mss ga ik morgen toch maar weer bellen, ik ben zwak, ik weet hetquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik huil met je mee :'(
Gooi honderden euro's over de balk met online poker, maar die paar euro voor de streams zit ik tegenaan te hikken![]()
Misschien, maar nu wordt het gewoon extreem aangezien hij niets anders doet.. Hij doet helemaal mee met BAN, maakt het misschien nog wel erger.. Alles is slecht, hij voelt zich altijd slecht, Huub, Huub, Huub, Huub, Lieke Lieke Lieke, Jaap is vies, mekker mekker mekker..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat zeuren...helemaal mee eens idd. Maar dat deed hij altijd al volgens mij
... dat eric (niet die uit zwolle) naar eigen zeggen een lange heeft daar kan ik nog in komen... maar een meter lijkt mij een beetje overdreven...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
hij zit gewoon een meter in hun kont!
Een week geleden verafschuwde hij ze nog!
Zou ook koppijn krijgen als ik de hele dag zou denken dat ik geweldig ben.quote:
Ja, dat is één van haar kwaliteiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Het scheelt dat Melissa wel slim uit haar ogen kijkt
Zich uitgebreid afgetrokken in de jacuzzi (alles vol in beeld)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Dingen die Eric gepresteerd heeft tot nu toe:
1. Huub in het spel gehouden, dat was de spannendste ontslagronde tot nu toe.
2. Getransformeerd in Natrashja, hoewel dat eigenlijk een grote flop geworden is.
3. Te pas en onpas naakt rondlopen in het huis.
4. Poging to aanranding van Huub en Nicolaas.
5. Ruzietje met Amanda. Hoewel ruzie...Amanda riep 20000 keer "Flikker" en Eric liet het 12 uur lang over zich heenkomen.
6. De groots aangekondigde "strijd der divas"waar eigenlijk niet van terecht gekomen is. En nu Natasja en Eric grote vriendjes zijn, is die strijd dus ook overbodig.
7. De "dates" van Eric, waar de aandacht eigenlijk uitging naar Huub en Jaap.
Nog iets vergeten?
In 4+ maanden heeft ie dus eigenlijk niets gepresteerd, ik denk wel dat het de meest overbodige "miljonair" van allemaal is, zelfs Ilona en Sylvia waren interessanter. De BAN fans mochten hem al vanaf het begin niet, en de SHE fans waren hem ook al snel beu. Dus waar blijft de toneelhaak?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Dingen die Eric gepresteerd heeft tot nu toe:
1. Huub in het spel gehouden, dat was de spannendste ontslagronde tot nu toe.
2. Getransformeerd in Natrashja, hoewel dat eigenlijk een grote flop geworden is.
3. Te pas en onpas naakt rondlopen in het huis.
4. Poging to aanranding van Huub en Nicolaas.
5. Ruzietje met Amanda. Hoewel ruzie...Amanda riep 20000 keer "Flikker" en Eric liet het 12 uur lang over zich heenkomen.
6. De groots aangekondigde "strijd der divas"waar eigenlijk niet van terecht gekomen is. En nu Natasja en Eric grote vriendjes zijn, is die strijd dus ook overbodig.
7. De "dates" van Eric, waar de aandacht eigenlijk uitging naar Huub en Jaap.
Nog iets vergeten?
In 4+ maanden heeft ie dus eigenlijk niets gepresteerd, ik denk wel dat het de meest overbodige "miljonair" van allemaal is, zelfs Ilona en Sylvia waren interessanter. De BAN fans mochten hem al vanaf het begin niet, en de SHE fans waren hem ook al snel beu. Dus waar blijft de toneelhaak?
zooooo, dat ziet er uit als een gezellige groep. Je ziet gewoon hoe ze zich vermaken!quote:
Amanda wéér met de benen wijd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Stillevens in DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
het lijkt wel een soort van automatisme bij Amanda; als ze in de buurt van Brian is heeft ze haar benen wijd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:28 schreef De_Moester het volgende:
[..]
zooooo, dat ziet er uit als een gezellige groep. Je ziet gewoon hoe ze zich vermaken!
de hele dag moet dat ook gelucht wordenquote:
Ze loopt zelfs met haar benen wijd, en vergeet haar Teaserdansje niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt wel een soort van automatisme bij Amanda; als ze in de buurt van Brian is heeft ze haar benen wijd.![]()
dat is legendarisch, de beelden waren niet mooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt zelfs met haar benen wijd, en vergeet haar Teaserdansje niet.
Eric (als Natrasha) werd opdringerig bij Nicolaas, die daar niet blij mee was en dat ook duidelijk liet wetenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef Prik0 het volgende:
Hoe en wanneer is dat dan gebeurt?
Zijn er beelden van?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric (als Natrasha) werd opdringerig bij Nicolaas, die daar niet blij mee was en dat ook duidelijk liet weten
Daar is verder weinig meer over gepraat sindsdien, en Nicolaas was bijna een hele dag "achter", waarschijnlijk voor Eric's veiligheid
Broeierig warm, schat ik zo in.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Ze zal het wel warm hebben.
Al gevonden jaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zal heus wel een linkje ergens staan, gewoon effe zoeken...
daar komen allemaal vliegen op af...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt wel een soort van automatisme bij Amanda; als ze in de buurt van Brian is heeft ze haar benen wijd.![]()
Amanda had alleen gespuugd toch? Voordat het een eigen leven gaat leiden.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Papa Lieke vertelt dat ze rotzooi in het eten hebben gedaan. Soms is hij trots op haar , soms niet.
Hij denkt dat Lieke de pispaal is.
NEE,.. ze moeten naar Black komen!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Amanda en Huub willen graag naar Sensation White.
Spuug is geen rotzooi?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda had alleen gespuugd toch? Voordat het een eigen leven gaat leiden.![]()
inside info: haar vader mede-organiseert jaarlijks de Alphense Jaarmarkt,.. haar commentaar van stoer/gaaf was gericht op zijn info dat dit jaar "van dik hout" komt!!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef F04 het volgende:
Lieke: Oh, stoer, gaaf.
Kom je ook uit Alphen of zo??quote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef RSie het volgende:
[..]
inside info: haar vader mede-organiseert jaarlijks de Alphense Jaarmarkt,.. haar commentaar van stoer/gaaf was gericht op zijn info dat dit jaar "van dik hout" komt!!
Dit vind ik best een leuke foto van Lieke overigens.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Vader van Lieke heeft een leuke stem.
nee,.. ik ken lieke's zusje Jiske!!quote:
en Eric niet te vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda had alleen gespuugd toch? Voordat het een eigen leven gaat leiden.![]()
Dellie had erin gespuugd, voordat het een eigen leven gaat leiden...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef SiRojK het volgende:
Wat hebben ze met eten gadaan dan?
Zoeken naar iets boeiends?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
wtf doet stream 2?
Echt? Dat wist ik nog niet....quote:
De Pavlovreactiequote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
nog lekker gegeten gisteren?quote:
Het teefje van Pavlov.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De Pavlovreactie![]()
Amanda heeft het bij het zien van iedere man
Ik denk dat Lieke aan die zg speltechnische informatie van die ouders geen ene moer heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke's vader had het echt over 'vergiftigd'. hij zei zoiets als 'ze hebben jouw eten vergiftigd'. Dus het gaat wat verder dan alleen maar spuug.
Er is toch in gespuugd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Wat lelijk hé... Nu melden ze WEL dat er niet met het eten is gekloot.. Toen Lieke werd beschuldigd, werd er NIET gemeld dat er niets mee was gedaan
Werd dat op het scherm gezegd?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Wat lelijk hé... Nu melden ze WEL dat er niet met het eten is gekloot.. Toen Lieke werd beschuldigd, werd er NIET gemeld dat er niets mee was gedaan
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft gebeld met de FEBO. Men heeft echt niks in het eten gedaan. Gemakshalve vergeten ze de roggel van Dellie .![]()
Misschien niet met gif, maar wel met spuug. Dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Starlie het volgende:
WTF!? Liegt de Redaktie nou??? Zeiden ze nou dat er NIET gekloot was met het eten!?!!?
en bij het avondeten die van Ericquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft gebeld met de FEBO. Men heeft echt niks in het eten gedaan. Gemakshalve vergeten ze de roggel van Dellie .![]()
Schijnbaar moet je daar zelf voor bellen. Stelletje hypocrieten achter.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Een cap dacht ikquote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Flabberguest het volgende:
is er een cap of een filmpje dat ze in het eten spuugt?
En wat heeft dat met de gouden kooi te maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat denk je dat erin de van der valk hotels wordt gedaan of bij de chinees om de hoek
Maar ja, dat zie je niet op de streams.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat denk je dat erin de van der valk hotels wordt gedaan of bij de chinees om de hoek
Ik meen toch echt gezien te hebben dat Amanda, Tas én Eric het er gisteravond tijdens hun eigen maaltijd over hadden! het ging allemaal een beetje cryptisch maar volgens mij had zelfs Tas iets gedaan! Er was toch iets met een klodder die ernaast gevallen was of zo?...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Om BEAN helemaal para te maken want die vragen zich dat nu ook afquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef tipsch het volgende:
Hoezo ontkrachtigt een redactie wel het vermoeden dat BEAN met eten zou hebben gerommeld en NIET het vermoeden van BEAN dat Lieke hun zou hebben vergiftigd?
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er af en toe met je eten gebeurd!! ( en dat is niet alleen bij v/d Valk)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, hahaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit isquote:
ik krijg flashbacks van de film schnitzelparadijsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, haha
eric had 1 keer in de pan gespuugd en de andere fluim was er net naast gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik meen toch echt gezien te hebben dat Amanda, Tas én Eric het er gisteravond tijdens hun eigen maaltijd over hadden! het ging allemaal een beetje cryptisch maar volgens mij had zelfs Tas iets gedaan! Er was toch iets met een klodder die ernaast gevallen was of zo?...
Misschien ziet de redactie 'spugen' niet als vergiftigen..
Heerlijk (Thai) .quote:
dat weten ze want ze belden naar amanda dat het niet meer mocht, toen zei eric dat hij dat ook net had gedaan. [was tijdens het eten koken]quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit is![]()
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, haha
Als je het in de COS niet leest, en niet op de site van Tien, wat denk je zelf? Of ze gaan dat soort overtredingen opsparen, en komt er plots een brief binnen. Luisterend naar Dellie volgt er echter niks. Die sloerie is zo zelfverzekerd de laatste dagen. Kan ook niet anders, inmiddels ook een kindje van God.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk (Thai) .
OT: Is er eigenlijk al iets gebeurd met de strengere (boete) regels? Na dat stoelgooi incident lijkt mij een eerste boete wel op zijn plek.
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
dat weten ze want ze belden naar amanda dat het niet meer mocht, toen zei eric dat hij dat ook net had gedaan. [was tijdens het eten koken]
bij de japanner zijn ze vaak het schoonste, er zijn japanse keukens waar ze met muts, handschoenen en mondkapje werken.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef RSie het volgende:
[..]
ik krijg flashbacks van de film schnitzelparadijs![]()
Mister D.......LS paste beter bij hemquote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CzvT__JpGVM
Meneer davenport (lekkersimpel) waarschuwt jaap
van vol
Dat idee kreeg ik ook al direct. "De stoere robert6000 2006 overtreft z'n collegaatjes wel even"quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?
Totaal van de pot gerukt.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CzvT__JpGVM
Meneer davenport (lekkersimpel) waarschuwt jaap
van vol
Nog zo'n fraaie: Hier het bewijs dat Tien manipuleerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?
Wat is het ook een zootje ongeletterde, oneerlijke nietsnutten daar achter de schermen.
Weer zo'n domme retorische vraag van me, inderdaad. Totdat er iets gebeurt waarbij een Huub of Lieke als 'aanstichter'' kan worden aangewezen. Dan treedt het natuurlijk met onmiddelijke ingang in werking.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Als je het in de COS niet leest, en niet op de site van Tien, wat denk je zelf? Of ze gaan dat soort overtredingen opsparen, en komt er plots een brief binnen. Luisterend naar Dellie volgt er echter niks. Die sloerie is zo zelfverzekerd de laatste dagen. Kan ook niet anders, inmiddels ook een kindje van God.
![]()
nou er werd regelmatig gerocheld , heel flauw was eigenlijk (vond het toen wel grappig) dat er op bv een biefstuk werd gezeten en een vette scheet daarop laten, we hadden gegierd van het lachen, di werd wel gedaan als bepaalde personen afwezig waren uiteraardquote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?
Iedereen die in de voedingsindustrie heeft gewerkt kan je dat soort verhalen vertellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook al direct. "De stoere robert6000 2006 overtreft z'n collegaatjes wel even"![]()
Ze wisselen daar de godganse dag spuug met elkaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit is![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef schatje het volgende:
Nou, ga Jaap maar even vertellen dat er met het eten is gekloot. Misschien dat ie dan wraak neemt.
Had Lieke's vader maar moeten zeggen spugen.... aan dat soort halve informatie heeft ze speltechnisch gezien geen ene moer.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?
Wat is het ook een zootje ongeletterde, oneerlijke nietsnutten daar achter de schermen.
Japanners zijn zowiezo zeer netjes, (gooien bijv. hun sigarettepeuk niet op straat maar gooien hem in de prullebak).quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij de japanner zijn ze vaak het schoonste, er zijn japanse keukens waar ze met muts, handschoenen en mondkapje werken.
ook smerig als je bij de slagerij komt en de mevrouw die je helpt heeft een loopneus, veegt het af aan haar hand en gaat vervolgens een stuk vlees pakken, bahhhh
of mensen die met heel veel consumptie praten
ja, ik heb wel eens meegedaan, maar niet al te vaak, je kunt als bordenwasser natuurlijk niet veel permitterenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook al direct. "De stoere robert6000 2006 overtreft z'n collegaatjes wel even"![]()
Klopt, dat was idd LS. Wat triest.quote:
Is op vol ook gezien.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef neehe het volgende:
Ik schreef gisteren al dat natas wat in de pan bij Lieke gooide.
Dat niemand anders dat niet gezien heeft snap ik ook niet.
Ik laat wel een berichtje achter op de mail van d'r zusje als er echt iets noemenswaardigs gebeurd. (hiervoor ga ik d'r niet lastigvallen).quote:Op zondag 10 juni 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Had Lieke's vader maar moeten zeggen spugen.... aan dat soort halve informatie heeft ze speltechnisch gezien geen ene moer.
Er zullen vast mensen zijn die een berichtje achter laten op: http://sporty-lieke.hyves.nl/ over dit incident.![]()
Dat is toch ook echt laag........ rochelen op een broodje hamburgerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:17 schreef robert2006 het volgende:
jeetje weer een hele rel om wat spuug in het eten, weer een demonstratie met spandoeken en al
Oh wacht..... jij begint natuurlijk niet eens met eten voor Amanda er een lekker fluim op heeft gedeponeerdquote:Op zondag 10 juni 2007 22:17 schreef robert2006 het volgende:
jeetje weer een hele rel om wat spuug in het eten, weer een demonstratie met spandoeken en al
Maar iedereen heeft toch ook al met iedereen getongd?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ook echt laag........ rochelen op een broodje hamburger![]()
Ja Ransrobbert dat jij dat nou gewent bent, wil niet zeggen dat iedereen zo is. ( godzijdank )quote:Op zondag 10 juni 2007 22:17 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch ook al met iedereen getongd?
Dan krijg je ook een hele lading spuug binnen hoor.
Spugen op eten valt voor mij ook onder knoeien met eten. Maar de redactie zal daar wel een ander idee over hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Had Lieke's vader maar moeten zeggen spugen.... aan dat soort halve informatie heeft ze speltechnisch gezien geen ene moer.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:22 schreef paraquat het volgende:
je ziet gewoon dat Huub z'n verhaaltjes ter plekke verzint!
Klopt in Americaquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
enkele vrienden van hem zijn ook omgekomen als ik me niet vergis!!
Wat moet je hier nu mee?. Ze gaan film kijken,dus............quote:
ten eerste is het robert met 1 b, en ten tweede heb ik nooit ZELF gerocheld in het eten, en ik vind het ook vies, kan toch ook niet helpen dat ik toen moest lachen, je kunt er moeilijk om huilen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja Ransrobbert dat jij dat nou gewent bent, wil niet zeggen dat iedereen zo is. ( godzijdank )
ten eerste het is 'albertooooooooooooo', ten tweede.,...............quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ten eerste is het robert met 1 b, en ten tweede heb ik nooit ZELF gerocheld in het eten, en ik vind het ook vies, kan toch ook niet helpen dat ik toen moest lachen, je kunt er moeilijk om huilen.
Alberto Vermicelli?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
ten eerste het is 'albertooooooooooooo', ten tweede.,...............
Nog een dan, nu ben ik echt weg.quote:
Ga maar, ik heb al weer teveel gezien wat ik niet wilde zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een dan, nu ben ik echt weg.
[afbeelding]
En waar ligt 0492?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier (0492) breekt de pleuris uit in het luchtruim. Gaat dit Eemnes ook bereiken?
Kan je hier bekijken: http://www.buienradar.nlquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier (0492) breekt de pleuris uit in het luchtruim. Gaat dit Eemnes ook bereiken?
Heb je haar kop wel is gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:Ze hebben echt rare vormen, die borsten nu. Ze zijn alsnog 'plat' maar dan 'n eindje van haar lichaam vandaan
Zoiets. Kan 't niet uitleggen.
Ik dank u.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef FSR het volgende:
[..]
Kan je hier bekijken: http://www.buienradar.nl
Hangende siliconentieten, dit heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:Ze hebben echt rare vormen, die borsten nu. Ze zijn alsnog 'plat' maar dan 'n eindje van haar lichaam vandaan
Zoiets. Kan 't niet uitleggen.
moet wel zeggen dat natas, als je haar vergelijkt met haar zussen wel de mooiste is.quote:
Op mijn streams niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Marieke_B het volgende:
de fontein is aan!
Wow!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
jaquote:
Wat lelijk. Je ziet het implantaat zitten in de rechtertietquote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat rode is geen regen meer, dat is een stortbui... en ik zit zo'n 30 km ten oosten van DGK en hier onweert het al, de regen zal zometeen wel komenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:53 schreef Prik0 het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07230/dagead.png]afbeelding][/url]
Rond 1 uur gaat het regenen in De Gouden Kooi
En er is volgens mij wel met het eten geknoeid gisteren. Ik viel er een beetje half in, maar Eric had wat uitgespookt en vertelde tegen Natasja dat ze het vanzelf zouden merken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Zou best kunnenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat rode is geen regen meer, dat is een stortbui... en ik zit zo'n 30 km ten oosten van DGK en hier onweert het al, de regen zal zometeen wel komen![]()
Eemnees ligt daar al VOL in het regengebied hoor... 2355 is het al raak...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:53 schreef Prik0 het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07230/dagead.png]afbeelding][/url]
Rond 1 uur gaat het regenen in De Gouden Kooi
Een voorspelling blijft een voorspelling hequote:Op zondag 10 juni 2007 23:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Eemnees ligt daar al VOL in het regengebied hoor... 2355 is het al raak...
Paulus Pietsma in da house ?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:02 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Een voorspelling blijft een voorspelling he
http://www.mitchmasters.nl/weblogquote:Op zondag 10 juni 2007 23:04 schreef tutjehola het volgende:
Weet er iemand die site van die Mitch, ben nu ook wel heel benieuwd
En een inslag in de buurt van dgk zodat ALLES even op zwart gaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef Prik0 het volgende:
Er komt iig bliksem met de regen mee als het zo blijft
Mijn nieuwe voorspelling is 00:10 zware regenval
Als Eric wordt geraakt net als ie de poort uit wil lopenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En een inslag in de buurt van dgk zodat ALLES even op zwart gaat.![]()
Dan gaat hij ook op zwart.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als Eric wordt geraakt net als ie de poort uit wil lopen
Ik zie de reactie van Natasja al helemaal voor me.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Melissa denkt ook dat Mitch de nieuwe bewoner wordt
mag het hopen, zou een goeie en interesante aanwinst zijn!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Melissa denkt ook dat Mitch de nieuwe bewoner wordt
Tuurlijk niet, dat BAN groepje is 1 pot nat.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Marieke_B het volgende:
Natas vertelt over het koken van gisteren...zal ze iets vertellen over het spuug/vergiftig incident?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |