Geloof er geen ruk van, die sharade dat het allemaal zo goed gaat tussen de twee met nieuwe geliefdes komen ook ongeloofwaardig over.quote:De foto’s die het blad Privé publiceerde bij een verhaal over de ernstig vervuilde villa van Belinda Meuldijk (52) zijn gemaakt door haar voormalige echtgenoot Rob de Nijs. De 64-jarige zanger ontkende echter ten stelligste dat hij de beelden aan het weekblad heeft geleverd. „Toen ik vorig jaar augustus de foto’s maakte, was dat om voor mezelf helder te krijgen in welke staat het huis verkeerde. Ik betreur het ten zeerste dat de foto’s zijn gebruikt ter illustratie van het artikel. Dat is nooit de bedoeling geweest.”
Belinda won vorige week woensdag een kort geding tegen het blad. De rechter bepaalde dat de gegevens van de fotograaf en de verkoper van de onrechtmatig gemaakte foto’s bekend gemaakt moesten worden. De tekstschrijfster liet toen weten dat ze die informatie openbaar zou maken.
Door wie de foto’s dan wel zijn geleverd, is vooralsnog niet bekend. „Dat zijn we momenteel aan het uitzoeken. Het moet toch zijn gebeurd door mensen die wij beiden kennen”, speculeerde De Nijs.
Op de foto’s waren onder meer een vies keukenkastje en dode muizen te zien. De Nijs: „Belinda heeft heel veel talenten, maar schoonmaken is er niet een van.” Hij zou de foto’s hebben gemaakt, omdat hij zich destijds zorgen maakte over hun zoon Yoshi, die bij zijn moeder woont.
Wat een ge-wel-di-ge bijdrage.quote:
Heb het gezien, maar die sneer over de schoonmaakkwaliteiten van Belinda is dan wel weer dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:44 schreef MissHobje het volgende:
Ze hebben hem even gebeld tijdens boulevard en R d N klonk wel oprecht.
Doe eens foto's scannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:49 schreef Shirley het volgende:
Ik heb die desbetreffende Privé toevallig vandaag gezien, en idd, wat een goor zooitje was dat zeg! Ziet er echt niet uit, maar goed, wat de nieuwswaarde nou in die hele Privé is, geen idee.
Dat! Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:
Dan post ik ze meteen in Hutjes van de celebs.quote:
Al schijt ze in de hoek van de woonkamer, moet zij weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.
ik ken de foto's niet, maar als het zo erg is als hierboven beschreven lijkt het me niet bepaald hygienisch. Rob maakt zich dan ook zorgen om de gezondheid van hun kind die ook in die zwijnestal moet wonen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
Maar ze heeft daar ook nog een zoon wonen; ik begrijp het probleem wel.;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ken de foto's niet, maar als het zo erg is als hierboven beschreven lijkt het me niet bepaald hygienisch. Rob maakt zich dan ook zorgen om de gezondheid van hun kind die ook in die zwijnestal moet wonen.
ik zie het probleem echt wel
Wat Lady-Wrb zegt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.
laat die het lekker uitzoeken.
maar stiekem foto's maken vind ik achterbaks. en dat hij ze aan een vriendin laat zien is al helemaal van de zotte.
Wilde net zeggen een zekere M vd Berg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
M van der berg
Die belspel heaumeauquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
M van der berg
Martijn van der Berg of zo.quote:
Fototoestel?quote:
De oplossingen, als die er al komen/zijn, van dergelijke instanties blijken uiteindelijk helaas niet altijd de beste te zijn voor het kind. In het ergste geval is het wonen in zo'n vervuild huis nog beter dan wat via zo'n instantie wordt beslist...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.
laat die het lekker uitzoeken.
quote:Belinda teleurgesteld in Rob
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk is ,,teleurgesteld'' in Rob de Nijs. Ze heeft dinsdag laten weten ,,geschokt'' te zijn dat haar voormalige levenspartner de maker blijkt te zijn van de foto's die vorig jaar zomer tijdens haar afwezigheid heimelijk werden gemaakt. Weekblad Privé gebruikte de beelden bij een artikel over de vervuiling van de villa van Meuldijk.
De tekstschrijfster won vorige week woensdag een kort geding tegen Privé. De rechter bepaalde toen dat het blad de gegevens van de maker en de verkoper van de onrechtmatig gemaakte foto's bekend moest maken. De naam van degene die de foto's aan Privé heeft verschaft is bekend bij Meuldijk, maar zij zoekt nog uit wie deze man precies is. Dat zei haar advocaat Fulco Blokhuis dinsdag. (ANP)
quote:Belinda Meuldijk teleurgesteld in Rob de Nijs
AMSTERDAM - De relatie van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs is voorlopig flink onderkoeld. Belinda hoeft de zanger even niet meer te zien na de ophef over de foto's van haar vervuilde huis in Privé. Dat zei ze dinsdag in het tv-programma RTL Boulevard. De onlangs gepubliceerde tabloidfoto's van het verwaarloosde huis zijn gemaakt door De Nijs. "Zo'n puinhoop is haar huis", stond in het artikel groot boven de foto's geschreven.
Scheiden
"Ik heb hem na de publicatie meteen gebeld", vertelde de 52-jarige Meuldijk. "Hij zei dat hij geen idee had wie het had gedaan." Ze heeft het contact met de zanger in elk geval even op een laag pitje gezet. "We moeten elkaar voorlopig maar niet meer spreken", vindt de dierenliefhebber. "Ik heb nu een extra reden om te willen scheiden, als ik al niet genoeg redenen had."
Ook Belinda's vriend Thierry Duval heeft weinig goede woorden over voor De Nijs. Hij noemt de actie van de 64-jarige zanger 'erg laag'. "Ik vind het heel erg kwalijk en nu lijkt het alsof Belinda een slechte moeder is", zegt de 29-jarige Duval in het programma.
De zanger zelf liet maandag nog weten dat het nooit zijn bedoeling was dat de beelden in het roddelblad terecht zouden komen. Hij zei alleen te hebben willen vastleggen in welke omgeving zijn zoon Jos opgroeit en uitte het vermoeden dat de foto's via vrienden bij Privé zijn beland.
Kort geding
Vorige week won Meuldijk een kort geding dat ze tegen Privé had aangespannen wegens inbreuk op haar privacy. De rechter oordeelde dat het weekblad een rectificatie moet plaatsen en moet bekendmaken wie de foto's maakte. Meuldijk weet inmiddels wie de foto's aan Privé heeft doorgespeeld. Op televisie noemde ze dinsdag de naam van een zekere M. van de Berg. Ze weet niet wie dat is. "Er zit vast een verhaal aan vast en dat ik hoor ik dan ook graag aan", zei ze.
Onleefbaar
De 64-jarige De Nijs zei het uitlekken van de foto's te betreuren, maar blijft erbij dat de situatie in de woning onleefbaar was. "Belinda heeft een hele hoop talenten, maar schoonmaken is niet haar prioriteit", vertelde hij maandag in het showbizzprogramma. "Ik maakte de foto's om persoonlijke redenen. Iedereen kan zich wel indenken waarom, bij het zien ervan."
(Nu.nl)
Ik begin nou toch echt benieuwd te worden naar die foto's.quote:Fans boos op Rob de Nijs om foto's
AMSTERDAM - Rob de Nijs heeft zich de woede van enkele fans op de hals gehaald toen hij maandag onthulde de gewraakte foto's van de villa van Belinda Meuldijk te hebben gemaakt. Op zijn website hebben bezoekers felle kritieken geplaatst. "Wat een laffe streek heb je Belinda geflikt", schrijft een fan. "Dat je foto's maakt van het huis van je ex-vrouw, dat vind ik echt erg", schrijft een ander. Een derde laat weten voortaan geen fan meer te zijn van de zanger.
Puinhoop
Weekblad Privé plaatste onlangs foto's van het vervuilde huis van Meuldijk met de tekst "Zo'n puinhoop is haar huis." De ex-vrouw van De Nijs spande daarop een kort geding aan tegen het blad. De rechter oordeelde dat er een rectificatie geplaatst moest worden en dat de bron moest worden onthuld. Verder krijgt Meuldijk een schadevergoeding van 7500 euro.
Zoon
De Nijs vertelde maandag in een interview met RTL Boulevard de foto's te hebben gemaakt omdat hij wilde laten zien in welke omgeving zijn zoon opgroeit. Hij liet weten dat het nooit de bedoeling is geweest dat de kiekjes in het weekblad terecht zouden komen. Volgens de zanger zijn de foto's via vrienden bij Privé beland.
Succes
Het is niet een en al kommer en kwel voor de 64-jarige zanger. Op de fansite staan ook een aantal steunbetuigingen. "Trek je er niets van aan", schrijft een trouwe fan. Er wordt hem veel succes gewenst en fans laten weten achter hem te staan. Ook Meuldijk wordt herhaaldelijk genoemd op de site. Haar wordt veel geluk toegewenst, in het bijzonder met haar aankomende huwelijk met de 29-jarige Thierry Duval.
Boeman
Henriette Koetschruiter, de 38-jarige vrouw van De Nijs zegt in een interview met blad Esta dat onder meer de in de pers breed uitgemeten scheidingsperikelen van De Nijs en Meuldijk hun wonden al hebben achtergelaten. "De volstrekt onterechte manier waarop Rob onlangs door de roddelpers is afgeschilderd als een boeman doet pijn." Het paar doet zijn best het commentaar te negeren. "Denigrerende opmerkingen raken ons toch, ook al willen we dat niet."
(Nu.nl)
Jezus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, daar komen ze, en ik heb echt mijn best gedaan static!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet al te scherp, maar er is een beeld!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Niet al te scherp, maar er is een beeld!
Dat denk ik dus ook, want eerst hing er een leuk imago rond Belinda heen van ´altijd zo begaan met het lot van haar dieren en zoon´, dus daar heeft Rob even een klein stokje voor gestoken, want ze neemt het niet zo nauw met het huishouden zo te zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:32 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Rob die foto's nodig had voor als de scheiding niet zo soepeltjes zou gaan.
38 honden hebben ze inmiddelsquote:edit> ooooooh en als je 14 honden hebt en het er zo uitziet, kun je wachten op de vlooienplaag!!!</edit>
WTF?? 38 honden?quote:
Iets zegt me dat deze soap nog wel even doorloopt.quote:Belinda Meuldijk lamgeslagen na publicatie van 'vieze foto's'
Vriendschap blijkt desillusie
AMSTERDAM - Rob de Nijs en Belinda Meuldijk kunnen zich gaan opmaken voor een vechtscheiding. De gezelligheid tussen de twee ex-geliefdes én hun nieuwe vlammen Henriëtte Koetschruiter en Thierry Duval is over. Voltooid verleden tijd, nu bekend is geworden dat Rob de Nijs de maker is van de foto’s van Belinda’s vervuilde huis. „Onze vriendschap blijkt een desillusie. Hoe we onze scheiding gaan afwikkelen? Geen idee, maar het krijgt zeker nog een staartje.”
Belinda is nog steeds met stomheid geslagen. „Met de beste wil van de wereld kan ik niet geloven dat Rob tijdens een van onze vakanties in huis is geweest met een fotocamera. Dat hij in heeft gezoomd op alles wat er hier is te zien. Tot en met de dode muis in de kelder aan toe.” Fronsend: „De prangende vraag die mij bezighoudt, is: wie kwam het goed uit om tien maanden na het maken van de foto’s ze in de openbaarheid te brengen?”
Belinda’s aanstaande echtgenoot Thierry Duval kan het ook niet bevatten. Hij is boos en verdrietig tegelijk. „Toen ik hoorde dat Rob stiekem Belinda’s woning had gefotografeerd, was het alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg. Wat heeft hem bezield om tijdens een vakantie van Belinda en mij het huis binnen te gaan en vast te leggen hoe het er op dat moment bij lag? Hij had toch ook met Belinda om de tafel kunnen gaan zitten om te bespreken dat hij zich zorgen maakte om hun zoon Yoshi?”
Zorgen
’Boosdoener’ Rob de Nijs verklaart de foto’s vorig jaar augustus te hebben gemaakt om „helder te krijgen in welke staat het huis verkeerde”. De zanger maakt zich zorgen om het welzijn van zijn autistische zoon. „Yoshi groeit op in dit huis”, zo licht hij toe. „En Belinda is een goede moeder, maar ik had persoonlijk het gevoel dat de leefomstandigheden beter konden.”
Thierry reageert op de aantijgingen: „Rob en Belinda hebben samen twee kinderen. Yoshi woont nog thuis, bij Belinda. Als Rob zich zorgen maakt om hem, dan had hij dat gewoon met Belinda op kunnen nemen. Ze is geen moeilijke vrouw. Als iemand dat weet, na vijfentwintig jaar huwelijk, dan is hij het. Ik vind het ronduit triest dat hij die foto’s heeft gemaakt.”
Op één van de foto’s stond een dode muis afgebeeld. Niet bepaald het toonbeeld van reinheid... Thierry geeft toe: „We hebben inderdaad een muizenplaag gehad. Maar we zaten op het moment dat die foto’s werden gemaakt nog volop in het bestrijdingsproces.” Legt uit: „We hebben hier balen met hondenvoer staan. Natuurlijk komen daar muizen op af. En vraag maar eens aan mensen die ooit een knaagdierenplaag in hun woning hebben gehad, hoe lang het duurt voordat die beesten uitgeroeid zijn. Dat is niet van de ene op de andere dag voor elkaarHet maakt de aanstaande ’meneer Meuldijk’ niet uit op welke manier de gewraakte foto’s op de redactie van weekblad Privé zijn beland.
„Of het nou vrienden zijn geweest die foto’s hebben gestolen of dat er een vals spelletje wordt gespeeld, ik weet het niet en het interesseert me niet. Wat voor mij vaststaat, is dat het niet in de haak is dat Rob op deze manier met Belinda omgaat. Dat dóe je gewoon niet.”
Belinda en Thierry konden altijd goed opschieten met Rob en zijn nieuwe vriendin Henriëtte. De twee stellen verschenen zelfs gezellig samen op premičres. „Wat de kinderen, Belinda, of wie dan ook besluiten, ík heb even helemaal genoeg van Rob de Nijs”, zegt Thierry met ingehouden woede. „De goede band die we met hem en Henriëtte hadden, was, dacht ik, niet gespeeld. Maar nu weet ik niet of het allemaal wel gemeend was...”
Zucht: „Belinda was al kapot door de publicatie van die foto’s en nu krijgt ze dit er nog eens overheen. Waarom mag ze niet gewoon onbezorgd genieten van het leven?”
Belinda voelt zich door de hele situatie als verdoofd. „De vriendschap die ik aan de breuk met Rob over dacht te houden, blijkt een desillusie. Dat hij hier al die maanden over de vloer is geweest, op onze verjaardagen nota bene, zonder te vertellen dat hij foto’s had gemaakt, blijft een raadselachtige actie voor mij. Wie heeft er baat bij gehad om deze foto’s openbaar te maken? En waarom juist nu?”
Ze breekt zich er het hoofd over, maar een goed antwoord is niet voorhanden. „Het weekblad Privé heeft gezegd dat de leverancier van de foto’s ene M. van den Berg is geweest. Verder zijn er geen gegevens. Nou, er zijn ik weet niet hoeveel mensen met die naam. Natuurlijk zijn we eerst binnen eigen kring gaan zoeken, maar daar komen we niet verder. Duidelijk is wel dat Rob niet alleen de foto’s aan vrienden heeft laten zien, maar dat hij ze ook daadwerkelijk heeft doorgesluisd naar derden. Zie dan nog maar eens te achterhalen via wie ze in het blad terecht zijn gekomen.”
Rob is door de ontstane commotie volledig uit het veld geslagen. Zijn personal manager Frank Jansen laat weten: „Ik heb Rob ziek moeten melden. Hij heeft gisteravond zijn optreden in Theater Orpheus in Apeldoorn afgezegd. De hele situatie heeft hem meer geraakt dan hij in eerste instantie dacht. Hij ligt nu in zijn bed.”
De woordvoerder vervolgt: „Rob maakte zich zorgen om zijn zoon Yoshi. Om de zaken voor zichzelf op een rijtje te zetten, heeft hij de foto’s gemaakt. Het is Rob een raadsel hoe deze afbeeldingen bij de media terecht zijn gekomen. Rob geeft al zijn medewerking aan een onderzoek om boven tafel te krijgen wie hiervoor verantwoordelijk is.” Hij besluit: „Rob heeft niets tegen Belinda. Zowel persoonlijk als zakelijk zijn ze enorm in elkaar verstrengeld.”
Ziek
Belinda kan niet wachten totdat Rob weer op de been is. „Omdat hij nu ziek is, kunnen we niet verder gaan met het onderzoek. Ik geloof ook dat onze scheiding, waarmee we al twee jaar bezig zijn, voorlopig nog niet is beslecht. Deze hele affaire krijgt, vrees ik, een aardig staartje. En weet je wat het ergste is? Dat de schade al is gedaan. Mensen denken toch altijd al: ’O, daar heb je dat mens van al die honden en paarden. Het zal wel een soepzooitje bij haar thuis zijn’. Na deze foto’s weet ik het zeker: van dat vooroordeel kom ik nooit meer af...”
Rob de Nijs heeft, nadat hij de foto’s had gemaakt, niks met de afdrukjes gedaan. Hij heeft de boel zelf schoongemaakt en daar bleef het bij. Belinda: „Mijn huis ziet er niet meer zo uit als op de foto’s. De muizenplaag is voorbij. Het is hier nu keurig.”
Bron.
het gaat RdN dan ws ook om zijn kinderen die daar ook wonen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
Hij heeft toch ook een vriendin , ruim 30 jaar jonger dan Rob de Nijs isquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:
En heeft die vrouw geld of gaat het hem om de publiciteit? Dat een 29jarige gozer met haar gaat![]()
![]()
Er was gisteren een stukje bij shownieuws waarin werd getoond dat de ezels des huize ook naar gelieve in en uit kunnen wandelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef milagro het volgende:
die honden lopen ook allemaal in en door het huis?
zo ja, gadverdamme
Ongelofelijk héquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Er was gisteren een stukje bij shownieuws waarin werd getoond dat de ezels des huize ook naar gelieve in en uit kunnen wandelen.
Dat omgeslagen is in dierenmishandeling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Een extreme vorm van dierenliefhebberij...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jij hebt smetvrees volgens Belinda. (02:12)
Smullen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef static het volgende:
Straks bij RTL Boulevard wordt bekend gemaakt welke televisie verslaggever de foto's naar de Prive heeft gestuurd.
Ja, die zal der wel uitvliegen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef doeka het volgende:
Oei, nu staat zijn baan bij het HomeShopping Kanaal op de tocht![]()
Waarom? Het is een kutstreek van Rob de Nijs, maar die belspelman geeft gewoon foto's door. Die heeft ze toch verder niet gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, die zal der wel uitvliegen...
Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hadden hem net aan de telefoon vanuit Ibiza, waar hij vakantie viert.
Hij verklaarde dat hij een beetje onder druk is gezet, en wel door een vriendin van hem, tevens een familievriendin van Rob (en mogelijk ook van Belinda).
Martijn beweerde zelf de De Nijsjes niet persoonlijk te kennen. Ook meldde hij de hele zaak te betreuren; hij zou het nooit hebben gedaan als hij had geweten dat er zo'n ophef van zou komen....
Op de herhaaldelijke vraag waarom hij de foto's doorspeelde en waarom hij de daaruit voorkomende ellende niet kon voorzien, bleef een helder antwoord uit.
Hij zei ook nog dat hij er geen cent voor heeft gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..
Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
Dat is wel zo ja, hij is natuurlijk net zo schuldig doordat hij die foto's heeft doorgespeeld. Ongeacht van wie ze afkomstig zijn of van wie hij dat moest doen. En dat hij niet wist dat er zulke gevolgen van zouden komen valt ook te betwijfelen. Je hebt het nou eenmaal niet over foto's van het huis van je buurvrouw...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef static het volgende:
[..]
Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens)
En die foto's, dat is toch niet meer 'schoonmaken is niet haar ding'Voor deze zooi moet je echt je best doen. Ik weet niet wat ze op die bank heeft uitgespookt maar 't ziet er uit alsof ze iemand heeft omgebracht op dat ding
![]()
mensen die belspelletjes presenteren moeten sowieso ritueel geslacht wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens)
dat dacht ik ook al, wat zal het daar gestonken hebben!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja die bank staat in de "hondenkamer" , dus die honden raggen alle meubels daar stuk en het behang en het tapijt en de gordijnen.
het zal er vast ook heeeeeeeeeerlijk ruiken in die kamer
wat is daar nu het nut van, een hondenkamer waar die beesten alles aan gort kunnen bijten en onderkwijlen en erger? er groeien duizenden en duizenden honden op zonder hondenkamer, en dat is dan dierenverwaarlozing of zo?
Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
OK, onder druk gezet was niet de goede woordkeuze. Maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me er een groot plezier mee als...".
Als je iemand zo een hak wilt zetten dan doe je dat toch lekker zelf. Gebruik je er een ander voor, dan ben je dubbel laf en daar heb ik geen woorden voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe dom ben je dan om je te laten gebruiken voor zo's smerig opzetje?
zij heeft die jongen misschien onder druk gezet met een beloning of misschien was hij wel chantabel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
Mee eens met jou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.
Heeft ie gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
was dan ff komen helpen schoonmaken ofzo
nadat hij de foto's had gemaakt zekersquote:
Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren in RTL Boulevard zelf gezegd dat hij een beetje onder druk is gezet. De mate waarin weten we niet, maar hij is wel "met klem verzocht" de foto's door te spelen. Dan is er mijns inziens geen sprake van een vrijwillige basis als in van "joh, je doet me (of wie dan ook) er een groot plezier mee als...".
Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef JohnDope het volgende:
De schuldige in dit verhaal is in ieder geval diegene die die foto's aan die belspelkoning heeft doorgespeeld.
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje, ja jammer, daar hoor je als volwassene gewoon tegen te kunnen, hij is geen dertien!
[..]
Mijns inziens zijn ze allebei even schuldig. Als ik een fiets koop waarvan ik weet dat ie gejat is, ben ik ook fout. Hier hetzelfde verhaal: hij wist heus wel dat het niet pluis was.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef zhe-devilll het volgende:
nadat hij de foto's had gemaakt zekers![]()
Klopt, ben ik het mee eens hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef JohnDope het volgende:
In theorie zijn ze beide schuldig. Alleen je vrienden, die kunnen je verraden, dus diegene die die foto's verstuurd heeft naar die belspelkoning, heeft daar mee een mes in de rug van belinda en rob gestoken.
Fulltime poepstamper denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het mee eens hoor.
Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist)
Ja dat heeft hij van Astrid gekregen!! Maar ze zit erg over Rob in..Begreep ik !quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Is dat de vrouw van wie Martijn van den Berg de foto's heeft gekregen?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het mee eens hoor.
Wat doet onze belspelnicht tegenwoordig eigenlijk? Heb hem in geen tijden op tv gezien (en geen minuut gemist)
Oh, de keren dat ik daarlangs zapte was het altijd die kale man die de boel zat op te hitsen, maar het is inmiddels een heel 'team', begrijp ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef doeka het volgende:
[..]
Die heeft een geweldige carriere als verkoper bij Live Shop
Doe dan even gezellig in het topic posten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef JohnDope het volgende:
In de Televaag stond dat Rob him zelf gewoon achter het uitlekken van die foto's zit.
quote:Jeugdvriendin Astrid biecht op: 'Rob heeft er niets mee te maken'
AMSTERDAM - Astrid Collée is de dame in kwestie die de foto's van het enstig vervuilde huis van Belinda Meuldijk, naar LiveShop-presentator Martijn van den Bergh heeft gemailed. "Het is klinkklare onzin dat ik hem met klem heb verzocht de foto's door te sturen", laat de jeugdvriendin van Rob de Nijs weten.
Astrid is sinds haar jeugd goed bevriend met de familie De Nijs. Na de scheiding van het showbizz-koppel bleef ze nog bevriend met Rob en zijn nieuwe partner Henriette. In RTL Boulevard laat Astrid weten dat de zanger de beruchte foto's naar haar heeft gemailed. "Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Volgens Astrid was het ook niet de bedoeling van Rob dat de vieze foto's van Belinda's huis lekten. "Rob heeft hier helemaal niets mee te maken. Hij staat hier helemaal buiten. Hij verdient deze negatieve aandacht niet."
quote:Martijn van den Bergh maakt geen vrienden
AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carričre vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...
Martijn heeft met zijn geldingsdrang om een bekende Nederlander te worden zijn eigen glazen ingegooid. Wouter Klok, die een eigen managementsbureau heeft, laat weten dat hij 'niet met dat soort mensen wil samenwerken'. Martijn zal dus op zoek moeten gaan naar een andere manager...
Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'
Sophia geeft toe dat Martijn niet een van haar favoriete collega's is. " Hij staat niet in mijn top drie. Hij heeft weleens gezegd: 'Ik wil beroemd worden.' Dat kan natuurlijk, maar doe dat niet over de rug van een ander."
Het stond vanmorgen al in De Krant :Squote:Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe dan even gezellig in het topic posten.
[..]
[..]
Die jongen heeft helemaal niks om zeep geholpen, integendeel.quote:AMSTERDAM - Martijn van den Bergh, die de foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk doorspeelde aan Privé, heeft met zijn onsympathieke actie zijn carričre vakkundig om zeep geholpen. De LiveShop-presentator is gedumpt door zijn manager Wouter Klok. En zijn collega's willen niets meer met hem te maken hebben...
Dit is ook weer zo'n heerlijk bullshit praatje van die blonde tante.quote:Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws. Ze vervolgt: "Ik weet niet wat er in zijn hoofd is omgegaan. Mijn eerste gedachte was: 'Ik wil niet meer naast hem staan.'
Doeiiiiiiiiquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik heb vervolgens de foto's aan Martijn laten zien", verklaart ze. " Maar dat was gewoon heel onschuldig. Het is nooit mijn bedoeling geweest dat hij ze doorspeelde naar Privé. Voor de duidelijkheid; ik heb dat niet aan Martijn gevaagd."
Poe hequote:Ook presentatrice Sophia de Boer heeft geen goed woord over voor de actie van haar collega. "Ik baal er enorm van dat LiveShop nu negatief in de publiciteit is gekomen. We waren de laatste tijd juist zo lekker bezig" , vertelt ze voor camera van Shownieuws.
Ja, dat komt vast hard aan bij die jongen. Ik bedoel, als Sophia de Boer, dé Sophia de Boer klaar met je is wil dat wel wat zeggen..quote:
Hij word 65 jaar dit jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:18 schreef Samson het volgende:
Bottomline: Rob is gewoon een zielige ouwe vent![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat geklets over 'carriere over' vind ik ook wat overdreven
Die Peter weetikhoedieheet royaltywatcher lag ook in het vuilnis in NY om Maxima te fotograferen. Met hem is het best goed gekomen, lijkt me
Bijna het zelfde verhaal als in de telegraaf die ik hier geplaatst hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:26 schreef static het volgende:
Met dank aan de topicreport: http://asty2.hyves.nl/
http://www.endandit.nl/en(...)ijk-nog-een-staartje
ok, maar hoe kan het nou dat zo'n jonge gozer zo'n ouwe taart uitzoekt. Kijk dat je als puber op een milf hunt ok.... maar als je 29 bent en een moppie van 20 jaar ouder uitzoektquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Belinda is ook niet mijn type vrouw, vind haar iets te naief met al haar dierenliefde maar het is geen slecht mens
Niet erbijzetten dat ik foto's van de foto's heb gemaakt hoor. Straks word ik ook nog aangeklaagd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:46 schreef static het volgende:
We doen het nog eens dunnetjes over
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |