Die doet alleen maarquote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Dit zie ik Dellie niet doen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
huppel huppel huppel beentje omhoog
![]()
peter weet het voorleesverhaal.............quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb JIJ het voorleespraatje gehoord, Ruud? Ik wou er cult van maken met een apart topic, maar nu heb ik het WEER gemist. Vandaag was ze opnieuw zo vol van haar eigen goedheid, dat het vast een heerlijk misselijkmakend praatje was![]()
Dan heb je het interview gemist met Chantal en Andies voor de Party. Ik trok het echt niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
En vergeet niet DE KONT tegen een mannelijke medebewoner zijn bobbeltje.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
Armpjes achter het hoofd.
Zwoele blik.
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechts, en een petsbeweging met haar rechterhand.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die doet alleen maar
![]()
Zo typerend idd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef Meganog het volgende:
Wat een verschil...de droevenis op stream 1 en 2 en de lol op 3 en 4.
Ja precies, die inleiding. Tenenkrommend ellendigquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas, Ik kreeg het voorleesalert van BQ en toen had ik de inleiding al gemist, die is altijd het leukste. Dus daarna snel weer mute.
Vrouwen hebben zoveel meer oog voor detailsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaat als volgt. Benen wijd, knieen licht gebogen , kont naar achter, haar van links naar rechtr, en een petsbeweging met haar rechterhand.
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef 2live het volgende:
[..]
dus corrigerend ondergoed dat Amanda als jurkje wil dragen![]()
Die dingen zijn ook niet gemaakt van de meest leuke stof over het algemeen. En er zijn wel creatievere ideetjes dan ondergoed als gewone kleding te dragen.... been there, done that.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef klarelucht het volgende:
[..]
nou en..wat overdreven..dus jullie doen altijd wat er op de gebruiksaanwijzing staat? Geen eigen inbreng..ik vond het wel creatief..waarom zo'n ophef?![]()
ik zie ook overal lekkere hapjes met dit weerquote:
ja ,ik ook niet, leuke streamsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef Kinga het volgende:
Zie Huub eens vliegen!!!!!!!!!!!!
Ik kom niet meer bij!!!!
Ik hoorde haar gister zeggen dat ze ongesteld is... dus ik mag hopen voor haar dat ze die wel aan heeft...! Ze kan natuurlijk een tampon in doen maar als Jaap er lucht van krijgt dat dat touwtje tussen haar benen hangt dan wil hij die er vast uit trekken... of heb ik nu een hele rare gedachte richting Jaap?!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft weer geen slip aan.
een stringquote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
wel hoor het is een string...valt weer meequote:Op maandag 11 juni 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Een zwarte.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wel hoor het is een string...valt weer mee
+1quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef schatje het volgende:
Mislukte travo. Ik hoop dat je als laatste eindigt in de pp. Meteen de toneelhaak.
Vieze aanrander![]()
![]()
.
Anders kan hij niet leveren vanavond,vraag me alleen niet wat hij dan gaat leverenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Gelukkig ligt Brian weer heerlijk te slapen........ hij zou toch eens moe worden van het niks doen.
Tegen Nena werd gezegd: "neem een een actieve houding aan". Die sukkel mag gewoon blijven liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian mag dat, is een afspraak met de Febo; anders kan Brian niet leveren.
En ja iemand die zo' n geweldige tv maakt.![]()
Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef klarelucht het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met niets doen...moeten ze dat, mogen ze niets doen? Ik heb nog niemand iets creatiefs zien doen...iets maken of creeren..ik zou de hele dag gevuld hebben als ik daar zat...
daar zit wat in......quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Todat huub in je oren gaat tetteren of Jaap je kunststukje uit elkaar scheurt, dan zal je het snel beu zijn denk ik...
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daarquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ze geeft het op
[afbeelding]
Je voelt de sleur bij Fam. Kubatz. Hopelijk wordt dat vanavond weer goedgemaakt met wat spanking onder de dekens.
Als je Amanda bent, kan je toch zeker een uur of 4 per dag vullen met haar en make-upquote:Op maandag 11 juni 2007 19:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Maar verder ben ik het met je eens, dit is toch wel heel slaapverwekkend saai. Maar goed, ik zou het sowieso nog geen dag uithouden daar![]()
Dan wil ik niet weten hoe ze eruit ziet als ze nat wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
vooral die blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
eindelijk ben ik erachter waar ze nu op lijkt
over 10 jaar lopen alle mannen er zo bij... (als het mag van de heer)...quote:
hij denkt dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef koemleit het volgende:
Waarom gaat Eric in hemelsnaam als zo'n dom wijf rondlopen de hele tijd?
Na deze vertoning ga ik even wat anders doen .quote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Fijn van die kleren die je niet zelf aan- en uit kan trekken.
Amanda sjort dat glittershirtje weer over Erics hoofd.
edit: Eric moet er voor ondersteboven gaan hangen om het uit te krijgen![]()
Nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:55 schreef RSie het volgende:
Hoe laat verwachten jullie dat Mitch de Villa binnenkomt vanavond?
Zoiets ongeveerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe ze eruit ziet als ze nat wordt.![]()
Update:quote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
Natrasha returns...
Oh nee, niet weer!57%
Altijd gezellig!18%
Leuk om Huub te pesten!25
poll op tien.tv
Oh nee, niet weer!68%quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef RSie het volgende:
[..]
Update:
Natrasha returns...
Oh nee, niet weer!58%
Altijd gezellig!17%
Leuk om Huub te pesten!
Zou het Mitch zijn, ja of nee?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef ruby het volgende:
Amanda vraagt wanneer er weer eens een nieuwe miljonair zal komen.
Ja, dat vraag ik me af eigenlijk.
Je moet iemand hebben die er toe in staat is om alle verhoudingen overhoop te schoppen. Dat is leuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maakt met niet uit wie... als er maar iemand bij komt!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:05 schreef DrsH het volgende:
hahaha onze verse worst perst zich in zijn darm om weer een TRAFO travo act op te kunnen voeren en AMANDEL moet koken de rest vergeet dat er slechts een plaats is waar Dellie kookt dat is in bed de STOEPHOER
denk ineens stieke dat het niet Mitch wordt die nieuwe miljonair.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maakt met niet uit wie... als er maar iemand bij komt!!
Vertel ...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
denk ineens stieke dat het niet Mitch wordt die nieuwe miljonair.
heb net wat interessante info over Mitch gevonden.
Vertel.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
Vooral als je denkt dat je de medemens er mee vermaakt. Moet ie zelf weten natuurlijk, maar van mij hoeft het niet.quote:
Best handig dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat is een markering: 'hier moet je zijn bij mij'![]()
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaarquote:
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haakquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er trouwens een aanleiding waarom hij zich weer verkleedt, of is het zomaar?
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, als Eric die zaadpruik weer kwijt is, kan ie altijd Amanda haar strodos lenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef 2live het volgende:
amanda en natrasha zouden wel zusjes kunnen zijn
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zal wel een tv momentje moeten pakken, anders komt de haak
Maar het is wel TRAVESTIET, vandaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef DrsH het volgende:
[..]
Aub geen verbeteringen TRAFO staat voor omzetting vandaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spuien maar....ik wacht..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef RSie het volgende:
[..]
Ah, nou we zullen het wel zien dan. Hij ziet er echt tragisch uit zo, trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
Hij ziet er nog steeds depri uit hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
He, hij was zo lekker depri de afgelopen dagen. Ik wil een nieuwe, frisse miljonair!
ik ook ..............................nog steeds......................quote:
Ik neem aan voor de popupollquote:Op maandag 11 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het ook ...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vermoed het dissen van Huub. Grove gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |