abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50340233
Goeie OP
pi_50340292
Een echte radio-eend :

pi_50340294
Hi
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50340342
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef sjimz het volgende:
Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz

Maar ik ben wel een pascifist sjimzel
Dus no gunz.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:25:23 #6
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50340343
Mooie tt.
pi_50340399
Ik mis alleen de :
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:26:57 #8
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50340400
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz Bluezz
  maandag 11 juni 2007 @ 18:27:43 #9
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50340427
Of is dit niet het Bluezz adoratie topic?
pi_50340518
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef Grulez het volgende:
Of is dit niet het Bluezz adoratie topic?
Alle topics zijn dat natuurlijk
pi_50340532
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik mis alleen de :
  maandag 11 juni 2007 @ 18:31:31 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50340541
Van al die aandacht wordt Bluezz straks nog arrogant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50340555
Nog een radioduckie gevonden

pi_50340597
Ineens weer 40+ koorts, het hoort toch op den duur juist mínder te worden .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50340600
Bluezz
pi_50340611
Zo, het eten zit er weer in.
sig verwijderd door FA
pi_50340721
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ineens weer 40+ koorts, het hoort toch op den duur juist mínder te worden .
Slik je veel paracetamol o.i.d.?
Dan krijg je juist van die koortspieken.
pi_50340752
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Slik je veel paracetamol o.i.d.?
Dan krijg je juist van die koortspieken.
Redelijk wat Antigrippine, maar wel volgens de dosering van 2 per keer, 6 keer per etmaal dus om de vier uur... Dat kan het toch niet zijn?
In Southern Sun
pi_50340956
Jawel, je tempert de koorts namelijk, maar koorts is een opruimer, die zorgt ervoor dat de infectie je lichaam uitzweet... ga je dat onderdrukken dan komt het in pieken terug... de rotzooi moet toch door je lichaam opgeruimd worden

Consult à 20 ¤
pi_50340987
Dus moet ik het nu maar laten komen? Dan ga ik dood .
In Southern Sun
pi_50341021
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, je tempert de koorts namelijk, maar koorts is een opruimer, die zorgt ervoor dat de infectie je lichaam uitzweet... ga je dat onderdrukken dan komt het in pieken terug... de rotzooi moet toch door je lichaam opgeruimd worden

Consult à 20 ¤
Dan mag de koorts wel eens mijn huiskamer aandoen!
pi_50341044
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moet ik het nu maar laten komen? Dan ga ik dood .
Even doorbijten En de rommel die je slikt flink beperken, door het alleen maar voor je naar bed gaat in te nemen
Uitzweten zal je
pi_50341078
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Even doorbijten En de rommel die je slikt flink beperken, door het alleen maar voor je naar bed gaat in te nemen
Uitzweten zal je
En ik zweet al zoveel .

Naja, we zullen wel weer zien...
In Southern Sun
pi_50341108
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een licht kritische noot tussen al dit hossana mag wel, toch?
pi_50341138
Mag ik van zuster Bluezz wel 6 keer per dag mijn neusgaten volspuiten met "Neusspray bij neusverkoudheid Xylometazoline HCI 1,0 mg/ml"?
In Southern Sun
pi_50341268
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik van zuster Bluezz wel 6 keer per dag mijn neusgaten volspuiten met "Neusspray bij neusverkoudheid Xylometazoline HCI 1,0 mg/ml"?
Snuifjes mogen
pi_50341422
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50341523
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Snuifjes mogen
Tof .
In Southern Sun
pi_50341750
Avond!

Rondje op kosten van John Schot!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50341795
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!

Rondje op kosten van John Schot!
Wrom dat?
In Southern Sun
pi_50341910
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wrom dat?
Wel zo handig om een rondje te vragen van iemand die elke dag in de kroeg zit toch?

En Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeeeeheeeeeelaaaannnnnddddddd
www.thuisuiteten.nl
pi_50342003
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel zo handig om een rondje te vragen van iemand die elke dag in de kroeg zit toch?

En Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeeeeheeeeeelaaaannnnnddddddd
Die spelen toch lekker lager dan wij . En is Schot zo een kroegtijger dan?
In Southern Sun
pi_50342181
Wat heet.

John was in de Raaijberg, met Kloetinge. Zong het clublied met ze. Toen Kloetinge vertrok, bleef John nog even zitten. Gezellig. Vijf minuten later beklom hij de tafel en zette het "Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeland" in. Besloten met een luid "Volgend jaar speel ik bij jullie!"

Toen John naar huis wilde, was hij zo lam dat hij niet meer kon lopen. De vrouw van de eigenaar heeft hem, ondanks tegenstribbelen, naar huis moeten rijden.

Zo doet John dus meerdere keren per week, volgens de verhalen. Is natuurlijk ook dé reden dat hij niet meer bij de profs speelt. Zelfs Arjan Human vindt hem "compleet gestoord". En die heeft toch andere maatstaven dan wij.
www.thuisuiteten.nl
pi_50342258
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
Wat heet.

John was in de Raaijberg, met Kloetinge. Zong het clublied met ze. Toen Kloetinge vertrok, bleef John nog even zitten. Gezellig. Vijf minuten later beklom hij de tafel en zette het "Terneuzense Boys is de mooiste club van Zeeland" in. Besloten met een luid "Volgend jaar speel ik bij jullie!"

Toen John naar huis wilde, was hij zo lam dat hij niet meer kon lopen. De vrouw van de eigenaar heeft hem, ondanks tegenstribbelen, naar huis moeten rijden.

Zo doet John dus meerdere keren per week, volgens de verhalen. Is natuurlijk ook dé reden dat hij niet meer bij de profs speelt. Zelfs Arjan Human vindt hem "compleet gestoord". En die heeft toch andere maatstaven dan wij.
. Interessant, en zelf maar zeggen dat ie vindt dat ie er goed genoeg voor is...

Benieuwd naar volgend jaar dan .
In Southern Sun
pi_50342352
Qua voetbalkwaliteiten is hij er ook zeker goed genoeg voor. Maar ja. Op het forum van Hoek zegt iemand terecht "Als het een brave was geweest, speelde hij niet bij Hoek".

GPC trouwens in 1C denk ik, gezellig met Heerjansdam en De Zwerver bijvoorbeeld?
www.thuisuiteten.nl
pi_50342423
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Qua voetbalkwaliteiten is hij er ook zeker goed genoeg voor. Maar ja. Op het forum van Hoek zegt iemand terecht "Als het een brave was geweest, speelde hij niet bij Hoek".

GPC trouwens in 1C denk ik, gezellig met Heerjansdam en De Zwerver bijvoorbeeld?
Hoek is het FC Hollywood van Zeeland, dus dat past prima samen..

Ik denk het wel, gewoon Tong zn oude klasse... Zaten Tern. Boys en Oostkappel vorig jaar ook in...

Had je meegekregen van die speler van Tern. Boys een tweetal weken terug?
In Southern Sun
pi_50342498
Ja, een motorongeluk toch? Of ook met een auto? Human had het daar afgelopen woensdag nog over, hij dacht dat er ook alcohol in het spel was. Maar dat weet ik niet verder.
www.thuisuiteten.nl
pi_50342558
Autoongeluk.. Op een weg waar je ivm wegwerkzaamheden blijkbaar 30 mocht... Met 30 rijd je jezelf niet dood iig...

Eend mod van het '80 forum?
In Southern Sun
pi_50343327
Goeeeeeeeeeeeedemiddag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50343443
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:

Hoe duidelijk kan het zijn: Klik .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 19:53:01 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50343781
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Een echte radio-eend :

[afbeelding]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 19:54:34 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50343856
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Autoongeluk.. Op een weg waar je ivm wegwerkzaamheden blijkbaar 30 mocht... Met 30 rijd je jezelf niet dood iig...

ik ontken alles
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50343985
Hoi!

Weten jullie wat ik vind? Dat hooikoorts verboden moet worden. Allejezus zeg.

Verder alles
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_50344100
Ik heb Eend op actionradio toch nog niet gemist?
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 20:01:38 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50344164
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!

Verder alles
regen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 20:01:53 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50344176
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Eend op actionradio toch nog niet gemist?
Fok!radio moet nog beginnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50344574
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

regen
Ja, een heule dag regen!

En weer es een nacht slapen...ik heb serieus waar, afgelopen nacht geen minuut geslapen, wel eerst in bed gelegen maar daarna weer op geweest. Zo benauwd. Collega van me was afgelopen zaterdagnacht zelfs nog naar zkh geweest, iets met zn luchtpijp, benauwd, ook door de hooikoorts. Het was echt extreem op het moment hadden ze daar gezegd.
pi_50344613
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Hoi!

Verder alles
krijg je als je niet luistert
  maandag 11 juni 2007 @ 20:20:43 #49
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50345042
Zo...... lekker wezen sporten en rennen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 20:23:26 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50345168
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juni 2007 @ 20:34:27 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50345768
Oceans 13 is een leuke film geworden, met veel topnamen er in.

we zijn nu halverwege, maar pauseren even voor FOK!radio
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 juni 2007 @ 20:37:59 #52
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50345978
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja, een heule dag regen!

En weer es een nacht slapen...ik heb serieus waar, afgelopen nacht geen minuut geslapen,
tja Clau dat had ik ook hoor toen ik pas verkering had en ze bleef slapen....deed ik ook geen oog dicht !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_50346004
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef golfer het volgende:

Oceans 12 had ook topnamen maar was uitermate kut!
  maandag 11 juni 2007 @ 20:39:08 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50346036
Poef.....gone! ©golfer
pi_50346067
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef golfer het volgende:

Science of the Sleep ook, maarja die is niet voor iedereen weggelegd
  maandag 11 juni 2007 @ 20:42:24 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50346202
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef pascalheister het volgende:

Science of the Sleep ook, maarja die is niet voor iedereen weggelegd
Nee, die was mij iets te surrealistisch om mijn aandacht vast te kunnen houden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50346240
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:37 schreef Bjoro het volgende:

[..]

tja Clau dat had ik ook hoor toen ik pas verkering had en ze bleef slapen....deed ik ook geen oog dicht !
Ik sliep (naja niet dus ) alleen schat, afgelopen nacht!
pi_50346271
Robbie Bakker, wat is je score eigenlijk op dit moment? Ben nieuwsgierig!
  maandag 11 juni 2007 @ 20:44:53 #59
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50346342
Hoi.
pi_50346404
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, die was mij iets te surrealistisch om mijn aandacht vast te kunnen houden.
vond je ESoTSM ook niks zeker?
pi_50346470
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef golfer het volgende:
Een 80's forum!
Nu al geweldig .

Twee subfora open op één dag!
pi_50346654
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:

Oceans 12 had ook topnamen maar was uitermate kut!
Maakt niet uit als Pitt en Clooney meedoen
  maandag 11 juni 2007 @ 20:52:19 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50346689
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef pascalheister het volgende:

vond je ESoTSM ook niks zeker?
Heb ik, volgens mij, nooit gezien.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 juni 2007 @ 20:52:32 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50346708
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nu al geweldig .

Twee subfora open op één dag!
Heb al 2 posts op mijn naam
256 goals !
pi_50348484
quote:
Een 80's forum!
Erg leuk,

En ook even een topic geopend. Wie weet volgen er nog meer.
pi_50348543
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Erg leuk,

En ook even een topic geopend. Wie weet volgen er nog meer.
Wel meteen een geweldig topic .
pi_50348594
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wel meteen een geweldig topic .
Dank je
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 21:29:33 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50348737
het begint weer zo'n gekkenhuis te worden als bij de 90's
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juni 2007 @ 21:34:06 #69
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50348990
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Is dat het forum waarbij jij meer dan de helft van het aantal postst op je naam had ?
256 goals !
pi_50349084
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dank je
hoe voorspelbaar
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2007 @ 21:36:09 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50349092
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Is dat het forum waarbij jij meer dan de helft van het aantal postst op je naam had ?
zoiets

avond
net gesport kennelijk niks van het ek gemist
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 21:36:59 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50349135
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Bjoro het volgende:

[..]

niet de helft maar wel veul
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50349137
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
Je wilt liever een Werder Bremen - Ajax? .

Niet zeuren dus, hupsakee, modden!
pi_50349359
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hoe voorspelbaar
Dat wel.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:55:12 #76
108558 Messenga
pi_50350230
Serie kijkers van hier, is Lost de moeite om te volgen?
pi_50350320
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
24 wel
  maandag 11 juni 2007 @ 21:56:48 #78
108558 Messenga
pi_50350337
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef pascalheister het volgende:

[..]

24 wel
Dat vraag ik niet.
  maandag 11 juni 2007 @ 22:03:53 #79
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50350767
snel naat Tien zappen...mooie goal voor de serven !
256 goals !
  maandag 11 juni 2007 @ 22:06:42 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50350942
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef Messenga het volgende:
Ja, is best de moeite waard tegen de tijd dat seizoen 3 wordt uitgezonden in Nederland.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 juni 2007 @ 22:09:07 #81
108558 Messenga
pi_50351067
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, is best de moeite waard tegen de tijd dat seizoen 3 wordt uitgezonden in Nederland.
Seizoen 1 begint op Veronica weer eens.
  maandag 11 juni 2007 @ 22:10:59 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50351166
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef Messenga het volgende:

[..]

Seizoen 1 begint op Veronica weer eens.
Die heb ik net gekeken... dus die hoef ik niet meer te zien...
pi_50352245
quote:
Een 80's forum!
Ah, even uit m'n foralijst slopen.
That's all folks!
pi_50353024
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ah, even uit m'n foralijst slopen.
Komop erg leuk. Weer een hoop sentiment
pi_50353099
Heel veel rondjes op kosten van Pazzini
pi_50353111
Geweldig, loopt hier net een muis.

Moeder helemaal in paniek .
  maandag 11 juni 2007 @ 22:46:30 #87
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50353208
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
Heel veel rondjes op kosten van Pazzini
echt een topper met z'n elleboogjes !
256 goals !
pi_50353211
en toen lagen de commerciële zenders eruit
pi_50353331
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Komop erg leuk. Weer een hoop sentiment
Niks voor mij, de 80's. Wat is de aanleiding eigenlijk?
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 22:50:57 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50353489
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Niks voor mij, de 80's. Wat is de aanleiding eigenlijk?
week van de jaren '80 op Radio2, daarom heb ik daar achter de schermen het idee gepost om maar eens een 80's forum te openen!

Ik had er weinig mee, de 80's maar nu ik ineens allemaal kinderseries voorbij zie komen kriebelt het weer
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 maandag 11 juni 2007 @ 22:52:49 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_50353597
Goeiemorgen.

Leuk dat 80ties forum

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 juni 2007 @ 22:53:33 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50353649
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

week van de jaren '80 op Radio2, daarom heb ik daar achter de schermen het idee gepost om maar eens een 80's forum te openen!

Ik had er weinig mee, de 80's maar nu ik ineens allemaal kinderseries voorbij zie komen kriebelt het weer
och jee....dat wordt weer 30% van de posts.
256 goals !
pi_50353659
Ah, Radio 2. Dat was m'n gok ook geweest.
That's all folks!
  maandag 11 juni 2007 @ 22:54:20 #94
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50353682
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.

Leuk dat 80ties forum

Ik denk al...waar blijft hij.....moet hij nog opstaan
256 goals !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 22:55:01 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50353724
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Bjoro het volgende:

[..]

och jee....dat wordt weer 30% van de posts.
neuh, met de 80's heb ik veel minder dan met de 90's
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juni 2007 @ 22:56:49 #96
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50353813
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:

ha ha ha ....we wachten met spanning
256 goals !
  maandag 11 juni 2007 @ 23:02:00 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50354136
Moi.
  maandag 11 juni 2007 @ 23:04:25 #98
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50354275
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef clauwheee het volgende:
Robbie Bakker
?
pi_50354426
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Maar nu kan je ook slotjes zetten en topics sturen, dat gaat ook wel meetellen.
  maandag 11 juni 2007 @ 23:11:43 #100
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50354674
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef Grulez het volgende:
?
Ken je TerroSonja wel
256 goals !
  maandag 11 juni 2007 @ 23:12:55 #101
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_50354744
Hoi.

Tegenstander weer vakkundig van het bord gemikt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_50354823
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi.

Tegenstander weer vakkundig van het bord gemikt.
Heb jij ook een schaakmat?
pi_50354857
Heuj.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50355061
Suijk! Je lijkt me wel iemand voor de Tennisgame in SPT, er zijn deelnemers nodig.
That's all folks!
  maandag 11 juni 2007 @ 23:18:38 #105
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50355112
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Ken je TerroSonja wel
Ok dan was mn vermoeden toch juist. Jeetje nu weet ik zn achternaam, wat spannend!
pi_50355124
Ik verwacht dit jaar wel voor het eerst een award in ontvangst te mogen nemen!
Welke maakt niet uit
pi_50355194
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk! Je lijkt me wel iemand voor de Tennisgame in SPT, er zijn deelnemers nodig.
Linkje?
Klik dan als je durft
pi_50355315
[Tournament] De fok!-spt tennisgame

Misschien ook wat voor sjimz?
That's all folks!
  maandag 11 juni 2007 @ 23:22:12 #109
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50355352
Ik kijk ook wel ff.
pi_50355365
Er komt weer een nieuwe versie?
Klik dan als je durft
pi_50355415
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame

Misschien ook wat voor sjimz?
Ik zal eens kijken.

Nee niets voor mij
  maandag 11 juni 2007 @ 23:24:46 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50355501

maandag 11 juni 2007 @ 23:25:17 #113
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50355533
Was precies de bedoeling Vaduz?
pi_50355554
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Suijk het volgende:
Er komt weer een nieuwe versie?
Wimbledon is het volgende toernooi. Instromen kan altijd. Je neemt het tegen een ander op met je voorspellingen. (eentjes en tweetjes invullen bij de partijen) Win je, ga je door naar de volgende ronde. Verlies je, is het exit toernooi en moet je wachten op de volgende.

Okee Grulez.
That's all folks!
pi_50355603
Zo dat was weer gezellig, eindelijk een house-warming voor de familie.
pi_50355650
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef VoreG het volgende:
Zo dat was weer gezellig, eindelijk een house-warming voor de familie.
Je hebt eindelijk een kachel?
pi_50355672
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Da's wel nodig nu ja!
Klik dan als je durft
  maandag 11 juni 2007 @ 23:28:17 #118
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50355680
Zo, dat was even wat anders toen ik net naar Dublin belde omdat hun @#!#@ systeem weer eens niet doet wat ik wilde. De jongedame aan de andere kant klonk alsof ze in iets gestoord was waar ze dat niet wilde aan haar buiten-adem zijn te horen. Wie gaat er dan ook hardlopen op dit tijdstip
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 11 juni 2007 @ 23:29:54 #119
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50355735
Was rubber op de radio? badeend gewonnen??
  maandag 11 juni 2007 @ 23:30:11 #120
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50355751
Idd 25 graden in mn kamertje.
pi_50355812
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Yup.
Van een oom kreeg ik dan ook een wijnkoeler (die moet je in de vriezer leggen, er zit al water in de zijkanten) met een blok hout voor de kachel erin.

Alleen was dat zo afgezaagd dat ik een paar 1 liter biertjes kreeg.
pi_50355869
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat was even wat anders toen ik net naar Dublin belde omdat hun @#!#@ systeem weer eens niet doet wat ik wilde. De jongedame aan de andere kant klonk alsof ze in iets gestoord was waar ze dat niet wilde aan haar buiten-adem zijn te horen. Wie gaat er dan ook hardlopen op dit tijdstip
Heette ze Donna Summer?

pi_50355887
Je moest het hout inderdaad anders afzagen!
  maandag 11 juni 2007 @ 23:33:56 #124
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50355938
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heette ze Donna Summer?

of Lorna Kiplegat
256 goals !
  maandag 11 juni 2007 @ 23:34:25 #125
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50355968
Ik ga maar eens de computer sluiten... dan slaap ik mss nog eens voor 2 'en.

pi_50355983
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef sjimz het volgende:
Je moest het hout inderdaad anders afzagen!
Ik wilde die grap al in m'n post verwerken, maar die was zo ontzettend flauw.....
pi_50355991
MOET JE ER WAT ZOUT BIJ DOEN!
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2007 @ 23:36:20 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50356059
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
nee op fok!radio als het goed is
pi_50356106
quote:
Het was het geniale Fok! radio.
That's all folks!
pi_50356269
EN DE 80'S ZIJN KUT!
Behalve vanaf de jaren '87 dan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juni 2007 @ 23:42:53 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50356390
quote:
Fok radio!
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 juni 2007 @ 23:46:00 #132
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50356490
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
80's zijn voor mij jeugdsentiment, heerlijk die depressieve jaren dat iedereen dacht dat wij dood zouden gaan aan kernbommen, maar ik lekker vrolijk in de zandbak zat te graven met een radio op de achtergrond
  maandag 11 juni 2007 @ 23:46:39 #133
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50356513
quote:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
start een anti-topic zou ik zeggen.....misschien heb je medestanders
256 goals !
  maandag 11 juni 2007 @ 23:47:28 #134
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50356541
quote:
EN DE 80'S ZIJN KUT!
1982 schijnt een nog mooier jaar te zijn geweest
  Trouwste user 2022 maandag 11 juni 2007 @ 23:53:33 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_50356789
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het was het geniale Fok! radio.
Ik hoorde het van Bluezz. Te laat helaas

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 juni 2007 @ 23:55:14 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50356849
ohja Euroshopper stokbroodjes 17 cent voor 2 broden ff in de oven en dan smullen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:01:45 #137
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50357072
* Bjoro gaat een 80-'s tukkie doen

256 goals !
pi_50357151
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Grulez het volgende:

1982 schijnt een nog mooier jaar te zijn geweest
Ja, en 84 en 87 ook
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:04:29 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50357173
88 het best
pi_50357198
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef borisz het volgende:
88 het best

Al kom ik zelf uit 83.
pi_50357271
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

87
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:10:43 #142
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50357392
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef borisz het volgende:
ohja Euroshopper stokbroodjes 17 cent voor 2 broden ff in de oven en dan smullen
bij de Dirk hebben ze precies dezelfde, maar dan een cent goedkoper
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:11:29 #143
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50357417
quote:
88 het best
ja, daar komt al mijn oranje zooi vandaan
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:13:03 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50357462
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

bij de Dirk hebben ze precies dezelfde, maar dan een cent goedkoper
ik heb geen dirk in de buurt hier
eigenlijk moet je ze 1 voor 1 uit de winkel halen, want dan reken je steeds maar 15 cent af ipv 35 cent voor 2 broodjes
pi_50357780
* sjimz gaat slapen.
pi_50357790
* -Vaduz- gaat ook holwaarts, welterusten!
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:25:58 #147
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50357813
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:13 schreef borisz het volgende:

[..]

ik heb geen dirk in de buurt hier
eigenlijk moet je ze 1 voor 1 uit de winkel halen, want dan reken je steeds maar 15 cent af ipv 35 cent voor 2 broodjes
als je contant betaalt wel ja
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:27:16 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50357856
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:25 schreef Againzender het volgende:

[..]

als je contant betaalt wel ja
als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten voor de AH denk ik hoger Al rekenen ze bij de AH niks extra's
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:27:41 #149
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50357866
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef borisz het volgende:

[..]

als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten denk ik hoger
chipknip
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:28:22 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50357891
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef Againzender het volgende:

[..]

chipknip
ik heb mijn chipknip pasje niet meer
pi_50357930
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:27 schreef borisz het volgende:

[..]

als ik 1 zo'n broodje zou pinnen dan zijn de pinkosten voor de AH denk ik hoger Al rekenen ze bij de AH niks extra's
Pinnen kost niks voor de ah.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:29:45 #152
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50357931
Over GMTA gesproken

Cars of the Eighties!

en nu ga ik naar bed
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:31:35 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50357967
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:29 schreef VoreG het volgende:

[..]

Voor AH zijn de kosten hoger denk ik niet voor de consument die betaalt niks extra's
pi_50357974
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:31 schreef borisz het volgende:

[..]

Voor AH zijn de kosten hoger denk ik niet voor de consument die betaalt niks extra's
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:29 schreef VoreG het volgende:

[..]

dinsdag 12 juni 2007 @ 00:32:05 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50357981
We gaan nog even de allerlaatste aflevering van The Soprano's bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 00:33:50 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50358018
anyway ik ga

ajuus

en ik wens Phill Hellmuth succes op jacht naar bracelet nummer 11
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:57:10 #157
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_50358538
Ja, ik ga ook eens .
sig verwijderd door FA
pi_50358539
Hoi en welterusten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50358558
Bleh, ik net mn bed uit om even te schijten, werd het gal kotsen .

Lang leve niet kunnen eten maar wel pillen slikken .
In Southern Sun
pi_50358659
En ik heb niet het idee dat ik er al klaar mee ben voor vanacht... .
In Southern Sun
pi_50358841
ik ben er ook weer eens
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2007 @ 01:10:01 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_50358851
Iemand Wat Heet hezien zat een intellectueel over zijn pokerverslaving te praten

Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 01:16:07 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50359002
ik kijk nu toevallig. Domme interviewer. Peter Plasman doet het goed
pi_50359023
Toch maar weer proberen te slapen... \

.
In Southern Sun
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 01:20:14 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50359084
nu ikke echt slapen
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2007 @ 01:41:16 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_50359548
Trusten Borisje

dinsdag 12 juni 2007 @ 02:03:32 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50359891
Laatste Soprano bekeken.
Serie is voorbij.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 juni 2007 @ 02:26:46 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50360172
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 12 juni 2007 @ 02:59:42 #169
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_50360431
Hmm, mogge, trusten.
Some say in ice
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 juni 2007 @ 03:00:04 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_50360435
Trusten jongelui en ouwe.

dinsdag 12 juni 2007 @ 03:02:42 #171
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50360446
* DarkShine gaat ook pitten!

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50360518
Breng mij ook maar naar bed
pi_50360835
Goedemorgen!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:04:29 #174
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50360908
Goedemorgen
pi_50360917
mogge
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:23:57 #176
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50360999
Hoi
pi_50361006
Rare tijd Bos!

Maar toch goedemorgen!
Klik dan als je durft
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:30:46 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50361061
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:24 schreef Suijk het volgende:
Rare tijd Bos!

Maar toch goedemorgen!
Klopt.

Ik ben vandaag weliswaar vrij, maar ik heb toch verplichtingen elders.
pi_50361234
Vroeg opstaan is goed voor je
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50361286
Goeiemorgen!
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:00:42 #181
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50361296
Kan wel merken dat ik gisteren flink ben wezen sporten.. alles is zuur
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:08:44 #182
108558 Messenga
pi_50361357
Helleu!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:09:19 #183
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50361364
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
Laatste Soprano bekeken.
Serie is voorbij.
Ach arme.. en wat moet je nu kijken ??
pi_50361405
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:00 schreef appelsientje het volgende:
Kan wel merken dat ik gisteren flink ben wezen sporten.. alles is zuur
En je hebt het er niet eens uitgefietst dus.
That's all folks!
pi_50361441
Natgeregend.
Klik dan als je durft
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:20:05 #186
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50361494
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

En je hebt het er niet eens uitgefietst dus.

Nee..... vanochtend wel wezen fietsen naar mijn huis.. maar dat is zeker te laat ??
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:20:22 #187
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50361500
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Natgeregend.
maar goed jij hoeft maar 5 min te fietsen
pi_50361514
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

maar goed jij hoeft maar 5 min te fietsen
En dan kun je niet nat worden?

Maarja, de hele dag om op te drogen.
Klik dan als je durft
pi_50361517
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nee..... vanochtend wel wezen fietsen naar mijn huis.. maar dat is zeker te laat ??
Ik volg de volgorde van handelen niet meer.
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:30:17 #190
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50361618
goed en morgen
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:35:28 #191
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50361696
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dan kun je niet nat worden?

Maarja, de hele dag om op te drogen.
Goed punt... ik moet morgen ook maar eens een goed regenpak gaan kopen.. want de aankomende tijd ziet 't er niet goed uit...
pi_50362275
Goedemorgen!
Wat een noodweer, jezus ...
pi_50362306
Dat komt deze kant dan nog op, alleen gisteravond was het even goed raak hier.
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:46:19 #194
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50363095
Mogguh... Gewoon om 9 uur uit mezelf wakker
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:54:20 #195
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50363336
mogguh
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 10:01:30 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50363518
MOgge
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:05:40 #197
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_50363638
Goedemorgen zonder zorgen.
Some say in ice
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:34:41 #198
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_50364489
Goedemorgen .
sig verwijderd door FA
pi_50364548
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
Wat een noodweer, jezus ...
waar? hier straalt de zon
pi_50364602
Goedemorgen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:44:52 #201
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50364786
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Geen zon te zien hier....geheel bewolkt...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:59:30 #202
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50365185
Hier is het ook grijs en grauw, maar niet koud.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:05:33 #203
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50365348
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hier is 't ook droog
pi_50365539
mogguh
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:28:16 #205
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50366033
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:05 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hier is 't ook droog
Behalve onder je oksels
pi_50366123
Hi
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:37:07 #207
73091 Vom
de Cowboy
pi_50366332
M gguh Hools

Is de koffie al langs gekomen?
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_50366560
Goedenmorgen Hoolsjes
Keep the faith!!
pi_50367163
Heeeeeeee, waar hebben jullie mijn zonnetje gelaten?????????
pi_50367226
Gooit ff broodjes en koffie op de bar

Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 12:01:33 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50367243
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeee, waar hebben jullie mijn zonnetje gelaten?????????
achter de wolken
pi_50367248
Bloesbroodjes!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:14:54 #213
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50367627
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef borisz het volgende:

[..]

achter de wolken
die is goed
pi_50367821
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:14 schreef Grulez het volgende:

[..]

die is goed
kweetnie hoor. Is daar bewijs voor?
pi_50367921
http://youtube.com:80/watch?v=PKDdF6vfjoo

En na 55 sec. in het filmpje is Bush z'n horloge gejat. Zeker niet goed genoeg geinformeerd naar wat voor land hij ging en zich laten meeslepen doordat ie eindelijk eens niet met demonstraties begroet werd.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50367995
Netjes afgedaan wel.
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:27:48 #217
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50368045
Ik lekker naar de bieb
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:38:18 #218
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50368377
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:

En na 55 sec. in het filmpje is Bush z'n horloge gejat. Zeker niet goed genoeg geinformeerd naar wat voor land hij ging en zich laten meeslepen doordat ie eindelijk eens niet met demonstraties begroet werd.

Een hoop mensen hebben volgens mij daarna zoiets van: shit, hij is al gejat....
De meeste mensen pakken hem gewoon bij de pols vast....
pi_50368401
Goedemiddag
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:42:23 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50368506
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Een hoop mensen hebben volgens mij daarna zoiets van: shit, hij is al gejat....
De meeste mensen pakken hem gewoon bij de pols vast....
haha ja idd...
wel knap gedaan
pi_50368510
Ik ga maar eens aan de studie
pi_50368668
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:

Dat wordt oorlog
pi_50368807
* Bluezz stort zich eens op het huis
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:55:12 #224
73091 Vom
de Cowboy
pi_50368964
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat wordt oorlog
Whehehe
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:56:57 #225
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50369018
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz stort zich eens op het huis
Niet doen schatje, dan blijft er zo weinig van je over.. en je bent nog zo jong..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:16:26 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50369746
Goedemiddag
pi_50369824
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Niet doen schatje, dan blijft er zo weinig van je over.. en je bent nog zo jong..
Ja, en dan moeten we je broodjes missen...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 13:20:42 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50369924
Pokerstars heeft een geweldige set gedaan. Daniel Negreanu binnen gehaald
pi_50370209
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:20 schreef borisz het volgende:
Pokerstars heeft een geweldige set gedaan. Daniel Negreanu binnen gehaald
Zn poster hangt idd al boven mn bed.
pi_50370352
Goede keus EC, nu nog een met z'n nieuwe sponsor.
That's all folks!
pi_50370371
Poker is leuk om met een paar vrienden te doen, maar al die series terugkijken, boeken kopen en pokerspelers aanbidden , gaat wel erg ver..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 13:36:05 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50370483
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keus EC, nu nog een met z'n nieuwe sponsor.
De hele site fullcontactpoker gaat naar pokerstars. Maar ik denk dat Daniel de favorietste pokerspeler is algemeen en dat zorgt voor een hoop nieuwe leden waarschijnlijk.
pi_50370496
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
Poker is leuk om met een paar vrienden te doen, maar al die series terugkijken, boeken kopen en pokerspelers aanbidden , gaat wel erg ver..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:37:02 #234
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50370513
Ze zijn hier aan het verbouwen.... met een drilboor en andere spul dat veel herrie maak.. ik kan mezelf amper horen denken
tril zowat weg achter mijn bureau....
pi_50370556
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef borisz het volgende:

[..]

De hele site fullcontactpoker gaat naar pokerstars. Maar ik denk dat Daniel de favorietste pokerspeler is algemeen en dat zorgt voor een hoop nieuwe leden waarschijnlijk.
Worden er ook wel eens spelers gedumpt eigenlijk, voor nieuwe sterren?
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 13:39:10 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50370593
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:33 schreef VoreG het volgende:
ik kijk wel wat series al blijft dat bij EPT, WPT WSOP en HSP.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 juni 2007 @ 13:40:14 #237
22592 crew  Ole
pi_50370642

Dat eighties forum is veel te leuk voor de oudjes onder ons
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 13:42:39 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50370732
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Worden er ook wel eens spelers gedumpt eigenlijk, voor nieuwe sterren?
nee Pokerstars heeft ook minder bekende namen onder contract staan zoals Lee Nelson ed. Fulltiltpoker heeft verder alle grote namen geloof ik en dat team groeit nog steeds.
pi_50370878
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef borisz het volgende:

[..]

ik kijk wel wat series al blijft dat bij EPT, WPT WSOP en HSP.
Ow zijn dat de enige!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 13:46:09 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50370882
oi
quote:
88 het best

25-5-1988 PSV wint de Europacup1 in Stuttgart
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 13:48:25 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50370978
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
anyway ik ga

ajuus

en ik wens Phill Hellmuth succes op jacht naar bracelet nummer 11
en gelukt
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 13:51:23 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50371094
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en gelukt
AQ tegen A3 met een 3 op de flop
pi_50371545
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:56 schreef appelsientje het volgende:

quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

Ja, en dan moeten we je broodjes missen...

Ik heb het overleeeeeeeeeeeeeeeefd
pi_50371594
Zeg wat vinden jullie nou echt een objectieve user in VBL?
pi_50371683
Objectiviteit bestaat niet.
Klik dan als je durft
pi_50371720
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
pi_50371785
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:04 schreef Suijk het volgende:
Objectiviteit bestaat niet.
Oke dan streep ik jou weer door.
pi_50371852
quote:
Dat moet Bluezz zijn.
Zij is niet vóór of tegen een club
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juni 2007 @ 14:09:25 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50371863
quote:
omg dat voornomineren hoeft volgend jaar ook niet meer!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50371882
Rechtenstudenten zijn uiteraard het meest objectief. Die moeten beiden kanten goed kunnen belichten en beargumenteren etc.
pi_50371917
Hoi. Zo maar eens naar de dokter. Ik zit onder de rode vlekken .

Pfff...
In Southern Sun
pi_50371951
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg dat voornomineren hoeft volgend jaar ook niet meer!
had mn nominatielijst al verstuurd voor de vraag hoor
pi_50371994
Sandje

Beterschap!
That's all folks!
pi_50372037
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:

Pfff...
Oeps... je hebt dus geen griepje maar de rode hond, mazelen ? o.i.d.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:14:19 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50372062
quote:

Pfff...
Mazelen?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 14:15:23 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50372110
sandje beterschap ja

tijd voor het welbekende toernooi op unibet, ik begin met 3000 punten mijn AA hield stand tegen TT en 44
pi_50372131
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oeps... je hebt dus geen griepje maar de rode hond, mazelen ? o.i.d.
Nou, er staat op de bijsluiter van de antigrippine dat regelmatig gebruik kan lijden tot huiduitslag... Ik hoop dat dat het toch is...

Afijn, ik ga maar eens yoghurt eten .
In Southern Sun
pi_50372148
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef VoreG het volgende:
Rechtenstudenten zijn uiteraard het meest objectief. Die moeten beiden kanten goed kunnen belichten en beargumenteren etc.
dank je ik vind mijzelf ook wel vrij objectief
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:44:39 #260
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50373090
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat moet Bluezz zijn.
Zij is niet vóór of tegen een club
ze is wel tegen voetbal
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:45:07 #261
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50373112
quote:

Pfff...
"Klinkt steeds beter bij jou"
pi_50373212
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:

ze is wel tegen voetbal
Als het je hobby is niet hoor
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:55:50 #263
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50373457
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als het je hobby is niet hoor
Bluezzie.. jij bent nogal in de gerechten he ??
Ik wil appeldinnetje verwennen met een lekker nagerecht (iets met ananas en chocola enzo)
Heb jij tips ?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:02:59 #264
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50373680
En nu gaat een sollicitatie weer niet door omdat ze op het laatste moment toch niemand nodig hebben voor die functie
Planning:
-
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:09:10 #265
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50373900
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:
En nu gaat een sollicitatie weer niet door omdat ze op het laatste moment toch niemand nodig hebben voor die functie
K.U.T.
pi_50374404
Hoi Hoi Hoi!
pi_50374674
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef DarkShine het volgende:

Sientje is dit wat?
(ik ben niet zo van de toetjes )

Banaan (of ananas dus) chocolade ijsje

* 1 rijpe banaan of stukjes ananas
* 25 gram cacaopoeder
* 150 ml jus d'orange
* 50 gram suiker
* 50 ml melk
* 6 ijsvormpjes
* 6 ijsstokjes

Doe de banaan of ananas in een blender voeg de jus d'orange toe.
Mix dit tot een gladde substantie. Voeg de cacoa en suiker toe. Goed mixen. Voeg melk toe en mix het. Giet het mengsel in de vormpjes en zet het 1 uur in de vriezer.
Haal de ijsjes eruit en steek de stokjes erin.
Laat het goed bevriezen en je ijsjes zijn klaar.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:32:36 #268
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50374703
Klote DS
pi_50374792
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sientje is dit wat?

* 25 gram cacaopoeder
* 150 ml jus d'orange
* 50 gram suiker
* 50 ml melk
* 6 ijsvormpjes
* 6 ijsstokjes

Mix dit tot een gladde substantie. Voeg de cacoa en suiker toe. Goed mixen. Voeg melk toe en mix het. Giet het mengsel in de vormpjes en zet het 1 uur in de vriezer.
Sientje heeft geen smaak, want Sientje gaat trouwen
pi_50374891
Even een kop koffie en dan weer de boeken in
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:43:57 #271
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_50375133
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sientje heeft geen smaak, want Sientje gaat trouwen
Sientje heeft goede smaak, hij gaat trouwen
en daarna slapen in een tentje op de camping
pi_50375243
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Sientje heeft goede smaak, hij gaat trouwen
en daarna slapen in een tentje op de camping
Ik ga nog eerder trouwen dan Sientje
pi_50375321
Net ook een vaderdagkadootje namens mn moeder gekocht. Wat wordt die man toch weer verwend
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:49:40 #274
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50375389
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ga nog eerder trouwen dan Sientje
En jij hebt al een huis waar je in kunt....
bij ons zijn ze nog steeds NIET begonnen de vuile ***************************** en ************************* en ******************** en ook *************************************************** (anders word ik nog geband
pi_50375437
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En jij hebt al een huis waar je in kunt....
bij ons zijn ze nog steeds NIET begonnen de vuile ***************************** en ************************* en ******************** en ook *************************************************** (anders word ik nog geband
En ik heb je nog wel genomineerd voor de Aissati award
pi_50375440
Je hebt vanwege de intentie iig een paar notes erbij, sien

Maar in een tentje met een leeslampje erbij, dat monopoly't wel romantisch.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:51:45 #277
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50375465
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sientje is dit wat?

* 25 gram cacaopoeder
* 150 ml jus d'orange
* 50 gram suiker
* 50 ml melk
* 6 ijsvormpjes
* 6 ijsstokjes

Hmm klinkt opzich wel aardig...
Ik ga deze denk ik maken

Ingrediënten
1 limoen
3 dl halfvolle melk
1 dl slagroom
75 gr suiker
2 zakjes santen (Conimex, 60 gr)
2 eieren
2 eidooiers
50 gr gemalen kokos
60 gr pure chocolade (evt.extra voor garnering)
65 gr hazelnoten (ongezouten)

Materialen
4 soufflevormpjes (of kopjes) a 1,5 dl

Bereiden
Oven voorverwarmen op 200 C. Boven een pan de schil van de limoen raspen. Melk, suiker en slagroom toevoegen en aan de kook brengen. Santen in het mengsel oplossen. Pan van het vuur nemen en ca. 2 minuten laten afkoelen. Eieren met dooiers loskloppen en al roerend aan kokosmengsel toevoegen. Mengsel in de vormpjes schenken. Vormpjes in een ovenschaal zetten en schaal vullen met kokend water tot de vormpjes half onder staan.
Schaal afdekken met aluminiumfolie en boven elk vormpje een klein gaatje prikken. In het midden van de oven ca. 25 minuten garen. Flans uit de oven nemen en laten afkoelen tot lauwwarm. Intussen gemalen kokos in een diep bord strooien. Chocolade au bain marie laten smelten. Hazelnoten (heel) door de chocolade roeren. Hazelnoten een voor een met een vork uit de chocolade nemen en door de gemalen kokos roeren. Kokosnootjes op een bordje leggen. Met een mesje flan van het vormpje lossnijden. Bordje op vormpje leggen, samen keren, en flan op het bordje laten glijden. Garneren met kokosnootjes (en geraspte chocolade).
pi_50375466
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hem wel en mij niet?
pi_50375478
Appelsientje gaat de frustraties van zich af koken en eten.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:52:34 #280
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_50375483
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef dndiek het volgende:
Even een kop koffie en dan weer de boeken in
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:54:20 #281
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50375548
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

daarom zet ik ook de **** neer
Maar serieus men krijgt me niet snel kwaad... maar dit slaat echt alles.. ze lopen daar alleen maar de liegen en te liegen en er wordt gewoon niks gebouwd... 1 groot gat
pi_50375550
Sientje moet boodschappen doen bij de Super, daar geven ze monopolykaarten weg!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:54:45 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50375567
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Appelsientje gaat de frustraties van zich af koken en eten.

Daarom sport ik de laatste tijd ook zo veel
pi_50375582
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
Sientje moet boodschappen doen bij de Super, daar geven ze monopolykaarten weg!
En kleine kinderen die ze dan gaan sparen... Bah!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:57:22 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50375680
Ik heb mijn nette pakkie weer aan en ga zo de deur uit voor een vervolggesprek bij het bedrijf waar ik afgelopen donderdag een eerste gesprek heb gehad.
Verwacht er nog steeds niet al te veel van.
Poef.....gone! ©golfer
pi_50375733
Maar wel succes golfer!

Misschien kan je ze nog proberen om te kopen met een van die toetjes
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:59:55 #287
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50375767
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn nette pakkie weer aan en ga zo de deur uit voor een vervolggesprek bij het bedrijf waar ik afgelopen donderdag een eerste gesprek heb gehad.
Verwacht er nog steeds niet al te veel van.
We gaan duimen voor je Golfer
pi_50375819
Succes golfert!
pi_50375824
Succes golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 16:03:38 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50375874
Succes Opa dat je leeftijd eens niet in de weg zit
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:09:40 #291
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50376106
De nieuwe staat al klaar ik heb een leuke titel
pi_50376138
Handschoenenvakje
pi_50376144
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef appelsientje het volgende:
De nieuwe staat al klaar ik heb een leuke titel
Laat zien laat zien!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:58 #294
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50376159
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Laat zien laat zien!
deze moet toch eerst vol
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:19 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50376173
Sien heeft een TT, dus deze moet vol
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:20 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50376174
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:33 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50376185
hup
pi_50376194
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Hij staat er al

[HOOLS] Succeswenskroeg # 1566 Succes opa!

Slotje te vroeg
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:47 #299
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50376197
Bijna vol
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:55 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50376201
vol
pi_50376209
Kukeleku
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')