Beginnen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef JohnFoK het volgende:
Jah hier gaat het beginnen Overijssel!
gewoon een goed stevig onweer... we gaan toch niet voor alles een weeralarm afgeven nu he!?!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
Is dit geen weeralarm waard vraag ik mij af? Gebied is groot, veel ontladingen, wateroverlast... toch behoorlijk maatschappijontwrichtend dit.
nee hoor, ik wil ook niet overdrijven, maar je ziet toch wel erg veel meldingen van overlast langskomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon een goed stevig onweer... we gaan toch niet voor alles een weeralarm afgeven nu he!?!
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:21 schreef thabit het volgende:
Mijn hamster is zojuist ook geraakt door de bliksem.
[afbeelding]
Ik zit precies in dat vlekje in ZH, zeemist volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wat is op de Wadden dan aan de hand? Mist
hangt al de hele dag een mistveld op de Noordzee, trekt het land op kennelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Blijkbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Mooi zeg !!! Hier was het te donker om nog wat contrasten te zien, alleen wolken die oplichten.quote:
Nou ja de NOS is in ieder geval wakker.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
TT pagina 105
nou, heb ik m'n ouders dus niet voor niets gewaarschuwd....quote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Omg. Utrecht btw
waar is hier?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:35 schreef Houniet het volgende:
hier flitst het nog wat na, verder niets bijzonders meer
Hier komt het er ook aan (de Meern). Mijn ouders zitten vooralsnog buiten... Wel veel flitsen! Morgen maar eens kijken of mijn kamer in Rotterdam niet ondergelopen is hehe.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Omg. Utrecht btw
dan is het ook bijna bij mijquote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hier komt het er ook aan (de Meern). Mijn ouders zitten vooralsnog buiten... Wel veel flitsen! Morgen maar eens kijken of mijn kamer in Rotterdam niet ondergelopen is hehe.
Gelderland, miskoeziequote:
dat had ik vrijdag zo;n momentquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het mag zo heftig worden dat niemand het meer leuk gaat vinden
Maar dan nog 10X ergerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat had ik vrijdag zo;n moment![]()
Best wel scary eigenlijk.
paar jaar geleden meegemaakt in Frankrijk, wat was ik blij met een zware Peugot 206 met een 2 liter dieselmotor toen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het mag zo heftig worden dat niemand het meer leuk gaat vinden
Tja je moet toch wat, als je zelf geen onweer hebtquote:Op zondag 10 juni 2007 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan nog 10X ergergewoon 1000 blikseminslagen per 1km
![]()
dan wil ik de reactie's nog wel eens een keer lezen
dat is pas genieten
Dat gun ik het zuiden welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
paar jaar geleden meegemaakt in Frankrijk, wat was ik blij met een zware Peugot 206 met een 2 liter dieselmotor toen.
Zulk onweer krijg je (gelukkig?) vrijwel nooit in Nederland.
Ik schijt op het zuiden, zoals het zuiden dat bij ons doet, laat het maar verzuipen, laat het maar 12 uren aan 1 stuk door KNALLEN, geen knallen van deze week, nee echt mega hard, tot dat niemand het meer leuk gaat vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat, als je zelf geen onweer hebt![]()
hehe
dat was zo ongeveer vrijdagquote:Op zondag 10 juni 2007 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan nog 10X ergergewoon 1000 blikseminslagen per 1km
![]()
dan wil ik de reactie's nog wel eens een keer lezen
dat is pas genieten
Wacht maarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef IHVK het volgende:
druppeltjes begonnen in Rotterdam, nog geen ontladingen en ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd.
Majah.![]()
edit- in de verte 1 bliksemschicht,
Neej johquote:Op zondag 10 juni 2007 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat was zo ongeveer vrijdag![]()
serieus niet grappig meer.
Nu weltis begonnen
Hier valt de regen al stil (Veldhoven)... of tussen 2 buien in.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef TommyGun het volgende:
Flinke regen in Geldrop, maar onweer zet niet echt door.
Ja dat zal hier al geweest zijn dan gok ik zo, gezien Veldhoven meer westelijk ligt dan Geldropquote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hier valt de regen al stil (Veldhoven)... of tussen 2 buien in.
is dat niet een beetje overdrevenquote:"De meubels dreven door de straat"
Ooit he, ooit pakken wij noordelingen die klootzakken terugquote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef Drugshond het volgende:
O ja... morgen waarschijnlijk weer feest in het Zuiden.
[afbeelding]
![]()
Mooi dat moet nog deze kant opkomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef Klonk het volgende:
je hebt regen en regen en in Belfeld bij Venlo nu zo'n heerlijke zomerse plensregenbui en hij heeft zijn vriendjes donder en bliksem ook meegenomen, zit met een open terrasdeur te genieten van de show
Wel iets van 600 per 5 minquote:Op zondag 10 juni 2007 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neej johgeen 1000 blikseminslagen per 1 km per 5min hoor
effe een rekensommetje
![]()
1000 / 5 = 200 in 1 min.
200 / 60 = 3.3 per sec.
Voor de duidelijkheid: GEEN CC maar CG!!
Neequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nee![]()
Foto's beginnen te komen: Het weer in Enschede.
Ik stond op plekken tot mijn knieën in het water, daar drijft echt wel een bank op![]()
Oosterwolde heeft toch wel een plensje water gekregen hoor gisterquote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij Oosterwolde gisteren 3 druppels regen. Het is hier heerlijk weer
Ging het hard dan? ( normaal komt zp'n bui nogal lastig de ijssel over..)quote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef JohnFoK het volgende:
Wijhe ( ov ) het ergste is achter de rug.. af en toe nog een filst.
Geeft nietquote:
[Voorspellingstopic *ReWinD*] Wie is hier de weerkundige 10-06-2007quote:
Het heeft nog niet eens 5 minuten geregendquote:Op maandag 11 juni 2007 00:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oosterwolde heeft toch wel een plensje water gekregen hoor gister
Je maakt een geintje hequote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het heeft nog niet eens 5 minuten geregend
Niet te voorspellenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
weet iemand wat voor weer het zaterdag word?![]()
gevalletje total lossquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Das nie goe voor de auto, dat weet ik wel.
Kostbaar grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |