dat is uit 1977quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef BeeDee het volgende:
Niet te vergeten;
[afbeelding]
Alleen op de wereld
Ik twijfelde al...was toch wel in de 80's in nederland op TV ? Of ik ben echt oud !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat is uit 1977![]()
de japanse versie dan (Rittai Anime Ienaki Ko Remi)
1990 was de start zie ik net, geen jaren 80 idd, ach scheelt maar 1 jaartje met 1989quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit is zoo niet jaren 80, lijkt me duidelijk gevalletje van jaren 90.![]()
Oh dat is jaren 90quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik keek het niet want toen was ik te jong maar ik ben zeer benieuwd naar twin peaks
De familie Knots.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Five_Horizons het volgende:
"Een kloddertje, kloddertje hie-hieeer"![]()
Ah, een fan!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef YuckFou het volgende:
Je ziet altijd dezelfde series voorbijkomen (een aantal uiteraard vanwege hun genialiteit, zoals the A team) ,maar ik keek ook naar Chips, en ehm *peins* Mathew stardust/allstar zoiets, gozer van outerspace die *magische* krachten had, en toen ik nog een yuckfoutje was 'the secret valley' ofzo over een australisch kinderkamp als ik mn geheugen moet geloven.....
Jij bedoelt Mr. Merlinquote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Of de reïncarnatie van Arthur of Merlijn, maar dat kan ook die Matthew dinges zijn trouwens.
Bijna allemaal jaren '70.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:49 schreef RealZeus het volgende:
Stuif es in (1968)
De André van Duin Revue's
Sesamstraat
Fabeltjeskrant (1968)
De bereboot
Tita Tovenaar
Ter Land, ter zee en in de lucht
Die Mark Craig!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
St. Elsewhere, de ultieme voorloper van series als ERDie zou ik graag op DVD willen hebben
Dat is in Amerika dacht ik een uitdrukking geworden. Bijdehand: Don't be a Doogie Howser!quote:Doogie Howser, over een hoogbegaafde jongen van 16 die arts wordt, erg leuke serie
Ik heb ze destijds allemaal bekeken. Bleef ervoor thuis bij wijze van..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Er zaten een hoop grote namen in St. Elsewhere, althans, dat werden ze later: Denzel Washington, David Morse, Mark Harmon, Helen Hunt, Christina Pickles, Ed Begley, Jr. en Howie Mandel onder andere.
Ik liep destijds stage bij een advocaat die er ongeveer net zo uitzag en ongeveer net zo deed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Mark Craig
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:20 schreef Matthew_Star het volgende:
Ja, is ook erg eighties. Opvallend dat ze zo goed Engels spraken in een Franse serie.
Gwendolyne "Winnie" Cooperquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:41 schreef Karina het volgende:
Nog een paar die volgens mij nog niet genoemd waren (veel leuke series in de tachtiger jaren trouwens)
Wonder Years [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De familie Knots.
"Een kloddertje roze hier en een kloddertje roze daar."
En met die oudjes:Wat gaan we doen, ouwe zemelaar?
Waar keek ik allemaal naar?
Avro's Kinderbios (op woensdagmiddag)
Stuif es in
Zeg 'ns aaa
De André van Duin Revue's
Sesamstraat
Fabeltjeskrant
De bereboot
Tita Tovenaar
TL (was een voorloper van Klokhuis)
Flying Docters
Knight Rider
A-Team
Airwolf
Auf Achse
De eerste de beste
Ter Land, ter zee en in de lucht
Kinderen voor Kinderen
Alf
Webster
The Cosby Show
en nog veul meer
Toen werd er tenminste nog leuke tv gemaakt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |