quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor de verandering van een volledig nachtrust genieten. Mazzel en gedraag jullie.. Ik lees ook terug![]()
Daar slaap je toch gewoon doorheen?!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nachtrust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Who's there... ?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar ik denk dat ie verloren gaat![]()
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeikenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wie stelt mootie veilig?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Ik vind dat juist extra lekker slapenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Een gat is een gat zeg ik altijd maarquote:
Slet!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een gat is een gat zeg ik altijd maar![]()
Iets dat best toepasselijk blijktquote:
Neuhhh das waar ik hoef alleen maar in de SC te kijken en ik zie er zatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeiken
Alweer ???? Haaaaaaaaaaai Theraquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ach ja... vluchten in de drank dan maar...
Heel toepasselijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Iets dat best toepasselijk blijkt. "Gelukkig hij die ver van de mensen woont".
![]()
![]()
![]()
Ik wel maar mn zoon nietquote:
Nou, dit keer echtquote:
Wie dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhh das waar ik hoef alleen maar in de SC te kijken en ik zie er zat![]()
Is dat ff pech... die van mij wel, en zo niet dan komt hij iig niet meer bij mama klagen dat hij wakker of bang isquote:
wies da nu ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
Hoiiiiii Petraa, hoe gaat het met de kuikens?
[afbeelding]
Maar aan de andere kant.... koeien zatquote:
Ehm met de jongste prima, de middelste heeft een 3 dubbele knie, en de oudste zit in spanning voor de laatste repetitieweek omdat ze 3 onvoldoendes staat. 2 vakken die ze volgend jaar niet meer heeft en alles 5,4.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
[afbeelding]
Wat, waar, in Friesland?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant.... koeien zat![]()
Kippiee was dolgelukkig, me broer maakte vanuit Amerika een tussenlanding in Duitsland en heeft alle popbladen waar Tokio in stond meegenomen voor haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, dit keer echt.
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef PC eend het volgende:
kan iemand mij even waarschuwen als ik vervelend word![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat ff pech... die van mij wel, en zo niet dan komt hij iig niet meer bij mama klagen dat hij wakker of bang is
Eend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef PC eend het volgende:
kan iemand mij even waarschuwen als ik vervelend word![]()
Een hele stapel dusquote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Kippiee was dolgelukkig, me broer maakte vanuit Amerika een tussenlanding in Duitsland en heeft alle popbladen waar Tokio in stond meegenomen voor haar.![]()
Ja, maar ik woon in de stad hè, en er staan steeds mensen op de bel te drukken, béter woonde ik in zo'n dorp. Ik haat mensen, ik haat ze!quote:
Petraaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Eend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik wil je ff waarschuwen.
hahahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bill van 'Tokio Hotel'. Leuk hè?
Beetje veel!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Een hele stapel dus. Is ze ook een beetje verliefd op Bill?
![]()
verblindende schoonheid kent zo zijn nadelen begrijp ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon in de stad hè, en er staan steeds mensen op de bel te drukken, béter woonde ik in zo'n dorp. Ik haat mensen, ik haat ze!
Jou niet hoor.
Jou kennende??? Nee dat gaat niet helpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Petraaaaaaaaaaaaa![]()
denk je dat het gaat helpen?![]()
ja lach maar, je zou er haast bi van wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |