid gebruikte letterlijk het woord lekken. Henriëtte benadrukte dat niemand er ooit achter mocht komen dat zij en Astrid hiermee te maken hadden.” Martijn voegt toe: „Ik heb net een sms’je van Astrid gehad. Ze zegt dat ik niet met de pers moet praten, dat zij desnoods bereid is alle schuld op zich te nemen. Maar ik voel me genaaid.”
Thierry Duval, de aanstaande van Belinda gelooft zijn oren niet: „Vroeger, toen Yoshi net was geboren, was Astrid Collée bevriend met Rob en Belinda. En met Henriëtte gingen we, sinds zij met Rob is, heel goed om. Ik dacht dat dat echt was.”
Het huis staat bij mij in de buurt. Het is een beetje een "vergane glorie jaren 60 huis".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef milagro het volgende:
Hoe dan ook, het is idd doodzonde van het huis....
het hoeft toch ook geen kapitale villa te zijn om het zonde te vinden van een net gerenoveerd huis?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Het huis staat bij mij in de buurt. Het is een beetje een "vergane glorie jaren 60 huis".
Het is zeker geen villa van een paar miljoen. De grond waar het op staat is wel goud waard.
In Bosch en Duin staat het huis waar ze woontquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef JohnDope het volgende:
Zal wel in het boerenland zijn waar dat hok van der staat. Het zag er namelijk prijzig uit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
In Bosch en Duin staat het huis waar ze woont![]()
Wat ben jij erg zeg.quote:
Dat ze op de Taveernelaan woont. Ach...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat ben jij erg zeg![]()
Dat zeg je toch niet op een forum
Ze mag misschien wel in een ongekende midlife-crise zitten, maar haar adres posten gaat me wel erg ver.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op de Taveernelaan woont. Ach...
Smerige boel en ranzig wijf trouwens.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:
Ze mag misschien wel in een ongekende midlife-crise zitten, maar haar adres posten gaat me wel erg ver.
Als belinda hier achter komt, kan het misschien wel weer een proces worden...
OMG!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel zo, als ze hier echt werk van zou willen maken, dan gaat ze winnen.
En als de zaak zwak is omdat ze met een zure rechter te maken heeft, dan verzint ze er wat bij, dat ze bijvoorbeeld door dit bericht bedreigd wordt e.d.
Meevallen? Het land zit vol verborgen mafketels. Kijk dat als mensen je moeten hebben, is nog wel te overzien, maar als een onbekend individu je moet hebben, wordt het tamelijk freaky en zeker als diegene via internet makkelijk aan jou adres kan komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef BettyR het volgende:
Och, als zelfs de gemeente Zeist haar adres op haar website heeft staan zal het allemaal nog wel meevallen toch?
Als je je huis er zo bij laat staan lijk je me sowieso geen helder licht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:
nou, als je als bekende nederlander je gegevens op internet hebt staan, dan ben je echt super dom.
BVO, ik snap niet dat jij haar adres hier neer typtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op de Taveernelaan woont. Ach...
Smerige boel en ranzig wijf trouwens.
http://www.zeist.nl/content.jsp?objectid=20009quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BVO, ik snap niet dat jij haar adres hier neer typtZou jij leuk vinden als iemand jou adres hier neer zou zetten
BAH
Ja vies en smerig dat wel. ik zou zo niet kunnen wonenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef BVO het volgende:
Sorry Truus.
Maar wat vind jij nou van dat zooitje in Belinda's huis?
Bron: endandit.nlquote:Rattengate krijgt mogelijk nog een staartje
De geheimzinnige dame die de Belinda-foto's heeft gemaild naar Martijn van den Bergh is Astrid Collé. "Maar het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", aldus de jeugdvriendin van Rob de Nijs.
Astrid is al sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van Rob en Belinda bleef ze goed bevriend met de zanger en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard liet ze weten dat Rob de beruchte foto's naar haar heeft gemaild. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien. Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid: ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Maar is dat wel zo? Martijn van den Bergh (*klik*) en Astrid (*klik*) hebben een paar keer contact gehad op Hyves.
Op 2 mei van dit jaar 'krabbelt' Martijn Astrid:
Quote:
Ik was gelukkig vrij. Heb me heerlijk vermaakt in Amsterdam. Laten we idd de rest maar persoonlijk mailen haha, anders staat de Party volgende week vol nieuws! ;-)
Waren de twee hier al een plan aan het smeden om anoniem de foto's door te spelen naar een roddelblad zoals de Party of de Privé? Want ze verwachtten natuurlijk niet dat het roddelblad hun bron bekend zou moeten maken. Jammer genoeg voor hen gebeurde dat wel en moesten Rob en Martijn al met de billen bloot.
Overigens heeft Martijn dondermiddag om 16:30 nog een berichtje geplaatst op zijn hyves:
Quote:
Ola, tja en dan zie je ineens op alle kranten je eigen hooft staan. Ik krijg het gelukkig niet helemaal mee wat er allemaal speelt in Nederland, dat is maar goed ook denk ik. Ik heb er erge spijt van, en probeer naar een goede oplossing te zoeken. :'-( Maar lieve mensen wat een toestand. Ik hoop voor iedereen op een positieve afloop. :-D Nu heb ik twee dagen iedereen te woord gestaan, en hoop dat het nu voorbij is. ik ga nog even lekker genieten van mijn vakantie. en hoop op wat rust.
Ga ergens anders janken, alsof iemand de behoeft heeft hier om in zn auto te stappen en naar de godvergeten Taveernelaan te rijden om een ondergescheten crib te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had alleen over Bosch en DuinNiet over haar adres
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Quote:
Ola, tja en dan zie je ineens op alle kranten je eigen hooft staan. Ik krijg het gelukkig niet helemaal mee wat er allemaal speelt in Nederland, dat is maar goed ook denk ik. Ik heb er erge spijt van, en probeer naar een goede oplossing te zoeken. :'-( Maar lieve mensen wat een toestand. Ik hoop voor iedereen op een positieve afloop. :-D Nu heb ik twee dagen iedereen te woord gestaan, en hoop dat het nu voorbij is. ik ga nog even lekker genieten van mijn vakantie. en hoop op wat rust.
Ik had Boulevard de link gemaild, ze noemen het direct 'Rattengate'. Hoe origineelquote:
Hoe zou jij het noemen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had Boulevard de link gemaild, ze noemen het direct 'Rattengate'. Hoe origineel.
Misschien wilde hij alvast enige bewijzen hebben voor het geval het ooit zo ver zou moeten komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.
laat die het lekker uitzoeken.
Jup, hun redactieteam hanteert erg sterk het motto: 'waarom opnieuw het wiel uitvinden'...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had Boulevard de link gemaild, ze noemen het direct 'Rattengate'. Hoe origineel.
Ik begrijp niet zo goed wat je nu met bovenstaande wil zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:17 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff, jaja ik smul mee, de foto's zijn verleden jaar augustus gemaakt, dus niet van een nu, een actuele toestand, bv het trapportaal ziet er absoluut niet als pas gerenoveerd uit.
Dat die ezel door het hele huis liep was al bekend uit interviews en foto's toen ze nog bij elkaar waren.
Verder is die zoon autistisch en bij mijn weten de 21 al gepasseerd, het gaat dus niet om een klein kind. En uit vroegere interviews bleek al dat Rob niet met die handicap overweg kon en alle zorg en opvoeding op Belinda neerkwam. Ze woonden ook gescheiden op het terrein.
Btw, zijn grootste hits zijn wel door Belinda geschreven..
Ik denk dat yvonne daarmee bedoelt dat Rob wat betreft zijn carrière een hoop aan Belinda te danken heeft, en nu naar haar uithaalt met die foto's.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je nu met bovenstaande wil zeggenHet komt erop neer dat het gewoon een zwijnestal is daar bij Belinda. Als het in augustus zo was, waarom zou ze nu ineens de schoonmaakwoede te pakken hebben gekregen. En die zoon kan lichamelijk wel 21 zijn maar geestelijk is het natuurlijk nog wel een kind. En waarom is het relevant in dit verhaal dat zijn grootste hits door Belinda zijn geschreven. Wat heeft dat er nu mee te maken
![]()
Zie, zo makkelijk is het een yvonne te vertalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat yvonne daarmee bedoelt dat Rob wat betreft zijn carrière een hoop aan Belinda te danken heeft, en nu naar haar uithaalt met die foto's.
Voor de rest denk ik dat ze bedoelt dat hij al langer wist van de situatie en natuurlijk ook van Yoshi's autisme, en niemand hem er ooit over gehoord heeft. Althans niet zo explosief als nu, en dus is het de vraag waarom hij er nu zo'n bombarie van maakt.
Ah, ok, dat helptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat yvonne daarmee bedoelt dat Rob wat betreft zijn carrière een hoop aan Belinda te danken heeft, en nu naar haar uithaalt met die foto's.
Voor de rest denk ik dat ze bedoelt dat hij al langer wist van de situatie en natuurlijk ook van Yoshi's autisme, en niemand hem er ooit over gehoord heeft. Althans niet zo explosief als nu, en dus is het de vraag waarom hij er nu zo'n bombarie van maakt.
*huilt*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
538 deejay maakt parodie op oude hit van Rob de Nijs.
Beluister hier de parodie die Radio 538 deejay Edwin Evers heeft gemaakt op de single 'Ritme van de regen'.
De parodie: mms://media.radio538.nl/s(...)070612-robdenijs.wma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |