abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 20:59:14 #201
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_50591382
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef stroopje het volgende:
Ik kon zelf geen foto maken dus dan maar zo

[afbeelding]
Paranoia Agent..?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_50598977
Pro-oldskool OP = tenzij jordy iets anders zegt

And aardbei zag je die handbeweging? die komt ook terug in die OP
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:43:06 #203
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_50601201
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef RipCore het volgende:

[..]

Paranoia Agent..?
yep
effe Devil May Cry binnenhalen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:44:06 #204
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_50601225
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Oma wat doet u nu
Heel erg blij zijn
quote:
Op maandag 18 juni 2007 08:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nog andere genres waar je naar op zoek bent? In die ben ik niet zo thuis xD.
Nou ik heb dus een thing voor vampieren (Heb nu eindelijk tijd gevonden om Hellsing te kijken ). Ik vind veel leuk, maar hoe meer actie, bloederiger en enger, hoe beter. Of de anime moet gewoon leuke humor hebben Maar ik heb wel een mindere voorkeur voor ecchi, romance, parody, school, shoujo (-ai), mecha, sport, muziek en game anime. Dus...
Hit me
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_50601363
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef outcast_within het volgende:
Pro-oldskool OP = tenzij jordy iets anders zegt

And aardbei zag je die handbeweging? die komt ook terug in die OP
Heb jij tegenwoordig geen eigen mening meer, Outcast?

Ik hou liever de oude OP.

Hij is misschien wat lang, maar geeft een degelijke introductie over manga, animé en fansubs. Met de tekst in de huidige vorm is eigenlijk weinig mis en zou ik dus zo laten. Het feit dat de stukjes door verschillende mensen geschreven zijn (en er dus verschillende stijlen gebruikt worden) vind ik persoonlijk erg leuk en zou ik in een eventuele nieuwe OP graag terug zien. Het geeft echt de indruk dat het een gezamenlijk gemaakte OP is.

Als je al wat wil veranderen, zou ik het volgende doen:
  • (Titel-)plaatjes vervangen door iets nieuws (bij voorkeur 570 pixels breed)
  • Gevleugelde uitspraken en HOF verwijderen
  • 'Japanse Taal', 'andere bijzaken' en het huidige meetingtopic in het lijstje met offspring zetten (enkel de links naar de betreffende topics, met eventueel een korte uitleg achter de link).
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      dinsdag 19 juni 2007 @ 01:23:50 #206
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_50602041
    Btw over de OP en de topicreeks.. mijn complimenten aan allen die hun bijdrage eraan geleverd hebben!! Het is echt een goedlopende reeks geworden.. Hehe was in den beginne volgens mij wel anders met 1 reply om de 2 weken. Ik vind het echt geweldig nu. Gewoon de 50e deel bijna . Enne mijn grandchild ( ) is gewoon erg mooi en zeer aantrekkelijk (lees: lekker ding) geworden. Anders had deze reeks nooit zoveel mensen getrokken

Congratz ieder alvast
    pi_50602156
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 01:23 schreef Hopey het volgende:
    Btw over de OP en de topicreeks.. mijn complimenten aan allen die hun bijdrage eraan geleverd hebben!! Het is echt een goedlopende reeks geworden.. Hehe was in den beginne volgens mij wel anders met 1 reply om de 2 weken. Ik vind het echt geweldig nu. Gewoon de 50e deel bijna . Enne mijn grandchild ( ) is gewoon erg mooi en zeer aantrekkelijk (lees: lekker ding) geworden. Anders had deze reeks nooit zoveel mensen getrokken

Congratz ieder alvast
    Oh dame maak me gek
    pi_50603423
    ik vind de huidige OP wel owkey!

never change a winning team
    pi_50603468
    Goedemorgen, ik ben nieuw hier
    pi_50603670
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 08:05 schreef Bakakame het volgende:
    welkom
      dinsdag 19 juni 2007 @ 09:16:41 #211
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_50604409
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 08:05 schreef Bakakame het volgende:
    hoi
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_50605418
    hoi
    pi_50605543
    Hallo En welkom.

How about a pol?
      dinsdag 19 juni 2007 @ 11:10:10 #214
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_50607278
    wat voor pol?

en een nieuw plaatje
      dinsdag 19 juni 2007 @ 11:57:00 #215
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50608915
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef Hopey het volgende:
    Nou ik heb dus een thing voor vampieren (Heb nu eindelijk tijd gevonden om Hellsing te kijken ). Ik vind veel leuk, maar hoe meer actie, bloederiger en enger, hoe beter. Of de anime moet gewoon leuke humor hebben Maar ik heb wel een mindere voorkeur voor ecchi, romance, parody, school, shoujo (-ai), mecha, sport, muziek en game anime. Dus...
    Hit me
    uhmm *mept*

Nou ik kan je in ieder geval, mocht dit nog niet gedaan zijn, Claymore aanraden , dies zwaar goed.
    Berserk is ook heel erg goed en bloederig maar ik neem aan dat je die al gezien hebt.

Devil may cry is ook sinds deze week begonnen, veel bloed maar demonen ipv vampieren.
    Trinity blood is ook met vampieren maar ook zo oud dat je die wel al gezien zal hebben.

Uhmm D. gray-man heeft een vampier maar die vind ik zelf niet zo heel erg geweldig.

Ik kan je helaas niet meer aan raden want ik heb het afgelopen seizoen niet zo heel veel gevolgt, alleen van dit seizoen een hoop.
    Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
    pi_50609334
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 11:10 schreef zquing het volgende:
    wat voor pol?

en een nieuw plaatje
    Wie wel een nieuwe op wil en wie niet.
    pi_50609614
    Poll: Nieuwe Layout?
  • Ja, helemaal nieuw!
  • Ja, 'n beetje nieuw!
  • Neuh
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_50609869
    Maar het is toch wel leuk om in elk geval iets bijzonders te doen, voor het jubileum?

Kimi Ga Nozomu Eien afgekeken. Was echt een toppertje.
    pi_50610352
    we kunnen wel weer eens een animéverkiezing houden...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    pi_50612153
    goed idee!

maar dan wel eentje van animeseries ouder dan 1 jaar en animeseries jonger dan 1 jaar.

dat lijkt mij het beste. welke zijn de ''klassiekers'' en welke zijn de ''potentiele klassiekers''
    pi_50612254
    Ik zou gewoon vasthouden aan de regel dat je series volledig gezien moet hebben om erop te kunnen stemmen. Een speciale categorie voor nieuwe series is wel tof...
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
      dinsdag 19 juni 2007 @ 16:16:08 #222
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50618399
    Dan moet je bij de nieuwe ook stellen dat ze meer dan 1 of 2 afleveringen gezien hebben, nou ik kijk er naar uit ^^

Moeten we trouwens series nomineren voor de poll?
    pi_50618769
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef Frag_adder het volgende:
    Dan moet je bij de nieuwe ook stellen dat ze meer dan 1 of 2 afleveringen gezien hebben, nou ik kijk er naar uit ^^

Moeten we trouwens series nomineren voor de poll?
    das misschien wel handig, zeker met zo weinig mensen krijg je anders te weinig stemmen op 1 serie (maar wel 100 verschillende series met 1 stem )
    pi_50625046
    Ach, vorige keer ging lang zo gek niet.

De groep animé-topicbezoekers is al wat groter.
    pi_50625082
    Zo'n poll lijkt me opzich wel leuk ;o
    En dan heb ik ook meteen weer wat leuke nieuwe anime om te kijken
    pi_50625241
    Stukje over internationale otaku's hier
    なんだっけ
      dinsdag 19 juni 2007 @ 21:14:40 #227
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50629096
    Hoe willen we dat gaan doen? we noemen elk 5 series en de 10 met de meeste stemmen komen in de poll van de klassiekers?
    pi_50629481
    We hebben het de vorige keer op deze manier gedaan: Het grote Animé verkiezingstopic
    pi_50630368
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 21:24 schreef Jordy-B het volgende:
    We hebben het de vorige keer op deze manier gedaan: Het grote Animé verkiezingstopic
    Ging het vorige keer ook goed zo? Want als het goed ging doen we 't gewoon zo weer, toch?
      dinsdag 19 juni 2007 @ 21:56:16 #230
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50630741
    wordt tijd voor een nieuw verkiezings topic
      dinsdag 19 juni 2007 @ 22:06:47 #231
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_50631223
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 01:33 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Oh dame maak me gek
    Hehe Ik maak jou gek en ik word gek gemaakt. Hoe mooi kan je het hebben he
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

uhmm *mept*

Nou ik kan je in ieder geval, mocht dit nog niet gedaan zijn, Claymore aanraden , dies zwaar goed.
    Berserk is ook heel erg goed en bloederig maar ik neem aan dat je die al gezien hebt.

Devil may cry is ook sinds deze week begonnen, veel bloed maar demonen ipv vampieren.
    Trinity blood is ook met vampieren maar ook zo oud dat je die wel al gezien zal hebben.

Uhmm D. gray-man heeft een vampier maar die vind ik zelf niet zo heel erg geweldig.

Ik kan je helaas niet meer aan raden want ik heb het afgelopen seizoen niet zo heel veel gevolgt, alleen van dit seizoen een hoop.
    Ik ga eens uitkijken naar Claymore dan. Berserk heb ik nog nooit gezien. Maar klinkt heel lekker. Dus ik ga eens naar deze uitkijken.
    Demonen.. eens kijken of dat een thing voor mij kan zijn. Trinity Blood vond ik erg leuk. Heel goth achtig ook.
    Maar goed, dank je wel hoor. Je hebt me prima geholpen. Ik ga eerst Hellsing af proberen te kijken. En nog wat series, waarvan ik nooit aan de ending toe gekomen ben. En dan ga ik op zoek naar Hellsing en Devil May Cry.

Is het ook mogelijk om bij zo'n verkiezingstopic, een tournament layout van te maken? Of praat ik nu gewoon dom. Nominatie ronde, met steunen van series. En dan tegen elkaar wegstrepen. Dan hou je 1 winnaar over. Kunnen bv de AnimeNfo top 200 als uitgangspunt voor de klassiekers gebruiken ofzo. Just my 2 cents.
    pi_50631527
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef Hopey het volgende:
    Ik ga eens uitkijken naar Claymore dan. Berserk heb ik nog nooit gezien. Maar klinkt heel lekker. Dus ik ga eens naar deze uitkijken.
    Demonen.. eens kijken of dat een thing voor mij kan zijn. Trinity Blood vond ik erg leuk. Heel goth achtig ook.
    Maar goed, dank je wel hoor. Je hebt me prima geholpen. Ik ga eerst Hellsing af proberen te kijken. En nog wat series, waarvan ik nooit aan de ending toe gekomen ben. En dan ga ik op zoek naar Hellsing en Devil May Cry.
    Blood + is anders ook een aanrader om te kijken.

Als je ooit Berserk gaat kijken probeer dan ook de manga te vinden, want deze gaat verder waar de anime is opgehouden en je krijgt dan ook meer inzicht in het wazige einde van de anime.
    pi_50632502
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ging het vorige keer ook goed zo? Want als het goed ging doen we 't gewoon zo weer, toch?
    Ik vond van wel. Er zullen wat klachten zijn dat Bleach en Naruto niet mee mogen doen en dat je minder invloed hebt als je minder series kent, maar op zich is het een eerlijke manier, imo.

Dit in tegenstelling tot een tournament... Kom bij dat de deelnemers aan een tournament allemaal een groot aantal series gezien moeten hebben, omdat anders je tournament vastloopt en/of je tournament weinig voorstelt.. Bij een gewone verkiezing kan wel iedereen meedoen, maar heeft niet iedereen evenveel invloed.

Komt bij dat tournamenten sowieso niet erg eerlijk zijn... Als er in het begin van het tournament twee erg goede series tegenover elkaar komen te staan, krijg je al een erg afwijkende eindlijst.

Even een poll tussendoor...

Poll: Hoeveel series heb je volledig gezien?
  • minder dan 5
  • 5 - 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 21 - 30
  • meer dan 30
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 26% gewijzigd door Jordy-B op 19-06-2007 22:47:32 ]
      dinsdag 19 juni 2007 @ 22:51:19 #234
    111228 Hopey
    Di Jillae?!
    pi_50633268
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als je ooit Berserk gaat kijken probeer dan ook de manga te vinden, want deze gaat verder waar de anime is opgehouden en je krijgt dan ook meer inzicht in het wazige einde van de anime.
    Blood+ heb ik uiteraard al gezien. Ik vond hem echt leuk. Maar dank voor de manga tip. Kijk er iig er naar uit.
    Maar goed, Jordy, dan stem ik voor de gewone verkiezingswijze.
    pi_50634505
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Het grote lustrum Anime topic beste serie verkiezing!

dit ging veeeeeel beter
    pi_50634561
    Dat was dikke chaos, o_w...
    pi_50634721
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
    Dat was dikke chaos, o_w...
    Ja mooi was dat he.
    toen waren we nog maar bij topic tien.
    ach maagdelijk schone tijden waar zijt gullie gebleven
    pi_50635337

Dvd CCS movie 2 is binnengekomen vanmiddag

geen pencil boards erin (waarschijnlijk foutje bij amazon, of extraatje van amazon, dit stond namelijk niet bij dvdpacific)
    pi_50636256
    Eventjes tussendoor, Naruto en Naruto Shippuuden, zijn dat twee verschillende anime of tellen ze als één?
    pi_50636305
    naruto shippuuden = vervolg op naruto.. na timeshift (ouder geworden)
    pi_50636400
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef koffiegast het volgende:
    naruto shippuuden = vervolg op naruto.. na timeshift (ouder geworden)
    Ja klopt, maar in principe is één verhaallijn afgesloten dus je zou het als een "nieuwe" anime kunnen zien.. Maargoed, 1 anime dus!
    pi_50636931
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja klopt, maar in principe is één verhaallijn afgesloten dus je zou het als een "nieuwe" anime kunnen zien..
    Nou dat vind ik niet, dezelfde slechterikken komen terug (Orochimaru en Akatsuki). De Rescue Sasuke of wat het ook is Arc is misschien wel afgelopen maar het verhaal loopt wel degelijk door. Als je niets van Naruto weet denk ik niet dat je met Shippuden moet beginnen.
    pi_50636995
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef archgallo het volgende:

[..]

Nou dat vind ik niet, dezelfde slechterikken komen terug (Orochimaru en Akatsuki). De Rescue Sasuke of wat het ook is Arc is misschien wel afgelopen maar het verhaal loopt wel degelijk door. Als je niets van Naruto weet denk ik niet dat je met Shippuden moet beginnen.
    Hmm, ja. Je hebt gelijk
    Zoals ik al zei, één anime dus
    pi_50637010
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja mooi was dat he.
    toen waren we nog maar bij topic tien.
    ach maagdelijk schone tijden waar zijt gullie gebleven
    de melachonie

hahaha

moet er nu nog stieken om lachen
      woensdag 20 juni 2007 @ 08:20:50 #245
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50641245
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef torn_Machina het volgende:

Blood + moet ik maar eens gaan kijken, maar
    SPOILER: berserk
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_50644362
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja klopt, maar in principe is één verhaallijn afgesloten dus je zou het als een "nieuwe" anime kunnen zien.. Maargoed, 1 anime dus!
    Nee, die verhaallijnen waren nog lang niet afgesloten..
    Het telt dus ook als één anime.

Maar dat was al gezegt lees ik nu..
      woensdag 20 juni 2007 @ 14:39:31 #247
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_50653716
    Ik zoek nog nieuwe comedy series zoals Lovely Complex kunnen jullie me helpen ik hou niet zo veel van waarin mecha voorkomt dus kom maar op.

en Lucky Star wil ik wel kijken maar de eerste ep was echt vaag
    pi_50656003
    Als je lovely complex leuk vind,
    vind je Guren lagan ook leuk.
    ookal komt er mecha in voor.
    pi_50656976
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef stroopje het volgende:
    Ik zoek nog nieuwe comedy series zoals Lovely Complex kunnen jullie me helpen ik hou niet zo veel van waarin mecha voorkomt dus kom maar op.

en Lucky Star wil ik wel kijken maar de eerste ep was echt vaag
    Seto no Hayanome is ook best leuk om te kijken.
      woensdag 20 juni 2007 @ 16:38:02 #250
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_50657716
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef outcast_within het volgende:
    Als je lovely complex leuk vind,
    vind je Guren lagan ook leuk.
    ookal komt er mecha in voor.
    ligt de nadruk op mecha ??
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef torn_Machina het volgende:
    klinkt goed volgens ANN en nu maar hopen dat het niet de kleine zeemeermin April is

Ik heb ook Hayate no Gotoku gevonden effe kijken dus bedankt allemaal
    pi_50658053
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef stroopje het volgende:

klinkt goed volgens ANN en nu maar hopen dat het niet de kleine zeemeermin April is
    niet in de buurt van...
    pi_50658330
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef stroopje het volgende:
    Ik heb ook Hayate no Gotoku gevonden effe kijken dus bedankt allemaal
    Hayate no Gotoku is ook zeker de moeite waard alleen snap je vaak niet al de verwijzingen naar andere anime die er worden gemaakt.
    pi_50658718
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Hayate no Gotoku is ook zeker de moeite waard alleen snap je vaak niet al de verwijzingen naar andere anime die er worden gemaakt.
    d'r zitten een heleboel subtiele in... (lees de trivia bij ANN maar eens)
    pi_50658857
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 16:13 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Seto no Hanayome is echt lame
    Fantastisch
    pi_50659047
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:17 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Seto no Hanayome is echt lame
    Fantastisch
    ik moet zeggen dat ik het begin het toch een stuk leuker vond dan wat het nu is ..
    pi_50660541
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik het begin het toch een stuk leuker vond dan wat het nu is ..
    Ja ik ook, eigenlijk.. Ik begin nu net met Ep 12
    O-M-G.
    Altijd als ik anime kijk moeten we eten
    Gelukkig issie nu nog niet echt begonnen, maar normaal zit ik halverwege
    pi_50660915
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja ik ook, eigenlijk.. Ik begin nu net met Ep 12
    O-M-G.
    Altijd als ik anime kijk moeten we eten
    Gelukkig issie nu nog niet echt begonnen, maar normaal zit ik halverwege
    ik kijk het merendeel van mijn anime na het eten tot een uur of 12 /1 's nachts
    pi_50661726
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef mschol het volgende:

[..]

DAN NOG?
    Lijkt mij echt een waardeloze tijd.
      woensdag 20 juni 2007 @ 20:10:57 #259
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50665064
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef mschol het volgende:
    Zeg maar van ontbijt (eet je ook) tot dat je gaat pitten dus Tja ik kijk ook meestal anime wanneer ik wakker ben hoor ^^

Maaruh komen die verkiezingen met het 50ste topic of wat? ^^
    pi_50665077
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

DAN NOG?
    De meeste kijk ik gewoon wanneer ik ze gedownload heb (Bleach, Naruto, Seto no Hanayome), maar voor de rest kijk ik gewoon wanneer ik niks te doen heb
    pi_50666139
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

DAN NOG?
    ? hoezo waardeloos?

ik vind het zeer relaxt..
    tis een uurtje of 4-5 dat ik dan kan uittrekken...
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 20:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Zeg maar van ontbijt (eet je ook) tot dat je gaat pitten dus Tja ik kijk ook meestal anime wanneer ik wakker ben hoor ^^

Maaruh komen die verkiezingen met het 50ste topic of wat? ^^
    na het AVONDeten

overdag moet ik naar school (helaas) en heb ik ook nog andere dingen aan me kop
    pi_50666732
    Claymore 12 is uit.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_50672855
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:22 schreef mschol het volgende:

[..]

De hele serie is nog steeds wel tof alleen die terminator is niet zo geslaagd. En die laatste aflevering ook niet maar dat is een to be continued. dus dat kon nog wat worden
    pi_50674883
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef archgallo het volgende:
    Claymore 12 is uit.
    SPOILER
    Wat een niveau spoiler zeg

En trouwens aflevering 12 is erg goed.
    SPOILER: niet kijken voordat je de aflevering gezien hebt, anders verpest je een echt mooi moment
      woensdag 20 juni 2007 @ 23:22:43 #265
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_50675313
    12 was idd weer leuk
    Outcast: der was gewoon keiharde
    SPOILER
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
    pi_50675959
    dus jullie zitten met z'n alle hentai te kijken?
    pi_50676048
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef wdn het volgende:
    12 was idd weer leuk
    Outcast: der was gewoon keiharde
    SPOILER
    SPOILER
    @ karaoke luckstar: hij was weer tof
      donderdag 21 juni 2007 @ 00:24:04 #268
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_50677841
    Ligt eraan waar dat bloed vandaan komt

Lucky Star was weer leuk
    pi_50678263
    omg lach in houden bij seto no hanayome is onmogelijk....ik kijk slechts 2e aflevering maar dat stuk met ' ITAAiii, yukkuri... en dan " the children now sure dont mind doing it anywhere"
    pi_50678430
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef koffiegast het volgende:
    omg lach in houden bij seto no hanayome is onmogelijk....ik kijk slechts 2e aflevering maar dat stuk met ' ITAAiii, yukkuri... en dan " the children now sure dont mind doing it anywhere"
    Ja het is echt ontzéttend droog
    Maar later wordt het iets minder, vind ik.. Ook nog leuk, maar wel minder
    pi_50679685
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 00:38 schreef koffiegast het volgende:
    mijn post zeker gemist paar topics terug? was inc gifje
      donderdag 21 juni 2007 @ 07:20:59 #272
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_50680327
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]
    SPOILER
    @ karaoke luckstar: hij was weer tof
    *Nieuwste claymore Dload*
    ben dan toch wel benieuwd XD
    pi_50680641
    foto's van anime avond in utrecht, woensdag

http://www.mijnalbum.nl/Album=SPT6V48Z

[ Bericht 13% gewijzigd door Baka-san op 21-06-2007 13:13:47 ]
      donderdag 21 juni 2007 @ 08:25:36 #274
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_50680913
    dat was een erg relaxed avondje overigens =3
    aanradertje
    Paprika de film was leuk, maar een erg zware pil voor de beginnende anime kijker though XD
      donderdag 21 juni 2007 @ 08:57:04 #275
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50681472
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef mschol het volgende:
    dus jullie zitten met z'n alle hentai te kijken?
    Nou je zag niks er werd alleen wat gesuggereerd. Dan waren enkele scenes uit hayate no gotoku meer hentai dan dit uit claymore .
    SPOILER: claymore12
      donderdag 21 juni 2007 @ 10:31:59 #276
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50683690
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 08:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
    dat was een erg relaxed avondje overigens =3
    aanradertje
    Paprika de film was leuk, maar een erg zware pil voor de beginnende anime kijker though XD
    Wat hebben jullie dan allemaal gezien? En ja, Paprika is een film waar je echt ff over moet nadenken en niet hersenloos naar kan kijken zonder op te hoeven letten voor het verhaal e.d. Wel een erg leuke film en vooral prachtig geanimeerd.

Ik woon dan totaal niet bij utrecht in de buurt maar de opkomst ziet er erg netjes uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frag_adder op 21-06-2007 11:09:12 ]
    pi_50686523
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 08:05 schreef Baka-san het volgende:
    foto's van anime avond in utrecht, woensdag
    [afbeelding]
    http://www.mijnalbum.nl/Album=SPT6V48Z
    meid in maid costume middenin ?

ennuh o_w ik had hem gezien matog
    pi_50697706
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 20:35 schreef mschol het volgende:

[..]

? hoezo waardeloos?

ik vind het zeer relaxt..
    tis een uurtje of 4-5 dat ik dan kan uittrekken...
    Nou ja, voor mij is het waardeloos rond dat tijdstip. Verschilt per persoon dan.
      donderdag 21 juni 2007 @ 18:59:04 #279
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50700401
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
    Nou ja, voor mij is het waardeloos rond dat tijdstip. Verschilt per persoon dan.
    Wanneer kijk je dan wel anime? 8 uur 's ochtends?
      donderdag 21 juni 2007 @ 20:00:15 #280
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_50702311
    zquing:
    SPOILER: Nana
    DE zin van deze episode
    SPOILER: Nana
    Nog maar 4 episodes
    pi_50702764
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wanneer kijk je dan wel anime? 8 uur 's ochtends?
    Nee, in de middag meestal of 's ochtends als ik dan een serie binnen heb gehaald.
      donderdag 21 juni 2007 @ 21:07:50 #282
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50704751
    Tja ik sta om 6:20 op en 20 minuten later ben ik naar me werk. Als ik dan tegen 6 uur 's avonds gegeten heb kan ik pas gaan kijken, dus 's middags zit er ook nie in. Dus kijk ik alleen 's avonds
    pi_50717063
    LC11 was weer leuk, eindelijk weer een beetje vooruit gang in het verhaal
    pi_50725007
    dubbel
    pi_50725021
    nieuwe pic.

Welke anime is dit?
    pi_50727712
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 12:37 schreef outcast_within het volgende:
    nieuwe pic.

Welke anime is dit?
    [[url=http://fapomatic.com/thumbs/0724/g0016_01.jpg]afbeelding][/url]
    je weet zeker dat het een anime is?

zo ja: strawberry panic!
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:17 #287
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_50727879
    quote:
    nieuwe pic.

Welke anime is dit?
    heb je die zelf gemaakt
    pi_50728225
    ehmm....anoo.....

ben je zeker van dat dit de juiste is ?
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:10:46 #289
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_50728265
    .....
    leuk plaatje twas alleen niet wat je bedoelde denk ik
    pf er worden ook hentai anime gebruik
      vrijdag 22 juni 2007 @ 14:44:23 #290
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_50729493
    Dat is Naruto! Sakura en Ten Ten
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:08:28 #291
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_50732680
    Dat is Bible Black.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:47:20 #292
    114455 Frag_adder
    Maar ik lieg niet
    pi_50733932
    Ah Bible Black dat is die anime die iedereen kent (van de mannen) en nooit iemand gezien heeft.

Ik heb geen flauw idee over welke anime het gaat maar toch bedankt voor het plaatje hoor, waar in jou directe omgeving heb je die foto gemaakt?
    pi_50734228
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef mschol het volgende:

[..]

je weet zeker dat het een anime is?

zo ja: strawberry panic!
    Ja,

Nee
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef koffiegast het volgende:
    ehmm....anoo.....

ben je zeker van dat dit de juiste is ?
    Ja
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef wdn het volgende:
    Dat is Naruto! Sakura en Ten Ten
    Voor naruto porn moet je bij aardbei zijn
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:08 schreef rakotto het volgende:
    Dat is Bible Black.
    Nani?
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
    Ik heb geen flauw idee over welke anime het gaat maar toch bedankt voor het plaatje hoor, waar in jou directe omgeving heb je die foto gemaakt?
    De jaren tachtig

Ik gooi mijn hoop op jordy-b dan maar als hij het niet weet. Dan ga ik met hints strooien. Of met paint bewerkingen
    pi_50734342
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:56 schreef outcast_within het volgende:

Voor naruto porn moet je bij aardbei zijn
    [..]

bible black, das een hentai uh ?:')

*kijkt maar in de yori sectie*
      vrijdag 22 juni 2007 @ 17:02:50 #295
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_50734396
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef Frag_adder het volgende:
    Ah Bible Black dat is die anime die iedereen kent (van de mannen) en nooit iemand gezien heeft.

Dan zal ik wel de eerste zijn die het gezien heeft.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
      vrijdag 22 juni 2007 @ 19:26:21 #296
    139307 stroopje
    HEY THAT'S MY LINE
    pi_50738838
    quote:
    nieuwe pic.

Welke anime is dit?
    GANTZ???
      vrijdag 22 juni 2007 @ 19:30:07 #297
    114845 Sh0g
    Orenji-kun
    pi_50738974
    quote:
    Op zaterdag 16 juni 2007 13:11 schreef Baka-san het volgende:
    Haiz,
    Voor de mensen die laatst wel geinteresseerd waren in een Anime Club in Uttie (Utrecht)...
    Wij houden woensdag 20 juni een anime avond ^^ dus als je zin hebt, kan je langskomen
    Meer informatie staat op de website: http://jpcu.vreakerz.com

[afbeelding]
    en onze mooi flyer gemaakt in word ^^
    ======
    Het is in een universiteitsgebouw, 4e verdiepings..naast lokaal 453
    [afbeelding] (backentrance)
    [afbeelding]
    (front entrance)

Met bus 12s, 12 en 11 vanaf Utrecht Centraal Station kan je er komen. Je moet dan uitstappen bij padualaan, tegenover de Hogeschool van Utrecht. Je ziet dan als je 360 graden rondkijkt, een rood/bruin achtig gebouw (zie foto), en daar achter is het BBL gebouw.. ^^
    Godver zie ik weer te laat.

Hadden ik en Kroekroek zo heen kunnen lopen. Ik woon om de hoek. Konden we meeten. Naja, het openingsfeestje van de nieuwe studentenflats was ook gezellig. Gratis entree en Erick E draaide.

Maar damn, echt jammer. Volgende keer beter.

Heb nog Howl's moving castle gekeken gisteren. Erg tof.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sh0g op 22-06-2007 21:02:06 ]
    pi_50748714
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef stroopje het volgende:

[..]

GANTZ???
    nope.
    Hint 1:

Hint 2:
    tussen 2001-2004

Hint 3:
    Jordy-b heeft de serie gezien
    pi_50749693
    !
    pi_50749808
    Azumanga Daioh, misschien... neko koneko

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')