Smullen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef static het volgende:
Straks bij RTL Boulevard wordt bekend gemaakt welke televisie verslaggever de foto's naar de Prive heeft gestuurd.
Ja, die zal der wel uitvliegen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef doeka het volgende:
Oei, nu staat zijn baan bij het HomeShopping Kanaal op de tocht![]()
Waarom? Het is een kutstreek van Rob de Nijs, maar die belspelman geeft gewoon foto's door. Die heeft ze toch verder niet gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, die zal der wel uitvliegen...
Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hadden hem net aan de telefoon vanuit Ibiza, waar hij vakantie viert.
Hij verklaarde dat hij een beetje onder druk is gezet, en wel door een vriendin van hem, tevens een familievriendin van Rob (en mogelijk ook van Belinda).
Martijn beweerde zelf de De Nijsjes niet persoonlijk te kennen. Ook meldde hij de hele zaak te betreuren; hij zou het nooit hebben gedaan als hij had geweten dat er zo'n ophef van zou komen....
Op de herhaaldelijke vraag waarom hij de foto's doorspeelde en waarom hij de daaruit voorkomende ellende niet kon voorzien, bleef een helder antwoord uit.
Hij zei ook nog dat hij er geen cent voor heeft gekregenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..
Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
Dat is wel zo ja, hij is natuurlijk net zo schuldig doordat hij die foto's heeft doorgespeeld. Ongeacht van wie ze afkomstig zijn of van wie hij dat moest doen. En dat hij niet wist dat er zulke gevolgen van zouden komen valt ook te betwijfelen. Je hebt het nou eenmaal niet over foto's van het huis van je buurvrouw...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef static het volgende:
[..]
Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens)
En die foto's, dat is toch niet meer 'schoonmaken is niet haar ding'Voor deze zooi moet je echt je best doen. Ik weet niet wat ze op die bank heeft uitgespookt maar 't ziet er uit alsof ze iemand heeft omgebracht op dat ding
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |