Nog andere genres waar je naar op zoek bent? In die ben ik niet zo thuis xD.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:13 schreef Hopey het volgende:
Ola ik ga mijn oude anime liefde weer eens oppikken. Iemand aanraders van (afgeronde) anime van de afgelopen jaar?
Heb eindelijk van Kyou Kara Maou de laatste 15 eps gevonden. Ik ben echt zo zielsgelukkig. Kennelijk heb ik een thing voor Shōnen-aiVampires vind ik ook leuk.. hmmm. Er zou een serie moeten komen met vampieren die een beetje van de shōnen-ai zijn. Yummm
Maak me gek.
![]()
![]()
never heard of that one beforequote:Lets do our best, as people say: "men are ships and women are ports"
Death Note?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oma wat doet u nu
---
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/th_17062007369.jpg]afbeelding][/URL]
.... succes he
Die mening deel ik niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef rakotto het volgende:
Wat is Devil May Cry toch geweldig.![]()
Eerste episode is uit. Kuro-Hana heeft de subs. Lekker bloederig, hehe.
Ik vind dat Dante teveel de komiek uithangd. Ik had meer een duistere en serieuze sfeer verwacht.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef rakotto het volgende:
Wat is Devil May Cry toch geweldig.![]()
Eerste episode is uit. Kuro-Hana heeft de subs. Lekker bloederig, hehe.
Maar jij houdt ook zeker meer van romantische anime series met een hoog echi gehalte.quote:
romantiek... yukquote:Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vind dat Dante teveel de komiek uithangd. Ik had meer een duistere en serieuze sfeer verwacht.
Maar de gore is in iedergeval wel goed.
[..]
Maar jij houdt ook zeker meer van romantische anime series met een hoog echi gehalte.![]()
Die series vind ik dus het kijken niet waard.
Mijn grens ligt ongeveer bij Seto no Hayanome. Als het nog iets zoetsappiger was geworden en minder humor dan was ik er allang mee gekapt.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk.![]()
hmmm, mischien over een paar deeltjes dan maarquote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef koffiegast het volgende:
Dus, hoe zit het qua new OP ? Of willen we die helemaal niet ?
Paranoia Agent..?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:40 schreef stroopje het volgende:
Ik kon zelf geen foto maken dus dan maar zo![]()
[afbeelding]
Heel erg blij zijnquote:
Nou ik heb dus een thing voor vampieren (Heb nu eindelijk tijd gevonden om Hellsing te kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nog andere genres waar je naar op zoek bent? In die ben ik niet zo thuis xD.
Heb jij tegenwoordig geen eigen mening meer, Outcast?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:41 schreef outcast_within het volgende:
Pro-oldskool OP = tenzij jordy iets anders zegt
And aardbei zag je die handbeweging? die komt ook terug in die OP
Oh dame maak me gekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:23 schreef Hopey het volgende:
Btw over de OP en de topicreeks.. mijn complimenten aan allen die hun bijdrage eraan geleverd hebben!!Het is echt een goedlopende reeks geworden.. Hehe was in den beginne volgens mij wel anders met 1 reply om de 2 weken. Ik vind het echt geweldig nu. Gewoon de 50e deel bijna
. Enne mijn grandchild (
) is gewoon erg mooi en zeer aantrekkelijk (lees: lekker ding) geworden. Anders had deze reeks nooit zoveel mensen getrokken
![]()
Congratz ieder alvast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |