quote:
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gij vlegel...o|O
Gij leest weer eens niet goed OF gij wil niet goed lezen!:r
Maar wel een mooie woordspeling!quote:
Aah.. Een trio. Tofquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef BrandX het volgende:
heldere TT!
[..]
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!
:' )
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef BrandX het volgende:
heldere TT!
[..]
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!
:' )
quote:
Whehe...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe bedoel je niet op het verkeer letten?
Ik rij net zo goed als ik adem, dus ik hoef dat niet
Dan heer Papier!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT = o.k.
haha, is goedquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Laten we een evt SC hier voortzetten, voordat het complete PTA topic wordt volgespamd...![]()
Ik moet toch ook wat zeggen...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, is goed
Maar hoe kom je erop dat ik niet oplet tijdens het rijden?
vierkante auto'squote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet toch ook wat zeggen...![]()
Ik zag gisteren trouwens een Mercedes G 400 staan...
Uiteraard had ik geen camera bij me..eigenlijk wel, maar die zit in m'n telefoon en daar denk ik dan niet aan, want daar hoor je mee te bellen...
![]()
Anyway, het is een oerlelijke blokkendoos op wielen...![]()
WIl je hier de definitie van "Relatie" bediscussieren?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heer Papier!![]()
Zeg Papier, als jullie relatie is geëvolueerd naar een volgend stadium, heet dat dan nog steeds "Relatie"?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WIl je hier de definitie van "Relatie" bediscussieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
uitgeneukt?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vierkante auto's
edit: ohja, en :
mercedes
whehequote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Mijn tirade van heden middag, naar aanleiding van het ontbreken van de zakjes met cacoapoeder, heeft zijn vruchten afgeworpen.![]()
Zojuist zie ik een bestelling voorbij komen, waar deze zakjes op genoemd worden!![]()
Morgen dus weer warme sjokiemel, ondanks de warmte buiten!![]()
Mja, daar heb je wel een punt.quote:
BAH...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet toch ook wat zeggen...![]()
Ik zag gisteren trouwens een Mercedes G 400 staan...
Uiteraard had ik geen camera bij me..eigenlijk wel, maar die zit in m'n telefoon en daar denk ik dan niet aan, want daar hoor je mee te bellen...
![]()
Anyway, het is een oerlelijke blokkendoos op wielen...![]()
Meiske..quote:
ik heb vandaag uberhaupt nog niet geneukt..:{quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
uitgeneukt?
Whehe....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Meiske..Was het maar een meiske...
![]()
Ze is 58 en ze trok zich er niets van aan.. leek het...![]()
Maar ze heeft het toch besteld!!![]()
Volgens mij zit er geen vierkant stukje aan jouw 2cv!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt.
Maar vierkante auto's zijn wel tof
Behalve deze dan.
quote:
last van luidruchtige buren?quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Maargoed dat ze het heeft besteld dan
Anders had je nog fysieke disciplinaire maatregelen moeten nemen
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]La la laSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ach nee,quote:Op maandag 11 juni 2007 16:54 schreef Frutsel het volgende:
vierkante auto's zijn ruk![]()
zolang ze maar rijden... who cares![]()
Haha, nee, idd, nou misschien het dashboard...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen vierkant stukje aan jouw 2cv!![]()
Oehquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben bang voor haar![]()
Stel je voor dat ze het in d'r hoofd krijgt om haar fysiek in de strijd te gooien...![]()
100+ kg schoon aan den haak boven op me...![]()
Dan doe maar een saabquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
eens komt de dag dan heeft dit meiske of een mercedes, of een Saab.
kan me nog heugen, niet al te lang geleden, dat ik 110 was...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.:{w
Ik ben bang voor haar:P
Stel je voor dat ze het in d'r hoofd krijgt om haar fysiek in de strijd te gooien...:X
100+ kg schoon aan den haak boven op me...:{
Zal ik eens wat Saabs spotten voor je?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saabquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
waaattaafak?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan me nog heugen, niet al te lang geleden, dat ik 110 was...
Die volvo is wel puick!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach nee,
niks mis mee:
[afbeelding]
en zo zie ik een mercedes het liefst:
[afbeelding]
[..]
Haha, nee, idd, nou misschien het dashboard...
[afbeelding]
als je ook de pegels erbij hebt voor mequote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik eens wat Saabs spotten voor je?
Ik woon zowat naast een Saabgarage:P
Ik ook...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
waaattaafak?
Ik kan me nog herinneren dat ik 55 was...
zo'n 5,5 jaar geleden
quote:
Als je even een maand of 6 geduld hebt, hangen die er elke ochtend onder!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je ook de pegels erbij hebt voor me
sowieso, maar die wordt ook goed verzorgdquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Die volvo is wel puick!![]()
En jouw wagentje zit trouwens nog netjes in z'n lak!![]()
Inmiddels is daar bijna 20 kg bij, terwijl ik niet meer in de lengte gegroeid ben...quote:
whehe... hier maar 10 erbij...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Inmiddels is daar bijna 20 kg bij, terwijl ik niet meer in de lengte gegroeid ben...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
waaattaafak?
Ik kan me nog herinneren dat ik 55 was...
zo'n 5,5 jaar geleden
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Als je even een maand of 6 geduld hebt, hangen die er elke ochtend onder!:')
doe de groeten aan schoonOAquote:
Doe ik!quote:
Dn moet ik ook maar eensch een kantoorbaan zoekenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]woog altijd 72-75, ging op kantoor zitten en gewoon blijven eten wat ik at, binnen 2 jaar 20 kg erbij, 2 jaar later nog eens 20....
2 jaar geleden besloten dat het basta was, en ben nu 82
probeer nog een kilo'tje of 4 kwijt te raken (gaat nu heel moeizaam wel) en dan is het wel goed gezien mijn spiermassa en bouw.
naja, vergeet neit, ik werkte 70-80 uur in de paarden (gewoon hop 6-7 dagen werken) en ging van een de een op andere dag niets doen. Maar je kan het proberen, wie weetquote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dn moet ik ook maar eensch een kantoorbaan zoeken:P
Wil er er nog minimaal 5 , liefst iets meer kilootjes bij:Y
hehequote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, vergeet neit, ik werkte 70-80 uur in de paarden (gewoon hop 6-7 dagen werken) en ging van een de een op andere dag niets doen. Maar je kan het proberen, wie weet![]()
![]()
succes... veel plezier bij de AHquote:
blijkbaarquote:
Net klaar, noedels met allerlei wok zooi erinquote:
Ik snap dat niet.quote:
Kan deze Pheno-vicatie niet op een of andere manier in de OP?quote:
JJquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ttsss.......en ik mag niet eens aftellen en kwarteten plaatsen...
......MODS...
![]()
![]()
![]()
te vroeg, sukkelquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
18.00 uur!
quote:
Jouw gespam.quote:
yep....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed topic.
smakelijk Fruts...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef Frutsel het volgende:
maar ik ga even eten dan, er zijn anderen die het topic weer draaiende houden![]()
![]()
Ik ga een note zettenquote:
wat dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep......maar mis één woordje...
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja..dat mocht ik niet meer zeggen...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]waarom niet, sex is gezond, en niets geheimzinnigs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja..dat mocht ik niet meer zeggen...}:|
Sex!
zo, heb ik het ook gezegd
btw: terug van AH-shoppen, en ben geslooptben blij dat ik niet ben wezen trainen vandaag. Straks lekker macaroni met ragoût maken
lolwut
Lenny werd lichtelijk geirriteerd door het woord SEX..dus ja...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom niet, sex is gezond, en niets geheimzinnigs aan.
Sex!
zo, heb ik het ook gezegd
btw: terug van AH-shoppen, en ben geslooptben blij dat ik niet ben wezen trainen vandaag. Straks lekker macaroni met ragoût maken
![]()
Sex is goed, sex is lekker, sex is sexy en sex is geyl!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny werd lichtelijk geirriteerd door het woordSEX..dus ja...}:|
SEX IS LEKKAH!!!!!!:9~:9~^O^_O_*O**O*
dit dan weer nietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geyle nueqesex1!~!!`11one!`1niggahplease1`1shit1!!!`1!~1!~/1?1
YOU GOT THAT RIGHT GIRL...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sex is goed, sex is lekker, sex is sexy en sex is geyl!
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geyle nueqesex1!~!!`11one!`1niggahplease1`1shit1!!!`1!~1!~/1?1
quote:
Whehequote:
Arme jongen tochquote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik voel me buitengesloten, hele tijd over sex praten en dan kom ik er een keer mee en dan meteen boos.. Internetpesterijen.
Brutale snotaap!! ik weet waar je woont he!quote:
Ikke ookquote:
Oja shit! Niks gezegd!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Brutale snotaap!! ik weet waar je woont he!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
valt dit niet onder dezelfde categorie als bij banaanaanvragen? als je vraagt ontvang je er zelf ook een?quote:
zolang jullie er ook een krijgen vind ik t best, eikolsquote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
valt dit niet onder dezelfde categorie als bij banaanaanvragen? als je vraagt ontvang je er zelf ook een?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zolang jullie er ook een krijgen vind ik t best, eikols:6
aardappelen gekruid aan puin gesneden, daarna gebakken, kipnuggets gebakken, en een wortelsalade gemaaktquote:
nee, was net van plan om zo maar eens de macaroni op te zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aardappelen gekruid aan puin gesneden, daarna gebakken, kipnuggets gebakken, en een wortelsalade gemaakt:P
Vrij simpel, en toch smakelijk:)
Jij je ragout al op?
goed bezigquote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, was net van plan om zo maar eens de macaroni op te zetten.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu koffie natuurlijk.....c_/:9^O^8-)
Iemand problemen metquote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig:)
Ik moet even iemand uit de brand helpen...
couscous met tomaten/paprika/uien/knoflook en courgetten+ kipfilet...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef BrandX het volgende:
[..]nog niet, zit net aan mijn macaroni. Heb er een pot snijbonen doorheen gegooid, met kippenragoût, en het smaakt heerlijk!
![]()
dan... ja!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
couscous met tomaten/paprika/uien/knoflook en courgetten+ kipfilet...^O^:Y):9~:9~..en als toetje...perzikken...:9~:9~
doe die mij maar...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Iemand problemen met
Advocatuur
Afbouw
Airconditioning
Autoverhuur
Bankzaken
Bouw- en Afbouwmaterialen
Centrale Antenne Inrichtingen
Doe-Het-Zelfbedrijven
Elektro
Energie en Water
Glas Porselein en Aardewerk
Groen
Hypothecaire Financieringen
Installerende Bedrijven
Kinderopvang
Klussen- en Vloerenbedrijven
Makelaardij
Openbaar Vervoer
Optiek
Parket
Reizen
Rijopleidingen
Schilders- Behangers- en Glaszetbedrijf
Taxivervoer
Telecommunicatie
Textiel en Schoenen
Textielreiniging
Thuiswinkel
Tweewielers
Uitvaartwezen
Verhuizen
Voertuigen
Waterrecreatie
Wonen
Ziekenhuizen
????
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet even iemand uit brandX helpen...
quote:
btw: dat wil je helemaal nietquote:
oww...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
btw: dat wil je helemaal nietzodra je het wel wil is namelijk (een deel van) je vakantie naar z'n gallemiezen....
![]()
Jouw vakantie gaat dan ook helemaal top zijn! dus no worries!quote:
Ik wil een nieuwe bril.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Iemand problemen met
Advocatuur
Afbouw
Airconditioning
Autoverhuur
Bankzaken
Bouw- en Afbouwmaterialen
Centrale Antenne Inrichtingen
Doe-Het-Zelfbedrijven
Elektro
Energie en Water
Glas Porselein en Aardewerk
Groen
Hypothecaire Financieringen
Installerende Bedrijven
Kinderopvang
Klussen- en Vloerenbedrijven
Makelaardij
Openbaar Vervoer
Optiek
Parket
Reizen
Rijopleidingen
Schilders- Behangers- en Glaszetbedrijf
Taxivervoer
Telecommunicatie
Textiel en Schoenen
Textielreiniging
Thuiswinkel
Tweewielers
Uitvaartwezen
Verhuizen
Voertuigen
Waterrecreatie
Wonen
Ziekenhuizen
????
je hebt helemaal gelijk....quote:Op maandag 11 juni 2007 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jouw vakantie gaat dan ook helemaal top zijn! dus no worries![afbeelding]
en zoniet, weet je wie je moet PM-em![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Pheno het volgende:
Terug Vind Pheno
Hier dan:quote:
Is die ook in -5?quote:
Je had het pinguinlied op staan?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Pheno het volgende:
Waarom hoor ik mijn buurman net "Pinguins? Dit zijn pas pinguins!" roepen?
fijne avond Brandx....quote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
ik ga even een half uurtje mijn oogjes dichtdoenen dan met koffie NCIS en CM kijken.
tot morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef Pheno het volgende:
N a 3 jaar lost in de herhaling. Goh, een beetje laat als je in serie 1 een aflevering gemist hebt
Nooit werd dat op een andere dag herhaald!
Het einde van serie 3 is wel weer denkvoer voor #4quote:
moet nog 7 afleveringen kijken , maar mijn kijkmaatje beld maar nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het einde van serie 3 is wel weer denkvoer voor #4
nou zeg...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet nog 7 afleveringen kijken , maar mijn kijkmaatje beld maar niet![]()
Inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou zeg......straffen die hap...
![]()
![]()
pcies...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Anders kijk ik alles wel opnieuw met iemand anders...net als 24
wat weet jij dat wij niet weten?quote:
Bokito?quote:
stop er dan mee en ga wat leuks doenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef crossover het volgende:
Ik kan niet meer leren
Concentratie weg.
Mja, ben even tv aan het kijken. Straks nog maar eens proberen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, ben even tv aan het kijken. Straks nog maar eens proberen.
cross, hoest met je chick?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, ben even tv aan het kijken. Straks nog maar eens proberen.
ja hoor, primaquote:
hoi muckquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Muck het volgende:
mmm, speculaaaaas![]()
alhoewel speculaties ook leuk kunnen zijn
Ja goed, heb weer gewerkt vandaag! Morgen weerquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja hoor, prima
Met jou ook?
[..]
hoi muck
doe mij maar speculaasje danquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Muck het volgende:
mmm, speculaaaaas![]()
alhoewel speculaties ook leuk kunnen zijn
Zoals OA al zei: ik vind speculaas bij Sinterklaas passen, en het is nu heul geen tijd voor de Goedheiligmanquote:
ik heb ook gewerkt vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, heb weer gewerkt vandaag! Morgen weer![]()
Zo af en toe werk ik best veel
Ah, iksluip toch niet onopgemerkt binnen!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals OA al zei: ik vind speculaas bij Sinterklaas passen, en het is nu heul geen tijd voor de Goedheiligman
Mag ik koffie drinken en speculaas eten bij jou?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Muck het volgende:
ik vind speculaas altijd lekker
vooral gesopt in mijn koffie
Thxquote:
Gelukkig vinden jullie datquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals OA al zei: ik vind speculaas bij Sinterklaas passen, en het is nu heul geen tijd voor de Goedheiligman
ik vind doorgaans alleen de dingen (snoepwaar) die slecht voor je zijn lekker.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Muck het volgende:
ik vind speculaas altijd lekker
vooral gesopt in mijn koffie
kom maarquote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, iksluip toch niet onopgemerkt binnen!![]()
[..]
Mag ik koffie drinken en speculaas eten bij jou?![]()
quote:
Kijk, daar noem je ook iets...!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind doorgaans alleen de dingen (snoepwaar) die slecht voor je zijn lekker.
zoals roomboter-bakkers-speculaas enzo
Vandaag weer bij BS ??quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, heb weer gewerkt vandaag! Morgen weer![]()
Zo af en toe werk ik best veel
Den Chick?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb ook gewerkt vandaag.
Woensdag pas weer
Maar ik heb er uiteraard geen zin in.
En ik weet ook niet of ik tijd heb eigenlijk...
Ik heb nog wat belangrijkere dingen op de planning staan
gezelligquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Koffie slurpen en speculaas soppen met/bij Muck!![]()
Hoe staen de zaecken, waerde vrind?quote:
ik denk het niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wie is die chick? Ken ik haar?
Vertel. Ook OA is één en al oor!quote:
an sich goed, ze wilde graag wat gaan doen van de week.quote:
Bestaat dat echt of noemen jullie een dorp daar zo?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk het niet.
Ze komt uit papenveer.
Woensdag. Efteling.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
an sich goed, ze wilde graag wat gaan doen van de week.
Nou nog even bedenken wat, en een datum regelen
En ik weet wie!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag. Efteling.
Dan ga ik even een spion regelen
in het dorp.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef OA het volgende:
[..]
Bestaat dat echt of noemen jullie een dorp daar zo?
Zeggen jullie trouwens "in het dorp" of "op het dorp" ?
quote:
op 't dorpquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in het dorp.
Ik haat het als mensen 'op het dorp' zeggen...
Oeh..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef Muck het volgende:
ik ben gek op sinterklaas-snaai
pepernoten, chocoladeletters, marsepein, kikkers en muizen, taaitaai....
Weet je dat ik dat best een goed plan vindquote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag. Efteling.
Ik wist het wel, maar ben t effe kwijtquote:
ja, hoiquote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag. Efteling.
Haha.. ja ik ook!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in het dorp.
Ik haat het als mensen 'op het dorp' zeggen...
ik niet, dan zitten de kilo's die ik kwijt ben er zo weer aan, hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh..... nou wil ik verdulle dat het als de sodebliksem sinterklaastijd wordt
![]()
godverdorie... das werkelijk de enige dag dat ik spionage geregeld ga krijgen daarquote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat best een goed plan vind
Maar ik moet al werken woensdag...
[..]
Ik wist het wel, maar ben t effe kwijt
B 1 0 0quote:
oh, en papenveer is écht een dorpquote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef OA het volgende:
[..]
Bestaat dat echt of noemen jullie een dorp daar zo?
Zeggen jullie trouwens "in het dorp" of "op het dorp" ?
Hmmm.... een collega van mij woont in Kaatsheuvel...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
godverdorie... das werkelijk de enige dag dat ik spionage geregeld ga krijgen daar
Doe anders donderdagmiddag, shoppen in eindhoven![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Haha.. ja ik ook!![]()
Altijd als ik in de kas ging werken, liepen daar hordes met Westlanders, type 13 in een dozijn...![]()
En ze hadden het altijd over: "bij ons op het dorp, ....."![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Haha.. ja ik ook!![]()
Altijd als ik in de kas ging werken, liepen daar hordes met Westlanders, type 13 in een dozijn...![]()
En ze hadden het altijd over: "bij ons op het dorp, ....."![]()
donders.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
godverdorie... das werkelijk de enige dag dat ik spionage geregeld ga krijgen daar
Doe anders donderdagmiddag, shoppen in eindhoven![]()
Oeh.. ik ken een hele leuke meid die ook zo heet!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, en papenveer is écht een dorp
Oh en d'r naam is trouwens 37262436
drommelsch drommelsch en nog eens drommelsch... nou gaat die clown woensdag werkenquote:
ons oma ookquote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm.... een collega van mij woont in Kaatsheuvel...![]()
ze is ook zeker leukquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh.. ik ken een hele leuke meid die ook zo heet!![]()
Met de associatie zit het wel goed dus...![]()
oeh... schatje... lekker (ding)quote:
Damn, ik heb hard moeite om de goede naam uit m'n telefoon te krijgen! Ik blijf door gaan met radenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh.. ik ken een hele leuke meid die ook zo heet!![]()
Met de associatie zit het wel goed dus...![]()
Ja, sorryquote:Op maandag 11 juni 2007 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
drommelsch drommelsch en nog eens drommelsch... nou gaat die clown woensdag werken
Doe ons even wat pics toekomen!!quote:
En klaar! Ging best rap!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn, ik heb hard moeite om de goede naam uit m'n telefoon te krijgen! Ik blijf door gaan met raden
Gewoon uit m'n hoofd gedaan!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn, ik heb hard moeite om de goede naam uit m'n telefoon te krijgen! Ik blijf door gaan met raden
Kun je je niet ziekmelden?quote:
ja, en ook als ik niet ongesteld en verdrietig benquote:Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
muckie...![]()
![]()
..heb jij dt ook als je ongesteld en verdrietg bent....????...chocola eten...
![]()
quote:
als de tijd rijp is zal ik dat eensch doenquote:
ja maar dan vooral...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, en ook als ik niet ongesteld en verdrietig ben
Whehe.....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als de tijd rijp is zal ik dat eensch doen
Ik ga overigens ook d'r naam nog niet voluit zitten brullen hier hoor..
*mepquote:Op maandag 11 juni 2007 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bah, verveling. Er is ook echt niks te doen bij ons op het dorp.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je je niet ziekmelden?
Zeg gewoon dat je koppijn hebt en het niet verantwoord vinst daarmee te rijden![]()
Wie weet leest ze mee...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ooooh jaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar dan vooral.....zooo fout maar o zoooooo lekkerrrrr....
![]()
Da's goedquote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.....
Ik wacht de foto's van 37262436 wel af
Whehequote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeg dan wel dat ik niet geslapen heb.
Wat er ook dik in zit, mocht die date morgenavond plaatsvinden
Dat is ook niet nodig, 37262436 is voor nu voldoende!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou best lachen zijn! Dan zeg jij een keer:"Je krijgt de groeten van OA, dat is..." En zij:"...de DagWacht uit de KSC!"quote:
hij zei: op het dorpquote:
IN de stadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |