Pfff die filmpjes heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
En verder... het vervolg op 69 SC #1} lijkt me logischerwijs Soixante-neuf part deux
Hoewel mijn favoriete man in dit filmpje ontbreekt, wel het linkje naar KZ dr Mannen filmpje
En uiteraard ook het prachtige Liefde in de SC filmpje![]()
Waar?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Houtspeer het volgende:
Terror?
Moet ik nou toegaan geven dat ik er eigenlijk op geen 1 heb geklikt?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
Gelukkig staan de filmpjes in de OP...... je zou ze toch gemist hebben (gepost op elke pagina)![]()
Briljante last postquote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Stelletje holkruipjosti's
Duivenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
Kippies?
dat was de bedoeling...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
Sjezus buurvrouw........ ik schrik me een hoedje![]()
Veel te benauwd hier!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat was de bedoeling...![]()
pffff, ik ben niet vooruit de branden vandaag....![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
pffff, ik ben niet vooruit de branden vandaag....![]()
quote:
oh gelukkig, dacht al dat het aan mij lag....quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Veulen het volgende:
Het is warm![]()
Iemand anders nog een glas met ijsblokjes?
Geef toe dat je d'r gemist hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! SJANKWAL!!!!!!!!!!!!!
schakel net in
Wie?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Dit ben ik in de disco afgelopen weekend..:)
GNAGNA chantal?? * overduidelijk geen streams heeftquote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Kinga het volgende:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! SJANKWAL!!!!!!!!!!!!!
schakel net in
bbq?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken...wat zijn de simpele dingen in het leven toch zaaa-lig.![]()
![]()
Je zit toch niet 1 of ander arm dier te verkolen he?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Je kunt het niet vaak genoeg benadrukken...wat zijn de simpele dingen in het leven toch zaaa-lig.![]()
![]()
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....quote:
Persoonlijk neem ik met dit weer wel genoegen met een stokbroodjes gezondquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....![]()
Een simpel balletje gehakt van Louwman; spinazie en in jus geweekte gekookte aardappels......magic....elleke keer weer.
![]()
![]()
U is een quantum genieter ?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk neem ik met dit weer wel genoegen met een stokbroodjes gezond![]()
Jaquote:
hmmm, klinkt goed. heb net witlof gegeten met een lekker stukje vis... beetje licht verteerbaar met dit weer...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh nee...way better...ik ben toch zeker geen onbehouwen holbewoner die zijn vlees per kilo vangt....![]()
Een simpel balletje gehakt van Louwman; spinazie en in jus geweekte doordrenkte gekookte aardappels......magic....elleke keer weer.
![]()
![]()
-selfedit- ...wat een fout woord zeg..."geweekte"
Klinkt waarempel nog lekker ook....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja
Ik bak nu 2 heerlijke mini stokbroodjes en ik heb zelf gekweekte tomaatjes, 1 scharreleitje, paar plakjes graskaas, ijsbergsla en een pot majo...
Krijg er spontaan honger van![]()
Vis is nuclear...dat komt er bij mij niet in!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmm, klinkt goed. heb net witlof gegeten met een lekker stukje vis... beetje licht verteerbaar met dit weer...
AGF? Is dat zo iets als een kliko bak?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Jappie het volgende:
Klinkt waarempel nog lekker ook....![]()
En dat zeg ik als overtuigd AGFbak.![]()
joh, daar word je toch stralend gezond van...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vis is nuclear...dat komt er bij mij niet in!![]()
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
AGF? Is dat zo iets als een kliko bak?
Sinds die ramp 2 jaar geleden bij de kerncentrale te Petten is de glans er voor mij wel af.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh, daar word je toch stralend gezond van...![]()
Ik zat te denken aan deze posting in mn sig te zettenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...je posticon voorspelt weinig goeds...waar ga je me dit keer voor misbruiken ?
![]()
vandaar ook "stralend"quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sinds die ramp 2 jaar geleden bij de kerncentrale te Petten is de glans er voor mij wel af.![]()
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.![]()
waar ?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga dus niet naar boven........ zo te horen gaat de hele bovenverdiepeng aan diggelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |