abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 09:08:31 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50439036
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens )
mensen die belspelletjes presenteren moeten sowieso ritueel geslacht worden
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:42:06 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50439935
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ja die bank staat in de "hondenkamer" , dus die honden raggen alle meubels daar stuk en het behang en het tapijt en de gordijnen.
het zal er vast ook heeeeeeeeeerlijk ruiken in die kamer

wat is daar nu het nut van, een hondenkamer waar die beesten alles aan gort kunnen bijten en onderkwijlen en erger? er groeien duizenden en duizenden honden op zonder hondenkamer, en dat is dan dierenverwaarlozing of zo?
dat dacht ik ook al, wat zal het daar gestonken hebben!!

en zo'n hondenkamer lijkt me helemaal niet handig, want die beesten snappen niet dat als ze het daar wel mogen vernielen, waarom dan niet die mooie knisperend nieuwe leren bank in de woonkamer? er gaat tenslotte niets boven een lederen chewtoy...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_50441138
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 10:26:27 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50441190
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

OK, onder druk gezet was niet de goede woordkeuze. Maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me er een groot plezier mee als...".
hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?
pi_50441278
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?
Als je iemand zo een hak wilt zetten dan doe je dat toch lekker zelf. Gebruik je er een ander voor, dan ben je dubbel laf en daar heb ik geen woorden voor
pi_50445266
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
zij heeft die jongen misschien onder druk gezet met een beloning of misschien was hij wel chantabel?

De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door JohnDope op 14-06-2007 12:34:52 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:44:29 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50445773
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.
Mee eens met jou.
Hun gezamelijke vriendin Ik ben benieuwd wie het wel is!!!
pi_50446340
Ik ook wel, diegene heeft namelijk heel wat uit te leggen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50446450
wat een rukker die nijs, hij maakte foto's omdat hij zich zorgen maakte om zijn zoon?
Die foto's maakte hij met opzet als bewijs tegen zijn ex...jemig

was dan ff komen helpen schoonmaken ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50447032
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
was dan ff komen helpen schoonmaken ofzo
Heeft ie gedaan.
pi_50449051
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Heeft ie gedaan.
nadat hij de foto's had gemaakt zekers
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 14:44:51 #112
43556 miss_dynastie
pi_50450369
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".
Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:
Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.
pi_50450717
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!
[..]

Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.

Die belspelkoning die komt zelf uit de roddelwereld en hij zit waarschijnlijk op 'zwartzaad' omdat hij een belspelletje moet doen, dus van hem is het wel te begrijpen dat hij even een forwardje deed naar Evert Santegoed...

(het wordt nog sneakier omdat die fotodoorstuurder er wel mee dacht weg te kunnen komen, door iemand anders die foto's naar de prive te laten sturen en vervolgens gewoon weer als huisvriend door het leven te kunnen gaan)
pi_50451569
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
nadat hij de foto's had gemaakt zekers
Dat dan weer wel.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 15:29:42 #115
43556 miss_dynastie
pi_50452121
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef JohnDope het volgende:
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.
Klopt, ben ik het mee eens hoor.

Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist )
pi_50452236
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist )
Fulltime poepstamper denk ik.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:17:10 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50458685
Straks bij RTL Boulevard de vrouw die de foto's doorgespeeld heeft.

Ze blijven bezig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50459422
Het is 'Astrid'.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:54:07 #119
15080 static
pi_50459737
Lekker zooitje, iedereen spreekt elkaar tegen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50459808
Is dat de vrouw van wie Martijn van den Berg de foto's heeft gekregen?
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:59:26 #121
15080 static
pi_50459898
Yep.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:00:11 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50459919
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Is dat de vrouw van wie Martijn van den Berg de foto's heeft gekregen?
Ja dat heeft hij van Astrid gekregen!! Maar ze zit erg over Rob in..Begreep ik !
Ik begreep dat die Astrid Albert ook kent van school
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:02:47 #123
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50460006
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die heeft een geweldige carriere als verkoper bij Live Shop
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_50460081
"Hier heb ik nog een foto van heel lang geleden
Maar als ik blijf kijken dan wordt het weer heden"

Die belspeljongen ja sorry dat ik het zeg maar wat een SUKKEL ;
wil je die foto's even doorgeven aan de Prive ? daar zou de familie de Nijs heel blij mee zijn
Telsellknulletje ; ja hoor !
--------------------------> sommige mensen op deze wereld hebben echt het iq van een omhooggevallen pindarotsje.

Belspelknul is triest, die vriendin ook want die schijnt het weer tegen te spreken dus iemand zit te liegen

Ik heb te doen met Belinda

Ach ik wacht met smart op de volgende aflevering van Dit Was Het Nieuws ;

".... of zoals Rob de Nijs al zei na de scheiding ;gelukkig hebben we de foto's nog"'

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_50462276
Pff, ik zie net dei ouwe snollekop bij SBS shownieuws (Patty B... ) en die zit die Martijn finaal af te branden. OK, hij zal dan die foto's hebben doorgespeeld, maar daar zit dus echt wel Rob zelf achter natuurlijk, dat kan een geestellijk zwakbegaafde nog uitpuzzelen.

En dan ook nog zo'n blonde belspeldoos die hem ook helemaal door t slijk zit te halen. En dit allemaal om een zondebok te hebben en Rob voor verdere ellende te behoeden.

T zal een misselijk heaumeautje zijn die Martijn, maar dit vind ik nogal een kutstreek. En dat allemaal om het goeie imago van die schuilnicht de Nijs te bewaren
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 20:10:56 #126
43556 miss_dynastie
pi_50462599
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef doeka het volgende:

[..]

Die heeft een geweldige carriere als verkoper bij Live Shop
Oh, de keren dat ik daarlangs zapte was het altijd die kale man die de boel zat op te hitsen, maar het is inmiddels een heel 'team', begrijp ik
pi_50466498
In de Televaag stond dat Rob him zelf gewoon achter het uitlekken van die foto's zit.

En men moet natuurlijk niet de pijlen gaan richten op vd Bergh, hem kan je in deze hele kwestie nog het minst kwalijk nemen.
pi_50466671
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef JohnDope het volgende:
In de Televaag stond dat Rob him zelf gewoon achter het uitlekken van die foto's zit.
Doe dan even gezellig in het topic posten.
quote:
Jeugdvriendin Astrid biecht op: 'Rob heeft er niets mee te maken'

AMSTERDAM - Astrid Collée is de dame in kwestie die de foto's van het enstig vervuilde huis van Belinda Meuldijk, naar LiveShop-presentator Martijn van den Bergh heeft gemailed. "Het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", laat de jeugdvriendin van Rob de Nijs weten.

Astrid is sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van het showbizz-koppel bleef ze nog bevriend met Rob en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard laat Astrid weten dat de zanger de beruchte foto's naar haar heeft gemailed. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."

Volgens Astrid was het ook niet de bedoeling van Rob dat de vieze foto's van Belinda's huis lekten. "Rob heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij staat hier helemaal buiten. Hij verdient deze negatieve aandacht niet."
quote:
Martijn van den Bergh maakt geen vrienden

AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carrière vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...

Martijn heeft met zijn geldingsdrang om een bekende Nederlander te worden zijn eigen glazen ingegooid. Wouter Klok, die een eigen managementsbureau heeft, laat weten dat hij 'niet met dat soort mensen wil samenwerken'. Martijn zal dus op zoek moeten gaan naar een andere manager...

Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'

Sophia geeft toe dat Martijn niet een van haar favoriete collega's is. " Hij staat niet in mijn top drie. Hij heeft weleens gezegd: 'Ik wil beroemd worden.' Dat kan natuurlijk, maar doe dat niet over de rug van een ander."
pi_50466743
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Doe dan even gezellig in het topic posten.
[..]

[..]
Het stond vanmorgen al in De Krant :S
quote:
AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carrière vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...
Die jongen heeft helemaal niks om zeep geholpen, integendeel.

Als het waar is wat de Telegraaf publiceert, dan heeft Rob de Nijs zichzelf om zeep geholpen. En wouter Klok is natuurlijk ook een manager van Niks, want anders had hij geen belspelmensen in zijn stal staan
quote:
Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'
Dit is ook weer zo'n heerlijk bullshit praatje van die blonde tante.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:07:04 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50466837
Jeugdvriendin Astrid biecht op:

'Rob heeft er niets mee te maken'

AMSTERDAM - Astrid Collée is de dame in kwestie die de foto's van het enstig vervuilde huis van Belinda Meuldijk, naar LiveShop-presentator Martijn van den Bergh heeft gemailed. "Het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", laat de jeugdvriendin van Rob de Nijs weten.

Astrid is sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van het showbizz-koppel bleef ze nog bevriend met Rob en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard laat Astrid weten dat de zanger de beruchte foto's naar haar heeft gemailed. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."

Volgens Astrid was het ook niet de bedoeling van Rob dat de vieze foto's van Belinda's huis lekten. "Rob heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij staat hier helemaal buiten. Hij verdient deze negatieve aandacht niet."

Bron

pi_50466890
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Doeiiiiiiii

En dat is nog buiten het feit dat ze foto's van haar goede vrienden aan derden laat zien.
pi_50467190
Ja wat is het nu voor onzin om die vdBergh als zondebok te maken? Wie heeft er nu in EERSTE instantie die foto´s GEMAAKT??? Juist... Rob dus.. Die ´Astrid´ beweert nu bij Boulevard dat die Martijn zijn verhaal niet klopt, maar ik hoorde Albert bij Boulevard iets zeggen dat die Martijn een verklaring bij de advocaat van Meuldijk heeft afgelegd waarin hij ook zegt mailcontact te hebben waarin staat dat hij het van Astrid ´met klem´ naar de Prive moest sturen.. Tja als hij het bewijs heeft, kan Astrid mooi haar praatje opdoeken Dit is nou een typisch gevalletje van ´koekje van eigen deeg´ voor Rob: je gooit anoniem via via wat fotootjes naar de Privé om je ex zwart te maken, maar dan moet de Prive opeens zijn bron kenbaar maken, en daar had niemand op gerekend, aangezien dat nog nooit heeft gehoeven... en dan ben je opeens zelf het zwarte schaap... DEAL WITH IT ROB!!!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 22:16:44 #133
43556 miss_dynastie
pi_50467275
quote:
Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws.
Poe he

En Rob is echt idioot bezig geweest. Dat hij die foto's maakte oké, snap ik nog, maar ze een beetje door gaan zitten mailen
pi_50467330
Bottomline: Rob is gewoon een zielige ouwe vent
pi_50467422
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Poe he
Ja, dat komt vast hard aan bij die jongen. Ik bedoel, als Sophia de Boer, dé Sophia de Boer klaar met je is wil dat wel wat zeggen..
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:22:58 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50467543
Ik vind die Astrid toch geen echte vriendin van Rob..Anders doe je zoiets niet.
Astrid heeft misbruik van Rob gemaakt en ze door gemailed naar Martijn. Om Belinda als zwarte schaap te zien.
Natuurlijk Rob heeft die foto's gemaakt dat is stom van hem !!
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:23:53 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50467599
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Samson het volgende:
Bottomline: Rob is gewoon een zielige ouwe vent
Hij word 65 jaar dit jaar
pi_50467813
Die Rob en Belinda zitten echt in een midlife-crise waar je U tegen zegt, wat een afschuwelijke kleffe bedoeling was het eigenlijk tussen die 2 paartjes, totdat die foto's werden gepubliceerd.
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:42:43 #139
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50468509
Ze gingen leuk met elkaar om Rob, Henriette, Belinda en Thierry...
Ze kwamen met verjaardagen bij elkaar over de vloer, zelfs met oud en nieuw En naar Premiëre gingen ze met zijn vieren..
Dat is voorgoed voorbij..Is doodzonde dat hun vriendschap is geëindigd in haat Jammer voor hun zoon Yoshi.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 23:21:55 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50470119
Het wordt inmiddels al rattengate genoemd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:29:52 #141
15080 static
pi_50470432
Al een paar dagen, Cynix.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 23:33:21 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50470558
Ok, ik volg het maar zijdelings.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_50471711
Kijk Belinda is ook niet mijn type vrouw, vind haar iets te naief met al haar dierenliefde maar het is geen slecht mens, integendeel ze bedoelt het goed en dan zo gepakt worden door je ex is natuurlijk in en in triest.
Die Martijn vind ik walgelijk maar dit verdient hij niet.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2007 @ 00:17:44 #144
43556 miss_dynastie
pi_50471962
Dat geklets over 'carriere over' vind ik ook wat overdreven
Die Peter weetikhoedieheet royaltywatcher lag ook in het vuilnis in NY om Maxima te fotograferen. Met hem is het best goed gekomen, lijkt me
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:20:52 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50472032
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat geklets over 'carriere over' vind ik ook wat overdreven
Die Peter weetikhoedieheet royaltywatcher lag ook in het vuilnis in NY om Maxima te fotograferen. Met hem is het best goed gekomen, lijkt me
Peter vd Vorst
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:26:31 #146
15080 static
pi_50472179
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2007 @ 00:27:50 #147
43556 miss_dynastie
pi_50472216
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Peter vd Vorst
Oh ja, hij had nog een mooie toepasselijke naam ook voor royaltywatcher-vanuit-het-vuilnis
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:33:15 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50472348
quote:
Bijna het zelfde verhaal als in de telegraaf die ik hier geplaatst hebt
pi_50472535
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Belinda is ook niet mijn type vrouw, vind haar iets te naief met al haar dierenliefde maar het is geen slecht mens
ok, maar hoe kan het nou dat zo'n jonge gozer zo'n ouwe taart uitzoekt. Kijk dat je als puber op een milf hunt ok.... maar als je 29 bent en een moppie van 20 jaar ouder uitzoekt
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:46:53 #150
15080 static
pi_50472634
We doen het nog eens dunnetjes over

pi_50472822
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:46 schreef static het volgende:
We doen het nog eens dunnetjes over

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Niet erbijzetten dat ik foto's van de foto's heb gemaakt hoor. Straks word ik ook nog aangeklaagd.
Back in business.
pi_50472950
tvp
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 01:21:31 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_50473411
Gadverdamme. Wat een smerige zooi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50477021
En ja hoor, vandaag in de telegraaf:
quote:
’Mijn huiskamer is geen asiel’

Aanstaande Rob de Nijs achter verspreiden foto’s
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
De aanstaande echtgenote van Rob de Nijs, Henriëtte, heeft een centrale rol gespeeld in het verspreiden van de gewraakte foto’s.

Klokkenluider Martijn van den Bergh: „Henriette Koetschruiter en een jeugdvriendin van Rob en Belinda, Astrid Collée , vertelden mij steeds hoe vuil Belinda’s huis was. Nadat de foto’s door Astrid naar mij waren gemaild, belde Henriëtte mij nog. Letterlijk zei ze dat het tijd was die heks, lees Belinda, een lesje te leren.”

„Het huis in Bosch en Duin is mijn huis, het staat op mijn naam en ik heb er Belinda meerdere keren op gewezen dat het beter onderhouden moet worden. Vier jaar geleden heb ik het gerenoveerd. Ik heb een schoonmaakploeg en diverse werksters langs gestuurd. Maar het heeft niet mogen baten”, schrijft Rob in een e-mail. „De toestand daar is altijd met de mantel der liefde bedekt.”

Aanval

Rob de Nijs, die in echtscheiding ligt met Belinda, gaat in de aanval. Terwijl jeugdvriendin Astrid Collée, die gisteren toegaf de foto’s te hebben doorgemaild aan ’nieuwslek’ LiveShop-presentator Martijn van de Bergh, benadrukt dat de zanger er echt niks mee te maken heeft. „Het was niet zijn bedoeling dat een en ander gepubliceerd zou worden en ook niet de mijne.”

Dit is overigens geheel in strijd met wat Martijn gisteravond aan ons vertelt. Hij voegt een schokkende versie toe. Martijn zegt dat Astrid en Henriette, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs twee handen op één buik zijn. „De goede vriendinnen praatten de hele tijd over hoe vies het huis van Belinda is. Ook het feit dat zij leningen nog niet had afgelost, was onderwerp van gesprek. Dat vertelden ze ook allemaal tegen mij. In een telefoongesprek naar aanleiding van de foto’s heeft Henriëtte letterlijk tegen mij gezegd dat het tijd werd die heks, lees Belinda, op haar nummer te zetten. Astrid gebruikte letterlijk het woord lekken. Henriëtte benadrukte dat niemand er ooit achter mocht komen dat zij en Astrid hiermee te maken hadden.” Martijn voegt toe: „Ik heb net een sms’je van Astrid gehad. Ze zegt dat ik niet met de pers moet praten, dat zij desnoods bereid is alle schuld op zich te nemen. Maar ik voel me genaaid.”

Thierry Duval, de aanstaande van Belinda gelooft zijn oren niet: „Vroeger, toen Yoshi net was geboren, was Astrid Collée bevriend met Rob en Belinda. En met Henriëtte gingen we, sinds zij met Rob is, heel goed om. Ik dacht dat dat echt was.”
Ik had al zo´n vermoeden dat zij erachter zat.. Nouja, hebben ze vanavond in Boulevard weer een nieuw persoon die ze kunnen bellen, Henriette zit maar alvast klaar bij de telefoon! Eigenlijk is dit gewoon een ordinaire scheidingsruzie, maar dan uitgespeeld in de media.. zo jammer..
pi_50477177
Hoe dan ook, het is idd doodzonde van het huis.... volgens mij met zoveel dierenzooi ook vergeven vd muizen

en nee, het is helemaal niet jammer dat het in de media wordt uitgespeeld, het is plezierig genant
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:35:45 #156
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_50477244
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef milagro het volgende:
Hoe dan ook, het is idd doodzonde van het huis....
Het huis staat bij mij in de buurt. Het is een beetje een "vergane glorie jaren 60 huis".
Het is zeker geen villa van een paar miljoen. De grond waar het op staat is wel goud waard.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_50477293
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:35 schreef kasper het volgende:

[..]

Het huis staat bij mij in de buurt. Het is een beetje een "vergane glorie jaren 60 huis".
Het is zeker geen villa van een paar miljoen. De grond waar het op staat is wel goud waard.
het hoeft toch ook geen kapitale villa te zijn om het zonde te vinden van een net gerenoveerd huis?

ik kan me heel goed voorstellen dat je dan als eigenaar van dat huis waar jezelf ook ingewoond hebt ooit, pissig bent, zeker als je kind er ook nog woont.

de manier van dat aankaarten is wat ... apart, maar ja, weten wij veel wat er allemaal al speelde tussen die twee.
pi_50480445
Het is wel weer een lekkere ouderwetse oldskool soap van de lage landen
pi_50480940
Zal wel in het boerenland zijn waar dat hok van der staat. Het zag er namelijk prijzig uit.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:49:35 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50481240
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef JohnDope het volgende:
Zal wel in het boerenland zijn waar dat hok van der staat. Het zag er namelijk prijzig uit.
In Bosch en Duin staat het huis waar ze woont
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:10:18 #161
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_50483806
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
In Bosch en Duin staat het huis waar ze woont

Taveernelaan om precies te zijn.
pi_50484238
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:10 schreef kasper het volgende:

[..]

****** om precies te zijn.
Wat ben jij erg zeg.

Dat zeg je toch niet op een forum
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:21:46 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50484277
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ben jij erg zeg

Dat zeg je toch niet op een forum
Dat ze op de Taveernelaan woont. Ach...

Smerige boel en ranzig wijf trouwens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50484316
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze mag misschien wel in een ongekende midlife-crise zitten, maar haar adres posten gaat me wel erg ver.

Als belinda hier achter komt, kan het misschien wel weer een proces worden...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:26:45 #165
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_50484502
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:

Ze mag misschien wel in een ongekende midlife-crise zitten, maar haar adres posten gaat me wel erg ver.

Als belinda hier achter komt, kan het misschien wel weer een proces worden...

Stel je niet aan joh!
En de Taveernelaan is trouwens vrij lang hoor.
pi_50484567
Het is wel zo, als ze hier echt werk van zou willen maken, dan gaat ze winnen.

En als de zaak zwak is omdat ze met een zure rechter te maken heeft, dan verzint ze er wat bij, dat ze bijvoorbeeld door dit bericht bedreigd wordt e.d.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:32:29 #167
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_50484777
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel zo, als ze hier echt werk van zou willen maken, dan gaat ze winnen.

En als de zaak zwak is omdat ze met een zure rechter te maken heeft, dan verzint ze er wat bij, dat ze bijvoorbeeld door dit bericht bedreigd wordt e.d.
OMG!

Je hebt mij overtuigd. Ik wil hier geen last mee krijgen.

Kan een modje aub even wat bovenstaande posts aanpassen?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:04:19 #168
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50485991
Och, als zelfs de gemeente Zeist haar adres op haar website heeft staan zal het allemaal nog wel meevallen toch?
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50486026
Het is wel zo. Het lijkt misschien soms wel dat bekende nederlanders vogelvrij zijn, maar zij hebben ook rechten.
pi_50486100
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef BettyR het volgende:
Och, als zelfs de gemeente Zeist haar adres op haar website heeft staan zal het allemaal nog wel meevallen toch?
Meevallen? Het land zit vol verborgen mafketels. Kijk dat als mensen je moeten hebben, is nog wel te overzien, maar als een onbekend individu je moet hebben, wordt het tamelijk freaky en zeker als diegene via internet makkelijk aan jou adres kan komen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:07:15 #171
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50486123
Waar ontken ik dat ze 'rechten' heeft dan? Dr gegevens staan gewoon op Internet, net als mijn gegevens in de telefoongids staan.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50486277
nou, als je als bekende nederlander je gegevens op internet hebt staan, dan ben je echt super dom of een attentionwhore die het wel hip vindt om een bedreiger te hebben.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:12:03 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50486316
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef JohnDope het volgende:
nou, als je als bekende nederlander je gegevens op internet hebt staan, dan ben je echt super dom.
Als je je huis er zo bij laat staan lijk je me sowieso geen helder licht.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:10:19 #174
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50488514
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef BVO het volgende:

[..]

BVO, ik snap niet dat jij haar adres hier neer typt Zou jij leuk vinden als iemand jou adres hier neer zou zetten BAH
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:15:06 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50488680
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:10 schreef kasper het volgende:

[..]

Taveernelaan om precies te zijn.
Ik had alleen over Bosch en Duin Niet over haar adres
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:25:03 #176
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50489041
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

BVO, ik snap niet dat jij haar adres hier neer typt Zou jij leuk vinden als iemand jou adres hier neer zou zetten BAH
http://www.zeist.nl/content.jsp?objectid=20009
Daar staat het huisnummer zelfs bij !
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:38:21 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50489540
Ja het is niet slim van Belinda om haar adres op internet neer te zetten ..Ik bedoel hoeft niet hier op een forum boef
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:39:51 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50489591
Sorry Truus .

Maar wat vind jij nou van dat zooitje in Belinda's huis?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:46:54 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50489823
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef BVO het volgende:
Sorry Truus .

Maar wat vind jij nou van dat zooitje in Belinda's huis?
Ja vies en smerig dat wel. ik zou zo niet kunnen wonen Zonde van het huis..
Maar Rob had niet achter haar rug foto's moeten gaan maken . En notabene Henriette speelde ook een grote rol mee.
Net zo goed als die Astrid.
pi_50489825
quote:
Rattengate krijgt mogelijk nog een staartje

De geheimzinnige dame die de Belinda-foto's heeft gemaild naar Martijn van den Bergh is Astrid Collé. "Maar het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", aldus de jeugdvriendin van Rob de Nijs.

Astrid is al sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van Rob en Belinda bleef ze goed bevriend met de zanger en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard liet ze weten dat Rob de beruchte foto's naar haar heeft gemaild. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien. Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid: ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."

Maar is dat wel zo? Martijn van den Bergh (*klik*) en Astrid (*klik*) hebben een paar keer contact gehad op Hyves.
Op 2 mei van dit jaar 'krabbelt' Martijn Astrid:

Quote:
Ik was gelukkig vrij. Heb me heerlijk vermaakt in Amsterdam. Laten we idd de rest maar persoonlijk mailen haha, anders staat de Party volgende week vol nieuws! ;-)

Waren de twee hier al een plan aan het smeden om anoniem de foto's door te spelen naar een roddelblad zoals de Party of de Privé? Want ze verwachtten natuurlijk niet dat het roddelblad hun bron bekend zou moeten maken. Jammer genoeg voor hen gebeurde dat wel en moesten Rob en Martijn al met de billen bloot.

Overigens heeft Martijn dondermiddag om 16:30 nog een berichtje geplaatst op zijn hyves:

Quote:
Ola, tja en dan zie je ineens op alle kranten je eigen hooft staan. Ik krijg het gelukkig niet helemaal mee wat er allemaal speelt in Nederland, dat is maar goed ook denk ik. Ik heb er erge spijt van, en probeer naar een goede oplossing te zoeken. :'-( Maar lieve mensen wat een toestand. Ik hoop voor iedereen op een positieve afloop. :-D Nu heb ik twee dagen iedereen te woord gestaan, en hoop dat het nu voorbij is. ik ga nog even lekker genieten van mijn vakantie. en hoop op wat rust.
Bron: endandit.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 15-06-2007 16:06:34 ]
pi_50490347
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik had alleen over Bosch en Duin Niet over haar adres
Ga ergens anders janken, alsof iemand de behoeft heeft hier om in zn auto te stappen en naar de godvergeten Taveernelaan te rijden om een ondergescheten crib te zien.
pi_50490461
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:

Quote:
Ola, tja en dan zie je ineens op alle kranten je eigen hooft staan. Ik krijg het gelukkig niet helemaal mee wat er allemaal speelt in Nederland, dat is maar goed ook denk ik. Ik heb er erge spijt van, en probeer naar een goede oplossing te zoeken. :'-( Maar lieve mensen wat een toestand. Ik hoop voor iedereen op een positieve afloop. :-D Nu heb ik twee dagen iedereen te woord gestaan, en hoop dat het nu voorbij is. ik ga nog even lekker genieten van mijn vakantie. en hoop op wat rust.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:36:12 #183
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50495178
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bron: endandit.nl
Ik had Boulevard de link gemaild, ze noemen het direct 'Rattengate'. Hoe origineel .
pi_50495745
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik had Boulevard de link gemaild, ze noemen het direct 'Rattengate'. Hoe origineel .
Hoe zou jij het noemen dan?
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 19:09:58 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_50496198
Belinda Ment hol gate ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:25:39 #186
62964 Little_Acorn
You would know
pi_50500931
Ik kon me ook al niet voorstellen dat die 2 stellen zó ontzettend goed met elkaar op konden schieten. Die 2 zijn toch niet voor niets gescheiden.
Vind het allemaal behoorlijk vermakelijk, wat een soap
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 21:37:52 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_50501390
Ik geniet hier van

vrijdag 15 juni 2007 @ 21:43:27 #188
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50501581
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.

laat die het lekker uitzoeken.
Misschien wilde hij alvast enige bewijzen hebben voor het geval het ooit zo ver zou moeten komen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 15 juni 2007 @ 23:42:23 #189
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50505996
face it!
tis een volledig geheim gehouden teaser voor een nieuw BNN programma.
BN uncensored

Belinda Meuldijks zwijnestal
bij Clairy Polak 20 gehuisveste illegalen
Wessel van Diepen die eigenlijk vrouw is

(en heb ik t mis, dan heeft Oerlemans weer een mooi idee voor een succesprogramma)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_50509271
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef BVO het volgende:

[..]

Jup, hun redactieteam hanteert erg sterk het motto: 'waarom opnieuw het wiel uitvinden'...
  Admin zaterdag 16 juni 2007 @ 08:17:44 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50512561
Wacht ff, jaja ik smul mee, de foto's zijn verleden jaar augustus gemaakt, dus niet van een nu, een actuele toestand, bv het trapportaal ziet er absoluut niet als pas gerenoveerd uit.
Dat die ezel door het hele huis liep was al bekend uit interviews en foto's toen ze nog bij elkaar waren.
Verder is die zoon autistisch en bij mijn weten de 21 al gepasseerd, het gaat dus niet om een klein kind. En uit vroegere interviews bleek al dat Rob niet met die handicap overweg kon en alle zorg en opvoeding op Belinda neerkwam. Ze woonden ook gescheiden op het terrein.
Btw, zijn grootste hits zijn wel door Belinda geschreven..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50512875
Heeft er nou niemand een paar goeie scans van die foto's?
pi_50513243
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:17 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff, jaja ik smul mee, de foto's zijn verleden jaar augustus gemaakt, dus niet van een nu, een actuele toestand, bv het trapportaal ziet er absoluut niet als pas gerenoveerd uit.
Dat die ezel door het hele huis liep was al bekend uit interviews en foto's toen ze nog bij elkaar waren.
Verder is die zoon autistisch en bij mijn weten de 21 al gepasseerd, het gaat dus niet om een klein kind. En uit vroegere interviews bleek al dat Rob niet met die handicap overweg kon en alle zorg en opvoeding op Belinda neerkwam. Ze woonden ook gescheiden op het terrein.
Btw, zijn grootste hits zijn wel door Belinda geschreven..
Ik begrijp niet zo goed wat je nu met bovenstaande wil zeggen Het komt erop neer dat het gewoon een zwijnestal is daar bij Belinda. Als het in augustus zo was, waarom zou ze nu ineens de schoonmaakwoede te pakken hebben gekregen. En die zoon kan lichamelijk wel 21 zijn maar geestelijk is het natuurlijk nog wel een kind. En waarom is het relevant in dit verhaal dat zijn grootste hits door Belinda zijn geschreven. Wat heeft dat er nu mee te maken
pi_50513905
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je nu met bovenstaande wil zeggen Het komt erop neer dat het gewoon een zwijnestal is daar bij Belinda. Als het in augustus zo was, waarom zou ze nu ineens de schoonmaakwoede te pakken hebben gekregen. En die zoon kan lichamelijk wel 21 zijn maar geestelijk is het natuurlijk nog wel een kind. En waarom is het relevant in dit verhaal dat zijn grootste hits door Belinda zijn geschreven. Wat heeft dat er nu mee te maken
Ik denk dat yvonne daarmee bedoelt dat Rob wat betreft zijn carrière een hoop aan Belinda te danken heeft, en nu naar haar uithaalt met die foto's.
Voor de rest denk ik dat ze bedoelt dat hij al langer wist van de situatie en natuurlijk ook van Yoshi's autisme, en niemand hem er ooit over gehoord heeft. Althans niet zo explosief als nu, en dus is het de vraag waarom hij er nu zo'n bombarie van maakt.
  Admin zaterdag 16 juni 2007 @ 10:49:37 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50514028
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik denk dat yvonne daarmee bedoelt dat Rob wat betreft zijn carrière een hoop aan Belinda te danken heeft, en nu naar haar uithaalt met die foto's.
Voor de rest denk ik dat ze bedoelt dat hij al langer wist van de situatie en natuurlijk ook van Yoshi's autisme, en niemand hem er ooit over gehoord heeft. Althans niet zo explosief als nu, en dus is het de vraag waarom hij er nu zo'n bombarie van maakt.
Zie, zo makkelijk is het een yvonne te vertalen
Thanks!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50515368
538 deejay maakt parodie op oude hit van Rob de Nijs.

Radio 538 deejay Edwin Evers heeft een parodie gemaakt op een oude single van Rob de Nijs 'Ritme van de regen' uit 1963. Dit deed de ochtend deejay naar aanleiding van de foto's die Rob de Nijs maakte van het huis van Belinda Meuldijk. De foto's en de relatieproblemen van de twee worden al twee dagen lang uitgebreid behandeld in het tv-programma RTL Boulevard. De onlangs gepubliceerde tabloidfoto's van het verwaarloosde huis van de 52-jarige Belinda Muildijk werden door M. van den berg naar de Privé gestuurd die ze weer publiceerde, zo vertelt Muildijk. "Zo'n puinhoop is haar huis", stond in het artikel groot boven de foto's geschreven. Rob de Nijs liet weten dat het nooit zijn bedoeling was dat de beelden in het roddelblad terecht zouden komen. Hij zei alleen te hebben willen vastleggen in welke omgeving zijn zoon Jos opgroeit. Beluister hier de parodie die Radio 538 deejay Edwin Evers heeft gemaakt op de single 'Ritme van de regen'.

De parodie: mms://media.radio538.nl/s(...)070612-robdenijs.wma
pi_50515600
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ah, ok, dat helpt
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:23:52 #198
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50516011
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
538 deejay maakt parodie op oude hit van Rob de Nijs.
Beluister hier de parodie die Radio 538 deejay Edwin Evers heeft gemaakt op de single 'Ritme van de regen'.

De parodie: mms://media.radio538.nl/s(...)070612-robdenijs.wma
*huilt*
Love will be my strongest weapon
pi_50516174
Rob houdt gewoon nog van Belinda, en wil haar stiekem terug, maar hij weet dat zij dat niet wil, want hij ging altijd vreemd en nu is hij oud en haar nieuwe vriend is jong en heeft een leuke piemel en gaat niet vreemd, en dan kijkt Rob naar zijn eigen vriendin, die weliswaas stukken jonger is, maar er uitziet alsof ze al 3 facelifts achter de rug heeft, en dan kijkt Rob weer naar een foto van Belinda, geen faceliftkop, maar gewoon Belinda en dan wordt Rob dus sipjes en weemoedig en heeft hij spijt spijt spijt en wordt iets dat hij al die tijd prima vond, namelijk dat Belinda in zijn huis is blijven wonen en het ook op haar manier onderhoudt, ineens iets om je kwaad over te maken, en dat kwaad maken moet natuurlijk weer gerechtvaardigd worden en dat doe je het beste met een "zielig kind" waar je voor opkomt
En de vriendin van Rob ziet haar Rob dus soms kijken naar die foto's van Belinda, of ziet zijn blik als Belinda op tv verschijnt en denkt verdomme verdomme, dat wijf is verlept , loopt erbij als Mamaloe met haar Nononono en die vent van haar is zo geil als Bokito en Rob wil haar terug, ik zie het aan hem, die blik, zo kijkt hij nooit naar mij, waar zijn die foto's?????!!!!!! effe Astrid bellen, effe Martijn faxen , effe Belinda dissen , dood dood dood moet ze!!!!!!!!!!!

Dat denk ik, liefde is mooi, ook als het overal een troep is
Maar haat en nijd is veel vermakelijker voor ons
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 juni 2007 @ 12:54:42 #200
22592 crew  Ole
pi_50516827
Met dat huis vergeleken is mijn huisje een toonbeeld van properheid
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: