Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Skv het volgende:
Zojuist enorm onweer gehad, hagelstenen als dobbelsteentjes.. Constant keihard flitsen en onweren.
Belt een huisgenoot op, of ik 'm ajb even op kan komen halen van 't station omdat het regent.
Álle singels en straten staan compleet blank. Vanaf het Janninkmuseum tot aan het station kon ik niet eens door omdat het water daar zó hoog stond dat mn portieren anders niet meer open konden.
Overal gestrandde auto's langs de weg die de motor hadden verzopen of oververhit hadden gekregen.
Hoor net dat er nóg een onweersbui aan komt.. Ben blij dat ik op het laatste moment heb besloten om vanvaond maar eens géén pilsje te drinken op de Oude markt. Wat een pleurischaos.
Mensen stonden zelfs in zwembroek langs de kant en dan nog tot bijna aan de knie onder water..
kutavatarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef Hr-Flip het volgende:
Drink je maar water, daar heb je nu toch genoeg van ;-)
Dit is serieusquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?
Ik woon in Almelo maar hier nog niet veel bijzonders, helemaal donker in 1 minuut...flitsen maar nog geen enkele knal..
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
20km verderop (oldenzaal) hebben we nergens geen last van :/
for real, hier brandweer voor lekkages (aan deuringerstraaT)quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Omdat dit het fok forum is vraag k het even, meen je dit nu serieus of overdrijf je nu een beetje?
Ik woon in Almelo maar hier nog niet veel bijzonders, helemaal donker in 1 minuut...flitsen maar nog geen enkele knal..
Oude markt en station zijn droog, alles daaromheen is nat..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Skv het volgende:
Het is wel weer koel hier binnen!
Hoe is de status op de oude markt/
Hquote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef -En4Cer- het volgende:
Enschede nieuws-update!
Een tsunami-alarm heeft vandaag in Enschede tot grote paniek onder de bevolking geleid. Mensen renden hun huizen uit en zochten een heenkomen in de schuilbunkers. Het alarm bleef een half uur lang loeien, terwijl al snel duidelijk werd dat er geen tsunami in aantocht was.
Waarom dat gebeurde is niet duidelijk. Mogelijk was er sprake van kortsluiting, aldus een woordvoerder van de geofysische en meteorologische dienst die het waarschuwingssysteem beheert. De dienst bood haar verontschuldigingen aan voor de paniek. Een groot deel van Enschede werd verwoest door de dodelijke tsunami van 2005, die aan 36 duizend mensen in Enschede het leven kostte.
Ach manquote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Welke oude markt? Die is vanmiddag al compleet verwoest door de hevige storm.
ah dat was die brandweer die ik net hoorde toen ik naar huis liep, op mijn werk kwam het water in de plee omhoog!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
for real, hier brandweer voor lekkages (aan deuringerstraaT)
Stationsplein = stationsvijver?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oude markt en station zijn droog, alles daaromheen is nat..
Ik vraag me of hoe nat de grote parkeergarage is.. *gaat kijken*
Haiquote:Op zondag 10 juni 2007 23:29 schreef muts88 het volgende:
Ik zag richting Enschede inderdaad donkere lucht en elke seconde wel een flits.
Hey, een vriend van me stond hier nog ingelogd... vreemdquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef nvido het volgende:, het is erg stoer inderdaad in enschede, moest van west naar zuid, lekker tot aan mijn knieen in het water en met blote voeten fietsen
Bron: www.nu.nlquote:Noodweer teistert Enschede
Uitgegeven: 10 juni 2007 23:40
ENSCHEDE - Hevige regenval heeft zondagavond in Enschede voor grote problemen gezorgd. Volgens een woordvoerster van de politie liepen fiets- en autotunneltjes onder water waardoor mensen vast kwamen te zitten. Om hoeveel mensen het gaat is niet bekend.
Door het noodweer is een meubelzaak aan de Hengeloseweg in Enschede gedeeltelijk ingestort. "De meubels dreven door de straat", aldus de woordvoerster. Tussen 22.00 en 23.00 uur trokken zware regenbuien over het oosten van het land.
Ik dacht: wtf, is dit voor gare plattegrondquote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef Skv het volgende:
De boom:
[[url=http://www.pichost.nl/uploads/c46d7fa25c.jpg]afbeelding][/url]
agreequote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef Rikketik het volgende:
Viel toch wel mee hier? De schuur is wat nat, maar verder heb ik geen schade ondervonden.
Overdreven veel bliksem trouwens, dat wel. Zo heb ik het nog niet vaak meegemaakt...
Ik stond hier buiten (Vriezenveen) en keek richting Almelo en daar zat het serieus om de 3 seconden te flitsenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef Rikketik het volgende:
Viel toch wel mee hier? De schuur is wat nat, maar verder heb ik geen schade ondervonden.
Overdreven veel bliksem trouwens, dat wel. Zo heb ik het nog niet vaak meegemaakt...
`quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Bron: www.nu.nl
Hengelosestraat (neem aan dat ze met Hengeloseweg de Hengelosestraat beoelen) werk ik ook, tegenover 't meubelplein. Zal Resink wel zijn, maar die was toch al failliet.
Hier was elke seconde wel een flits. Ik had wel gelezen dat het vrij veel zou kunnen flitsen, maar zo vaak... Nou ja, grappig om een keer meegemaakt te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik stond hier buiten (Vriezenveen) en keek richting Almelo en daar zat het serieus om de 3 seconden te flitsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |