Ja, dat gaan ze Huub vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
I: Volgens internet gaat de gouden kooi in juli stoppen.
H: ik zit toch tamelijk dicht bij de bron en heb dat niet gehoord.
Kok Martin is afgeserveerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
quote]Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij doet me sterk denken aan die ranzige kok btw wanneer komt die weer eens?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft tegen Dellie gezegd dat WB en Dellie een andere zuurgraad hebben. Vandaar de blaasontsteking.
Ik ben even bezig met bijkomen, tot zo.![]()
![]()
![]()
![]()
kan toch allemaal onder een anonieme noemer verteld worden, kzie dat probleem nooit zoquote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is vast oud nieuws, maar mn vriendje heeft n nwe collega die bij DGK heeft gewerkt. Hij moest dr van mij uithoren maar ze mag er nix over vertellen. Staat onder contract en een boete als ze toch dr mond opendoet...
Goed dat ik het weet ...... Ga ik lekker iets anders doen. Dat Natrasha-gekwijl ben ik wel beuquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Dark het volgende:
Eric - Natrasha back in the house, ik heb er zin in!
huub natuurlijk pissedquote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef Anderkeertje het volgende:
De interviewer vindt Jaap de beste
waar het hart vol van is....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Clank het volgende:
Huub is absoluut de beste vertegenwoordiger van DGK naar de buitenwereld toe.
Jawel, antibiotica (worden gehaald voor haar)quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda niets voor haar blaasontsteking gekregen?
Angelina Jolie.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Dark het volgende:
Eric ziet een geil wijf op de voorkant van de Veronica, waar hij het wel op zou kunnen!
Dan woon je in Limburg of Gelderland.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Waarom regent het is Eemnes niet, hier komt het met bakken uit de lucht.
Ik woon t.o. Dordrecht en de zon schijnt volop, mijn was is haast droogquote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Waarom regent het is Eemnes niet, hier komt het met bakken uit de lucht.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
A: is het vuilnis nog niet opgehaald ????
Nog een keer tegen Huub Is het vuilnis nog niet opgehaald ????
H: Wat bedoel je ?
Amanda wijst op Lieke kijk daar zat het vuilnis net.
Maar gelukkig weer snel over op Huub Lieke Hub Lieke Huub Liekequote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Yollie het volgende:
Amanda zei net tegen Brian, leuk dat je vroeg hoe het bij de dokter was. Hij heeft dus echt geen interesse voor haar. Tjeetje wat zegt dat toch weer veel over die twee.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft tegen Dellie gezegd dat WB en Dellie een andere zuurgraad hebben. Vandaar de blaasontsteking.
![]()
![]()
![]()
Dat ligt aan de zuurgraad.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Yollie het volgende:
Amanda zei net tegen Brian, leuk dat je vroeg hoe het bij de dokter was. Hij heeft dus echt geen interesse voor haar. Tjeetje wat zegt dat toch weer veel over die twee.
19 juli is Eric jarig.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef Yollie het volgende:
Erik is al bezig met het plannen van zijn verjaardagsfeestje 19 augustus,
shit dacht dat hij naar huis wilde.
Brian vindt Amanda eigenlijk gewoon vies.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Yollie het volgende:
Angelina Jolie,quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Dark het volgende:
Eric ziet een geil wijf op de voorkant van de Veronica,
waar hij het wel op zou kunnen!
Dat snap ik nou niet, verkoop je verhaal dan, en betaal daar de boete van. En als er echt shit naar buiten komt zal die boete ook wel loslopen. Dat kunnen ze zich dan echt niet veroorloven.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is vast oud nieuws, maar mn vriendje heeft n nwe collega die bij DGK heeft gewerkt. Hij moest dr van mij uithoren maar ze mag er nix over vertellen. Staat onder contract en een boete als ze toch dr mond opendoet...
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal overquote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef BuffyJan het volgende:
wat valt daar over te vertellen...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal over
vertellen hoor !
Toen zaten de miljonairs nog niet in de kooi.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bullshit. Mijn vriendje heeft die hele kooi gebouwd, en die mag gewoon overal over
vertellen hoor !
Ik denk dat de kooi bouwen iets anders is dan op de redactie werkenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
vertellen hoor !
Tja ik zou t ook wel wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet, verkoop je verhaal dan, en betaal daar de boete van. En als er echt shit naar buiten komt zal die boete ook wel loslopen. Dat kunnen ze zich dan echt niet veroorloven.
Dat dan weer welquote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik denk dat de kooi bouwen iets anders is dan op de redactie werken![]()
Van voor naar achter, van links naar rechtssssquote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo te zien wel een hoofdstelquote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Huub vertelde dat Ellen had verteld dat ze bij het lopen Fries beter het hoofdstel om kunnen doen, zodat hij beter te corrigeren is, en dus beter luisterd, Amanda haar antwoord was ooooooooo, oke.
Haar uitvoering: zonder hoofdstel. Eigenwijs he.
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechtssss
![]()
![]()
Dat is een halster, daar zit geen bit aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien wel een hoofdstel
[afbeelding]
Amanda ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.
dat moet je hier niet zeggen, deborah is schijnbaar anti-huub en dat vinden de mensen hier niet prettigquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En die Deborah schijnt een hartstikke aardige meid te zijn.
Blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian zal wel niet snappen dat die blaasontsteking waarschijnlijk iets met zijn acties te maken heeft.
Ik vraag me zo vaak af hoe die Deborah er uit ziet, zou het een soort breezersletje zijn die als een blok valt voor types als Brian?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En die Deborah schijnt een hartstikke aardige meid te zijn.
Nee,schijnt een leuke vlotte meid te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik vraag me zo vaak af hoe die Deborah er uit ziet, zou het een soort breezersletje zijn die als een blok valt voor types als Brian?
tja ...ze moet toch wat zeggen...............quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Blaasontsteking
Waardoor wordt het veroorzaakt?
De meest voorkomende oorzaak van een blaasontsteking is een infectie met een bacterie die vanuit de urinebuis de blaas infecteert. De bacterie Escherichia coli, die normaal in de darmen aanwezig is, kan vanuit de anus via de urinebuis de blaas binnendringen. De E. coli bacterie hecht zich aan de blaaswand en veroorzaakt een ontsteking. Dit komt vaker voor bij vrouwen dan bij mannen, omdat de vrouwelijke urinebuis en vagina vlak bij de anus liggen. Ook hebben vrouwen een kortere urinebuis dan mannen. Daardoor bereiken bacteriën van buitenaf bij vrouwen gemakkelijker de blaas. Bacteriën hoeven een minder lange weg af te leggen.
Zou de kringspiermusketier nog mogen anaaliseren?
Vast wel, volgens Amanda past hun zuurgraad niet bij elkaar!![]()
altijd toch hetzelfde met hun....................eigelijk zieligquote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb even lekker gegeten, denk, kijk nog ff wat er gaande is,... En ja hoor.. BEAN heeft het weer over Huub en Lieke, Jaap zit achter de pc en Huub en Lieke praten gezellig over wat dingetjes
Die act is inmiddels wel erg sleets...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef Clank het volgende:
Oh nee hè.. Eric gaat zijn Natrasha kunstje weer doen.. vrom>??
Dat is een halster. Een hoofdstel heeft een bit.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien wel een hoofdstel
[afbeelding]
Nee ze hebben het wel gezegd tegen haar, waarop ze aan Jaap vroeg: ben je nog steeds geobsedeerd over mijn tietenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
Heeft Amanda dat stukje op Kingjaap al gezien trouwens?
Ze vergeet een stukjequote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef 2live het volgende:
amanda past de bodyshaper aan, ze wil hem dragen vanavond maar Eric wil dat niet.
Hij wil hem mss zelf morgen aan, als natrasha.
Misschien durft hij dan wel iets tegen Huub te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef Clank het volgende:
Oh nee hè.. Eric gaat zijn Natrasha kunstje weer doen.. vrom>??
Eric leent niet graag iets uitquote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef 2live het volgende:
amanda past de bodyshaper aan, ze wil hem dragen vanavond maar Eric wil dat niet.
Hij wil hem mss zelf morgen aan, als natrasha.
ze had hem ook nog ondersteboven aan, onderaan zag je tussen haar benen een wit etiket hangen.quote:
Trrrrrrrrrrring en toen ging de wekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
Stille hoop... Natrasha neemt vanavond afscheid van de miljonairs en morgen volgt Eric!
En door wie is er met het eten geknoeid? Niet door Lieke. Kut Tien.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Ning het volgende:
18:22 - Samen (kokke)rellen?!
Lieke biedt aan om vandaag de maaltijd te verzorgen en rommelt alvast in de keuken. Omdat er afgelopen dagen behoorlijk geknoeid is met het eten, neemt Natasia het zekere voor het onzekere. “Zullen we samen koken?”, vraagt Natasia. Lieke reageert instemmend. Dat is dan afgesproken! Maar voor het zover is, maakt de Hilversumse een lekker voorafje klaar. Ze lijkt aan te voelen waar de diva bang voor is. “Ik heb er niets in gedaan”, laat ze meteen weten. Mooi, is dat ook weer uit de wereld geholpen!
10
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef 2live het volgende:
[..]
ze had hem ook nog ondersteboven aan, onderaan zag je tussen haar benen een wit etiket hangen.![]()
hij wil morgen weer Natrasha zijn mss, zei hij net.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
Stille hoop... Natrasha neemt vanavond afscheid van de miljonairs en morgen volgt Eric!
nou van mij mag hij/zij oprottequote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
Eric blijft vanavond Natrasha?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
Clank, waar is je moertje gebleven?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, er is inmiddels een welkom terug DISANA topic: WELKOM TERUG DISANA
Het wachten is nu nog op Disana.![]()
![]()
![]()
Verbaast me niks. Die vieze Joop is net zo smerig achterbaks als Brain. Walgelijke vent. Beetje in andermans prive-leven zitten te wroetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef Dark het volgende:
Joop van Tellingen is fan van Brian en Brian vindt Joop helemaal TOP!
Ja treurig, als ze bij tien nou echt denken dat mensen hier op zitten te wachten zijn ze daar ook locoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric blijft vanavond Natrasha?
Mogen we nog een keer zijn trieste act bekijken!![]()
Dan is morgen vast de uitslag van de popo. Bij spannende gebeurtenissen moet hij nu als lelijk wijf opdraven.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef 2live het volgende:
[..]
hij wil morgen weer Natrasha zijn mss, zei hij net.![]()
had jij het ook gezien,quote:
Bij het schroefje, van het moertje en het nippeltje misschien.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Clank, waar is je moertje gebleven?
Ja foetsie potjander!!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Clank, waar is je moertje gebleven?
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij het schroefje, van het moertje en het nippeltje misschien.![]()
Waarom was dat lekkertje geband dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]
enniewees welkom terug... en laat je vooral niet wegjagen...of juist wel
![]()
Een bodyshaper draag je onder je kleding, om zo je lichaam beter te laten uitkomen, dus zeg maar om cm te verminderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:53 schreef 2live het volgende:
[..]
had jij het ook gezien,weet jij waar die bodyshaper voor is eigenlijk? Had ik het goed geraden of niet?
dus corrigerend ondergoed dat Amanda als jurkje wil dragenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Een bodyshaper draag je onder je kleding, om zo je lichaam beter te laten uitkomen, dus zeg maar om cm te verminderen.![]()
ik was te laatquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
VOORLEESALERT
Oke ik ga naar Natasia luisterenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
VOORLEESALERT
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus corrigerend ondergoed dat Amanda als jurkje wil dragen![]()
Nou alles sta op mute bij mij geef maar gil als er anderequote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef milk-shake het volgende:
nou moeten we kiezen uit eric of natas die voor leest![]()
ik weet niet hoor, ze draagt ook tuniekjes als jurk.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
[..]
ik geloof ook nooit dat achter dat goed gaat vinden.
Ja das waar, hoe kon ik dat vergetenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, ze draagt ook tuniekjes als jurk.
ja alles mag als het maar "albert kuip"verantwoord isquote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nu even tijd om op VOL de interviews van vanmiddag te bekijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef milk-shake het volgende:
nou moeten we kiezen uit eric of natas die voor leest![]()
Dat zijn PABO Originals.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Staan hier op pagina 1.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Desii het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik nu even tijd om op VOL de interviews van vanmiddag te bekijken.
ja lekker ..ken je straks niet slapen............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, het verhaaltje begon juist spannend te worden.![]()
Er zat dus een leerzaam element in: stomme kadootjes hoef je niet blij mee te zijn. En Elly had een stomme mixer gehad.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja lekker ..ken je straks niet slapen............![]()
69 SC #1}quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
[afbeelding]
enniewees welkom terug... en laat je vooral niet wegjagen...of juist wel
![]()
ik hoop brain.............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Ben benieuwd wie Natrasha vanavond gaat verkrachten.
die is gegroeid, dat gebeurt als je met BAN omgaat, teveel leugens enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
Damn, die neus van Eric is echt niet normaal groot.
Hoi Disanaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
69 SC #1}
Ik ben zo stom geweest naar het interview met Natasia te luisteren en moet nog bijkomen van het onpasselijke gevoel dat zoveel gebrek aan zelfkennis nou eenmaal opwekt in normale mensen![]()
Was dat nou zo moelijk, gekkie?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
69 SC #1}
Ik ben zo stom geweest naar het interview met Natasia te luisteren en moet nog bijkomen van het onpasselijke gevoel dat zoveel gebrek aan zelfkennis nou eenmaal opwekt in normale mensen![]()
Die doet alleen maarquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Dit zie ik Dellie niet doen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
huppel huppel huppel beentje omhoog
![]()
peter weet het voorleesverhaal.............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Dan heb je het interview gemist met Chantal en Andies voor de Party. Ik trok het echt niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vergeet niet DE KONT tegen een mannelijke medebewoner zijn bobbeltje.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
Armpjes achter het hoofd.
Zwoele blik.
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
![]()
Zo typerend idd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef Meganog het volgende:
Wat een verschil...de droevenis op stream 1 en 2 en de lol op 3 en 4.
Ja precies, die inleiding. Tenenkrommend ellendigquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.
Vrouwen hebben zoveel meer oog voor detailsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechtr, en een petsbeweging met haar rechterhand.
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus corrigerend ondergoed dat Amanda als jurkje wil dragen![]()
Die dingen zijn ook niet gemaakt van de meest leuke stof over het algemeen. En er zijn wel creatievere ideetjes dan ondergoed als gewone kleding te dragen.... been there, done that.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef klarelucht het volgende:
[..]
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?![]()
ik zie ook overal lekkere hapjes met dit weerquote:
ja ,ik ook niet, leuke streamsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie Huub eens vliegen!!!!!!!!!!!!
Ik kom niet meer bij!!!!
Ik hoorde haar gister zeggen dat ze ongesteld is... dus ik mag hopen voor haar dat ze die wel aan heeft...! Ze kan natuurlijk een tampon in doen maar als Jaap er lucht van krijgt dat dat touwtje tussen haar benen hangt dan wil hij die er vast uit trekken... of heb ik nu een hele rare gedachte richting Jaap?!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft weer geen slip aan.
een stringquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
wel hoor het is een string...valt weer meequote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Een zwarte.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wel hoor het is een string...valt weer mee
+1quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
Mislukte travo. Ik hoop dat je als laatste eindigt in de pp. Meteen de toneelhaak.
Vieze aanrander![]()
![]()
.
Anders kan hij niet leveren vanavond,vraag me alleen niet wat hij dan gaat leverenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Tegen Nena werd gezegd: "neem een een actieve houding aan". Die sukkel mag gewoon blijven liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.
En ja iemand die zo' n geweldige tv maakt.![]()
Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef klarelucht het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met niets doen...moeten ze dat, mogen ze niets doen? Ik heb nog niemand iets creatiefs zien doen...iets maken of creeren..ik zou de hele dag gevuld hebben als ik daar zat...
daar zit wat in......quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daarquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ze geeft het op
[afbeelding]
Je voelt de sleur bij Fam. Kubatz. Hopelijk wordt dat vanavond weer goedgemaakt met wat spanking onder de dekens.
Als je Amanda bent, kan je toch zeker een uur of 4 per dag vullen met haar en make-upquote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daar![]()
Dan wil ik niet weten hoe ze eruit ziet als ze nat wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
vooral die blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
over 10 jaar lopen alle mannen er zo bij... (als het mag van de heer)...quote:
hij denkt dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef koemleit het volgende:
Waarom gaat Eric in hemelsnaam als zo'n dom wijf rondlopen de hele tijd?
Na deze vertoning ga ik even wat anders doen .quote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Fijn van die kleren die je niet zelf aan- en uit kan trekken.
Amanda sjort dat glittershirtje weer over Erics hoofd.
edit: Eric moet er voor ondersteboven gaan hangen om het uit te krijgen![]()
Nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:55 schreef RSie het volgende:
Hoe laat verwachten jullie dat Mitch de Villa binnenkomt vanavond?
Zoiets ongeveerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe ze eruit ziet als ze nat wordt.![]()
Update:quote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
Natrasha returns...
Oh nee, niet weer!57%
Altijd gezellig!18%
Leuk om Huub te pesten!25
poll op tien.tv
Oh nee, niet weer!68%quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef RSie het volgende:
[..]
Update:
Natrasha returns...
Oh nee, niet weer!58%
Altijd gezellig!17%
Leuk om Huub te pesten!
Zou het Mitch zijn, ja of nee?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef ruby het volgende:
Amanda vraagt wanneer er weer eens een nieuwe miljonair zal komen.
Ja, dat vraag ik me af eigenlijk.
Je moet iemand hebben die er toe in staat is om alle verhoudingen overhoop te schoppen. Dat is leuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maakt met niet uit wie... als er maar iemand bij komt!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:05 schreef DrsH het volgende:
hahaha onze verse worst perst zich in zijn darm om weer een TRAFO travo act op te kunnen voeren en AMANDEL moet koken de rest vergeet dat er slechts een plaats is waar Dellie kookt dat is in bed de STOEPHOER
denk ineens stieke dat het niet Mitch wordt die nieuwe miljonair.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maakt met niet uit wie... als er maar iemand bij komt!!
Vertel ...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
denk ineens stieke dat het niet Mitch wordt die nieuwe miljonair.
heb net wat interessante info over Mitch gevonden.
Vertel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
Vooral als je denkt dat je de medemens er mee vermaakt. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar van mij hoeft het niet.quote:
Best handig dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat is een markering: 'hier moet je zijn bij mij'![]()
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaarquote:
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haakquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er trouwens een aanleiding waarom hij zich weer verkleedt, of is het zomaar?
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als Eric die zaadpruik weer kwijt is, kan ie altijd Amanda haar strodos lenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
amanda en natrasha zouden wel zusjes kunnen zijn
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haak
Maar het is wel TRAVESTIET, vandaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spuien maar....ik wacht..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
Ah, nou we zullen het wel zien dan. Hij ziet er echt tragisch uit zo, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
Hij ziet er nog steeds depri uit hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!
ik ook ..............................nog steeds......................quote:
Ik neem aan voor de popupollquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het ook ...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |