Pfff die filmpjes heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
En verder... het vervolg op 69 SC #1} lijkt me logischerwijs Soixante-neuf part deux
Hoewel mijn favoriete man in dit filmpje ontbreekt, wel het linkje naar KZ dr Mannen filmpje
En uiteraard ook het prachtige Liefde in de SC filmpje![]()
Waar?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Houtspeer het volgende:
Terror?
Moet ik nou toegaan geven dat ik er eigenlijk op geen 1 heb geklikt?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Gelukkig staan de filmpjes in de OP...... je zou ze toch gemist hebben (gepost op elke pagina)![]()
Briljante last postquote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Stelletje holkruipjosti's
Duivenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Kippies?
dat was de bedoeling...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
Sjezus buurvrouw........ ik schrik me een hoedje![]()
Veel te benauwd hier!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was de bedoeling...![]()
pffff, ik ben niet vooruit de branden vandaag....![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
pffff, ik ben niet vooruit de branden vandaag....![]()
quote:
oh gelukkig, dacht al dat het aan mij lag....quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Het is warm![]()
Iemand anders nog een glas met ijsblokjes?
Geef toe dat je d'r gemist hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! SJANKWAL!!!!!!!!!!!!!
schakel net in
Wie?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik in de disco afgelopen weekend..:)
GNAGNA chantal?? * overduidelijk geen streams heeftquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! SJANKWAL!!!!!!!!!!!!!
schakel net in
bbq?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken...wat zijn de simpele dingen in het leven toch zaaa-lig.![]()
![]()
Je zit toch niet 1 of ander arm dier te verkolen he?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken...wat zijn de simpele dingen in het leven toch zaaa-lig.![]()
![]()
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....quote:
Persoonlijk neem ik met dit weer wel genoegen met een stokbroodjes gezondquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....![]()
Een simpel balletje gehakt van Louwman; spinazie en in jus geweekte gekookte aardappels......magic....elleke keer weer.
![]()
![]()
U is een quantum genieter ?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk neem ik met dit weer wel genoegen met een stokbroodjes gezond![]()
Jaquote:
hmmm, klinkt goed. heb net witlof gegeten met een lekker stukje vis... beetje licht verteerbaar met dit weer...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....![]()
Een simpel balletje gehakt van Louwman; spinazie en in jus geweekte doordrenkte gekookte aardappels......magic....elleke keer weer.
![]()
![]()
-selfedit- ...wat een fout woord zeg..."geweekte"
Klinkt waarempel nog lekker ook....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja
Ik bak nu 2 heerlijke mini stokbroodjes en ik heb zelf gekweekte tomaatjes, 1 scharreleitje, paar plakjes graskaas, ijsbergsla en een pot majo...
Krijg er spontaan honger van![]()
Vis is nuclear...dat komt er bij mij niet in!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmm, klinkt goed. heb net witlof gegeten met een lekker stukje vis... beetje licht verteerbaar met dit weer...
AGF? Is dat zo iets als een kliko bak?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Jappie het volgende:
Klinkt waarempel nog lekker ook....![]()
En dat zeg ik als overtuigd AGFbak.![]()
joh, daar word je toch stralend gezond van...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vis is nuclear...dat komt er bij mij niet in!![]()
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
AGF? Is dat zo iets als een kliko bak?
Sinds die ramp 2 jaar geleden bij de kerncentrale te Petten is de glans er voor mij wel af.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh, daar word je toch stralend gezond van...![]()
Ik zat te denken aan deze posting in mn sig te zettenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...je posticon voorspelt weinig goeds...waar ga je me dit keer voor misbruiken ?
![]()
vandaar ook "stralend"quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinds die ramp 2 jaar geleden bij de kerncentrale te Petten is de glans er voor mij wel af.![]()
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.![]()
waar ?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga dus niet naar boven........ zo te horen gaat de hele bovenverdiepeng aan diggelen![]()
AH jij bent geen konijnquote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Jappie het volgende:
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.![]()
Oow.....dan kan ik zo met een gerust hart de dagelijkse uitzending gaan bekijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan deze posting in mn sig te zetten![]()
ohhhhhhhhhhquote:
tegels van de wand... klinkt inderdaad dramatisch.. maar wel terapeutisch om ze eraf te rammen kan ik meedelenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga dus niet naar boven........ zo te horen gaat de hele bovenverdiepeng aan diggelen![]()
zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oow.....dan kan ik zo met een gerust hart de dagelijkse uitzending gaan bekijken.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?![]()
Dat gebeurt hier ook wel eens, maar dat is echt niet eng hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben eeen beetje bang....... volgens mij komen er zo 2 kerels door mn plafond vallen![]()
Sorry, ik heb het niet zo op filmjesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Polonium-120 het volgende:
voor als de lach niet inmiddels van uw gezicht gesmolten is... hier een filmpje over medische blunders...
Met een kleine correctie: de sinasappelsap wordt alleen gedronken als meneer vermoedt dat hij verkouden wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik dus ook niet he. Sinassappelsap bah... Dat heb ik al zeker 10 jaar niet meer gedronken.
Verder eet ik eigenlijk al mijn groentes gewoon lekker rauw. Wat gekookt moet worden is aan mij al snel niet besteed.
Heb je al neiuwe tegeltjes uit gezocht?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben eeen beetje bang....... volgens mij komen er zo 2 kerels door mn plafond vallen![]()
Wat een watjequote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Met een kleine correctie: de sinasappelsap wordt alleen gedronken als meneer vermoedt dat hij verkouden wordt.
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?![]()
Ja, we houden het lekker simpel en cheap, die badkamer moet gewoon gedaan worden, maar we willen hier niet zo heel lang meer wonen, hoogstens 2 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je al neiuwe tegeltjes uit gezocht?
Een broodje met een plakje tomaat: zo, nou heb ik mn vitamines voorlopig wel weer binnen!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.![]()
Ik maak mij schuldig aan het verzuipen van mijn voedsel. Minstens 3 glazen kouwe melk gaan er doorheen per avondmaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Jappie het volgende:
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.![]()
baat het niet dan schaadt het nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik maak mij schuldig aan het verzuipen van mijn voedsel. Minstens 3 glazen kouwe melk gaan er doorheen per avondmaal.
Over de dag heen trouwens 2 liter kouwe melk![]()
Het is een talentquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.![]()
![]()
![]()
ik denk ook dat ze, hier meteen, het riool moeten komen vernieuwenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.![]()
![]()
![]()
Toch kan een ijskoud glaasje melk of 3 4 ...heerlijk zijn....ik kan me nog herinneren...veertig jaar geleden in mijn diensttijd..quote:
dan ben jij nog een snotneus...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch kan een ijskoud glaasje melk of 3 4 ...heerlijk zijn....ik kan me nog herinneren...veertig jaar geleden in mijn diensttijd..
verstand en gevoel gaan niet samen... neukenquote:
Sorry, ik ben niet easy.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
verstand en gevoel gaan niet samen... neuken![]()
Doe niet zo moeilijk danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
Ik ben easy...
Benieuwd of er nu wel reacties komen![]()
Ze al toch geen rare dingen aan het doen zijn. Van die dingen die het daglicht niet verdragenquote:
ik weet niet... het lijkt op een doodlopend paatje.... je leest wel eens dingen in de krant enzo....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze al toch geen rare dingen aan het doen zijn. Van die dingen die het daglicht niet verdragen![]()
Bijenkorfquote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet... het lijkt op een doodlopend paatje.... je leest wel eens dingen in de krant enzo....![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze al toch geen rare dingen aan het doen zijn. Van die dingen die het daglicht niet verdragen![]()
Hoe weet jij dat ik onder water zat?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
Pfff opluchting .. Talitha is boven water
Ik voel dat soort dingen feilloos aanquote:
* kijkt en snuffelt even aan de glazen kaas van souquote:
Handtastelijk hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* kijkt en snuffelt even aan de glazen kaas van sou
Ban waardigquote:
Achtquote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
RAAD EENSCH!@!@!!
RAAAAD EENSCHH!H!H!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt silliconen een een maagwandcorrectiequote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
RAAD EENSCH!@!@!!
RAAAAD EENSCHH!H!H!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You of all people should know.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je hebt silliconen een een maagwandcorrectie![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
Kleinzusje, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
Ze zit nu in een ander hoes in de COSquote:
vertelquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kleinzusje laat zich echt niet tegenhouden door een ban.![]()
Zesquote:Op maandag 11 juni 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
RAAD EENSCH!@!@!!
RAAAAD EENSCHH!H!H!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today. Die moet ik onthouden![]()
![]()
is het groen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal je een kleine hint geven.
De reden dat ik vandaag vrolijk ben is GEEN getal! [afbeelding]
Je hebt geneuktquote:
quote:
quote:
Daar scrol ik bewust overheenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Polo had het wel echt goed.
Gebruik die extra info![]()
Spankquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Houtspeer het volgende:
SLA ME DAN!
With my rhythmstickquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Houtspeer het volgende:
SLA ME DAN!
Klikspaanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
Nu ga ik bellen!
Waarom noem je mij kutquote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef Houtspeer het volgende:
HET IS FUCKING GENOEG!
Kut ik kijk teveel..
Je bent godverdomme 24!! Wat heb je nou bereikt in je leven?!!quote:
Oeps... Hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je bent godverdomme 24!! Wat heb je nou bereikt in je leven?!!
Bedoel het goed hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef Houtspeer het volgende:
Het was lekker rustig hier Soury, nu ben jij hier en is het fucking TERROR!!
Ok genoegDoeg
kom je nog een keer terugquote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef Houtspeer het volgende:
Het was lekker rustig hier Soury, nu ben jij hier en is het fucking TERROR!!
Ok genoegDoeg
je bent nog erger dan ik... gelukkig heb je geen picsquote:
Is er eindelijk iemand jaag ik het persoon wegquote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bent nog erger dan ik... gelukkig heb je geen pics![]()
echt hemaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand jaag ik het persoon wegMaar ja iig met een stijve
![]()
Hij is net 18.... dan hebben ze vaker wel een stijve dan geen stijve.... van het woord "stijve" krijgen ze m al.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand jaag ik het persoon wegMaar ja iig met een stijve
![]()
24 hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is net 18.... dan hebben ze vaker wel een stijve dan geen stijve.... van het woord "stijve" krijgen ze m al.
Oeps... ik zei "stijve"![]()
Slap gelul... Kwaliteits postsquote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
Sinds wanneer lullen we hier stijf ipv dat slap gelul
Het staat hier stijf van de kwaliteitspostsquote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Slap gelul... Kwaliteits posts![]()
Echt Hema
Hij had het over Jaap besef ik me en half uur later pasquote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel niet
Geboortedatum: 16-05-1989
Hij dacht dus ook nog een keer dat de SC de COS was...... kutpubersquote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had het over Jaap besef ik me en half uur later pas![]()
Doe het lekker zelfquote:
Volgens al die kwaliteits mailtjes valt dat reuze meequote:
Amanda zien we op de streamsquote:
Laat dat reuze ook maar weg.... oplichtersquote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens al die kwaliteits mailtjes valt dat reuze mee![]()
Scherpquote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Knock knock....
Slapquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor de verandering van een volledig nachtrust genieten. Mazzel en gedraag jullie.. Ik lees ook terug![]()
ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar ik denk dat ie verloren gaat![]()
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor de verandering van een volledig nachtrust genieten. Mazzel en gedraag jullie.. Ik lees ook terug![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Daar slaap je toch gewoon doorheen?!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nachtrust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Who's there... ?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar ik denk dat ie verloren gaat![]()
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeikenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wie stelt mootie veilig?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Ik vind dat juist extra lekker slapenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Een gat is een gat zeg ik altijd maarquote:
Slet!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een gat is een gat zeg ik altijd maar![]()
Iets dat best toepasselijk blijktquote:
Neuhhh das waar ik hoef alleen maar in de SC te kijken en ik zie er zatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeiken
Alweer ???? Haaaaaaaaaaai Theraquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ach ja... vluchten in de drank dan maar...
Heel toepasselijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Iets dat best toepasselijk blijkt. "Gelukkig hij die ver van de mensen woont".
![]()
![]()
![]()
Ik wel maar mn zoon nietquote:
Nou, dit keer echtquote:
Wie dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhh das waar ik hoef alleen maar in de SC te kijken en ik zie er zat![]()
Is dat ff pech... die van mij wel, en zo niet dan komt hij iig niet meer bij mama klagen dat hij wakker of bang isquote:
wies da nu ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
Hoiiiiii Petraa, hoe gaat het met de kuikens?
[afbeelding]
Maar aan de andere kant.... koeien zatquote:
Ehm met de jongste prima, de middelste heeft een 3 dubbele knie, en de oudste zit in spanning voor de laatste repetitieweek omdat ze 3 onvoldoendes staat. 2 vakken die ze volgend jaar niet meer heeft en alles 5,4.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
[afbeelding]
Wat, waar, in Friesland?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant.... koeien zat![]()
Kippiee was dolgelukkig, me broer maakte vanuit Amerika een tussenlanding in Duitsland en heeft alle popbladen waar Tokio in stond meegenomen voor haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef PC eend het volgende:
kan iemand mij even waarschuwen als ik vervelend word![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat ff pech... die van mij wel, en zo niet dan komt hij iig niet meer bij mama klagen dat hij wakker of bang is
Eend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef PC eend het volgende:
kan iemand mij even waarschuwen als ik vervelend word![]()
Een hele stapel dusquote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Kippiee was dolgelukkig, me broer maakte vanuit Amerika een tussenlanding in Duitsland en heeft alle popbladen waar Tokio in stond meegenomen voor haar.![]()
Ja, maar ik woon in de stad hè, en er staan steeds mensen op de bel te drukken, béter woonde ik in zo'n dorp. Ik haat mensen, ik haat ze!quote:
Petraaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik wil je ff waarschuwen.
hahahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bill van 'Tokio Hotel'. Leuk hè?
Beetje veel!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Een hele stapel dus. Is ze ook een beetje verliefd op Bill?
![]()
verblindende schoonheid kent zo zijn nadelen begrijp ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in de stad hè, en er staan steeds mensen op de bel te drukken, béter woonde ik in zo'n dorp. Ik haat mensen, ik haat ze!
Jou niet hoor.
Jou kennende??? Nee dat gaat niet helpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Petraaaaaaaaaaaaa![]()
denk je dat het gaat helpen?![]()
ja lach maar, je zou er haast bi van wordenquote:
nee dat nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
ja lach maar, je zou er haast bi van worden![]()
Vleierquote:Op maandag 11 juni 2007 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
verblindende schoonheid kent zo zijn nadelen begrijp ik?
Ying Yangquote:
lolquote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ying Yang
Alles in evenwicht toch?
Vergeet je vrouwlijke kant niet
Ik zat al een heel geil plaatje van bill te zoekenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
lol
ok maar dit is de biostabiel en mijn bio is stabielzonder de bio stabiel
maar als het dan toch zou moeten![]()
Nou als jij ooit een geil plaatje van bill kan vinden, dan krijg je van mij een medaille. Er is werkelijk niets geils aan die jongen/meisjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zat al een heel geil plaatje van bill te zoeken![]()
Waar ben ik mee bezig![]()
Post je dit ook als Kippiee meeleest?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou als jij ooit een geil plaatje van bill kan vinden, dan krijg je van mij een medaille. Er is werkelijk niets geils aan die jongen/meisje![]()
Laat me raden, kippiee is al naar bed?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou als jij ooit een geil plaatje van bill kan vinden, dan krijg je van mij een medaille. Er is werkelijk niets geils aan die jongen/meisje![]()
OMFGquote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Post je dit ook als Kippiee meeleest?![]()
mmm ze leest meestal terug!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Post je dit ook als Kippiee meeleest?![]()
Had haar op peter afgestuurd, ze lijkt me bijdehand genoegquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig wel, mag ik ook ff rust.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me raden, kippiee is al naar bed?![]()
Tja had ik kunnen doen, maar de taal die peter uitkraamde, leek me zelfs ff niets voo rhaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had haar op peter afgestuurd, ze lijkt me bijdehand genoeg
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
geen geile foto maar wel grappig
Rrrrrrrrrrrrrrrrrr!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
geen geile foto maar wel grappig
Jawohl, achttien hè, en nog negen dagen en dan...quote:
Dan werd je meerderjarig had ik gelezenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jawohl, achttien hè, en nog negen dagen en dan...![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel, ik deed gewoon een beetje praten over koetjes en kalfjes...quote:
Waarquote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik deed gewoon een beetje praten over koetjes en kalfjes...![]()
doet mij denken aan iemand die eerst zichzelf goed verkracht had en later op eigen verzoek is omgebouwd tot hermafrodiet...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
ja lach maar, je zou er haast bi van worden![]()
Hoe verkract je jezelfquote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doet mij denken aan iemand die eerst zichzelf goed verkracht had en later op eigen verzoek is omgebouwd tot hermafrodiet...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben weg, dat de avond u allen veul bagger mag brengen.
Moet ik de wedstrijd weer stilleggen somsquote:
~quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben weg, dat de avond u allen veul bagger mag brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |