Ja, komt door mijn infra en tank kostenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Whizzkith het volgende:
Je ratio inkomen:kosten ligt dan wel erg dicht bij elkaarIk kan makkelijk 2 dagen rekeningen betalen met 1 dag inkomsten...
Wow, je haalt me echt in qua infra zie ik netquote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ja, komt door mijn infra en tank kosten
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, je haalt me echt in qua infra zie ik net
Eensch.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Sargon het volgende:
ik mis het oude stekje
Ik zie dat t al niet meer nodig is, maar ik heb meerdere slots open.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie heeft er 1 2 aidslots open en wil tussenpersoon zijn in een techdeal?
ik ga vanaf nu ook alleen maar in mijn infra investeren en mocht iemand mij aanvallen dan kan ik gelijk mijn pact met de MHA uittestenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef Sargon het volgende:
ja ga morgen nog een beetje raiden en dan een donatie doen en dan misschien 50 tech verkopen om dat geld in infra te stoppen
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Sargon het volgende:
ach jij bent nog maar een groentje, ik heb inmiddels 2 keer mijn gehele populatie er doorheen gejaagd, 12.000 oorlog slachtoofersop 6000 inwoners
Hier is een groter publiek wat browser based text games speeltquote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef Terecht het volgende:
Waarom in GAM? Is hier een groter publiek te vinden voor het bedrijven van politieke futiliteiten? Ik ben benieuwd of wij op deze plek meer sujetten kunnen vergaren dan op POL. We zouden natuurlijk ook alle subfora af kunnen gaan om wat meer leden bij elkaar te schrapen.
whehehe dat wordt nog wat als we bij ONZ aanbelandenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Sargon het volgende:
ik vind onze alliance sterk groeien, nu al 140.000 strength, nog 60 en we staan bij de bekendere alliances van 200k en sterker
Denk niet dat de alliance zo snel door kan blijven groeien.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:54 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
[afbeelding]
We groeien idd erg lekker
No shitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef Niek. het volgende:
[..]
Denk niet dat de alliance zo snel door kan blijven groeien.
Ik heb, als rechtenstudent, wat moeite met artikel 6. Het is onmogelijk om alles te ondervangen, maar ik heb een poging gedaan om een verbetering aan te brengen:quote:
quote:There will be established a High Court of Justice with three judges.
a. The judges will be elected by the nations of the alliance.
b. A judge may stay in office for three consecutive months.
c. Elections for Court will be held every month. The new chosen judge will replace the longst serving judge.
d. A disfunctional judge can only be released from his duties by the other two judges.
e. The High Court will set further rules for the judicial process. These rules however may not conflict with the Charter. The rules must be published to become into force.
f. The High Court will rule in cases between one alliance member against another and also in cases between a member and the Council of Five.
g. A party may, within seven days, enter an appeal against a verdict by The High Court. The appeal will be dealt with after one new judge has been chosen. A judge may lay down his duties for a new judge to be chosen if he finds the case urgent. If not, the appellant will have to wait until the month has passed.
h. Court sessions and verdicts will be carried out in Dutch.
Meteen 2 missiles op dr kop. Kutwijf.quote:To: WeirdMicky From: JKat-sama 6/11/2007 4:00:53 PM Subject: RE: Dear enemy
I will give you this one chance to cease your attacks and leave me alone. I am well allied myself; we not stop attacking until you are nothing. I find it detestable that a gal can’t even take a summer vacation without pathetic weaklings like you attacking. How pitiable that you have to wait for some one to be absent to accumulate the courage to attack them. I'm in no mood to play, so again, back off now- this is your only and last warning. Have a nice day.
Ik vind het best een goede toevoeging eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:26 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik heb, als rechtenstudent, wat moeite met artikel 6. Het is onmogelijk om alles te ondervangen, maar ik heb een poging gedaan om een verbetering aan te brengen:
[..]
Ik zal het charter helaas niet tekenen totdat ik tevreden ben met artikel 6.
Ik geef toe dat 'ie misschien een beetje te gedetailleerd is. Voor mij is het voornaamste dat de rechterlijke macht volledig onafhankelijk is en dus losgetrokken moet worden van de Council of Five. 'Benoeming voor het leven' zoals in Nederland gaat natuurlijk een beetje te ver, denk dat dit probleem te ondervangen is door de rechters rechtstreeks te laten kiezen. Ik zou sub a, d, e, f & h er zo inlaten staan. De zittingsduur en wijze van verkiezingen zou ik zeker ook opnemen, maar die zijn nog wel te wijzigen ten opzichte van wat ik heb opgesteld. En ik zou absoluut regels voor beroep vastleggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:08 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik vind het best een goede toevoeging eigenlijkIk zal eens overleggen met de raad
En voor de rest gewoon blijven investeren in infrastructuur. Zoek ook vier trade partners binnen Orange. Wat goede trades zijn bestaan wat lijstjes voor (in het Engels dan)quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Shawn het volgende:
Whizzkith: \\\"Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien\\\"
Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land)
Soldiers: minstens 20% van je populatie
Technology: 10 (niet minder, niet meer)
Tax Rate: 28% (altijd het beste)
Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)
Vraag op het forum (fokalliance.com) wat subsidie aan bij het ministerie van EZ. Dan kan je vaak 40-50k startgeld krijgen om een leuke boost te krijgen. (anders wil ik je deze week wel wat sturen).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:24 schreef jeldrik het volgende:
ik heb nu lvl 2.0 infrastructure en 15 soldaten. Ik heb m'n taxes al opgehaald. Nu wachten tot morgen? Is er ergens op het internet een nederlandse guide?
Hier een specifieke termijn voor is vastgesteld en de uitzonderingspositie van Rlyah, Tristanya, Al-Maghrebia en eventuele anderen in deze is vastgelegd.quote:c. New members must change their team color to the Orange team as soon as possible, other colors can join our clan if they promise to change to orange after a while.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |