Hm, dat glas naar Nena was niet netjes, maar hoe Nena Brian al die tijd aan het lijntje hield terwijl ze tegen Amanda verklaarde 'nooit op zijn type te zullen vallen' en tegen hem totaal niets hierover zij, maar wel klaagde over zijn gedrag. Bovendien had zij net daarvoor zijn moeder niet bepaald netjes betiteld dus die vlaag van woede was ook niet zomaar. Maar goed, dat dat ook niet goed was van Brian daar moet ik je gelijk in geven, al vond ik de personen en de omstandigheid waarin dit gebeurde zeker wel verzachtend.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En die eerste weken dat Huub er was...... herinner je je dat nog?
Brian is begonnen met het fysieke geneuzel, het spugen naar Stefan en het glas gooien naar Nena.
dat klopt ook, maar Melissa loog erover.quote:
Die betiteling klopt wel weer, een echte golddigger net als Lieke zelf, hoeft niks over Lieke te zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
Melissa is een eerste klas rat
Schoppen naar Stefan, spugen naar Stefan, glas gooien naar Nena, Nena voor kankerhoer uitmaken... Volgens mij gebeurde dat allemaal toen Huub nog niet eens in DGK zatquote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub is met deze poppenkast begonnen.
het is idd lastig om eruit te halen wat er op de streams gebeurt op deze manier.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
KUNNEN WE TERUG NAAR COS![]()
Ik word hier doodziek van.
Sorry voor de caps.![]()
Nee, Melisa is het type 'met alle winden meewaaien'. Ik weet nog toen ze er net was dat ze Jaap zat op te stoken tegen Huub, dan zie je haar weer met Huub praten, dan weer met Ban heulen en nu weer met Huub. Het is een soort vrouwelijk Nicolaas.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
de butler heeft gekookt dus dat zal wel de enige activiteit zijn voor vanavond. Ze is weer gezellig aangeschoven om info bij huub kan ze dit zo weer doorgeven aan sint brian
Wat gebeurd er danquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef 2live het volgende:
[..]
het is idd lastig om eruit te halen wat er op de streams gebeurt op deze manier.![]()
Hm, nee Nicolaas heeft karakter en deed dit met name voor het spel, deze 'vrouw' heeft geen karakter en heeft niets met het spel te makenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, Melisa is het type 'met alle winden meewaaien'. Ik weet nog toen ze er net was dat ze Jaap zat op te stoken tegen Huub, dan zie je haar weer met Huub praten, dan weer met Ban heulen en nu weer met Huub. Het is een soort vrouwelijk Nicolaas.
Het is niet boeiend, alleen BEAN in beeld, en ik heb nogal moeite om dat te volgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef 2live het volgende:
[..]
het is idd lastig om eruit te halen wat er op de streams gebeurt op deze manier.![]()
Hm, je weet wat ze over schijn zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Wat zijn Natasia en Smeric toch lekker close he. Echte dikke vrienden zijn het geworden.
(er staat trouwens een foutje in je sig)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hm, je weet wat ze over schijn zeggen![]()
Nena zei zonder énig onvertogen woord te gebruiken, dat ze vond dat Brians's moeder niet zo aardig was geweest tegen Ilona..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:55 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hm, dat glas naar Nena was niet netjes, maar hoe Nena Brian al die tijd aan het lijntje hield terwijl ze tegen Amanda verklaarde 'nooit op zijn type te zullen vallen' en tegen hem totaal niets hierover zij, maar wel klaagde over zijn gedrag. Bovendien had zij net daarvoor zijn moeder niet bepaald netjes betiteld dus die vlaag van woede was ook niet zomaar. Maar goed, dat dat ook niet goed was van Brian daar moet ik je gelijk in geven, al vond ik de personen en de omstandigheid waarin dit gebeurde zeker wel verzachtend.
Ook lekker geloofwaardig voor de TV kijkers. De redaktie heeft Eric te nadrukkelijk gepromoot als de "nieuwe" diva en de focus gelegt op een confrontatie tussen Eric en Natasja. En dan zouden ze de verhaal lijn nu ineens 180 graden moeten draaien?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Wat zijn Natasia en Smeric toch lekker close he. Echte dikke vrienden zijn het geworden.
Keeping up appearances.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hm, je weet wat ze over schijn zeggen![]()
ik zeg toch ook een soort Nicolaas. Ze is gewoon ingehuurd, onder het mom van butler, om overal te stoken. Als ze niets met het spel te maken mag hebben, dan zal dat heus tegengehouden worden door de FEBO. Zij heeft net zo veel met het spel te maken als een Sonja of Herma, eigenlijk nits, maar er worden heel veel ogen dichtgeknepen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hm, nee Nicolaas heeft karakter en deed dit met name voor het spel, deze 'vrouw' heeft geen karakter en heeft niets met het spel te maken![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RSie het volgende:
[..]
tijd voor een lesje anatomie,.. dat zijn bilflappen!!
Ohh dank jequote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RSie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RSie het volgende:
[..]
Ok, geef je gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zeg toch ook een soort Nicolaas. Ze is gewoon ingehuurd, onder het mom van butler, om overal te stoken. Als ze niets met het spel te maken mag hebben, dan zal dat heus tegengehouden worden door de FEBO. Zij heeft net zo veel met het spel te maken als een Sonja of Herma, eigenlijk nits, maar er worden heel veel ogen dichtgeknepen.
wat het ook is, het is niet om aan te zien ;')quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef RSie het volgende:
[..]
Als Jaap zegt dat ie het leuk vind zeker niet iggquote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef ruby het volgende:
Volgens Eric vindt Jaap Natrashia heel leuk. Lijkt me stug, maar goed.
Black holequote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat het ook is, het is niet om aan te zien ;')
Amanda is in het geheel niet om aan te zienquote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat het ook is, het is niet om aan te zien ;')
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Natasja en Smerik schrijft Japio niks kwetsend over de rest van de bewoners. Alleen Huub doet dat.![]()
Lieke ziet er dan wel beter uit als travo dan ene Natrashaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Eric: Melisa vindt Lieke ook een travo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |