Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Skv het volgende:
Zojuist enorm onweer gehad, hagelstenen als dobbelsteentjes.. Constant keihard flitsen en onweren.
Belt een huisgenoot op, of ik 'm ajb even op kan komen halen van 't station omdat het regent.
Álle singels en straten staan compleet blank. Vanaf het Janninkmuseum tot aan het station kon ik niet eens door omdat het water daar zó hoog stond dat mn portieren anders niet meer open konden.
Overal gestrandde auto's langs de weg die de motor hadden verzopen of oververhit hadden gekregen.
Hoor net dat er nóg een onweersbui aan komt.. Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten om vanvaond maar eens géén pilsje te drinken op de Oude markt. Wat een pleurischaos.
Mensen stonden zelfs in zwembroek langs de kant en dan nog tot bijna aan de knie onder water..
kutavatarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef Hr-Flip het volgende:
Drink je maar water, daar heb je nu toch genoeg van ;-)
Dit is serieusquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?
Ik woon in Almelo maar hier nog niet veel bijzonders, helemaal donker in 1 minuut...flitsen maar nog geen enkele knal..
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
20km verderop (oldenzaal) hebben we nergens geen last van :/
for real, hier brandweer voor lekkages (aan deuringerstraaT)quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?
Ik woon in Almelo maar hier nog niet veel bijzonders, helemaal donker in 1 minuut...flitsen maar nog geen enkele knal..
Oude markt en station zijn droog, alles daaromheen is nat..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Skv het volgende:
Het is wel weer koel hier binnen!
Hoe is de status op de oude markt/
Hquote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef -En4Cer- het volgende:
Enschede nieuws-update!
Een tsunami-alarm heeft vandaag in Enschede tot grote paniek onder de bevolking geleid. Mensen renden hun huizen uit en zochten een heenkomen in de schuilbunkers. Het alarm bleef een half uur lang loeien, terwijl al snel duidelijk werd dat er geen tsunami in aantocht was.
Waarom dat gebeurde is niet duidelijk. Mogelijk was er sprake van kortsluiting, aldus een woordvoerder van de geofysische en meteorologische dienst die het waarschuwingssysteem beheert. De dienst bood haar verontschuldigingen aan voor de paniek. Een groot deel van Enschede werd verwoest door de dodelijke tsunami van 2005, die aan 36 duizend mensen in Enschede het leven kostte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |