quote:
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gij vlegel...o|O
Gij leest weer eens niet goed OF gij wil niet goed lezen!:r
Maar wel een mooie woordspeling!quote:
Aah.. Een trio. Tofquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef BrandX het volgende:
heldere TT!
[..]
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!
:' )
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef BrandX het volgende:
heldere TT!
[..]
MPG, hij stelt het waterbed met OA en OAdin beschikbaar! Je moet een brilletje kopen, eerwaarde!
:' )
quote:
Whehe...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe bedoel je niet op het verkeer letten?
Ik rij net zo goed als ik adem, dus ik hoef dat niet
Dan heer Papier!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TT = o.k.
haha, is goedquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Laten we een evt SC hier voortzetten, voordat het complete PTA topic wordt volgespamd...![]()
Ik moet toch ook wat zeggen...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, is goed
Maar hoe kom je erop dat ik niet oplet tijdens het rijden?
vierkante auto'squote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet toch ook wat zeggen...![]()
Ik zag gisteren trouwens een Mercedes G 400 staan...
Uiteraard had ik geen camera bij me..eigenlijk wel, maar die zit in m'n telefoon en daar denk ik dan niet aan, want daar hoor je mee te bellen...
![]()
Anyway, het is een oerlelijke blokkendoos op wielen...![]()
WIl je hier de definitie van "Relatie" bediscussieren?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heer Papier!![]()
Zeg Papier, als jullie relatie is geëvolueerd naar een volgend stadium, heet dat dan nog steeds "Relatie"?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WIl je hier de definitie van "Relatie" bediscussieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
uitgeneukt?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vierkante auto's
edit: ohja, en :
mercedes
whehequote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Mijn tirade van heden middag, naar aanleiding van het ontbreken van de zakjes met cacoapoeder, heeft zijn vruchten afgeworpen.![]()
Zojuist zie ik een bestelling voorbij komen, waar deze zakjes op genoemd worden!![]()
Morgen dus weer warme sjokiemel, ondanks de warmte buiten!![]()
Mja, daar heb je wel een punt.quote:
BAH...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet toch ook wat zeggen...![]()
Ik zag gisteren trouwens een Mercedes G 400 staan...
Uiteraard had ik geen camera bij me..eigenlijk wel, maar die zit in m'n telefoon en daar denk ik dan niet aan, want daar hoor je mee te bellen...
![]()
Anyway, het is een oerlelijke blokkendoos op wielen...![]()
Meiske..quote:
ik heb vandaag uberhaupt nog niet geneukt..:{quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
uitgeneukt?
Whehe....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Meiske..Was het maar een meiske...
![]()
Ze is 58 en ze trok zich er niets van aan.. leek het...![]()
Maar ze heeft het toch besteld!!![]()
Volgens mij zit er geen vierkant stukje aan jouw 2cv!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt.
Maar vierkante auto's zijn wel tof
Behalve deze dan.
quote:
last van luidruchtige buren?quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Maargoed dat ze het heeft besteld dan
Anders had je nog fysieke disciplinaire maatregelen moeten nemen
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]La la laSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ach nee,quote:Op maandag 11 juni 2007 16:54 schreef Frutsel het volgende:
vierkante auto's zijn ruk![]()
zolang ze maar rijden... who cares![]()
Haha, nee, idd, nou misschien het dashboard...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen vierkant stukje aan jouw 2cv!![]()
Oehquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ben bang voor haar![]()
Stel je voor dat ze het in d'r hoofd krijgt om haar fysiek in de strijd te gooien...![]()
100+ kg schoon aan den haak boven op me...![]()
Dan doe maar een saabquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
eens komt de dag dan heeft dit meiske of een mercedes, of een Saab.
kan me nog heugen, niet al te lang geleden, dat ik 110 was...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.:{w
Ik ben bang voor haar:P
Stel je voor dat ze het in d'r hoofd krijgt om haar fysiek in de strijd te gooien...:X
100+ kg schoon aan den haak boven op me...:{
Zal ik eens wat Saabs spotten voor je?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saabquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
waaattaafak?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan me nog heugen, niet al te lang geleden, dat ik 110 was...
Die volvo is wel puick!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach nee,
niks mis mee:
[afbeelding]
en zo zie ik een mercedes het liefst:
[afbeelding]
[..]
Haha, nee, idd, nou misschien het dashboard...
[afbeelding]
als je ook de pegels erbij hebt voor mequote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik eens wat Saabs spotten voor je?
Ik woon zowat naast een Saabgarage:P
Ik ook...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
waaattaafak?
Ik kan me nog herinneren dat ik 55 was...
zo'n 5,5 jaar geleden
quote:
Als je even een maand of 6 geduld hebt, hangen die er elke ochtend onder!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je ook de pegels erbij hebt voor me
sowieso, maar die wordt ook goed verzorgdquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Die volvo is wel puick!![]()
En jouw wagentje zit trouwens nog netjes in z'n lak!![]()
Inmiddels is daar bijna 20 kg bij, terwijl ik niet meer in de lengte gegroeid ben...quote:
whehe... hier maar 10 erbij...quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Inmiddels is daar bijna 20 kg bij, terwijl ik niet meer in de lengte gegroeid ben...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
waaattaafak?
Ik kan me nog herinneren dat ik 55 was...
zo'n 5,5 jaar geleden
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Als je even een maand of 6 geduld hebt, hangen die er elke ochtend onder!:')
doe de groeten aan schoonOAquote:
Doe ik!quote:
Dn moet ik ook maar eensch een kantoorbaan zoekenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]woog altijd 72-75, ging op kantoor zitten en gewoon blijven eten wat ik at, binnen 2 jaar 20 kg erbij, 2 jaar later nog eens 20....
2 jaar geleden besloten dat het basta was, en ben nu 82
probeer nog een kilo'tje of 4 kwijt te raken (gaat nu heel moeizaam wel) en dan is het wel goed gezien mijn spiermassa en bouw.
naja, vergeet neit, ik werkte 70-80 uur in de paarden (gewoon hop 6-7 dagen werken) en ging van een de een op andere dag niets doen. Maar je kan het proberen, wie weetquote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dn moet ik ook maar eensch een kantoorbaan zoeken:P
Wil er er nog minimaal 5 , liefst iets meer kilootjes bij:Y
hehequote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, vergeet neit, ik werkte 70-80 uur in de paarden (gewoon hop 6-7 dagen werken) en ging van een de een op andere dag niets doen. Maar je kan het proberen, wie weet![]()
![]()
succes... veel plezier bij de AHquote:
blijkbaarquote:
Net klaar, noedels met allerlei wok zooi erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |