Wees blij, ik heb nog nooit in de regen gereden en ik zie dat dat wel gaat gebeuren bij m'n examenquote:

vandaag weer lekker in de regen gereden.......ben wel blij dat ik al een paar keer noodweer heb gehad tijdens de lessen, flink stuk gereden vandaag en wat voorbereiding gedaan op t examen van woensdag.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:02 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb nog nooit in de regen gereden en ik zie dat dat wel gaat gebeuren bij m'n examen

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik om 11 uur![]()
Dat plein duurt denk ik nog wel ff....

Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even als we morgen de schade aan het opnemen zijn.

Silver/Grijzequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Bij welke rijschool? Ik zit bij spits92 (blauwe golf meen ik).

Succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:04 schreef Remco_h het volgende:
laatste les gehad vandaag,ging goed ondanks t noodweer zo nu en dan!
morgenochtend een half uurtje warm rijden en om 8 uur examen!

dank je, zal t nodig hebbenquote:

Deze slagingspercentage's zijn toch een stuk anders dan de percentage op de CBR site.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik kwam deze site nog tegen: www.rijschoolvergelijker.net
Misschien wel handig voor in de OP voor beginnelingen. Kan je zoeken naar goede rijscholen bij jou in de buurt en staan ook wat ervaringen bij. Je kan geloof ik zelfs nog een I-pod 'winnen' als je je ervaringen deelt.

Precies, dat is ook veel leuker. Doet die van mij nu ook steeds vaker, vanmiddag ook, zegt hij: rij maar richting autosnelweg, en dan richting daar en daar. Ookal weet je dat hij dan nog goed oplet, is het toch een stuk meer ontspannen rijden. En je mag natuurlijk je eigen route rijden, die je gewend bentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dingen als zelfstandig rijden veel toffer dan dat hij er de hele tijd bij zit.
Die van mij deed laatst zijn zonnebril op, deed zijn dakje open en ging er eventjes goed voor zitten.
"Ga maar weer naar huis toe René"
En vorige week
"We moeten naar achter de V&D. Zie maar dat je er komt"

Daaromquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies, dat is ook veel leuker. Doet die van mij nu ook steeds vaker, vanmiddag ook, zegt hij: rij maar richting autosnelweg, en dan richting daar en daar. Ookal weet je dat hij dan nog goed oplet, is het toch een stuk meer ontspannen rijden. En je mag natuurlijk je eigen route rijden, die je gewend bent

naar mijn idee zijn dat wel de betere instructeurs.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:03 schreef Game_Error het volgende:
Ik krijg bijna nooit complimentjes van mn rijinstructeur en hij loopt constant op de kleine dingen te zeiken, dat is echt heel irritant
en ik moet binnenkort afrijden...

Als ik zulke complimenten zou krijgen van mijn instructeur zou ik me er alleen maar aan ergeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
Is maar net hoe je er als persoon mee om gaat. Ik moet ook POSITIEVE feedback hebben.
Vandaag "Je voegde netjes in!Goed gekeken!"
Ik "Nah, ik vond het nogal slordig"
Hij: "Dat is niet waar, je herstelde jezelf keurig! Je had het zelf door, en dat is perfect! Je weet wat je fout kan doen, en hoe je er mee om moet gaan"

Tja, krijg je alleen negatieve dingen te horen voel je je gelijk zo useless en heb je niet het idee dat je je hebt verbeterd die dag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef Snad het volgende:
[..]
Als ik zulke complimenten zou krijgen van mijn instructeur zou ik me er alleen maar aan ergeren.
Op de één of andere manier kan ik zo onstellend slecht tegen zo'n manier van praten![]()
Ik hoor liever gewoon "goed zo", dan "perfect gedaan jongen, je hebt het goed opgelost".
Ja ik ben raar, ik weet het![]()

Das wel een beetje overdreven positief. Ga dan meteen afrijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
Is maar net hoe je er als persoon mee om gaat. Ik moet ook POSITIEVE feedback hebben.
Vandaag "Je voegde netjes in!Goed gekeken!"
Ik "Nah, ik vond het nogal slordig"
Hij: "Dat is niet waar, je herstelde jezelf keurig! Je had het zelf door, en dat is perfect! Je weet wat je fout kan doen, en hoe je er mee om moet gaan"

Ik had heus eind juni begin juli af kunnen rijden als ik niet op vakantie ging - of als er geen wachtrijen warenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das wel een beetje overdreven positief. Ga dan meteen afrijden.

Halverwege augustusquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:09 schreef Grulez het volgende:
Wanneer kan je nu afrijden dan?

35 van 3 kwartierquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef hardcorebass het volgende:
hoeveel rijlessen heb je gehad dan renesite?

ik heb bijna de helft van mijn lessen om 8 uur 's morgens gehad, kwam goed uit met school (10u beginnen daar)quote:

kijk als ik beroerd zou rijden zeg ik ja......quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef woutabest het volgende:
Ja, helaas staat of valt alles met het humeur van de examinator. Ikzelf verwacht ook de eerste keer niet te slagen, hoe goed ik ook rij.

.

De wachttijd bij het CBR is al langer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef dynamiet het volgende:
Ik mag zelf 15juli weer afrijden![]()
Vandaag is een maat van mij geslaagd is 13 lessen van een uur, Ik heb zelf zijn lessenkaart gezien hij heeft hier totaal 7 weken over gedaan! ik begrijp nog steeds niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen![]()

Hoelaat en waar moet je op de 17e afrijden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef dynamiet het volgende:
Ik mag zelf 17juli weer afrijden![]()
Vandaag is een maat van mij geslaagd is 13 lessen van een uur, Ik heb zelf zijn lessenkaart gezien hij heeft hier totaal 7 weken over gedaan! ik begrijp nog steeds niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen![]()

Volgens mij maakt BOVAG niet zoveel uit.. Als je maar een erkende (CBR-erkende?) rijschool hebt, zit je altijd wel goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef teig het volgende:
Ik wil beginnen met lessen, is er ook een site waar ik rijscholen kan vergelijken. Ik ben net verhuisd en ken hier weinig mensen in de buurt. En zie door de bomen het bos niet meer. Ben iig wel aan het kijken naar een bovag school. Of maakt dat niet zoveel uit???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |