mooie foto's. heb het even niet gevolgd,, van wanneer zijn die?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier de foto's:
[[url=http://www.weerstationdokkum.nl/fok/[1].JPG]afbeelding[/url]]
[[url=http://www.weerstationdokkum.nl/fok/[2].JPG]afbeelding[/url]]
Ik zou zeggen, zie buienradar.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef JohnFoK het volgende:
hoelaat kan overijssel wat verwachten?
Van zonetquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooie foto's. heb het even niet gevolgd,, van wanneer zijn die?
datr vermoeden kreeg ik alquote:
klinkt goedquote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Als ik een stapelwolk zie issie na een paar tellen niet kijken meteen 2x zo groot.
Het is trouwens weer ontzettend klam weer buiten.
Iddquote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
datr vermoeden kreeg ik alje zit wat vormen zo
maak een fotoquote:
Na het eten zal ik nog eens kijkenquote:
Kloptquote:
je maag?quote:
Kijk maar eens richting zuidoostenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Logician het volgende:
jep, donder.. (terwijl de zon gewoon schijnt)
Waar staat PP voor? (ww is weerwoord, maar dat andere heb ik waarschijnlijk nog niet van gehoord)quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef michiel_merk het volgende:
op pp en ww is te lezen dat er een f4 slurfje door kerkarde raast ben benieuwd wat hier van waar is
Hier is het nog altijd droog in het hoge noorden (laatste week al)
Piet Paulusma forumquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waar staat PP voor? (ww is weerwoord, maar dat andere heb ik waarschijnlijk nog niet van gehoord)
dan blijft er weinig overquote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef Mr.Natural het volgende:
f4 is dat niet wat zwaar voor een tornado/windhoos in NL?
stuur het maar deze richting opquote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
nou begint toch redelijk mijn kant op te komen nu die donkere lucht(alleen heeeeeeel langzaam)
begint ook behoorlijk hard te rommelen zeg maar ...
Als je die foto van RTL weer ziet stelt het geen bal voor. Is een windhoosje, geen tornado. Als hij al de grond heeft geraakt. Lijkt meer op een tuba/funnel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Party_P het volgende:
f4 zal het niet wezen, absoluut niet. Hooguit een F2
Dat een site die voornamelijk uit tekst bestaat zo beroerd kan draaienquote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ze doen eindelijk eens wat aan de traagheid van ww.
Dus toch niet langs je heen getrokkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef Logician het volgende:
word heeeeeeeeeeeeel donker hier nu.. en rommelt echt hard...
Idd. Is in eens een bui ontstaan daar. Gelijk ook al onweer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Komt nu alles opeens naar Eindhoven toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |