De nieuwe butler.quote:
Yepquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Ik zie wel iets tussen Huub en Ellie. Haar rebelse kleinzoon.
Volkomen offtopicquote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef ruby het volgende:
Kan iemand die wimpers van Smeric in de fik steken? Dank u.
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
Hoe komt dat toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
mocht ie willenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eric doet mij denken aan een elf uit Lord of the Rings.....![]()
[afbeelding]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Heb ik me hier nu voor om gekleed, geen aandacht, alle aandacht gaat naar Ellie
wie het breedt heeft hangenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
Jaap wilt oefenen voor de huwelijksnacht, Ellie zegt dan moet ie in de breedte
Heb ze al op.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
Geef dat mens alsjeblieft geen drank.
Waarom PM je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkomen offtopicmaar ik denk op zijn minst drie keer per dag aan jou.
*zoekt in de krantquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
In de Villa wordt Palma ook beschouwd als vrouw, dus dat zegt me helemaal niks....quote:
heb je het interview met huub al gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, ze hebben een veenlijk opgegraven.
ik wel hoor ELLIEquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
Hoe heet dat ene mens ook al weer dat in de laatste BB zat? Ze mankeerde altijd iets, ze lulde over iedereen en ze vond zichzelf een gezellig wijf. Tevens zat haar dochter in het programma.
Sjonge jonge, we hebben 'r vaak genoeg uitgelachen en nu weet ik 'r naam gewoon niet meer.
Hee ho... als zich hier een love story ontwikkelt, wil ik er alles van weten! Er is ergens een knuffel-topic... kunnen we lekker meelezenquote:
Baal je niet dat je Sjankwal gemist hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat ik Andries vanmiddag heb gemist. Was wel een favoriet van BB3
Ongelooflijk....quote:
Alle filmjes staan op VOLquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Hildequote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ruby het volgende:
vol heeft vast nog wel wat in het filmarchiefquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
De radio staat de hele dag aan op mijn werk... (Ruby Ruby Ruby Ruby, en dan zie ik elke keer dat strijkboutjequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
het halve leidse plein is inmiddels binnengehaald
Ja waarom niet eens iemand uit een andere regio ofzo voor de broodnodige variatie?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
het halve leidse plein is inmiddels binnengehaald
Nee nog niet. Had wéér panne met mijn auto. Anderhalf uur op de WegenWacht geWacht en toen nog een half uur er als een echt blondje naast gezetenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
heb je het interview met huub al gezien?
ik kom uit de provincie en spreek alleen in sodom en gomorra-termenquote:
echte he... alsof het laboratorium is ontploft waar dat gekweekt isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ongelooflijk....
Elke keer als je denkt dat het niet erger kan weet de geniale casting van Tien je toch weer te verbazen...
Sja wat je zegt, dat heb ik nou ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De radio staat de hele dag aan op mijn werk... (Ruby Ruby Ruby Ruby, en dan zie ik elke keer dat strijkboutje)
geen verbouwde manquote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In de Villa wordt Palma ook beschouwd als vrouw, dus dat zegt me helemaal niks....
Is het een Palma/Natrasha/Mayday-achtig vrouw-geval of is dit er echt een met 2 x-chromosomen?
Nieuwsgierig Aagje.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ho... als zich hier een love story ontwikkelt, wil ik er alles van weten! Er is ergens een knuffel-topic... kunnen we lekker meelezen![]()
wou ik net zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
je denkt dat het niet erger kan maar als ik dit zie dan denk ik het kan dus toch nog veeeeel erger![]()
Ik vergeef het je....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik kom uit de provincie en spreek alleen in sodom en gomorra-termen![]()
nee en ze moest ook al koken omdat dellie niet naar haar luisterdequote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht. Dat zal haar niet lekker zitten..
Hilde ja.... Dank je.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Aan de butler herken je de miljonair' is met deze proletentronie wel heel erg triest.
heet ze nou Ellie of Nellie?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Hilde ja.... Dank je.![]()
Naja, op één of andere manier moest ik aan haar denken door de intrede van Nellie.
Waarschijnlijk gaat ze haar tieten laten lekken zodat ze wel aandacht MOET krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Natasia krijgt geen aandacht. Dat zal haar niet lekker zitten..
Net was ze nog Imcaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Het is een soort Tante Leen!
Ze gaat zingen op Jaap zijn bruiloftquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef ericahysterica het volgende:
Uit ellie komt ook weer geen zinnig woord
Is me volkomen ontgaan, bedanktquote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef RSie het volgende:
Gek dat ik nog niemand heb gehoord over wat Smeric net met Dimitri besprak.!!
Eric had het erover dat Hij (volgens hem) met Dimitri in een film gespeeld had.
Dimitri durfde er niet echt een direct antwoord op te geven en draaide er een beetje omheen!
Ik verstond in eerste instantie Nellie maar later Ellie.quote:
Tante Nelquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik verstond in eerste instantie Nellie maar later Ellie.
Ik heb besloten dat Nellie beter bij haar past.![]()
Ah jij bent ook een kanjer hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegel van mensen die iedereen lief en leuk vinden![]()
Je hebt toch wel een mening, zeker als je zo'n diehardfan bent zoals deze dame.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
natasia is altijd stil als er nieuwe mensen in huis zijn........................ow is mij nooit opgevallen ............jullie wel?
vindt het op zich best een lache wijf!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegel van mensen die iedereen lief en leuk vinden![]()
Je hebt toch wel een mening, zeker als je zo'n diehardfan bent zoals deze dame.
Ze heeft nog niks ingeschonken merkwaardig genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar deze vertoning te kijken. In de kroeg vind ik het best, maar als butler voor miljonairs.![]()
dus we hebben:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef DrsH het volgende:
EEN ding is zeker dit is een echte Bar moeder
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef RSie het volgende:
[..]
vindt het op zich best een lache wijf!!
maar miljonairbutlerwaardig,.... nou nee!
Zij is net als Palma. Van het type 'vind me leuk of ik schiet'.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef neehe het volgende:
Er wordt wel heel veel uit beleefdheid gelachen om Ellie/Nelle/Dellie.
neequote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
natasia is altijd stil als er nieuwe mensen in huis zijn........................ow is mij nooit opgevallen ............jullie wel?
Ja kijk, maar dat is gewoon een feit. Ik ben nou eenmaal een kanjer.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ah jij bent ook een kanjer hoor!
Wat is het hier gezellig!
Zou ze Milton kennen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij is net als Palma. Van het type 'vind me leuk of ik schiet'.
Maar het is toch onmogelijk om al die rare snijbonen hartstikke leuk en lief te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef RSie het volgende:
[..]
vindt het op zich best een lache wijf!!
maar miljonairbutlerwaardig,.... nou nee!
't Is maar flinterdun, die hartelijkheid van dit type kroegmama's.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is toch onmogelijk om al die rare snijbonen hartstikke leuk en lief te vinden.
Of ben ik nou zo'n verbitterd mens![]()
ik dacht dat ik een man was, maar door dit aanzicht is de mijne naar binnen geschoten... misschien dat ie volgend jaar zomer naar buiten komt...quote:
Eric wil ook weer een gesprek met achter.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
N zit in een dip, ze vraagt zich af hoe haar leven verder gaat. Ze heeft met haar faoriete opperhoofd gesproken. Ze is sneller geirriteerd naar Brian en Amanda. Ze heeft sex en liefde en aandacht nodig van haar ventje
Eric moet geharst.
Eindelijk goed nieuws voor Friesquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef DrsH het volgende:
In Amsterdam staat ze bekend als Ellie de paardenpijpster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |