Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef klarelucht het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met niets doen...moeten ze dat, mogen ze niets doen? Ik heb nog niemand iets creatiefs zien doen...iets maken of creeren..ik zou de hele dag gevuld hebben als ik daar zat...
daar zit wat in......quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daarquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ze geeft het op
[afbeelding]
Je voelt de sleur bij Fam. Kubatz. Hopelijk wordt dat vanavond weer goedgemaakt met wat spanking onder de dekens.
Als je Amanda bent, kan je toch zeker een uur of 4 per dag vullen met haar en make-upquote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daar![]()
Dan wil ik niet weten hoe ze eruit ziet als ze nat wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
vooral die blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
over 10 jaar lopen alle mannen er zo bij... (als het mag van de heer)...quote:
hij denkt dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef koemleit het volgende:
Waarom gaat Eric in hemelsnaam als zo'n dom wijf rondlopen de hele tijd?
Na deze vertoning ga ik even wat anders doen .quote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Fijn van die kleren die je niet zelf aan- en uit kan trekken.
Amanda sjort dat glittershirtje weer over Erics hoofd.
edit: Eric moet er voor ondersteboven gaan hangen om het uit te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |