Daar is niet veel voor nodigquote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lieke ziet er dan wel beter uit als travo dan ene Natrasha
Melissa is wat mij betreft het smerigste wijf dat in de villa heeft rondgelopen. Echt een vies mensquote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef ruby het volgende:
Volgens Smeric vindt Melissa ook dat Lieke eruit ziet als een travestiet.
Gelukkig is Melissa wel een lekker wijf met die volgespoten smoel van 'r.
Ik kan die stem echt niet meer aanhoren. What to do?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef Desii het volgende:
Eric kan niet meer met Huub... er is zoveel vuiligheid uit Huub gekomen.
Verschil: Huub zegt alles recht in zijn gezicht en daarna hoor je hem weinig over Eric (behalve als ze hem will taggen)
Eric: lult een hele dag over Huub achter zijn rug.
Wat dat betreft pastei past hij wel goed in dat sneaky clubje. Zal me niks verbazen als hij toentertijd Sylvia overgehaald heeft om dingen achter te houden voor Huub omdat hij z'n hart op z'n tong draagt.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef Desii het volgende:
Eric kan niet meer met Huub... er is zoveel vuiligheid uit Huub gekomen.
Verschil: Huub zegt alles recht in zijn gezicht en daarna hoor je hem weinig over Eric (behalve als ze hem will taggen)
Eric: lult een hele dag over Huub achter zijn rug.
Hoe vind je die?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het best lastig, een voorbeeldfunctie hebben.
Met dat soort opmerkingen proberen ze alleen Lieke maar zo zwart mogelijk af te schilderen. Maar één blik op hoe ze er nu weer bij ligt en de meeste streamers zullen zien hoe goedkoop ze is.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef ruby het volgende:
Amanda vond dat Lieke om een manwijf leek en dat het daarom gemakkelijk was om haar te zoenen (omdat Amanda op mannen valt).
Yeah right...heel geloofwaardig.
Natasja vroeg nog: was het geen geil en zwoel kijken?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef ruby het volgende:
Volgens Eric hadden Amanda en Lieke typisch gedrag in het zwembad. Het ene moment stonden ze elkaar te zoenen en het andere moment zwommen ze van elkaar weg en zaten ze heel boos naar elkaar te kijken.
En Natasia zeikt weer dat haar mannetje trots op haar moet zijn omdat ze niet mee heeft gedaan in die gekte.
Dat is ons allemaal heel erg duidelijk geworden ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt het best lastig, een voorbeeldfunctie hebben.
+1quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Aan deze kop begin ik me steeds meer te ergeren.
mutequote:Op zondag 10 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan die stem echt niet meer aanhoren. What to do?
In combi met zijn stem , zeker.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ben je niet de enige. Alleen al de manier waarop hij tegenwoordig praat, alsof al het wereld leed over hem heen is gekomen, ik ben zielig, bah wat ben ik zielig.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zie ik daar weer maandverband?quote:
Er zit nog een stukje toiletpapier in haar reetquote:
Iedereen die zich tegen Huub keert, daar keren de meesten zich hier tegen. Ik vind dat Eric juist een stelling heeft ingenomen en een eigen mening laat zien, hij slijmt (zoals Huub beweerd) helemaal niet hoor, hij is mijn inziens gewoon neutraler geworden naar BAN toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nu zie ik een smileyquote:
Daar gaat het niet om..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef VirtualPOM het volgende:
Iedereen die zich tegen Huub keert, daar keren de meesten zich hier tegen. Ik vind dat Eric juist een stelling heeft ingenomen en een eigen mening laat zien, hij slijmt (zoals Huub beweerd) helemaal niet hoor, hij is mijn inziens gewoon neutraler geworden naar BAN toe.
De redactie heeft er helemaal geen behoefte aan dat ze tv gaan maken, want er is maar twee dagen uitzending komende week.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef RSie het volgende:
Redactie,.. trap die bewoners eens wakker, ik begreep dat er een mannetje met steeds langer wordend haar over het terrein banjerd,.. aangezien hij niet bij het spel hoort mag hij best die bewoners ff wakker trappen!
of gewoon d'r onderbroek,.. met ditmaal wel vislippen erachter.quote:
Amanda dan ook gelijk maar even, misschien krijgen ze dan wel korting.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
Ik vind Eric z'n stem ook walgelijk. Kunnen z'n stembanden niet doorgeknipt worden bij de Bergmankliniek door dr. Alban?
Eric keerde zich niet tegen Huub toch? Het was meer Huub die een eind aan de vriendschap maakte.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Iedereen die zich tegen Huub keert, daar keren de meesten zich hier tegen. Ik vind dat Eric juist een stelling heeft ingenomen en een eigen mening laat zien, hij slijmt (zoals Huub beweerd) helemaal niet hoor, hij is mijn inziens gewoon neutraler geworden naar BAN toe.
Dat is ie maar even vergeten. Het zijn nu tenslotte dikke vrienden die elkaar door dik en dun steunen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Mika25 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Eric zo vrolijk om gaat met Natasja nadat zij dingen zei zoals "ik hoop dat je aids krijgt", of alle dingen over z`n moeder of z`n drugs verleden.
Dat zeuren...helemaal mee eens idd. Maar dat deed hij altijd al volgens mij. hij heeft enige tijd terug (vorige uitzending) ook een stootje van Huub gehad, een duw tegen de kast. Dat ie daar niet tegenkan snap ik dan weer welquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om..
- hij zeurt constant
- kan geen stootje meer hebben of is direct op zijn pik getrapt
- doet de hele dag niets
en probeert mensen stiekem terwijl ze slapen in hun kontje te nemenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om..
- hij zeurt constant
- kan geen stootje meer hebben of is direct op zijn pik getrapt
- doet de hele dag niets
Ik huil met je meequote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
leef je nou met me mee of lach je me uit?![]()
Jezus. Ze dóet het erom volgens mij. Misschien hoopt ze zo toch nog wat mannelijke stemmen te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |