abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:28:30 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50364299
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gewilde spelers (lees: Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam) kiezen voor Ajax, terwijl ze ook naar PSV kunnen en PSV doet het met de ongewilde spelers (lees: Patrick Kluivert en Michael Reiziger). Voorheen kozen spelers voor PSV, terwijl ze ook naar Ajax konden en nu is dat dus niet meer zo.

Zo bedoelde ik het, pannekoek!
PSV heeft met Stam gesproken maar voor PSV was hij geen noodzaak omdat wij Alex hadden en wij Stam dus hebben laten wachten.
ajax heeft toen heel snel gehandeld maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat als Stam op het moment daadwerkelijk de keuze had gehad tussen PSV en ajax hij "gewoon" voor PSV had gekozen.

Ook voor Huntelaar heeft PSV nooit interesse getoond toen hij bij Heerenveen zat, weet niet waar je dat vandaan haalt.
Zou ook een sterk staaltje wanbeleid geweest zijn
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50364300
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef ajaxclub het volgende:
de meeste mensen lopen hier ten cate af te zeiken maar volgens mij hoefde perez niet te vertrekken bij ajax. Ten cate heeft alleen geen garantie afgegeven op een basisplaats en dat de kans erin zou zitten dat hij weer een seizoen met invalbeurten zou krijgen. Als hij echt voor psv zou gaan spelen is het idd nog maar de vraag of hij die daar wel kan afdwingen. Ten cate heeft het dit jaar goed gedaan vindt ik op de belangrijkste wedstrijd kopenhagen na dan. Er wordt helaas zoveel geluld door iedereen de laatste tijd dat je bijna niet meer weet wat je wel en niet waar is. Ik geloof pas iets als het op teletekst staat of op de officiele site van ajax. alle overige sites met hun zogenaamde goeie bronnen zijn allemaal copy paste sites al moet ik ajaxf-side daar niet bij noemen.
Je kan zeggen wat je wil over Perez maar hij heeft zich meer dan prof gedragen en heeft een belangrijk aandeel gehad in die 2de plek bij Ajax. Voetballend is hij een van de betere bij Ajax en dat over die basisplaats alsjeblieft zeg hij mocht telkens in de 70ste minuut opdraven voor een buitenspeler . Ik vind dat Ten cate hier flink de fout in gaat wat betreft Perez en dat Perez nooit een echte kans heeft gehad terwijl die wel bracht wat e rvan hem werd verlangd en dat in zeer korte tijd dat ie mocht spelen.

Die man is zo leep dat ie anderen beter kan laten voetballen en een wedstrijd die volledig dicht zit open kan gooien met zijn passes.
pi_50364358
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ook voor Huntelaar heeft PSV nooit interesse getoond toen hij bij Heerenveen zat, weet niet waar je dat vandaan haalt.
En het feit dat hij nu bij ons speelt is dat niet?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:33:39 #104
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50364454
Jammer Kenneth. Het ga je goed, maar PSV niet.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50364466
De Mul idd verkopen en De Ridder voor een prikkie terughalen.

Buiten het feit dat we BonJovi hiermee een groot plezier doen speelt De Ridder erg goed in Jong Oranje als ik hem zie. We kunnen hem dan best gebruiken om de concurrentie aan te gaan met Baki en eventueel Goossens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34:09 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50364473
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV heeft met Stam gesproken maar voor PSV was hij geen noodzaak omdat wij Alex hadden en wij Stam dus hebben laten wachten.
ajax heeft toen heel snel gehandeld maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat als Stam op het moment daadwerkelijk de keuze had gehad tussen PSV en ajax hij "gewoon" voor PSV had gekozen.

Natuurlijk zou PSV beide spelers graag willen hebben, maar ze zitten nu bij Ajax. Iedereen bij PSV ging ervanuit dat áls Jaap Stam zou terugkeren naar Nederland, hij wel naar PSV zou komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50364486
Goossens speelt op links volgens mij.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34:54 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50364493
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef BB-boy het volgende:
En het feit dat hij nu bij ons speelt is dat niet?
Nee vind ik niet, denk dat het ook meer een spits voor ajax is dan voor PSV.
Verder schijnt het ook een mannetje met lastige en rare trekjes te zijn, dat past gewoon ook wat beter in het amsterdamse....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:36:27 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50364537
Daniël de Ridder of Christian Wilhelmsson halen, als vervanger voor Tom de Mul.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50364550
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Verder schijnt het ook een mannetje met lastige en rare trekjes te zijn, dat past gewoon ook wat beter in het amsterdamse....
Ik hoop dat ie er bij Koetje een flinke puinhoop van maakt
pi_50364553
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

!

Veel plezier met Perez dan.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:37:07 #112
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50364554
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk zou PSV beide spelers graag willen hebben, maar ze zitten nu bij Ajax. Iedereen bij PSV ging ervanuit dat áls Jaap Stam zou terugkeren naar Nederland, hij wel naar PSV zou komen.
Lezen is niet je sterkste kant is het wel?

PSV heeft Stam laten wachten omdat er geen noodzaak was hem aan te trekken vanwege Alex en Ooijer.
ajax is daar toen slim op ingesprongen en heeft snel gehandeld en de transfersom en het salaris betaald wat Milan en Stam wilden hebben.

In huntelaar heeft PSV nooit geen interesse gehad.
pi_50364626
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV heeft Stam laten wachten omdat er geen noodzaak was hem aan te trekken vanwege Alex en Ooijer.
ajax is daar toen slim op ingesprongen en heeft snel gehandeld en de transfersom en het salaris betaald wat Milan en Stam wilden hebben.

Ach iedereen maakt wel eens een fout
pi_50364680
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef BB-boy het volgende:
Goossens speelt op links volgens mij.
Dat zou goed kunnen. Martina is volgens mij de rechtsbuiten van Jong Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:43:15 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50364731
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het gaat mij ook meer om de vergelijking tussen de oud-Ajacieden die nu bij PSV zitten en de ex-PSV'ers die nu bij Ajax zitten, waar Ajax absoluut geen interesse heeft in Patrick Kluivert en Michael Reiziger, zou PSV maar wát graag de beschikking hebben over Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam. Dat ga je toch niet ontkennen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:47:49 #116
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50364877
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar.
In de jaren 80 stapten Vanenburg, R. Koeman, Lerby, Arnesen en Kieft al van ajax over naar PSV.

Andersom (van PSV naar ajax) komt bijna nooit voor, kan me alleen P. Hoekstra heugen eigenlijk.
Vanenburg en R. Koeman waren de enige die direct de overstap maakte. Voor 2 miljoen gulden destijds meen ik . Ja ook toen was het Ajax bestuur van dramatisch niveau en hield de toenmalige technisch directeur van psv H. Kraay sr nogal van stoken binnen de Amsterdamse club. ( De affaire Rijkaard bijvoorbeeld, niet lang na het losweken van Koeman en Vanenburg)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:56:24 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365102
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat mij ook meer om de vergelijking tussen de oud-Ajacieden die nu bij PSV zitten en de ex-PSV'ers die nu bij Ajax zitten, waar Ajax absoluut geen interesse heeft in Patrick Kluivert en Michael Reiziger, zou PSV maar wát graag de beschikking hebben over Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam. Dat ga je toch niet ontkennen?
Jaap Stam zeker nu Alex vertrokken lijkt wel ja.
Huntelaar op dit moment zeker niet mede door eerder genoemde redenen en een betere bezetting dan vorig jaar toen we al kampioen werden.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:58:23 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50365156
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaap Stam zeker nu Alex vertrokken lijkt wel ja.
Huntelaar op dit moment zeker niet mede door eerder genoemde redenen en een betere bezetting dan vorig jaar toen we al kampioen werden.
Betere bezetting? Als je Danko Lazovic mocht inruilen voor Klaas Jan Huntelaar, zou je dat toch meteen doen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:59:32 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365186
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Vanenburg en R. Koeman waren de enige die direct de overstap maakte. Voor 2 miljoen gulden destijds meen ik . Ja ook toen was het Ajax bestuur van dramatisch niveau en hield de toenmalige technisch directeur van psv H. Kraay sr nogal van stoken binnen de Amsterdamse club. ( De affaire Rijkaard bijvoorbeeld, niet lang na het losweken van Koeman en Vanenburg)
Lerby en Arnesen maakt ook direct de overstap van ajax naar PSV hoor....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:00:57 #120
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365227
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Betere bezetting? Als je Danko Lazovic mocht inruilen voor Klaas Jan Huntelaar, zou je dat toch meteen doen?
Kone, Farfan, Lazovic, Reis, en waarschijnlijk Perez.
Naaah, ik vind Huntelaar behoorlijk overrated en niet bij PSV passen.

Die zit perfect op z'n plek bij jullie.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:01:14 #121
82589 S-Two
barba macacu
pi_50365233
Vier miljoen voor De Mul, hopen dat we daar nog wat meer uit kunnen halen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:01:56 #122
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365255
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
Vier miljoen voor De Mul, hopen dat we daar nog wat meer uit kunnen halen.
4 miljoen is al belachelijk veel en jij wil er nog meer uithalen?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:03:54 #123
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50365306
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lerby en Arnesen maakt ook direct de overstap van ajax naar PSV hoor....
Je moet beter je huiswerk doen....

Arnesen vertrok in 1981 naar Valencia, om via Anderlecht in 1985 bij psv te belanden. ( Ajax wilde hem destijds terughalen, maar wilde hem alleen huren, psv wilde hem kopen).

Lerby vertrok in 1983 naar Bayern Munchen, om via Monaco in 1987 bij psv te belanden.
Porcupine Tee - Normal
pi_50365381
Nog meer mensen die meegaan naar Sevilla om De Mul hoogstpersoonlijk af te leveren?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:07:21 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365390
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Je moet beter je huiswerk doen....

Arnesen vertrok in 1981 naar Valencia, om via Anderlecht in 1985 bij psv te belanden. ( Ajax wilde hem destijds terughalen, maar wilde hem alleen huren, psv wilde hem kopen).

Lerby vertrok in 1983 naar Bayern Munchen, om via Monaco in 1987 bij psv te belanden.
Je hebt gelijk.
Vreemd dat de buitenlandse clubs niet vermeld worden op vi.

Lerby
Arnesen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:10:41 #126
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50365488
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Vreemd dat de buitenlandse clubs niet vermeld worden op vi.

Lerby
Arnesen
Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:20:34 #127
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50365784
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?
Kan het me niet meer heugen eigenlijk maar lijkt me wel gezien z'n beperkt aantal wedstrijden in 3 seizoenen PSV.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:21:35 #128
82589 S-Two
barba macacu
pi_50365814
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

4 miljoen is al belachelijk veel en jij wil er nog meer uithalen?
Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:22:44 #129
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50365850
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.
Ze moeten Sevilla ook weer niet gaan afschrikken. Ik zal blij zijn als we van de Mul verlost zijn.
pi_50365882
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

Naaah, ik vind Huntelaar Farfan behoorlijk overrated en niet prima bij PSV passen.

Die zit perfect op z'n plek bij jullie.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50365895
ach, als ze al bereid zijn om De Mul te kopen dan spoor je al niet, dan gooi je er heus nog wel een miljoen bij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50365940
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Sevilla om De Mul hoogstpersoonlijk af te leveren?
Kunnen we Huysegems er niet voor terughalen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:25:26 #133
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_50365950
Ik denk dat 4 miljoen meer dan een prima prijs is voor de Mul.
pi_50365962
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.

Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:28:42 #135
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50366051
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
Jij snapt het.
pi_50366060
quote:
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.

pi_50366431
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat 4 miljoen meer dan een prima prijs is voor de Mul.
Absoluut, meer dan ik gehoopt had ! Strikje dr om doen en weg ermee !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:47:26 #138
80382 manny
30 is best veel
pi_50366699
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil over Perez maar hij heeft zich meer dan prof gedragen
Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:49:05 #139
80382 manny
30 is best veel
pi_50366764
4 miljoen voor de Mul dat zou een flinke meevaller zijn
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:50:57 #140
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50366831
Geniet er nog maar even van.

Perez
pi_50366859
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef manny het volgende:

[..]

Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?
Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:52:29 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50366900
Dacht dat Sevilla structureel bij de top in Spanje mee wilde doen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:53:10 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50366923
Is Andy vd Meyde geen optie?
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:53:58 #144
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50366953
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Is Andy vd Meyde geen optie?
Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:55:26 #145
80382 manny
30 is best veel
pi_50367006
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.
Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:55:47 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50367027
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.
Kan nooit duur zijn
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:59:09 #147
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50367157
4 miljoen voor De Mul zou geniaal zijn.

Die gaat daar echt niet veel aan spelen toekomen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50367244
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef manny het volgende:

[..]

Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.
Dat soort dingen gebeuren altijd en met iedereen .. de eens puugt de ander neemt een sliding op knie hoogte .. dat doet niets af aan zijn inbreng voor Ajax die was meer dan gemiddeld. Sterker nog zonder hem had je die hele tweede plek niet gehad.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:03:56 #149
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50367313
We moeten nou ook weer niet alsof we het over de reincarnatie van Johan zelf hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:04:28 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50367333
quote:

precies. HtC met zijn walgelijke wisselen in de 70ste minuut. Zo kan ik achteraf ook blijven zeggen : zie je wel, hij bracht het verschil ook niet.

Perez is het beste als hij geen niet vanaf het begin meedoet, dat is een feit. Maar geef hem dan iig een helft ofzo.

Nee dit zaakje neem ik HtC echt wel kwalijk hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')