Tsja dat scheelt toch hooguit 5 lessen lijkt me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef hardcorebass het volgende:
mijn rijinstructeur zei dat er ook al vaak mensen kwamen die al rijervaring hadden, (op eigen terrein, heftruck) etc. of al gewoon wel eens hadden gereden, dat scheelt veel qua schakelen en koppelen, die zijn al een hele stap verder
Nou, gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaagd
in 1 keer!!!!!!
Eerste keer de snelweg op? Ben je al lang aan het lessen dan, want ik heb dat nl maandag gedaan bij mn 3e les.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Ik heb net weer eens een lesje gehad, op 2x motor af laten slaan ging het echt foutloos!
Ook heb ik net straatje gekeerd, wat redelijk goed ging. Na mijn vakantie ga ik de snelweg op, omdat het dan veel rustiger is
Vandaag iets van m'n 15e les. Mij maakt het niet echt uit wanneer ik de snelweg op ga, als ik het uiteindelijk maar leer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eerste keer de snelweg op? Ben je al lang aan het lessen dan, want ik heb dat nl maandag gedaan bij mn 3e les.
Ja dat klopt. Ik vroeg me alleen af of dat verschilt per school enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Vandaag iets van m'n 15e les. Mij maakt het niet echt uit wanneer ik de snelweg op ga, als ik het uiteindelijk maar leer.
Ben overigens wel blij dat ik eerst de kans heb gehad om de auto volledig onder controle te krijgen
Moet je geen knopje indrukken om hem naar z'n R te krijgen? Ikzelf rij in een Opel Astra en dat is ook een 6-bak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Snad het volgende:
Net voor het eerst zelf gereden in de auto van mijn ouders
Het is een 6-bak, dus de achteruit zit links van de 1
Ik ben telkens bang dat ik hem in z'n achteruit zet ipv z'n 1 waardoor ik hem per ongeluk in z'n 3 zet. Vervolgens slaat ie dus af. Daar moet ik echt heel erg aan wennen.
Verder ging het erg goed
gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaagd
in 1 keer!!!!!!
Bij die van ons niet, je moet wel extra veel kracht zetten om hem in zn R te krijgen (kwam ik op het eind achter, toen ik de auto parkeerde :quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef dennistd het volgende:
in de golf waarin ik les zit de R ook naast de 1, hoewel het maar een 5-versnellingen is
ik moet de pook altijd naar beneden duwen, en dat wil ie pas naar R toe
Dat had ik ook toen ik nog in de mercedes ging lessen. Maar toen moest je toch aardig wat kracht zetten om hem in zn achteruit te krijgen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Snad het volgende:
[..]
Bij die van ons niet, je moet wel extra veel kracht zetten om hem in zn R te krijgen (kwam ik op het eind achter, toen ik de auto parkeerde :)
Volgende keer zal ik er eens meer op letten.
Je kunt nog lang wachten op dat papiertje, ze geven tegenwoordig roze pasjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef Game_Error het volgende:
Nu nog die lange week wachten tot ik daadwerkelijk dat roze papiertje heb
Klopt, kwam ik ook achter toen ik m ging parkerenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik nog in de mercedes ging lessen. Maar toen moest je toch aardig wat kracht zetten om hem in zn achteruit te krijgen hoor![]()
Gefeliciteerd. Het is dus mogelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef geenaam het volgende:
Geslaagd!!Auto sloeg al af toen ik aan het begin wegreed, maar voor de rest ging het super..
![]()
reageer hier dan niet als je t in je eigen topic afzeikt pannekoekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben ook geslaagd vandaag voor me rijexamen praktijk!
wat zeik ik af dan? het is waar hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
reageer hier dan niet als je t in je eigen topic afzeikt pannekoek
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat zeik ik af dan? het is waar hoorzal volgende week als ik m heb wel een foto laten zien van me rijbewijsje
Jij bent te dom om ook maar iets te snappen.quote:
hoop t nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij bent te dom om ook maar iets te snappen.Ik hoop dat je binnen het half jaar tegen een boom crasht..
![]()
Wow dat is best wel veel. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Plots het volgende:
Ik moet morgen voor theorie. Leer nu al 2 dagen, bij een oefenexamen haal ik steeds tussen 17 en 10 fouten. Dat gaat nooit goed komen!!!
Jaar geleden nog niet, hoop nu nog steeds niet heb namelijk een 3 jaar oude foto gebruiktquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Plots het volgende:
Wordt de foto op je theorie "diploma" gebruikt voor op je echte rijbewijs daarna?
Of moet je dan weer nieuwe foto maken en inleveren?
Dat probleem had ik ook, amper geleerd en telkens 18 fouten bij oefenexamens. Bij het echte examen moet je je goed concentreren op de vragen, de situatie goed bekijken, en dan heb je grote kans dat je de vraag goed hebt. Gewoon logisch kijken/nadenken.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Plots het volgende:
Ik moet morgen voor theorie. Leer nu al 2 dagen, bij een oefenexamen haal ik steeds tussen 17 en 10 fouten. Dat gaat nooit goed komen!!!
Wordt de foto op je theorie "diploma" gebruikt voor op je echte rijbewijs daarna?
Of moet je dan weer nieuwe foto maken en inleveren?
En kijk.. stel als ik zak.. waar ik vanuit ga.. dan moet ik in Noord-Holland, Flevoland en nog een paar provincies opnieuw reserveren. Maar kan je in Friesland gewoon naar het CBR daar en dan de volgende dag her-examen doen? Anders moet ik weer een maand wachten.
OK.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef Game_Error het volgende:
alleen al sje je auto langs de kant wil zetten meot je richting aangeven, daarna kan je tijdens het daadwerkelijke fileparkeren je richting gewoon uitlaten
binnenwandelen kaart kopen en vragen of je op de reserve lijst kan/magquote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef Plots het volgende:
GVD!!! GEZAKT !!!!!!!!!![]()
![]()
9 fouten.. kut kut kut.. ik spoel mn verdriet nu weg met chocola.
Ik kom uit Noord-Holland en wil dus voor zo snel mogelijk een nieuwe afspraak maken.
Nu staat er dit op de site:
Wie theorie-examen wil doen in Overijssel, Gelderland, Flevoland, Noord-Holland of Utrecht kan alléén reserveren via de rijschool of via de reserveringswebsite.
En ik kan donderdag naar een andere provincie met mijn OV jaar kaart. Bijvoorbeeld Zuid-Holland.
Die is niet opgenoemd, kan ik bij het CBR daar meteen naar binnenwandelen.. en de examen maken als er plaats is?
Want ik wil niet een maand wachten, en dat moet ik dus aangezien ik in Noord Holland woon.
Please help !!
Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef Plots het volgende:
Als je in een bocht gas geeft, wat gebeurt er dan met de centrifugeschaal?
Rare vraagstellingen, geen wonder dat je bij de proefexamens zoveel fouten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef Plots het volgende:
Yo.. het is gelukt
Heb gebeld naar gewoon een reserveringsnummer van een andere provincie.
Heb het netnummer ingevuld en kreeg een plaats voor aanstaande donderdag al toegewezen.
Het is wel om 9:00 in Hoogeveen (geen flauw idee waar dat is).
Paar vragen die ik had:
Als je in een bocht gas geeft, wat gebeurt er dan met de centrifugeschaal?
Iemand van 21, hoeveel alcohol mag die in zn bloed hebben?
En nog een paar vage vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |