De nieuwe butler.quote:
Yepquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Ik zie wel iets tussen Huub en Ellie. Haar rebelse kleinzoon.
Volkomen offtopicquote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef ruby het volgende:
Kan iemand die wimpers van Smeric in de fik steken? Dank u.
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
Hoe komt dat toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
mocht ie willenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....![]()
[afbeelding]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
wie het breedt heeft hangenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
Jaap wilt oefenen voor de huwelijksnacht, Ellie zegt dan moet ie in de breedte
Heb ze al op.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
Geef dat mens alsjeblieft geen drank.
Waarom PM je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
*zoekt in de krantquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
In de Villa wordt Palma ook beschouwd als vrouw, dus dat zegt me helemaal niks....quote:
heb je het interview met huub al gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
ik wel hoor ELLIEquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hee ho... als zich hier een love story ontwikkelt, wil ik er alles van weten! Er is ergens een knuffel-topic... kunnen we lekker meelezenquote:
Baal je niet dat je Sjankwal gemist hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik Andries vanmiddag heb gemist. Was wel een favoriet van BB3
Ongelooflijk....quote:
Alle filmjes staan op VOLquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik Andries vanmiddag heb gemist. Was wel een favoriet van BB3
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |