abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:08:09 #51
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50401445
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

38 honden hebben ze inmiddels
WTF?? 38 honden?

niet normaal meer, en dan ook nog twee ezels? in huis??

en hoeveel andere dieren zijn er nog? ganzen, kippen, katten etc.?

ze dacht zeker de hollandse Brigitte Bardot te worden ofzo...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:15:07 #52
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50401685
Snap niet dat Rob niet meteen heeft gezegd: diefoto's heb ik gemaakt, maar heb ze niet aan Privé geleverd!
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:16:04 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50401709
Ja dat hoorde ik ooit bij Boulevard dat Belinda en Thierry 38 honden hebben
Maar of het waar is weet ik niet.
Maar ik zie dr wel voor op aan dat ze zoveel honden heeft.
Ik vind het ook niet normaal !
Niks voor mij, een hondje is genoeg bijwijze van.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:24:59 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50401979
Blegh wat goor zeg! Ze kwam vroeger wel eens op het gemeentehuis waar ik werkte en toen zag ze er ook altijd zo morsig uit...een klein vies trolletje vonden we haar altijd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50402373
quote:
Belinda Meuldijk lamgeslagen na publicatie van 'vieze foto's'

Vriendschap blijkt desillusie

AMSTERDAM - Rob de Nijs en Belinda Meuldijk kunnen zich gaan opmaken voor een vechtscheiding. De gezelligheid tussen de twee ex-geliefdes én hun nieuwe vlammen Henriëtte Koetschruiter en Thierry Duval is over. Voltooid verleden tijd, nu bekend is geworden dat Rob de Nijs de maker is van de foto’s van Belinda’s vervuilde huis. „Onze vriendschap blijkt een desillusie. Hoe we onze scheiding gaan afwikkelen? Geen idee, maar het krijgt zeker nog een staartje.”

Belinda is nog steeds met stomheid geslagen. „Met de beste wil van de wereld kan ik niet geloven dat Rob tijdens een van onze vakanties in huis is geweest met een fotocamera. Dat hij in heeft gezoomd op alles wat er hier is te zien. Tot en met de dode muis in de kelder aan toe.” Fronsend: „De prangende vraag die mij bezighoudt, is: wie kwam het goed uit om tien maanden na het maken van de foto’s ze in de openbaarheid te brengen?”

Belinda’s aanstaande echtgenoot Thierry Duval kan het ook niet bevatten. Hij is boos en verdrietig tegelijk. „Toen ik hoorde dat Rob stiekem Belinda’s woning had gefotografeerd, was het alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg. Wat heeft hem bezield om tijdens een vakantie van Belinda en mij het huis binnen te gaan en vast te leggen hoe het er op dat moment bij lag? Hij had toch ook met Belinda om de tafel kunnen gaan zitten om te bespreken dat hij zich zorgen maakte om hun zoon Yoshi?”

Zorgen
’Boosdoener’ Rob de Nijs verklaart de foto’s vorig jaar augustus te hebben gemaakt om „helder te krijgen in welke staat het huis verkeerde”. De zanger maakt zich zorgen om het welzijn van zijn autistische zoon. „Yoshi groeit op in dit huis”, zo licht hij toe. „En Belinda is een goede moeder, maar ik had persoonlijk het gevoel dat de leefomstandigheden beter konden.”

Thierry reageert op de aantijgingen: „Rob en Belinda hebben samen twee kinderen. Yoshi woont nog thuis, bij Belinda. Als Rob zich zorgen maakt om hem, dan had hij dat gewoon met Belinda op kunnen nemen. Ze is geen moeilijke vrouw. Als iemand dat weet, na vijfentwintig jaar huwelijk, dan is hij het. Ik vind het ronduit triest dat hij die foto’s heeft gemaakt.”

Op één van de foto’s stond een dode muis afgebeeld. Niet bepaald het toonbeeld van reinheid... Thierry geeft toe: „We hebben inderdaad een muizenplaag gehad. Maar we zaten op het moment dat die foto’s werden gemaakt nog volop in het bestrijdingsproces.” Legt uit: „We hebben hier balen met hondenvoer staan. Natuurlijk komen daar muizen op af. En vraag maar eens aan mensen die ooit een knaagdierenplaag in hun woning hebben gehad, hoe lang het duurt voordat die beesten uitgeroeid zijn. Dat is niet van de ene op de andere dag voor elkaarHet maakt de aanstaande ’meneer Meuldijk’ niet uit op welke manier de gewraakte foto’s op de redactie van weekblad Privé zijn beland.

„Of het nou vrienden zijn geweest die foto’s hebben gestolen of dat er een vals spelletje wordt gespeeld, ik weet het niet en het interesseert me niet. Wat voor mij vaststaat, is dat het niet in de haak is dat Rob op deze manier met Belinda omgaat. Dat dóe je gewoon niet.”

Belinda en Thierry konden altijd goed opschieten met Rob en zijn nieuwe vriendin Henriëtte. De twee stellen verschenen zelfs gezellig samen op premières. „Wat de kinderen, Belinda, of wie dan ook besluiten, ík heb even helemaal genoeg van Rob de Nijs”, zegt Thierry met ingehouden woede. „De goede band die we met hem en Henriëtte hadden, was, dacht ik, niet gespeeld. Maar nu weet ik niet of het allemaal wel gemeend was...”

Zucht: „Belinda was al kapot door de publicatie van die foto’s en nu krijgt ze dit er nog eens overheen. Waarom mag ze niet gewoon onbezorgd genieten van het leven?”

Belinda voelt zich door de hele situatie als verdoofd. „De vriendschap die ik aan de breuk met Rob over dacht te houden, blijkt een desillusie. Dat hij hier al die maanden over de vloer is geweest, op onze verjaardagen nota bene, zonder te vertellen dat hij foto’s had gemaakt, blijft een raadselachtige actie voor mij. Wie heeft er baat bij gehad om deze foto’s openbaar te maken? En waarom juist nu?”

Ze breekt zich er het hoofd over, maar een goed antwoord is niet voorhanden. „Het weekblad Privé heeft gezegd dat de leverancier van de foto’s ene M. van den Berg is geweest. Verder zijn er geen gegevens. Nou, er zijn ik weet niet hoeveel mensen met die naam. Natuurlijk zijn we eerst binnen eigen kring gaan zoeken, maar daar komen we niet verder. Duidelijk is wel dat Rob niet alleen de foto’s aan vrienden heeft laten zien, maar dat hij ze ook daadwerkelijk heeft doorgesluisd naar derden. Zie dan nog maar eens te achterhalen via wie ze in het blad terecht zijn gekomen.”

Rob is door de ontstane commotie volledig uit het veld geslagen. Zijn personal manager Frank Jansen laat weten: „Ik heb Rob ziek moeten melden. Hij heeft gisteravond zijn optreden in Theater Orpheus in Apeldoorn afgezegd. De hele situatie heeft hem meer geraakt dan hij in eerste instantie dacht. Hij ligt nu in zijn bed.”

De woordvoerder vervolgt: „Rob maakte zich zorgen om zijn zoon Yoshi. Om de zaken voor zichzelf op een rijtje te zetten, heeft hij de foto’s gemaakt. Het is Rob een raadsel hoe deze afbeeldingen bij de media terecht zijn gekomen. Rob geeft al zijn medewerking aan een onderzoek om boven tafel te krijgen wie hiervoor verantwoordelijk is.” Hij besluit: „Rob heeft niets tegen Belinda. Zowel persoonlijk als zakelijk zijn ze enorm in elkaar verstrengeld.”

Ziek
Belinda kan niet wachten totdat Rob weer op de been is. „Omdat hij nu ziek is, kunnen we niet verder gaan met het onderzoek. Ik geloof ook dat onze scheiding, waarmee we al twee jaar bezig zijn, voorlopig nog niet is beslecht. Deze hele affaire krijgt, vrees ik, een aardig staartje. En weet je wat het ergste is? Dat de schade al is gedaan. Mensen denken toch altijd al: ’O, daar heb je dat mens van al die honden en paarden. Het zal wel een soepzooitje bij haar thuis zijn’. Na deze foto’s weet ik het zeker: van dat vooroordeel kom ik nooit meer af...”

Rob de Nijs heeft, nadat hij de foto’s had gemaakt, niks met de afdrukjes gedaan. Hij heeft de boel zelf schoongemaakt en daar bleef het bij. Belinda: „Mijn huis ziet er niet meer zo uit als op de foto’s. De muizenplaag is voorbij. Het is hier nu keurig.”
Bron.
Iets zegt me dat deze soap nog wel even doorloopt.
Wel aardig van hem dat hij de bende heeft schoongemaakt, kudo voor Rob.
pi_50402409
Ouwe lullen krentebrood.
*****Kraak........
pi_50402496
Wat een rel
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:42:59 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50402525
VECHTSCHEIDING OP KOMST! Belinda hoeft Rob even niet te zien

De relatie van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs is voorlopig flink onderkoeld. Belinda hoeft de zanger even niet meer te zien na de ophef over de foto's van haar vervuilde huis in Privé.

De onlangs gepubliceerde tabloidfoto's van het verwaarloosde huis zijn gemaakt door De Nijs. "Zo'n puinhoop is haar huis", stond in het artikel groot boven de foto's geschreven.

"Ik heb hem na de publicatie meteen gebeld", vertelde de 52-jarige Meuldijk. "Hij zei dat hij geen idee had wie het had gedaan." Ze heeft het contact met de zanger in elk geval even op een laag pitje gezet. "We moeten elkaar voorlopig maar niet meer spreken", vindt de dierenliefhebber. "Ik heb nu een extra reden om te willen scheiden, als ik al niet genoeg redenen had."

Ook Belinda's vriend Thierry Duval heeft weinig goede woorden over voor De Nijs. Hij noemt de actie van de 64-jarige zanger 'erg laag'. "Ik vind het heel erg kwalijk en nu lijkt het alsof Belinda een slechte moeder is", zegt de 29-jarige Duval in het programma.

De zanger zelf liet maandag nog weten dat het nooit zijn bedoeling was dat de beelden in het roddelblad terecht zouden komen. Hij zei alleen te hebben willen vastleggen in welke omgeving zijn zoon Jos opgroeit en uitte het vermoeden dat de foto's via vrienden bij Privé zijn beland.

Vorige week won Meuldijk een kort geding dat ze tegen Privé had aangespannen wegens inbreuk op haar privacy. De rechter oordeelde dat het weekblad een rectificatie moet plaatsen en moet bekendmaken wie de foto's maakte.

Meuldijk weet inmiddels wie de foto's aan Privé heeft doorgespeeld. Op televisie noemde ze dinsdag de naam van een zekere M. van de Berg. Ze weet niet wie dat is. "Er zit vast een verhaal aan vast en dat ik hoor ik dan ook graag aan", zei ze.

De 64-jarige De Nijs zei het uitlekken van de foto's te betreuren, maar blijft erbij dat de situatie in de woning onleefbaar was. "Belinda heeft een hele hoop talenten, maar schoonmaken is niet haar prioriteit", vertelde hij maandag in het showbizzprogramma. "Ik maakte de foto's om persoonlijke redenen. Iedereen kan zich wel indenken waarom, bij het zien ervan."

Bron

Triest allemaal zo Het is Rob zijn huis waar Belinda en Thierry woont met zoon Yoshi.
pi_50402626
Aan de ene kant snap ik Rob ook wel, maar het is natuurlijk wel een beetje achterbaks op deze manier.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:47:01 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50402648
Kan me best voorstellen dat Belinda zich gekwetst voelt door die foto's, maar ze moet niet gaan overdrijven, zeg.
(Un)masking for the greater good.
pi_50404353
Hoe ga je met ACHTENDERTIG honden ooit in een ander huis wonen????? Ze moet tenslotte dit huis uit en zal vast kleiner moeten gaan wonen... waar laat je die beesten dan???
pi_50406049
Jesus Christus wat een vertoning. Sowieso die 2 paren an sich en die onderliggende verbanden.
Maar ook al die honden in huis :S Dat spoort echt voor geen meter.

En heeft die vrouw geld of gaat het hem om de publiciteit? Dat een 29jarige gozer met haar gaat
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50406652
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Miam het volgende:
Maar ze heeft er zelf blijkbaar geen last van, en haar huisdieren hebben het goed?
Ik zie het probleem niet zo.
het gaat RdN dan ws ook om zijn kinderen die daar ook wonen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:50:45 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50406817
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:

En heeft die vrouw geld of gaat het hem om de publiciteit? Dat een 29jarige gozer met haar gaat
Hij heeft toch ook een vriendin , ruim 30 jaar jonger dan Rob de Nijs is
pi_50406835
Volgens mij zijn ze alle 4 rijp voor het gesticht. Aan een ernstige vorm van een midlife-crise lijden die 2 oudjes sowieso.

Ik hoop niet dat ik zo word als ik zo oud ben
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50406916
die honden lopen ook allemaal in en door het huis?
zo ja, gadverdamme
pi_50407050
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:54 schreef milagro het volgende:
die honden lopen ook allemaal in en door het huis?
zo ja, gadverdamme
Er was gisteren een stukje bij shownieuws waarin werd getoond dat de ezels des huize ook naar gelieve in en uit kunnen wandelen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:59:37 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50407099
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Er was gisteren een stukje bij shownieuws waarin werd getoond dat de ezels des huize ook naar gelieve in en uit kunnen wandelen.
Ongelofelijk hé Ik heb ooit bij Boulevard gezien dat er een stuk of acht honden op hun bed lagen
pi_50407129
Het is gewoon dierenmishandeling :S
pi_50407237
Een extreme vorm van dierenliefhebberij...
pi_50407303
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Een extreme vorm van dierenliefhebberij...
Dat omgeslagen is in dierenmishandeling.
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:39:01 #72
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50413295
Ik geloof echt niet dat ze 38 (!!!) honden hebben.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50413375
nou, het zijn er 16 en dat is nog steeds
pi_50415554
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef milagro het volgende:
nog steeds
Jij hebt smetvrees volgens Belinda. (02:12)
pi_50416282
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Jij hebt smetvrees volgens Belinda. (02:12)

je bent óf iemand die houdt van een huis vol dieren óf je bent iemand die zijn huis als een museum wil houden... gvd maar 2 keuzes, Belinda, lekker is dat
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:17:24 #76
15080 static
pi_50418626
Straks bij RTL Boulevard wordt bekend gemaakt welke televisie verslaggever de foto's naar de Prive heeft gestuurd.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:21:36 #77
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50418750
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef static het volgende:
Straks bij RTL Boulevard wordt bekend gemaakt welke televisie verslaggever de foto's naar de Prive heeft gestuurd.
Smullen.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_50419758
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:21 schreef doeka het volgende:

[..]

Smullen.
En, al nieuws? Of is het de coverstory?
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:53:08 #79
15080 static
pi_50419853
Nee, coverstory is Tygo. We wachten af.
pi_50420112
het is een call tv presentator
pi_50420150
Het is Martijn van den Bergh.
Vanaf 13 oktober 2003 t/m 25 december 2005 heeft hij op RTL 4 het programma de "Gossip Quiz" gepresenteerd.

pi_50420166
Het is voor mij inderdaad ook geen onbekende, heb hem wel eens op televisie gezien. Pfffff...
pi_50420205
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef cultheld het volgende:
Die belspel heaumeau ?
Scherp.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 juni 2007 @ 19:03:00 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_50420230
Oh die miet

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:03:23 #85
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50420250
Oei, nu staat zijn baan bij het HomeShopping Kanaal op de tocht
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:05:21 #86
107521 Furia
snoopy weer
pi_50420333
pi_50420337
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef doeka het volgende:
Oei, nu staat zijn baan bij het HomeShopping Kanaal op de tocht
Ja, die zal der wel uitvliegen...
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:06:32 #88
107521 Furia
snoopy weer
pi_50420390
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, die zal der wel uitvliegen...
Waarom? Het is een kutstreek van Rob de Nijs, maar die belspelman geeft gewoon foto's door. Die heeft ze toch verder niet gemaakt ofzo?
pi_50420404
Ze hadden hem net aan de telefoon vanuit Ibiza, waar hij vakantie viert.
Hij verklaarde dat hij een beetje onder druk is gezet, en wel door een vriendin van hem, tevens een familievriendin van Rob (en mogelijk ook van Belinda).
Martijn beweerde zelf de De Nijsjes niet persoonlijk te kennen. Ook meldde hij de hele zaak te betreuren; hij zou het nooit hebben gedaan als hij had geweten dat er zo'n ophef van zou komen....
Op de herhaaldelijke vraag waarom hij de foto's doorspeelde en waarom hij de daaruit voorkomende ellende niet kon voorzien, bleef een helder antwoord uit.

Hij is dus blijkbaar de boodschapper. degene die we moeten schieten is dus die 'familievriendin'. Die zou ook hebben gezegd dat 'hij de familie De Nijs een groot plezier zou doen' door de foto's aan de Prive door te spelen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:08:59 #90
107521 Furia
snoopy weer
pi_50420493
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hadden hem net aan de telefoon vanuit Ibiza, waar hij vakantie viert.
Hij verklaarde dat hij een beetje onder druk is gezet, en wel door een vriendin van hem, tevens een familievriendin van Rob (en mogelijk ook van Belinda).
Martijn beweerde zelf de De Nijsjes niet persoonlijk te kennen. Ook meldde hij de hele zaak te betreuren; hij zou het nooit hebben gedaan als hij had geweten dat er zo'n ophef van zou komen....
Op de herhaaldelijke vraag waarom hij de foto's doorspeelde en waarom hij de daaruit voorkomende ellende niet kon voorzien, bleef een helder antwoord uit.
Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..
pi_50420603
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat bel-spel-salarissen ook niet je van het zijn..
Hij zei ook nog dat hij er geen cent voor heeft gekregen
pi_50420928
Hmmm, rare zaak. Maar dan is nu dus nog niet duidelijk wie de echte aanstichter van het kwaad is. Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:24:55 #93
15080 static
pi_50421129
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:31:46 #94
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50421405
Ik heb Albert wel eens scherper gezien; er is ook helemaal niet gevraagd naar de naam van die huisvriendin
pi_50421474
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef tong80 het volgende:
Oh die miet

"Ze hebben me misbruikt"
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:41:50 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50421805
Het lijkt me nu een kwestie van tijd voordat de naam van die vriendin ook bekend wordt.
pi_50424585
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef static het volgende:

[..]

Zo naief kun je toch niet zijn. Wat mij betreft hadden ze hem een stuk harder aangepakt tijdens het interview.
Dat is wel zo ja, hij is natuurlijk net zo schuldig doordat hij die foto's heeft doorgespeeld. Ongeacht van wie ze afkomstig zijn of van wie hij dat moest doen. En dat hij niet wist dat er zulke gevolgen van zouden komen valt ook te betwijfelen. Je hebt het nou eenmaal niet over foto's van het huis van je buurvrouw...
pi_50433943
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens )

En die foto's, dat is toch niet meer 'schoonmaken is niet haar ding' Voor deze zooi moet je echt je best doen. Ik weet niet wat ze op die bank heeft uitgespookt maar 't ziet er uit alsof ze iemand heeft omgebracht op dat ding
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2007 @ 00:09:51 #99
43556 miss_dynastie
pi_50434219
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:Hij is onder druk gezet door een familievriendin, zij is dus de kwade geest in dit verhaal.
Hoezo, onder druk gezet? Heeft ze gedreigd hem te vermoorden? Een andere reden kan ik niet zo gauw bedenken, als volwassene.
pi_50438017
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die Martijn vd Bergh nu ontslagen moet worden o.i.d., wat heeft het doorsturen van foto's van een of andere zanger nou te maken met belspelletjes? (of teleshopping, want dat doet hij volgens mij, vreselijk type overigens )

En die foto's, dat is toch niet meer 'schoonmaken is niet haar ding' Voor deze zooi moet je echt je best doen. Ik weet niet wat ze op die bank heeft uitgespookt maar 't ziet er uit alsof ze iemand heeft omgebracht op dat ding

ja die bank staat in de "hondenkamer" , dus die honden raggen alle meubels daar stuk en het behang en het tapijt en de gordijnen.
het zal er vast ook heeeeeeeeeerlijk ruiken in die kamer

wat is daar nu het nut van, een hondenkamer waar die beesten alles aan gort kunnen bijten en onderkwijlen en erger? er groeien duizenden en duizenden honden op zonder hondenkamer, en dat is dan dierenverwaarlozing of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')