quote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
![]()
Bluezz
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz
Slik je veel paracetamol o.i.d.?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ineens weer 40+ koorts, het hoort toch op den duur juist mínder te worden.
Redelijk wat Antigrippine, maar wel volgens de dosering van 2 per keer, 6 keer per etmaal dus om de vier uur... Dat kan het toch niet zijn?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slik je veel paracetamol o.i.d.?
Dan krijg je juist van die koortspieken.
Dan mag de koorts wel eens mijn huiskamer aandoen!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, je tempert de koorts namelijk, maar koorts is een opruimer, die zorgt ervoor dat de infectie je lichaam uitzweet... ga je dat onderdrukken dan komt het in pieken terug... de rotzooi moet toch door je lichaam opgeruimd worden
Consult à 20 ¤
Even doorbijtenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moet ik het nu maar laten komen? Dan ga ik dood.
En ik zweet al zoveelquote:Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even doorbijtenEn de rommel die je slikt flink beperken, door het alleen maar voor je naar bed gaat in te nemen
Uitzweten zal je![]()
Een licht kritische noot tussen al dit hossana mag wel, toch?quote:
Snuifjes mogenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik van zuster Bluezz wel 6 keer per dag mijn neusgaten volspuiten met "Neusspray bij neusverkoudheid Xylometazoline HCI 1,0 mg/ml"?
Tofquote:
Wrom dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van John Schot!
Wel zo handig om een rondje te vragen van iemand die elke dag in de kroeg zit toch?quote:
Die spelen toch lekker lager dan wijquote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel zo handig om een rondje te vragen van iemand die elke dag in de kroeg zit toch?
En Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeeeeheeeeeelaaaannnnnddddddd
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
Wat heet.
John was in de Raaijberg, met Kloetinge. Zong het clublied met ze. Toen Kloetinge vertrok, bleef John nog even zitten. Gezellig. Vijf minuten later beklom hij de tafel en zette het "Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeland" in. Besloten met een luid "Volgend jaar speel ik bij jullie!"
Toen John naar huis wilde, was hij zo lam dat hij niet meer kon lopen. De vrouw van de eigenaar heeft hem, ondanks tegenstribbelen, naar huis moeten rijden.
Zo doet John dus meerdere keren per week, volgens de verhalen. Is natuurlijk ook dé reden dat hij niet meer bij de profs speelt. Zelfs Arjan Human vindt hem "compleet gestoord". En die heeft toch andere maatstaven dan wij.
Hoek is het FC Hollywood van Zeeland, dus dat past prima samen..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Qua voetbalkwaliteiten is hij er ook zeker goed genoeg voor. Maar ja. Op het forum van Hoek zegt iemand terecht "Als het een brave was geweest, speelde hij niet bij Hoek".
GPC trouwens in 1C denk ik, gezellig met Heerjansdam en De Zwerver bijvoorbeeld?
ik ontken allesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Autoongeluk.. Op een weg waar je ivm wegwerkzaamheden blijkbaar 30 mocht... Met 30 rijd je jezelf niet dood iig...
Eend mod van het '80 forum?
regenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Weten jullie wat ik vind? Dat hooikoorts verboden moet worden. Allejezus zeg.
Verder alles![]()
Fok!radio moet nog beginnenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Eend op actionradio toch nog niet gemist?
Ja, een heule dag regen!quote:
krijg je als je niet luistertquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!
Weten jullie wat ik vind? Dat hooikoorts verboden moet worden. Allejezus zeg.
Verder alles![]()
tja Clau dat had ik ook hoor toen ik pas verkering had en ze bleef slapen....deed ik ook geen oog dicht !quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, een heule dag regen!
En weer es een nacht slapen...ik heb serieus waar, afgelopen nacht geen minuut geslapen,
Oceans 12 had ook topnamen maar was uitermate kut!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Oceans 13 is een leuke film geworden, met veel topnamen er in.
we zijn nu halverwege, maar pauseren even voor FOK!radio
Science of the Sleep ook, maarja die is niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Oceans 13 is een leuke film geworden, met veel topnamen er in.
we zijn nu halverwege, maar pauseren even voor FOK!radio
Nee, die was mij iets te surrealistisch om mijn aandacht vast te kunnen houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef pascalheister het volgende:
Science of the Sleep ook, maarja die is niet voor iedereen weggelegd
Ik sliep (naja niet dusquote:Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja Clau dat had ik ook hoor toen ik pas verkering had en ze bleef slapen....deed ik ook geen oog dicht !
vond je ESoTSM ook niks zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die was mij iets te surrealistisch om mijn aandacht vast te kunnen houden.
Nu al geweldigquote:
Maakt niet uit als Pitt en Clooney meedoenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
Oceans 12 had ook topnamen maar was uitermate kut!
Heb ik, volgens mij, nooit gezien.quote:
Heb al 2 posts op mijn naamquote:Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu al geweldig.
Twee subfora open op één dag!
Erg leuk,quote:
Wel meteen een geweldig topicquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg leuk,
En ook even een topic geopend. Wie weet volgen er nog meer.
Is dat het forum waarbij jij meer dan de helft van het aantal postst op je naam had ?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
het begint weer zo'n gekkenhuis te worden als bij de 90's
zoietsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat het forum waarbij jij meer dan de helft van het aantal postst op je naam had ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat het forum waarbij jij meer dan de helft van het aantal postst op je naam had ?
Je wilt liever een Werder Bremen - Ajax?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
het begint weer zo'n gekkenhuis te worden als bij de 90's
24 welquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
Serie kijkers van hier, is Lost de moeite om te volgen?
Ja, is best de moeite waard tegen de tijd dat seizoen 3 wordt uitgezonden in Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
Serie kijkers van hier, is Lost de moeite om te volgen?
Seizoen 1 begint op Veronica weer eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, is best de moeite waard tegen de tijd dat seizoen 3 wordt uitgezonden in Nederland.
Die heb ik net gekeken... dus die hoef ik niet meer te zien...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Seizoen 1 begint op Veronica weer eens.
Komop erg leuk. Weer een hoop sentimentquote:
echt een topper met z'n elleboogjes !quote:
Niks voor mij, de 80's. Wat is de aanleiding eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komop erg leuk. Weer een hoop sentiment![]()
week van de jaren '80 op Radio2, daarom heb ik daar achter de schermen het idee gepost om maar eens een 80's forum te openen!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niks voor mij, de 80's. Wat is de aanleiding eigenlijk?
och jee....dat wordt weer 30% van de posts.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
week van de jaren '80 op Radio2, daarom heb ik daar achter de schermen het idee gepost om maar eens een 80's forum te openen!
Ik had er weinig mee, de 80's maar nu ik ineens allemaal kinderseries voorbij zie komen kriebelt het weer
Ik denk al...waar blijft hij.....moet hij nog opstaanquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och jee....dat wordt weer 30% van de posts.
ha ha ha ....we wachten met spanningquote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:neuh, met de 80's heb ik veel minder dan met de 90's
Maar nu kan je ook slotjes zetten en topics sturen, dat gaat ook wel meetellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]neuh, met de 80's heb ik veel minder dan met de 90's
Ken je TerroSonja welquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef Grulez het volgende:
?
Heb jij ook een schaakmat?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi.
Tegenstander weer vakkundig van het bord gemikt.
Linkje?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk! Je lijkt me wel iemand voor de Tennisgame in SPT, er zijn deelnemers nodig.
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Misschien ook wat voor sjimz?
Wimbledon is het volgende toernooi. Instromen kan altijd. Je neemt het tegen een ander op met je voorspellingen. (eentjes en tweetjes invullen bij de partijen) Win je, ga je door naar de volgende ronde. Verlies je, is het exit toernooi en moet je wachten op de volgende.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Suijk het volgende:
Er komt weer een nieuwe versie?
Je hebt eindelijk een kachel?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef VoreG het volgende:
Zo dat was weer gezellig, eindelijk een house-warming voor de familie.
Da's wel nodig nu ja!quote:
Yup.quote:
Heette ze Donna Summer?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was even wat anders toen ik net naar Dublin belde omdat hun @#!#@ systeem weer eens niet doet wat ik wilde. De jongedame aan de andere kant klonk alsof ze in iets gestoord was waar ze dat niet wilde aan haar buiten-adem zijn te horen. Wie gaat er dan ook hardlopen op dit tijdstip![]()
of Lorna Kiplegatquote:
Ik wilde die grap al in m'n post verwerken, maar die was zo ontzettend flauw.....quote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef sjimz het volgende:
Je moest het hout inderdaad anders afzagen!
nee op fok!radio als het goed isquote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
Was rubber op de radio? badeend gewonnen??
Het was het geniale Fok! radio.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
Fok radio!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
80's zijn voor mij jeugdsentiment, heerlijk die depressieve jaren dat iedereen dacht dat wij dood zouden gaan aan kernbommen, maar ik lekker vrolijk in de zandbak zat te graven met een radio op de achtergrondquote:Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
Behalve vanaf de jaren '87 dan.
start een anti-topic zou ik zeggen.....misschien heb je medestandersquote:Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
1982 schijnt een nog mooier jaar te zijn geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
Ik hoorde het van Bluezz. Te laat helaasquote:
Ja, en 84 en 87 ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Grulez het volgende:
1982 schijnt een nog mooier jaar te zijn geweest![]()
bij de Dirk hebben ze precies dezelfde, maar dan een cent goedkoperquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef borisz het volgende:
ohja Euroshopper stokbroodjes17 cent voor 2 broden
ff in de oven en dan smullen
ja, daar komt al mijn oranje zooi vandaanquote:
ik heb geen dirk in de buurt hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij de Dirk hebben ze precies dezelfde, maar dan een cent goedkoper
als je contant betaalt wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb geen dirk in de buurt hier![]()
eigenlijk moet je ze 1 voor 1 uit de winkel halen, want dan reken je steeds maar 15 cent af ipv 35 cent voor 2 broodjes![]()
als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten voor de AH denk ik hogerquote:
chipknipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten denk ik hoger![]()
Pinnen kost niks voor de ah.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten voor de AH denk ik hogerAl rekenen ze bij de AH niks extra's
Voor AH zijn de kosten hoger denk ik niet voor de consument die betaalt niks extra'squote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor AH zijn de kosten hoger denk ik niet voor de consument die betaalt niks extra's
quote:
Klopt.quote:
Ach arme.. en wat moet je nu kijken ??quote:
En je hebt het er niet eens uitgefietst dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:00 schreef appelsientje het volgende:
Kan wel merken dat ik gisteren flink ben wezen sporten.. alles is zuur
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En je hebt het er niet eens uitgefietst dus.
maar goed jij hoeft maar 5 min te fietsenquote:
En dan kun je niet nat worden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar goed jij hoeft maar 5 min te fietsen
Ik volg de volgorde van handelen niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Nee..... vanochtend wel wezen fietsen naar mijn huis.. maar dat is zeker te laat ??
Goed punt... ik moet morgen ook maar eens een goed regenpak gaan kopen.. want de aankomende tijd ziet 't er niet goed uit...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan kun je niet nat worden?
Maarja, de hele dag om op te drogen.
achter de wolkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeee, waar hebben jullie mijn zonnetje gelaten?????????
kweetnie hoor. Is daar bewijs voor?quote:
Een hoop mensen hebben volgens mij daarna zoiets van: shit, hij is al gejat....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
http://youtube.com:80/watch?v=PKDdF6vfjoo
En na 55 sec. in het filmpje is Bush z'n horloge gejat. Zeker niet goed genoeg geinformeerd naar wat voor land hij ging en zich laten meeslepen doordat ie eindelijk eens niet met demonstraties begroet werd.
haha ja idd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben volgens mij daarna zoiets van: shit, hij is al gejat....
De meeste mensen pakken hem gewoon bij de pols vast....
Dat wordt oorlogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
http://youtube.com:80/watch?v=PKDdF6vfjoo
En na 55 sec. in het filmpje is Bush z'n horloge gejat. Zeker niet goed genoeg geinformeerd naar wat voor land hij ging en zich laten meeslepen doordat ie eindelijk eens niet met demonstraties begroet werd.
Whehehequote:
Niet doen schatje, dan blijft er zo weinig van je over.. en je bent nog zo jong..quote:
Ja, en dan moeten we je broodjes missen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet doen schatje, dan blijft er zo weinig van je over.. en je bent nog zo jong..
Zn poster hangt idd al boven mn bed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:20 schreef borisz het volgende:
Pokerstars heeft een geweldige set gedaan. Daniel Negreanu binnen gehaald![]()
De hele site fullcontactpoker gaat naar pokerstars. Maar ik denk dat Daniel de favorietste pokerspeler is algemeen en dat zorgt voor een hoop nieuwe leden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keus EC, nu nog een met z'n nieuwe sponsor.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
Poker is leuk om met een paar vrienden te doen, maar al die series terugkijken, boeken kopen enpokerspelers aanbidden
, gaat wel erg ver..
Worden er ook wel eens spelers gedumpt eigenlijk, voor nieuwe sterren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef borisz het volgende:
[..]
De hele site fullcontactpoker gaat naar pokerstars. Maar ik denk dat Daniel de favorietste pokerspeler is algemeen en dat zorgt voor een hoop nieuwe leden waarschijnlijk.
ik kijk wel wat series al blijft dat bij EPT, WPT WSOP en HSP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
Poker is leuk om met een paar vrienden te doen, maar al die series terugkijken, boeken kopen enpokerspelers aanbidden
, gaat wel erg ver..
nee Pokerstars heeft ook minder bekende namen onder contract staan zoals Lee Nelson ed. Fulltiltpoker heeft verder alle grote namen geloof ik en dat team groeit nog steeds.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Worden er ook wel eens spelers gedumpt eigenlijk, voor nieuwe sterren?
Ow zijn dat de enige!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kijk wel wat series al blijft dat bij EPT, WPT WSOP en HSP.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
anyway ik ga![]()
ajuus![]()
en ik wens Phill Hellmuth succes op jacht naar bracelet nummer 11![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef appelsientje het volgende:
Niet doen schatje, dan blijft er zo weinig van je over.. en je bent nog zo jong..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, en dan moeten we je broodjes missen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg wat vinden jullie nou echt een objectieve user in VBL?
Oke dan streep ik jou weer door.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Suijk het volgende:
Objectiviteit bestaat niet.
Dat moet Bluezz zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
omgquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
had mn nominatielijst al verstuurd voor de vraag hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgdat voornomineren hoeft volgend jaar ook niet meer!
Oeps... je hebt dus geen griepje maar de rode hond, mazelen ? o.i.d.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi. Zo maar eens naar de dokter. Ik zit onder de rode vlekken.
Pfff...
Mazelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff...
Nou, er staat op de bijsluiter van de antigrippine dat regelmatig gebruik kan lijden tot huiduitslag... Ik hoop dat dat het toch is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps... je hebt dus geen griepje maar de rode hond, mazelen ? o.i.d.
dank je ik vind mijzelf ook wel vrij objectiefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef VoreG het volgende:
Rechtenstudenten zijn uiteraard het meest objectief. Die moeten beiden kanten goed kunnen belichten en beargumenteren etc.
ze is wel tegen voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat moet Bluezz zijn.
Zij is niet vóór of tegen een club![]()
"Klinkt steeds beter bij jou"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff...
Bluezzie.. jij bent nogal in de gerechten he ??quote:
K.U.T.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
En nu gaat een sollicitatie weer niet door omdat ze op het laatste moment toch niemand nodig hebben voor die functie
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
En nu gaat een sollicitatie weer niet door omdat ze op het laatste moment toch niemand nodig hebben voor die functie
Sientje heeft geen smaak, want Sientje gaat trouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sientje is dit wat?
(ik ben niet zo van de toetjes)
Banaan (of ananas dus) chocolade ijsje
* 1 rijpe banaan of stukjes ananas
* 25 gram cacaopoeder
* 150 ml jus d'orange
* 50 gram suiker
* 50 ml melk
* 6 ijsvormpjes
* 6 ijsstokjes
Doe de banaan of ananas in een blender voeg de jus d'orange toe.
Mix dit tot een gladde substantie. Voeg de cacoa en suiker toe. Goed mixen. Voeg melk toe en mix het. Giet het mengsel in de vormpjes en zet het 1 uur in de vriezer.
Haal de ijsjes eruit en steek de stokjes erin.
Laat het goed bevriezen en je ijsjes zijn klaar.
Sientje heeft goede smaak, hij gaat trouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sientje heeft geen smaak, want Sientje gaat trouwen![]()
Ik ga nog eerder trouwen dan Sientjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sientje heeft goede smaak, hij gaat trouwen
en daarna slapen in een tentje op de camping
En jij hebt al een huis waar je in kunt....quote:
En ik heb je nog wel genomineerd voor de Aissati awardquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij hebt al een huis waar je in kunt....
bij ons zijn ze nog steeds NIET begonnen de vuile ***************************** en ************************* en ******************** en ook *************************************************** (anders word ik nog geband
Hmm klinkt opzich wel aardig...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sientje is dit wat?
(ik ben niet zo van de toetjes)
Banaan (of ananas dus) chocolade ijsje
* 1 rijpe banaan of stukjes ananas
* 25 gram cacaopoeder
* 150 ml jus d'orange
* 50 gram suiker
* 50 ml melk
* 6 ijsvormpjes
* 6 ijsstokjes
Doe de banaan of ananas in een blender voeg de jus d'orange toe.
Mix dit tot een gladde substantie. Voeg de cacoa en suiker toe. Goed mixen. Voeg melk toe en mix het. Giet het mengsel in de vormpjes en zet het 1 uur in de vriezer.
Haal de ijsjes eruit en steek de stokjes erin.
Laat het goed bevriezen en je ijsjes zijn klaar.
Hem wel en mij niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb je nog wel genomineerd voor de Aissati award![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef dndiek het volgende:
Even een kop koffie en dan weer de boeken in
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb je nog wel genomineerd voor de Aissati award![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Appelsientje gaat de frustraties van zich af koken en eten.
En kleine kinderen die ze dan gaan sparen... Bah!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
Sientje moet boodschappen doen bij de Super, daar geven ze monopolykaarten weg!
We gaan duimen voor je Golferquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn nette pakkie weer aan en ga zo de deur uit voor een vervolggesprek bij het bedrijf waar ik afgelopen donderdag een eerste gesprek heb gehad.
Verwacht er nog steeds niet al te veel van.
Laat zien laat zien!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef appelsientje het volgende:
De nieuwe staat al klaarik heb een leuke titel
Slotje te vroegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Hij staat er al![]()
[HOOLS] Succeswenskroeg # 1566 Succes opa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |