Hoebedoelu? Ik wacht op de OP.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:14 schreef F04 het volgende:
Wat kan die gast goed zingen man.
nee de wimpers, de rest was juist te 'weinig'quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
Eric vindt zijn make-up ook 'veels te overdreven'. Gossie.
Zal vast een heel lang interresant verhaal zijn..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik ook ..............................nog steeds......................
en zo iemand beweert dan met droge ogen dat Lieke lelijk is.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef ruby het volgende:
Eric vindt z'n haar ook niet goed zitten.
Ach, het wordt toch nooit wat dus waarom al die moeite.
Twee sneue losers: de een heeft geen feeling voor opmaak, de ander niet voor timing. Eric kan beter een groot drama opzetten (janken, goedmaken met Huub, ruzie maken met zijn nieuwe mama) dan zich weer als bleue Natrasha vertonen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef 2live het volgende:
[..]
nee de wimpers, de rest was juist te 'weinig'![]()
Dellie was 3e bij het NK Visagie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee sneue losers: de een heeft geen feeling voor opmaak, de ander niet voor timing. Eric kan beter een groot drama opzetten (janken, goedmaken met Huub, ruzie maken met zijn nieuwe mama) dan zich weer als bleue Natrasha vertonen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee sneue losers: de een heeft geen feeling voor opmaak, de ander niet voor timing. Eric kan beter een groot drama opzetten (janken, goedmaken met Huub, ruzie maken met zijn nieuwe mama) dan zich weer als bleue Natrasha vertonen.
Weet ik toch, ik maak me ook geen zorgen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
----------------------------------------------------------------------------------------
zoals wij huub kennen zal hij zich niets aantrekken van Erica/Natrasha dit is koren op zijn molen om die sneue Smerik helemaal af te zeiken![]()
whatever........quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
sorry,.. was mijn speurytocht aan het voortzetten.quote:
ja zometeen zijn de rapen echt niet gaat N gaat dus helemaal flippenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is toch gewoon zo? Ze zijn als twee stuntels bezig.
ja het is ook gewoon zo vandaarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is toch gewoon zo? Ze zijn als twee stuntels bezig.
ach dit project is gedoemd te mislukken............deze jongen is gewoon heel erg ziek..........kan toch niet anders?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef schatje het volgende:
Waarom die workshop van MayDay? Hij doet nog geen eens een poging om het zelf te proberen.
Zijn zusje was jarig. Meer niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Starlie het volgende:
Maar waarom zou Mitch er niet in komen??? Er was iemand die dat dacht...
oh komt er vanavond iemand anders dan?quote:
Bronvermelding?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry,.. was mijn speurytocht aan het voortzetten.
maar kan inmiddels vrij zeker zeggen dat Mitch niet op vrouwen valt en indien hij de kooi wel in gaat dat hij niet van plan is om lang te blijven!
Uit wat ik van Natasia heb gezien de laatste twee dagen, maak ik op dat ze in een continue zelfbevredigende hype zit over hoe goed en geweldig ze wel niet is. Dus die staat of op knappen of ze kan wel een gekke Eric lijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zometeen zijn de rapen echt niet gaat N gaat dus helemaal flippen
Dat is wel zonde zegquote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
[..]
maar kan inmiddels vrij zeker zeggen dat Mitch niet op vrouwen valt en indien hij de kooi wel in gaat dat hij niet van plan is om lang te blijven!
Arme Amanda....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
[..]
Ten eerste is het Beequeen, en ten tweede heb ik niets met varkens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef DrsH het volgende:
hahaha maar hoe maak je wat van een varken Beeqeen
Geen butler in ieder geval.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh komt er vanavond iemand anders dan?
o.a. dit stukje tekst door hemzelf geschreven op een reislog van een Man/Jongen:quote:
heel hard lachen en dan die gouden hekken uitjagenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
Als ze nu allemaal de slappe lach krijgen als ze de mislukte Erica zien, komt Eric vast wel weer in een dip terecht.![]()
Hoe komt zo'n gerucht nou toch weer de wereld in, he...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ten eerste is het Beequeen, en ten tweede heb ik niets met varkens.
Hij kan toch ook bi zijn ?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef RSie het volgende:
[..]
o.a. dit stukje tekst door hemzelf geschreven op een reislog van een Man/Jongen:
Stay tuned lieverd
www.mitchmasters.nl/weblog
Veel sterkte nogmaals in deze onzekere periode.
Love you
X Mitch
amanda is amateur onder de amateurs, maak je geen zorgenquote:
waar het hart van vol isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
WTF dacht eerst dat het Melisa was op de rug gezien......is het Eric...![]()
Zou me zomaar niets verbazen als het zo was.......ik denk dat hij wel gek op zichzelf is (modellenwerk/goudenkooiwerk) ..........tjsah ik zou dus zeggen BIquote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan toch ook bi zijn ?
Eigenlijk denk ik stiekum van niet hoor.
jep,.. kan ook!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan toch ook bi zijn ?
Eigenlijk denk ik stiekum van niet hoor.
Het eerste wat ik dacht was dat hij als Look a like van Paris Hilton wou doorgaanquote:
maar dan wat minder goed geconserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Als hij z'n rose wimpers omlaag slaat, heeft hij wel iets van een veenlijk.
Er zijn echt hartstikke leuke travestieten en transvestieten, maar waar homo Eric het idee vandaan haalt dat dit mooi of leuk is, is me een raadsel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Toch is het best triest als je zo jezelf wilt/moet profileren als Eric/Natrasha. Ik moet er niet aan denken.
Om z'n medebewoners te vermaken.....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Het gedrocht dat Eric heet is steeds lachwekkender aan het worden.
Wat is de reden van dit omkleedfeest?![]()
smerik lijdt aan een parafilie+ sexuele afwijking lees mijn eerdere postquote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Het gedrocht dat Eric heet is steeds lachwekkender aan het worden.
Wat is de reden van dit omkleedfeest?![]()
OMG misschien dat er nog een handjevol mannen uit de kaukasus daar op wil klimmen... hoewel... ik acht de kans daarop zeer gering...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die kop van Eric, zo te zien is hij niet zo blij met Erica.
Mitch homo? Nou jaaaaa....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
[..]
No way, ik moet geld toekrijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Wie gaat een smsje voor Eric sturen? Dat is het idee namelijk.
Shit...beltegoed opquote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Wie gaat een smsje voor Eric sturen? Dat is het idee namelijk.
ETEN !!!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat het heel gezellig wordt weer. De toon is gezet.
Alweerquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef demins het volgende:
Imca Marina??????????
Eerste gezicht en gehoor: lijkt me meer de nieuwe toiletjuffrouwquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Wat komt er nu weer binnen? Dimitri en Elly. HTF is Elly?
Ow, de nieuwe butler.![]()
![]()
![]()
Ik voorzie een hoop onderonsjes met bewoners op de bank in de private.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Ellie word de nieuwe avond Butler, ik dacht even dat ze een rollator nodig had.
[afbeelding]
Past goed bij Opperzwabberhoerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerste gezicht en gehoor: lijkt me meer de nieuwe toiletjuffrouw![]()
Zou ze de Bingo in huize Avondrood hebben gewonnen??? Met dit optreden als prijs???quote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerste gezicht en gehoor: lijkt me meer de nieuwe toiletjuffrouw![]()
Vooral dat 'U'... gatverdammequote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef mootie het volgende:
Natasia, welkom, leuk dat u er bent.![]()
Dimitri is ook al in de lieverd/schat modus.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Zou ze de Bingo in huize Avondrood hebben gewonnen??? Met dit optreden als prijs???
ik wist niet dat nellie een deel van de tweeling wasquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef ruby het volgende:
Nellie is de nieuwe butler. Op de maandag- en de woensdagavond.
Omgeving Rembrandsplein...zoals gewoonlijk...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:40 schreef Kinga het volgende:
Wáár halen ze die schorrie morries vandaan!
Leidseplein.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:40 schreef Kinga het volgende:
Wáár halen ze die schorrie morries vandaan!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Leidseplein.
Dimitri komt op de dinsdagavond.
Is 't nou Ellie of Nellie?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wist niet dat nellie een deel van de tweeling was![]()
dan kan ik hier weer watquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Leidseplein.
Dimirti komt op de dinsdagavond.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Stoort het geluid van stream 1 bij iedereen?
ik ben vast al de 100e die dit vraagt
Ja...bij mij ook....kraaktquote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
wanneer nellie nellie frijda is dan is dit ellie frijda...quote:
Jaap heeft dat bericht er gewoon al opgezet, maar Sjoerd moet de foto's in dat flash dingetje uploaden...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
op kingjaap.nl
staat er nieuwe foto's staan in het fotoboek, maar als ik erop klik zie ik niks
is dit bij jullie ook zo?
Luister naar stream 2.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef Meganog het volgende:
Nelly: "ik ben mens. Ik heb het hart op de goeie plek".
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef Mr_Scofield het volgende:
op kingjaap.nl
staat er nieuwe foto's staan in het fotoboek, maar als ik erop klik zie ik niks
is dit bij jullie ook zo?
neequote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
is het koosjer?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:45 schreef Varen het volgende:
Dr zoon heeft een restaurant Knalle Beddies of zo
Jij kijk uit het raam naar lekkere dingen dus, kappen.quote:
De nieuwe butler.quote:
Yepquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Ik zie wel iets tussen Huub en Ellie. Haar rebelse kleinzoon.
Volkomen offtopicquote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef ruby het volgende:
Kan iemand die wimpers van Smeric in de fik steken? Dank u.
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
Hoe komt dat toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
mocht ie willenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....![]()
[afbeelding]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
wie het breedt heeft hangenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
Jaap wilt oefenen voor de huwelijksnacht, Ellie zegt dan moet ie in de breedte
Heb ze al op.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
Geef dat mens alsjeblieft geen drank.
Waarom PM je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
*zoekt in de krantquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
In de Villa wordt Palma ook beschouwd als vrouw, dus dat zegt me helemaal niks....quote:
heb je het interview met huub al gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
ik wel hoor ELLIEquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hee ho... als zich hier een love story ontwikkelt, wil ik er alles van weten! Er is ergens een knuffel-topic... kunnen we lekker meelezenquote:
Baal je niet dat je Sjankwal gemist hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik Andries vanmiddag heb gemist. Was wel een favoriet van BB3
Ongelooflijk....quote:
Alle filmjes staan op VOLquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
vol heeft vast nog wel wat in het filmarchiefquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
De radio staat de hele dag aan op mijn werk... (Ruby Ruby Ruby Ruby, en dan zie ik elke keer dat strijkboutjequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
het halve leidse plein is inmiddels binnengehaald
Ja waarom niet eens iemand uit een andere regio ofzo voor de broodnodige variatie?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
het halve leidse plein is inmiddels binnengehaald
Nee nog niet. Had wéér panne met mijn auto. Anderhalf uur op de WegenWacht geWacht en toen nog een half uur er als een echt blondje naast gezetenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
heb je het interview met huub al gezien?
ik kom uit de provincie en spreek alleen in sodom en gomorra-termenquote:
echte he... alsof het laboratorium is ontploft waar dat gekweekt isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ongelooflijk....
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan weet de geniale casting van Tien je toch weer te verbazen...
Sja wat je zegt, dat heb ik nou ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De radio staat de hele dag aan op mijn werk... (Ruby Ruby Ruby Ruby, en dan zie ik elke keer dat strijkboutje)
geen verbouwde manquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In de Villa wordt Palma ook beschouwd als vrouw, dus dat zegt me helemaal niks....
Is het een Palma/Natrasha/Mayday-achtig vrouw-geval of is dit er echt een met 2 x-chromosomen?
Nieuwsgierig Aagje.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ho... als zich hier een love story ontwikkelt, wil ik er alles van weten! Er is ergens een knuffel-topic... kunnen we lekker meelezen![]()
wou ik net zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
je denkt dat het niet erger kan maar als ik dit zie dan denk ik het kan dus toch nog veeeeel erger![]()
Ik vergeef het je....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kom uit de provincie en spreek alleen in sodom en gomorra-termen![]()
nee en ze moest ook al koken omdat dellie niet naar haar luisterdequote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht. Dat zal haar niet lekker zitten..
Hilde ja.... Dank je.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Aan de butler herken je de miljonair' is met deze proletentronie wel heel erg triest.
heet ze nou Ellie of Nellie?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Hilde ja.... Dank je.![]()
Naja, op één of andere manier moest ik aan haar denken door de intrede van Nellie.
Waarschijnlijk gaat ze haar tieten laten lekken zodat ze wel aandacht MOET krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht. Dat zal haar niet lekker zitten..
Net was ze nog Imcaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Het is een soort Tante Leen!
Ze gaat zingen op Jaap zijn bruiloftquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
Uit ellie komt ook weer geen zinnig woord
Is me volkomen ontgaan, bedanktquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef RSie het volgende:
Gek dat ik nog niemand heb gehoord over wat Smeric net met Dimitri besprak.!!
Eric had het erover dat Hij (volgens hem) met Dimitri in een film gespeeld had.
Dimitri durfde er niet echt een direct antwoord op te geven en draaide er een beetje omheen!
Ik verstond in eerste instantie Nellie maar later Ellie.quote:
Tante Nelquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik verstond in eerste instantie Nellie maar later Ellie.
Ik heb besloten dat Nellie beter bij haar past.![]()
Ah jij bent ook een kanjer hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegel van mensen die iedereen lief en leuk vinden![]()
Je hebt toch wel een mening, zeker als je zo'n diehardfan bent zoals deze dame.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
natasia is altijd stil als er nieuwe mensen in huis zijn........................ow is mij nooit opgevallen ............jullie wel?
vindt het op zich best een lache wijf!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegel van mensen die iedereen lief en leuk vinden![]()
Je hebt toch wel een mening, zeker als je zo'n diehardfan bent zoals deze dame.
Ze heeft nog niks ingeschonken merkwaardig genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar deze vertoning te kijken. In de kroeg vind ik het best, maar als butler voor miljonairs.![]()
dus we hebben:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef DrsH het volgende:
EEN ding is zeker dit is een echte Bar moeder
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef RSie het volgende:
[..]
vindt het op zich best een lache wijf!!
maar miljonairbutlerwaardig,.... nou nee!
Zij is net als Palma. Van het type 'vind me leuk of ik schiet'.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef neehe het volgende:
Er wordt wel heel veel uit beleefdheid gelachen om Ellie/Nelle/Dellie.
neequote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
natasia is altijd stil als er nieuwe mensen in huis zijn........................ow is mij nooit opgevallen ............jullie wel?
Ja kijk, maar dat is gewoon een feit. Ik ben nou eenmaal een kanjer.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ah jij bent ook een kanjer hoor!
Wat is het hier gezellig!
Zou ze Milton kennen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij is net als Palma. Van het type 'vind me leuk of ik schiet'.
Maar het is toch onmogelijk om al die rare snijbonen hartstikke leuk en lief te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef RSie het volgende:
[..]
vindt het op zich best een lache wijf!!
maar miljonairbutlerwaardig,.... nou nee!
't Is maar flinterdun, die hartelijkheid van dit type kroegmama's.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is toch onmogelijk om al die rare snijbonen hartstikke leuk en lief te vinden.
Of ben ik nou zo'n verbitterd mens![]()
ik dacht dat ik een man was, maar door dit aanzicht is de mijne naar binnen geschoten... misschien dat ie volgend jaar zomer naar buiten komt...quote:
Eric wil ook weer een gesprek met achter.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
N zit in een dip, ze vraagt zich af hoe haar leven verder gaat. Ze heeft met haar faoriete opperhoofd gesproken. Ze is sneller geirriteerd naar Brian en Amanda. Ze heeft sex en liefde en aandacht nodig van haar ventje
Eric moet geharst.
Eindelijk goed nieuws voor Friesquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef DrsH het volgende:
In Amsterdam staat ze bekend als Ellie de paardenpijpster
En dan komt er wel ineens een mening uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is maar flinterdun, die hartelijkheid van dit type kroegmama's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |