mooie foto's. heb het even niet gevolgd,, van wanneer zijn die?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier de foto's:
[[url=http://www.weerstationdokkum.nl/fok/[1].JPG]afbeelding[/url]]
[[url=http://www.weerstationdokkum.nl/fok/[2].JPG]afbeelding[/url]]
Ik zou zeggen, zie buienradar.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef JohnFoK het volgende:
hoelaat kan overijssel wat verwachten?
Van zonetquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooie foto's. heb het even niet gevolgd,, van wanneer zijn die?
datr vermoeden kreeg ik alquote:
klinkt goedquote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Als ik een stapelwolk zie issie na een paar tellen niet kijken meteen 2x zo groot.
Het is trouwens weer ontzettend klam weer buiten.
Iddquote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
datr vermoeden kreeg ik alje zit wat vormen zo
maak een fotoquote:
Na het eten zal ik nog eens kijkenquote:
Kloptquote:
je maag?quote:
Kijk maar eens richting zuidoostenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Logician het volgende:
jep, donder.. (terwijl de zon gewoon schijnt)
Waar staat PP voor? (ww is weerwoord, maar dat andere heb ik waarschijnlijk nog niet van gehoord)quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
op pp en ww is te lezen dat er een f4 slurfje door kerkarde raast ben benieuwd wat hier van waar is
Hier is het nog altijd droog in het hoge noorden (laatste week al)
Piet Paulusma forumquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waar staat PP voor? (ww is weerwoord, maar dat andere heb ik waarschijnlijk nog niet van gehoord)
dan blijft er weinig overquote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef Mr.Natural het volgende:
f4 is dat niet wat zwaar voor een tornado/windhoos in NL?
stuur het maar deze richting opquote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
nou begint toch redelijk mijn kant op te komen nu die donkere lucht(alleen heeeeeeel langzaam)
begint ook behoorlijk hard te rommelen zeg maar ...
Als je die foto van RTL weer ziet stelt het geen bal voor. Is een windhoosje, geen tornado. Als hij al de grond heeft geraakt. Lijkt meer op een tuba/funnel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Party_P het volgende:
f4 zal het niet wezen, absoluut niet. Hooguit een F2
Dat een site die voornamelijk uit tekst bestaat zo beroerd kan draaienquote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ze doen eindelijk eens wat aan de traagheid van ww.
Dus toch niet langs je heen getrokkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef Logician het volgende:
word heeeeeeeeeeeeel donker hier nu.. en rommelt echt hard...
Idd. Is in eens een bui ontstaan daar. Gelijk ook al onweer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Komt nu alles opeens naar Eindhoven toe?
ik denk dat ik net de rand meekrijg, is alleen maar erg donker en veel gerommel, en koelere wind..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dus toch niet langs je heen getrokken
tja..... hier valt niks (nog niet).quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DemonRage het volgende:
De bui hangt gewoon stil boven Eindhoven, vette pech voor wie in Strijp woont. (en ook voor de Veldhovenaren)
Hier aan de oostkant gebeurt nog helemaal niets.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef Logician het volgende:
word heeeeeeeeeeeeel donker hier nu.. en rommelt echt hard...
yep, ziet er leuk uitquote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef DemonRage het volgende:
Ze schieten als paddestoelen uit de "grond". Lijkt me een echte ontplof-situatie.
Wees blij, dat is waarschijnlijk de laagste luchtvochtigheid in NL op het momentquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef DemonRage het volgende:
Blegh... 25°C bij een luchtvochtigheid van 64%. Da's om te zweten.
Nee, want dan mis ik de rust en de natuurquote:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksemquote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef teigan het volgende:
Is er nog een kans dat Groningen wat krijgt vannacht?
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
Meteoalarm heeft z'n site maar is aangepast voor een aantal regio's..![]()
In Geldrop niks van gemerktquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef i2Them2 het volgende:
Flinke wolkbreuk boven Eindhoven centrum.
http://buienradar.nl/ia.aspx
Toch knap dat de buien weten waar de kop van drente groningen wordt en daar precies ophouden met onweer geven!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
Meteoalarm heeft z'n site maar is aangepast voor een aantal regio's..![]()
Hier hetzelfde het begint een beetje saai te wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is gewoon kraak helder weer met zeer goed zicht
Dat wel weerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier hetzelfde het begint een beetje saai te worden![]()
Die bui die mij kant op komt trekt nu opeens meer naar het noorden toe. Bui boven Overijsel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:20 schreef picobyte het volgende:
Kudt mijn bui lost de heletijd maar op bij de grens met nederland... onderste puntje van groningen
Het scheelt al een uurtje lang hier net een paar km... ik kan het zien hangen vanuit mijn raam hier
Filmpjequote:In de omgeving van Kerkrade is maandagavond een windhoos waargenomen. Voor zover bekend heeft die geen schade aangericht. Dit natuurverschijnsel komt meestal voor in de nazomer boven de zee.
Volgens weermannen komt een windhoos in Limburg maar zeer zelden voor. De windhoos in de Parkstad kwam uit het oosten en heeft zich daarna langzaam opgelost.
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Flinke klapperquote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Viltmakersdonk, De Maten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
foto 15min later dan in mijn vorige post. Deze foto is net 3min oud.
[..]
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Zie ik daar een shelf onderaan?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Jip, Zo ff foto'tje maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vanuit hier is die bui boven Overijssel ook mooi te zien.
Bij jou ook?
Ik heb een Sony Alpha-100, met de 18-70mm kitlens.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?
Strausslaan hiero, zuid
jij hebt al genoeg gehadquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef -skippybal- het volgende:
Bwah, niks voor mij vandaag. Of dat kleine gare ding ten oosten Arnhem moet nog wat worden.
Maak die foto 2x zo donker en voeg wat flitsen toe. Dan zit je in Deventer. (maarja, da's om de hoekquote:
Ha! Die in het noord-oosten komt nu mijn kant op! Bite mequote:
OMGOMG!!!1 U seriouzszs??!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef picobyte het volgende:
Ghehe de zon gaat onder...
Die is hier een tijdje terug overheen getrokkenquote:
haha net als vrijdag ook helemaal niks zal wel met het water te maken hebben wij krijgen ze meestal pas in de nazomer die leuke buienquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is nou precies de trekrichting van de buien in brabant?
Ach,zeeland krijgt sowieso niks.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Die is hier een tijdje terug overheen getrokken![]()
Check de radar, met een beetje geluk krijgen we nog watquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is wat Oranje en ver weg wat gedonder, maar that's it
Mwoah... ik vond het niet super spectaculair. Kan zijn dat het zwaarte net langs me heen is getrokken.quote:
Mooie piscquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hier ook ff wat pisc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |