nee,.. ik ken lieke's zusje Jiske!!quote:
en Eric niet te vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda had alleen gespuugd toch? Voordat het een eigen leven gaat leiden.![]()
Dellie had erin gespuugd, voordat het een eigen leven gaat leiden...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef SiRojK het volgende:
Wat hebben ze met eten gadaan dan?
Zoeken naar iets boeiends?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
wtf doet stream 2?
Echt? Dat wist ik nog niet....quote:
De Pavlovreactiequote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt wel een soort van automatisme bij Amanda; als ze in de buurt van Brian is heeft ze haar benen wijd.![]()
nog lekker gegeten gisteren?quote:
Het teefje van Pavlov.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De Pavlovreactie![]()
Amanda heeft het bij het zien van iedere man
Ik denk dat Lieke aan die zg speltechnische informatie van die ouders geen ene moer heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke's vader had het echt over 'vergiftigd'. hij zei zoiets als 'ze hebben jouw eten vergiftigd'. Dus het gaat wat verder dan alleen maar spuug.
Er is toch in gespuugd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Wat lelijk hé... Nu melden ze WEL dat er niet met het eten is gekloot.. Toen Lieke werd beschuldigd, werd er NIET gemeld dat er niets mee was gedaan
Werd dat op het scherm gezegd?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Wat lelijk hé... Nu melden ze WEL dat er niet met het eten is gekloot.. Toen Lieke werd beschuldigd, werd er NIET gemeld dat er niets mee was gedaan
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft gebeld met de FEBO. Men heeft echt niks in het eten gedaan. Gemakshalve vergeten ze de roggel van Dellie .![]()
Misschien niet met gif, maar wel met spuug. Dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Starlie het volgende:
WTF!? Liegt de Redaktie nou??? Zeiden ze nou dat er NIET gekloot was met het eten!?!!?
en bij het avondeten die van Ericquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft gebeld met de FEBO. Men heeft echt niks in het eten gedaan. Gemakshalve vergeten ze de roggel van Dellie .![]()
Schijnbaar moet je daar zelf voor bellen. Stelletje hypocrieten achter.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Een cap dacht ikquote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Flabberguest het volgende:
is er een cap of een filmpje dat ze in het eten spuugt?
En wat heeft dat met de gouden kooi te maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat denk je dat erin de van der valk hotels wordt gedaan of bij de chinees om de hoek
Maar ja, dat zie je niet op de streams.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat denk je dat erin de van der valk hotels wordt gedaan of bij de chinees om de hoek
Ik meen toch echt gezien te hebben dat Amanda, Tas én Eric het er gisteravond tijdens hun eigen maaltijd over hadden! het ging allemaal een beetje cryptisch maar volgens mij had zelfs Tas iets gedaan! Er was toch iets met een klodder die ernaast gevallen was of zo?...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
Om BEAN helemaal para te maken want die vragen zich dat nu ook afquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef tipsch het volgende:
Hoezo ontkrachtigt een redactie wel het vermoeden dat BEAN met eten zou hebben gerommeld en NIET het vermoeden van BEAN dat Lieke hun zou hebben vergiftigd?
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er af en toe met je eten gebeurd!! ( en dat is niet alleen bij v/d Valk)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, hahaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij daar webcams geïnstalleerd?
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |