quote:GLAS 1304 TS :
Limousine, 2 doors, 4 cylinder, 4 cycle inline water-cooled motor, 1299 cc, 85 DIN Hp, two 35 RH sidedraft carburetor by Solex, 4-speed manual transmission, single disk dry clutch, rear wheel drive with split drive shaft, all steel unibody construction, independent front wheel suspension and fixed rear axle with leaf springs and Panhard stabilizer link, hydraulic disk brakes up front and drum brakes in the rear, 6 volt electrical system, length: 3835mm, width: 1500mm, height: 1370mm, wheelbase: 2100mm, track: 1230 front + 1200mm rear, tires 155 SR 13, curb weight: 790kg, GVWR: 1130kg, top speed: 168km/h, fuel consumption: 11 Liter/100km, tank capacity: 40 liter or 60 liter
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Der Navigatie hoor je toch niet door dat gebrom van je uitlaat heenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
met je duitse navigatie en die proberen te overstemmen met de radio![]()
t is een leeg glasquote:
dat is mijn tekst die ik al heel lang niet gebruikt hebquote:
Auteursrecht is verlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is mijn tekst die ik al heel lang niet gebruikt heb
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Markie is heul nog geen 70 jaar dood
Zo debiel is 'ie nu ook weer nietquote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef lipje het volgende:
praat mark ook met overleden artiesten?
Pfff, dat nieuwerwetse gedoe van tegenwoordig...quote:
Hai. College overleefd?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
Ik vind het nog steeds jammer dat ik die gemist hebquote:Op maandag 11 juni 2007 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo debiel is 'ie nu ook weer niet
[..]
Is er uberhaupt nog iets versie 1.0?!?quote:Pfff, dat nieuwerwetse gedoe van tegenwoordig...
[..]
wegen 2 briefjes van 50 al een paar gram?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef lipje het volgende:
Oh ja, weer een paar gram lichter en de tandarts flink laten zweten
paar gram lichter en mezelf laten zwetenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef lipje het volgende:
Oh ja, weer een paar gram lichter en de tandarts flink laten zweten
Ja. Auteursrecht bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik die gemist heb
[..]
Is er uberhaupt nog iets versie 1.0?!?
Arbeider.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Xtreem het volgende:
Overigens, ik gaat zo zu hause...
Ja ach. Even uitpuffen aan m'n nieuwe eettafel met het macjequote:Op maandag 11 juni 2007 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
Hai. College overleefd?
nee maar een rolletje 2 euro's welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wegen 2 briefjes van 50 al een paar gram?
dat je wat gemist hebquote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik die gemist heb
Ik zit in de tuin met het IBMmetjequote:Op maandag 11 juni 2007 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ach. Even uitpuffen aan m'n nieuwe eettafel met het macje
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:26 schreef -Eddow- het volgende:
De een gaat naar Oost-timboektoe om een hele dag te vissen. En andere een dagje naar London om dikke bakken te kijken ...
nou ja!quote:
Ik zie net twee kopjes koffie ondr de tafel door gaan, volgens mij houd TF ze boven zn hoofd....quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nou ja!![]()
Nu hebben lipje en ik geen koffie![]()
maar niet bedient door Tinekequote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie net twee kopjes koffie ondr de tafel door gaan, volgens mij houd TF ze boven zn hoofd....
slachtoffer #1 zondagquote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie net twee kopjes koffie ondr de tafel door gaan, volgens mij houd TF ze boven zn hoofd....
nee, wel met de zakken kattengrind achterinquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
maar niet bedient door Tineke
en heb je nu meer grip met die opgeruwde banden?
dwergwerpenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wel met de zakken kattengrind achterindielaat ik er maar in dnek ik, reguleert mn vochtprobleem en betere wegligging
zie jij nou maar dat die alfa overkomt dan praten we verderquote:
ik mag OP een volkswagen (en een dwerg) parkerenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie jij nou maar dat die alfa overkomt dan praten we verder![]()
battle of the dieselsquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef lipje het volgende:
[..]
ik mag OP een volkswagen (en een dwerg) parkeren
ik mag op mn ATV middagen op de zaak aan de visa klussen jaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
[..]daarom had je nu toch een garage..en kan je nog blijklussen aan de Visa in je pauze?
onderstuur voor het levenquote:
komt ie daar met zijn ongekeurde knutsel Visa aanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag op mn ATV middagen op de zaak aan de visa klussen ja
mja wel balen dat we geen auto ambulance hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
komt ie daar met zijn ongekeurde knutsel Visa aan
Kan je gelijk je deuren rondom dichtlassen (ook geen vochtprobleem meer)
Ik wil een Mercedes T1 kopen :$quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef lipje het volgende:
achter in een Sprinter past ie ook welwel oprijplaten meenemen
ruim 300nm op de voorwielen zonder traction controlquote:
Goede extra functiequote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik start MSN op en krijg dit popupschermpje steeds:
[afbeelding]
Wtf.
is de hint niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik start MSN op en krijg dit popupschermpje steeds:
[afbeelding]
Wtf.
Waarom ken ik nu al het artikelnumemr van dat rolluik?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel wat voor jou Alexxxx!![]()
[afbeelding]
Wel een echte Merc busquote:
Ziekquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ken ik nu al het artikelnumemr van dat rolluik?
Rolluik open en er springt een Visa uitquote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel wat voor jou Alexxxx!![]()
[afbeelding]
net zo kut als de vito generatie 1?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Wel een echte Merc bus
en kut schakelen...
POES!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
KATER. WANT HET IS EEN MANNETJE. MAAR WEL ZONDER BALLETJES.
een hetje dusquote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
KATER. WANT HET IS EEN MANNETJE. MAAR WEL ZONDER BALLETJES.
de achteruit zit op de plek van de 1, en de rest is een plekje opgeschovenquote:
mopet je ook keihard meppen om m in zn achteruit te krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef lipje het volgende:
[..]
de achteruit zit op de plek van de 1, en de rest is een plekje opgeschoven
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Fristi? Zullen we BoJo en Alex meppen? Gewoon voor de fun?
ff zoeken op marktplaats, zag er eentje staan voor ca 1250,- euriquote:
Alleen als ik hard mag meppenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Fristi? Zullen we BoJo en Alex meppen? Gewoon voor de fun?
niet zo'n ringetje optillen of t pookje een beetje induwen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mopet je ook keihard meppen om m in zn achteruit te krijgen?
nee das de 2e generatiequote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef lipje het volgende:
[..]
niet zo'n ringetje optillen of t pookje een beetje induwen?
Trouwens de achteruit van een BMW is pas kut... die moet je voor je gevoel door de synchroringen heen meppen (tov normaal schakelen)
ikke toerk, ikke oewe niksan koop, ikke ruil maak met 100 horlogesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef BoJo het volgende:
word ik net gebelt door UPC ofzo, vette drukte op de achtergrond en toen viel de verbinding weg![]()
-2 ( voorspelbaar )quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb wel een poes [afbeelding] [afbeelding].
die cyperse?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
FOTO'S !!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
quote:
Louwmanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Alfisti het volgende:
BOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! We moeten naar de Louwman Collectie![]()
[afbeelding]
ik ook wel nu ik geen vriendin meer hebquote:
waar denk jij nu weer aan dan, smeerlapquote:
* Xtreem googlet tervergeefs naar die foto met die met 1 gespierde armquote:
foto van jezelf makenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem googlet tervergeefs naar die foto met die met 1 gespierde arm
Bek dicht mislukte oplichter smurfquote:
o k equote:
minder dan een weekquote:
dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef lipje het volgende:
maak je t niet te laat, je moet wel vagineren zaterdag
Autohorrorfilm (nu op RTL 7)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:05 schreef Hugster het volgende:
wie de fuck is christine?
barely legalquote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef xFriendx het volgende:
Christine is nu op tv. Zijn er mensen die hun auto ook een naam geven of er een hechte band mee hebben?
Het dieptepunt is bereiktquote:
pr0n <3quote:
quote:Zoals inmiddels duidelijk mag zijn is mijn naam Gatze.
Een paar honderd jaar geleden is Gatze Rienstra naar Amerika getrokken om het dorp Nederland te stichten. Alhoewel het geen direct familielid is, is dit wel een prachtig verhaal.
Deze Gatze komt uit het dorp Parrega, waar ook mijn moeder geboren is. Hij heeft een zus Feikje, net als de vriendin van mijn moeder. Verder is het mijn enige mij bekende naamgenoot. Het complete verhaal vindt je hier... Maar op meerdere plaatsen vind je het terug, zoals op Fietskoerier nummer 27, pagina 1 en ook op De Geschiedenis van de Gatze Jan (George) Rienstra Familie
Ik ben zelf geboren in het dorpje Goingarijp, de straatnaam Ballingbuer is op onderstaande oude kaart nog aangegeven als buurtschap aan de Lykvaart. De boerderij waar ik 18 jaar gewoond heb staat ingetekend onder de eerste hoofdletter B van Balling Buer. Op deze kaart kun je nog via het Ane Wiel naar de goingarijpster poelen varen en is er tevens nog een verbinding met het Scharre Wiel. De beide poelen bestaan nog steeds, maar zijn geen open vaarwater meer.
Een korte beschrijving van Goingarijp vindt u hier op de website van Joure. Broek waar mij ouders tegenwoordig wonen heeft hier zijn eigen website.
Maar over Piebe Hurdkul zul je niets vinden!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar over Piebe Hurdkul zul je niets vinden!
quote:Uw zoekbewerking - Piebe Hurdkul - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
* Gebruik minder zoekwoorden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar over Piebe Hurdkul zul je niets vinden!
Ik wist niet eens dat dat wasquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, waarom was jij niet op de autofapper meet van Boink?
is volgens mij een of andere bugquote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef Paladijn het volgende:
En... wie loopt telkens het topic op hidden te zetten, moet ik dan echt TVPen?
Heerenveen ja. Was vroeger altijd in Joure.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]wat doet die daar?
Dat was rond Joure zeker? We kwamen daar nogal wat oldtimers tegen nl.
waar sta jij op de foto?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef Faelivrin het volgende:
Hee wat leuk, kom foto's van mezelf tegen.![]()
Het famke van de elfstedentochtfoto'squote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef Faelivrin het volgende:
Was al bang dat het zo zou worden opgevat.![]()
Ik sta in mn fotoboek op de foto.
]had Alexxxx zijn camera niet bij zichquote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef Faelivrin het volgende:
Was al bang dat het zo zou worden opgevat.![]()
Ik sta in mn fotoboek op de foto.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het famke van de elfstedentochtfoto's
Ik heb Femke bij Vroem niet gezien, zij was s octends, 2cv en ik s middags. mijn foto's staan verder naar benedenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:11 schreef lipje het volgende:
[..]
had Alexxxx zijn camera niet bij zich? issie ziek ofzo
![]()
ik word oudquote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb Femke bij Vroem niet gezien, zij was s octends, 2cv en ik s middags. mijn foto's staan verder naar beneden
Gelukkig maar!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen maar goede verhalen.
Ik zou wel komen 'smiddags. Maarja, moest even oppas spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb Femke bij Vroem niet gezien, zij was s octends, 2cv en ik s middags. mijn foto's staan verder naar beneden
Jammer iddquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
[..]
Ik zou wel komen 'smiddags. Maarja, moest even oppas spelen.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het Lavazza italia gebeuren staat ook een serie nieuwe foto's.
Enigszins teleurstellend ja, maar dat gaat Boink goedmaken als hij "crewauto's" gaat spotten bij de ring komend weekendquote:
ik had zon zin om zn laatste post te quoten en dat te reageren met "oh het was dus net een gehandicaptenrondrit"quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Enigszins teleurstellend ja, maar dat gaat Boink goedmaken als hij "crewauto's" gaat spotten bij de ring komend weekend
Wat voor auto/moter iets zat je op/in?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Enigszins teleurstellend ja, maar dat gaat Boink goedmaken als hij "crewauto's" gaat spotten bij de ring komend weekend
hij reed in de Mazda cabrio vlak achter mij en Wietzequote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Faelivrin het volgende:
Ik vrees dat ik je niet gezien heb dan, want een knaloranjeding als die op de foto zet ik heus wel op de foto.
Dangeluitspraakquote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had zon zin om zn laatste post te quoten en dat te reageren met "oh het was dus net een gehandicaptenrondrit"
Ohw. Weet je zeker dat ik hem niet op de foto heb dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij reed in de Mazda cabrio vlak achter mij en Wietze
De zwarte MX-5 vooraan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Wat voor auto/moter iets zat je op/in?
Nee, want ik heb niet al de foto's die je daar hebt gemaakt gezien, als ik de fotonummers bekijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Ohw. Weet je zeker dat ik hem niet op de foto heb dan?
de originele is tijdje geleden verkocht voor 10 miljoenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Paladijn het volgende:
De General Lee foto kwam ik tegen in The Dukes Of Hazzard, Yiiiiiiiiieeehaaaaaaaa!!! in het nieuwe forum
Zo erg is het nou ook weer niet, er reed (en stond) genoeg leuks rond om te fotograferen die dag.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Hm. Ik vrees dat ik me inderdaad moet gaan schamen. Wàt een auto.![]()
Was er maar kort, kwam de bijrijder van Alex ophalen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet, er reed (en stond) genoeg leuks rond om te fotograferen die dag.
JIJ fapt op een Alfaquote:
Die was erg snel weg ja, heb hem niet eens gesprokenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Faelivrin het volgende:
[..]
Was er maar kort, kwam de bijrijder van Alex ophalen.
IK had geen haast hoor, Jelmer had haast.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die was erg snel weg ja, heb hem niet eens gesproken
De TR6 nog gespot op de OTA? Die witte Volvo F12 is van Nijwa Volvo Trucks Doetinchemquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat wasIk was dit weekend bij Old Transport Achterhoek en Vroem.
kan je ons niet helpen met de kadett?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef vlad het volgende:
[..]
waar denk jij nu weer aan dan, smeerlap![]()
![]()
ben aan het kijken naar een auto om te restaurerenhoop ik nu de tijd voor te hebben
alleen berging is nog een probleem
![]()
quote:Ik heb het nog niet terug gezien op tv, maar ik kan me enigszins voorstellen hoe het er uit moet hebben gezien. Ik zag het namelijk zelf vanuit de auto
-1 denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef Paladijn het volgende:
Tijd om te rusten![]()
En KubicaHoeveel engeltjes zouden er nog op zijn schouders zitten?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer. Ik heb sowieso nergens zin in.
Ik ook, leg je die klaar voor me voor zondag ochtend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zo'n gruwelijke zin in kersenvlaai hè.
Okéquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ook, leg je die klaar voor me voor zondag ochtend?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb zo'n gruwelijke zin in kersenvlaai hè.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer. Ik heb sowieso nergens zin in.
niet nodig, met jou gevoel voor richting kom je vast wel in de omgeving biddinghuizenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik hoef trouwens geen koffie, dat je het alvast maar weet![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef vlad het volgende:
[..]
niet nodig, met jou gevoel voor richting kom je vast wel in de omgeving biddinghuizen![]()
Rally aan de gang in Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)llegale_autorac.html
Gumball 3001?
heb je iemand die dat apparaat voor je kan instellen?quote:
Dat kan ik helemaal zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je iemand die dat apparaat voor je kan instellen?![]()
Ik rij heenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met al die straat races moeten we ons wel gedragen... geef je dat ff door aan Tim?![]()
Ik gedraag me altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met al die straatraces moet je je wel gedragen zondag![]()
krijg je daar eerst chloroform ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
Dat wazige maakt de praktijk alleen maar nóg enger.
[afbeelding]
Van uitstel komt afstel, Anne.
Wel heel toevallig dat die foto's in het kamertje van de tandartsstoel enzo die waas hebben. En de rest niet.quote:
Je gaat in die stoel liggen, die tandarts kijkt ff rond en je mag weer weg, wat is daar nou eng aanquote:
Nee, ik moet naar de Orthodontist in die praktijk. En die moeten een ijzerdraadje achter mijn tanden vandaan halen en dat doen ze met een slijptol zo lijkt welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
Je gaat in die stoel liggen, die tandarts kijkt ff rond en je mag weer weg, wat is daar nou eng aan
Daar voel je echt totaaaaaal niets van. Het voelt raar, maar doet geen pijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de Orthodontist in die praktijk. En die moeten een ijzerdraadje achter mijn tanden vandaan halen en dat doen ze met een slijptol zo lijkt wel.
En dan moeten ze er weer een nieuwe achter zetten en dat doen ze met van die vage draadjes die tussen mijn tanden inkomen en dan dat ijzerdraadje ertussen en dan heul hard trekken.
Écht. Dasnieleuk.
Ik heb het al een keer gedaan heurquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar voel je echt totaaaaaal niets van. Het voelt raar, maar doet geen pijn.
Jij hebt toch wel weer een deuk in de Rex voordat je hier bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij? Vlak voordat we je in elkaar trimmen..
Ik vond het gewoon alleen echt een gaar gevoel, verder niets...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gedaan heur. En dat van het draadje weghalen voel ik dus echt wel hè
.
En ik haat het gewoon om een half uur met mijn bek open te liggen.
Maar goed. Ik bel zo wel. Een keertje.
Ik ben alweer vaak zat met de rex naar Ernhem geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel weer een deuk in de Rex voordat je hier bent![]()
en ik ga niet in t product rijden wat ik verkoop
Wie wilde je daarvoor meenemen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij? Vlak voordat we je in elkaar trimmen..
Dit gaat echt te furrrr, die kerel heeft echt tien ton staal voor z'n hoofdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben alweer vaak zat met de rex naar Ernhem geweest. Niks gebeurd.
En doh, jij weet heus wel dat er hier niemand een rolstoel hoeft. Pimpats "kijk eens wat ik verkauf".
Weukveul. Hugo hoeft maar een vinger tegen Peu te doen en hij gaat huilenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie wilde je daarvoor meenemen dan?
ik zie het al op een verjaardag voor me. Iedereen vertellen wat voor leuke baan hij of zij heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben alweer vaak zat met de rex naar Ernhem geweest. Niks gebeurd.
En doh, jij weet heus wel dat er hier niemand een rolstoel hoeft. Pimpats "kijk eens wat ik verkauf".
Hugo is tegen geweld. Hij is net een panda beer. Doet nog geen vliegje kwaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weukveul. Hugo hoeft maar een vinger tegen Peu te doen en hij gaat huilen.
Ik denk dat de mensen na de eerste vier woorden al niet meer luisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie het al op een verjaardag voor me. Iedereen vertellen wat voor leuke baan hij of zij heeft.
Zo peu en wat doe jij vandaag de dag?
Nou mijn baas rijd een 911 turbo en de vriend van een oom van een neef dat eigelijk een achterneef is die aangetrouwd is heeft een BMW M5 JA JA JA we willen weten wat jij doet niet wat iedereen voor werk doet in je hyves profiel
Oh ik verkoop rolstoelen![]()
Reactie van de mensen op de verjaardag![]()
![]()
![]()
Voel eens aan je neus!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hugo is tegen geweld. Hij is net een panda beer. Doet nog geen vliegje kwaat![]()
En dan komt Sjoe eraan met z'n jerrycan benzine en z'n aanstekertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weukveul. Hugo hoeft maar een vinger tegen Peu te doen en hij gaat huilen.
Hmm daar heb je een puntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen na de eerste vier woorden al niet meer luisteren.
Zit er nogquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan komt Sjoe eraan met z'n jerrycan benzine en z'n aanstekert
Je hoeft ook geen controle, heb ik in ieder geval ook nooit gehad, maar ik neem aan dat de tandarts ook wel kan zien dat er iets mis mee is oid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
Moet je dat draadje vervangen![]()
Mijne zit er al te lang in en ik heb nog nooit een controle gehad
Mijn tandarts kijkt er altijd even naar... En dan fixt 'ie de shit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Fugie het volgende:
Moet je dat draadje vervangen![]()
Mijne zit er al te lang in en ik heb nog nooit een controle gehad
Als er 1tje is losgeschoten gaan ze de hele boel reviseren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen controle.
Maar bij mij is er weer eentje losgeschoten. En dat is eigenlijk al een tijdje zo![]()
.
Maar nu begint het echt in mijn tandvlees te snijden.
Mijn tandarts doet nooit watquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn tandarts kijkt er altijd even naar... En dan fixt 'ie de shit.
Mja, ik heb nog de 'ouderwetse manier' van mijn vorige orthodontist. Met lijmquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als er 1tje is losgeschoten gaan ze de hele boel reviseren?Bij mij doet 'ie dan gewoon weer 1 zo'n ding vast...
Geen idee wat er bij mij op zit. Maar werkt prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog de 'ouderwetse manier' van mijn vorige orthodontist. Met lijm![]()
. Dat is bij mij al zó vaak losgegaan eh. Dus nu krijg ik de nieuwe draadjesmethode
.
En dan hoop ik dat het voor de rest van mijn leven blijft zitten. Want vanaf 23 juni hebben mijn ouders een andere tandarts geregeld.
Jawel, maar ik wed dat die ook de oude methode gebruikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij mij op zit. Maar werkt prima.
En naar die andere tandarts durf je niet meer zeker?
Stel je fucking niet aan. Anders zal ik je eens wat leuke verhalen over draadjes vertellen die weggehaald moeten worden, met bruut geweld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gedaan heur. En dat van het draadje weghalen voel ik dus echt wel hè
.
En ik haat het gewoon om een half uur met mijn bek open te liggen.
Maar goed. Ik bel zo wel. Een keertje.
Vertel eens ik zit al klaar met chips en colaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stel je fucking niet aan. Anders zal ik je eens wat leuke verhalen over draadjes vertellen die weggehaald moeten worden, met bruut geweld.
Ik vind dat je een huilie bent. Met alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
Boeiend. Als ik honger heb ga ik toch ook niet zeggen dat ik me moet aanstellen, omdat ze in Afrika áltijd honger hebben.
Als ik dit freaky vind, vind ik dit freaky. Dat jij dat niet vindt zal me aan mijn reet roesten.
Anyway, afspraak gemaakt.
Ik vind dat jij een zeikerd eersteklas bent. Over alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat je een huilie bent. Met alles.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een zeikerd eersteklas bent. Over alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |