ik krijg flashbacks van de film schnitzelparadijsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, haha
eric had 1 keer in de pan gespuugd en de andere fluim was er net naast gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik meen toch echt gezien te hebben dat Amanda, Tas én Eric het er gisteravond tijdens hun eigen maaltijd over hadden! het ging allemaal een beetje cryptisch maar volgens mij had zelfs Tas iets gedaan! Er was toch iets met een klodder die ernaast gevallen was of zo?...
Misschien ziet de redactie 'spugen' niet als vergiftigen..
Heerlijk (Thai) .quote:
dat weten ze want ze belden naar amanda dat het niet meer mocht, toen zei eric dat hij dat ook net had gedaan. [was tijdens het eten koken]quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit is![]()
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik heb in mijn schooltijd bij een vd valk in de keuken gewerkt, daar gebeuren hele leuke dingen, haha
Als je het in de COS niet leest, en niet op de site van Tien, wat denk je zelf? Of ze gaan dat soort overtredingen opsparen, en komt er plots een brief binnen. Luisterend naar Dellie volgt er echter niks. Die sloerie is zo zelfverzekerd de laatste dagen. Kan ook niet anders, inmiddels ook een kindje van God.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk (Thai) .
OT: Is er eigenlijk al iets gebeurd met de strengere (boete) regels? Na dat stoelgooi incident lijkt mij een eerste boete wel op zijn plek.
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
dat weten ze want ze belden naar amanda dat het niet meer mocht, toen zei eric dat hij dat ook net had gedaan. [was tijdens het eten koken]
bij de japanner zijn ze vaak het schoonste, er zijn japanse keukens waar ze met muts, handschoenen en mondkapje werken.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef RSie het volgende:
[..]
ik krijg flashbacks van de film schnitzelparadijs![]()
Mister D.......LS paste beter bij hemquote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CzvT__JpGVM
Meneer davenport (lekkersimpel) waarschuwt jaap
van vol
Dat idee kreeg ik ook al direct. "De stoere robert6000 2006 overtreft z'n collegaatjes wel even"quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?
Totaal van de pot gerukt.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CzvT__JpGVM
Meneer davenport (lekkersimpel) waarschuwt jaap
van vol
Nog zo'n fraaie: Hier het bewijs dat Tien manipuleerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?
Wat is het ook een zootje ongeletterde, oneerlijke nietsnutten daar achter de schermen.
Weer zo'n domme retorische vraag van me, inderdaad. Totdat er iets gebeurt waarbij een Huub of Lieke als 'aanstichter'' kan worden aangewezen. Dan treedt het natuurlijk met onmiddelijke ingang in werking.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Als je het in de COS niet leest, en niet op de site van Tien, wat denk je zelf? Of ze gaan dat soort overtredingen opsparen, en komt er plots een brief binnen. Luisterend naar Dellie volgt er echter niks. Die sloerie is zo zelfverzekerd de laatste dagen. Kan ook niet anders, inmiddels ook een kindje van God.
![]()
nou er werd regelmatig gerocheld , heel flauw was eigenlijk (vond het toen wel grappig) dat er op bv een biefstuk werd gezeten en een vette scheet daarop laten, we hadden gegierd van het lachen, di werd wel gedaan als bepaalde personen afwezig waren uiteraardquote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En laat me raden... je vond het zo leuk dat je meegedaan hebt en wat heb je gelachen... wie was je favo ook alweer?
Iedereen die in de voedingsindustrie heeft gewerkt kan je dat soort verhalen vertellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook al direct. "De stoere robert6000 2006 overtreft z'n collegaatjes wel even"![]()
Ze wisselen daar de godganse dag spuug met elkaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mooi dan die ff naar Huub en Lieke sturen. Redactie krijgt hem dan eerst te zien, kunnen ze met hun eigen stomme bolle k*t ogen zien dat er wel degelijk met het eten gerotzooit is![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef schatje het volgende:
Nou, ga Jaap maar even vertellen dat er met het eten is gekloot. Misschien dat ie dan wraak neemt.
Had Lieke's vader maar moeten zeggen spugen.... aan dat soort halve informatie heeft ze speltechnisch gezien geen ene moer.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kunnen die knurften dan in hemelsnaam nu naar Lieke toe verkondigen dat er niets is gebeurd met het eten?
Wat is het ook een zootje ongeletterde, oneerlijke nietsnutten daar achter de schermen.
Japanners zijn zowiezo zeer netjes, (gooien bijv. hun sigarettepeuk niet op straat maar gooien hem in de prullebak).quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bij de japanner zijn ze vaak het schoonste, er zijn japanse keukens waar ze met muts, handschoenen en mondkapje werken.
ook smerig als je bij de slagerij komt en de mevrouw die je helpt heeft een loopneus, veegt het af aan haar hand en gaat vervolgens een stuk vlees pakken, bahhhh
of mensen die met heel veel consumptie praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |