abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 19:03:46 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50381789
M van der berg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50381972
Ik denk dat Rob een gorig spelletje speelt.
Belinda is overigens helemaal klaar met hem.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:10:16 #28
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50381988
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
M van der berg
Wilde net zeggen een zekere M vd Berg.
Belinda kent die persoon niet.
Word vervolgt denk ik
pi_50382040
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
M van der berg
Die belspel heaumeau ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:27:06 #30
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50382627
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die belspel heaumeau ?
Wie bedoel jij ?
pi_50382738
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie bedoel jij ?
Martijn van der Berg of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50382961
Hoor net dat het een upcoming journalist is die Rob goed kent... naar mijn mening gewoon een dekmantel voor het geval dat uit mocht komen dat die foto´s van Rob waren..
pi_50382967
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:46 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Doe eens foto's scannen.
Geen scanner.
Back in business.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:45:54 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50383425
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef Shirley het volgende:

[..]

Geen scanner.
Fototoestel?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50384509
Pics please.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2007 @ 20:16:56 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_50384807
Die krijgen geen onderlinge vrede meer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50385067
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

als je je zo'n zorgen maakt over je kind, ga je toch naar jeugdzorg of kinderbescherming of weet ik veel wat voor instantie.

laat die het lekker uitzoeken.
De oplossingen, als die er al komen/zijn, van dergelijke instanties blijken uiteindelijk helaas niet altijd de beste te zijn voor het kind. In het ergste geval is het wonen in zo'n vervuild huis nog beter dan wat via zo'n instantie wordt beslist...
pi_50387524
quote:
Belinda teleurgesteld in Rob

AMSTERDAM - Belinda Meuldijk is ,,teleurgesteld'' in Rob de Nijs. Ze heeft dinsdag laten weten ,,geschokt'' te zijn dat haar voormalige levenspartner de maker blijkt te zijn van de foto's die vorig jaar zomer tijdens haar afwezigheid heimelijk werden gemaakt. Weekblad Privé gebruikte de beelden bij een artikel over de vervuiling van de villa van Meuldijk.

De tekstschrijfster won vorige week woensdag een kort geding tegen Privé. De rechter bepaalde toen dat het blad de gegevens van de maker en de verkoper van de onrechtmatig gemaakte foto's bekend moest maken. De naam van degene die de foto's aan Privé heeft verschaft is bekend bij Meuldijk, maar zij zoekt nog uit wie deze man precies is. Dat zei haar advocaat Fulco Blokhuis dinsdag. (ANP)
quote:
Belinda Meuldijk teleurgesteld in Rob de Nijs

AMSTERDAM - De relatie van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs is voorlopig flink onderkoeld. Belinda hoeft de zanger even niet meer te zien na de ophef over de foto's van haar vervuilde huis in Privé. Dat zei ze dinsdag in het tv-programma RTL Boulevard. De onlangs gepubliceerde tabloidfoto's van het verwaarloosde huis zijn gemaakt door De Nijs. "Zo'n puinhoop is haar huis", stond in het artikel groot boven de foto's geschreven.

Scheiden
"Ik heb hem na de publicatie meteen gebeld", vertelde de 52-jarige Meuldijk. "Hij zei dat hij geen idee had wie het had gedaan." Ze heeft het contact met de zanger in elk geval even op een laag pitje gezet. "We moeten elkaar voorlopig maar niet meer spreken", vindt de dierenliefhebber. "Ik heb nu een extra reden om te willen scheiden, als ik al niet genoeg redenen had."

Ook Belinda's vriend Thierry Duval heeft weinig goede woorden over voor De Nijs. Hij noemt de actie van de 64-jarige zanger 'erg laag'. "Ik vind het heel erg kwalijk en nu lijkt het alsof Belinda een slechte moeder is", zegt de 29-jarige Duval in het programma.

De zanger zelf liet maandag nog weten dat het nooit zijn bedoeling was dat de beelden in het roddelblad terecht zouden komen. Hij zei alleen te hebben willen vastleggen in welke omgeving zijn zoon Jos opgroeit en uitte het vermoeden dat de foto's via vrienden bij Privé zijn beland.

Kort geding
Vorige week won Meuldijk een kort geding dat ze tegen Privé had aangespannen wegens inbreuk op haar privacy. De rechter oordeelde dat het weekblad een rectificatie moet plaatsen en moet bekendmaken wie de foto's maakte. Meuldijk weet inmiddels wie de foto's aan Privé heeft doorgespeeld. Op televisie noemde ze dinsdag de naam van een zekere M. van de Berg. Ze weet niet wie dat is. "Er zit vast een verhaal aan vast en dat ik hoor ik dan ook graag aan", zei ze.

Onleefbaar
De 64-jarige De Nijs zei het uitlekken van de foto's te betreuren, maar blijft erbij dat de situatie in de woning onleefbaar was. "Belinda heeft een hele hoop talenten, maar schoonmaken is niet haar prioriteit", vertelde hij maandag in het showbizzprogramma. "Ik maakte de foto's om persoonlijke redenen. Iedereen kan zich wel indenken waarom, bij het zien ervan."
(Nu.nl)
quote:
Fans boos op Rob de Nijs om foto's

AMSTERDAM - Rob de Nijs heeft zich de woede van enkele fans op de hals gehaald toen hij maandag onthulde de gewraakte foto's van de villa van Belinda Meuldijk te hebben gemaakt. Op zijn website hebben bezoekers felle kritieken geplaatst. "Wat een laffe streek heb je Belinda geflikt", schrijft een fan. "Dat je foto's maakt van het huis van je ex-vrouw, dat vind ik echt erg", schrijft een ander. Een derde laat weten voortaan geen fan meer te zijn van de zanger.

Puinhoop
Weekblad Privé plaatste onlangs foto's van het vervuilde huis van Meuldijk met de tekst "Zo'n puinhoop is haar huis." De ex-vrouw van De Nijs spande daarop een kort geding aan tegen het blad. De rechter oordeelde dat er een rectificatie geplaatst moest worden en dat de bron moest worden onthuld. Verder krijgt Meuldijk een schadevergoeding van 7500 euro.

Zoon
De Nijs vertelde maandag in een interview met RTL Boulevard de foto's te hebben gemaakt omdat hij wilde laten zien in welke omgeving zijn zoon opgroeit. Hij liet weten dat het nooit de bedoeling is geweest dat de kiekjes in het weekblad terecht zouden komen. Volgens de zanger zijn de foto's via vrienden bij Privé beland.

Succes
Het is niet een en al kommer en kwel voor de 64-jarige zanger. Op de fansite staan ook een aantal steunbetuigingen. "Trek je er niets van aan", schrijft een trouwe fan. Er wordt hem veel succes gewenst en fans laten weten achter hem te staan. Ook Meuldijk wordt herhaaldelijk genoemd op de site. Haar wordt veel geluk toegewenst, in het bijzonder met haar aankomende huwelijk met de 29-jarige Thierry Duval.

Boeman
Henriette Koetschruiter, de 38-jarige vrouw van De Nijs zegt in een interview met blad Esta dat onder meer de in de pers breed uitgemeten scheidingsperikelen van De Nijs en Meuldijk hun wonden al hebben achtergelaten. "De volstrekt onterechte manier waarop Rob onlangs door de roddelpers is afgeschilderd als een boeman doet pijn." Het paar doet zijn best het commentaar te negeren. "Denigrerende opmerkingen raken ons toch, ook al willen we dat niet."
(Nu.nl)
Ik begin nou toch echt benieuwd te worden naar die foto's.
pi_50391256
Nou, ik zal even gaan proberen foto's te maken van de Privé, zullen dus geen duidelijke foto's worden denk ik.
Back in business.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:56:27 #40
15080 static
pi_50391547
Dan doe je je best maar.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50392308
Gast.. plaats die pics.. of vraag een moderator om dit topic te sluiten svp.
pi_50392357
Nou, daar komen ze, en ik heb echt mijn best gedaan static!

Niet al te scherp, maar er is een beeld!
Back in business.
pi_50392594
Gvd.. zeg! Ik snap de bezwaren wel hoor.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:29:22 #44
15080 static
pi_50392989
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, daar komen ze, en ik heb echt mijn best gedaan static!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jezus.

Dank je.
pi_50393086
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef Shirley het volgende:
Dankjewel!

Holy crap wat een bende!
Ik kan me best voorstellen dat Belinda hier niet blij mee is. Dit is gewoon een hoerenstreek.
Kan Belinda trouwens geen werkster betalen of zo? Of Rob? Die is toch zo begaan met zijn zoon die daar woont? Stuur er dan een professioneel schoonmaakbedrijf op af. Een beetje foto's maken..

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Rob die foto's nodig had voor als de scheiding niet zo soepeltjes zou gaan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:51:43 #46
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50395700
Dank voor de foto's ; wat een teringzooi zeg; voel ik me toch ineens een propere huisvrouw.

OT; Ik krijg steeds meer de indruk dat Rob de N. zelf die foto's heeft aangeleverd, was dat huis niet van hem?

Ik keek net even op z'n site; het concert van 12/6 is afgelast wegens ziekte(jaja) en het gastenboek is gesloten.

[ Bericht 18% gewijzigd door doeka op 13-06-2007 00:59:39 ]
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:29:24 #47
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50400304
jeezus wat een bende
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_50400629
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:32 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Rob die foto's nodig had voor als de scheiding niet zo soepeltjes zou gaan.
Dat denk ik dus ook, want eerst hing er een leuk imago rond Belinda heen van ´altijd zo begaan met het lot van haar dieren en zoon´, dus daar heeft Rob even een klein stokje voor gestoken, want ze neemt het niet zo nauw met het huishouden zo te zien Die foto´s had hij misschien wel nodig bij de voogdij, alimentatie, verkoop van het huis, etc.. Maar ja toch achterbaks om zulke foto´s te gaan maken!!

Ik had wel ergens een reactie gehoord van Belinda dat het om de hondenkamer ging, maar ja.. ik weet niet hoe het bij jullie thuis is, maar als ik dode muizen/ratten zou zien gaan ze gelijk weg, welke kamer of schuur dan ook! (gelukkig heb ik die beesten dan ook nooit gezien hier )

<edit> ooooooh en als je 14 honden hebt en het er zo uitziet, kun je wachten op de vlooienplaag!!! </edit>

[ Bericht 7% gewijzigd door Kidney_Bean op 13-06-2007 09:49:00 ]
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:55:38 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50401006
Ik zou zo niet kunnen wonen zoals Belinda woont.
Smerig hoor..En ze heeft ook twee ezels in de kamer lopen.
Tuurlijk, is het niet netjes van Rob om foto's te gaan maken achter haar rug... Die foto''s zijn in Augustus vorig jaar gemaakt! vertelde de Nijs nog..
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:58:15 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50401099
quote:
edit> ooooooh en als je 14 honden hebt en het er zo uitziet, kun je wachten op de vlooienplaag!!! </edit>
38 honden hebben ze inmiddels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')