waar het hart van vol isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
WTF dacht eerst dat het Melisa was op de rug gezien......is het Eric...![]()
Zou me zomaar niets verbazen als het zo was.......ik denk dat hij wel gek op zichzelf is (modellenwerk/goudenkooiwerk) ..........tjsah ik zou dus zeggen BIquote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan toch ook bi zijn ?
Eigenlijk denk ik stiekum van niet hoor.
jep,.. kan ook!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan toch ook bi zijn ?
Eigenlijk denk ik stiekum van niet hoor.
Het eerste wat ik dacht was dat hij als Look a like van Paris Hilton wou doorgaanquote:
maar dan wat minder goed geconserveerdquote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Als hij z'n rose wimpers omlaag slaat, heeft hij wel iets van een veenlijk.
Er zijn echt hartstikke leuke travestieten en transvestieten, maar waar homo Eric het idee vandaan haalt dat dit mooi of leuk is, is me een raadsel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Toch is het best triest als je zo jezelf wilt/moet profileren als Eric/Natrasha. Ik moet er niet aan denken.
Om z'n medebewoners te vermaken.....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Het gedrocht dat Eric heet is steeds lachwekkender aan het worden.
Wat is de reden van dit omkleedfeest?![]()
smerik lijdt aan een parafilie+ sexuele afwijking lees mijn eerdere postquote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Het gedrocht dat Eric heet is steeds lachwekkender aan het worden.
Wat is de reden van dit omkleedfeest?![]()
OMG misschien dat er nog een handjevol mannen uit de kaukasus daar op wil klimmen... hoewel... ik acht de kans daarop zeer gering...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die kop van Eric, zo te zien is hij niet zo blij met Erica.
Mitch homo? Nou jaaaaa....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry,.. was mijn speurytocht aan het voortzetten.
maar kan inmiddels vrij zeker zeggen dat Mitch niet op vrouwen valt en indien hij de kooi wel in gaat dat hij niet van plan is om lang te blijven!
No way, ik moet geld toekrijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Wie gaat een smsje voor Eric sturen? Dat is het idee namelijk.
Shit...beltegoed opquote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Wie gaat een smsje voor Eric sturen? Dat is het idee namelijk.
ETEN !!!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat het heel gezellig wordt weer. De toon is gezet.
Alweerquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef demins het volgende:
Imca Marina??????????
Eerste gezicht en gehoor: lijkt me meer de nieuwe toiletjuffrouwquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Wat komt er nu weer binnen? Dimitri en Elly. HTF is Elly?
Ow, de nieuwe butler.![]()
![]()
![]()
Ik voorzie een hoop onderonsjes met bewoners op de bank in de private.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef blomst het volgende:
Ellie word de nieuwe avond Butler, ik dacht even dat ze een rollator nodig had.
[afbeelding]
Past goed bij Opperzwabberhoerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerste gezicht en gehoor: lijkt me meer de nieuwe toiletjuffrouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |