o nee je bent er al sinds DRIE DAGEN !!!!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
omdat ik hier misschien niet zo lang als jou ben wil niet zeggen dat ik fake ben hoor
Hij vindt het een belediging om FOK een fansite van DGK te noemen. FOK bestaat al zo lang. Nowlive is een fansite , Fok niet. Wat een inzicht heeft ons Huubje toch.quote:
ik kijk dgk al vanaf jaap binnenkwam....dusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee je bent er al sinds DRIE DAGEN !!!!!!!!
jeetje ja dan weet je echt wel van de hoed en de rand
![]()
dus wat?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik kijk dgk al vanaf jaap binnenkwam....dus
Al?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
Je maakt het steeds erger voor jezelf.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe lang je post, maar WAT je post. En dat komt op velen zo onzinning over dat je toch verdomd veel op een pestkloon lijkt.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
vergeet ilona niet.........quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al?
Dus je hebt de acties van Brian tegen bijvoorbeeld Stephan en Nena gemist?
je wil zeggen dat je geen fake profiel bent?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
omdat ik hier misschien niet zo lang als jou ben wil niet zeggen dat ik fake ben hoor
Hoe kon ik die ooit vergeten.quote:
Kinderspel vergeleken bij wat Huub allemaal heeft gedaan, maar goed het wordt toch weer omgedraaid hier. Die dinge'tjes' waren niet goed maar Huubs acties zijn duivels slecht...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al?
Spugen op mensenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kinderspel vergeleken bij wat Huub allemaal heeft gedaan, maar goed het wordt toch weer omgedraaid hier. Die dinge'tjes' waren niet goed maar Huubs acties zijn duivels slecht...
Iedereen is welkom hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Past ie niet in het kliekje?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe lang je post, maar WAT je post. En dat komt op velen zo onzinning over dat je toch verdomd veel op een pestkloon lijkt.![]()
Mooie benaming.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:05 schreef Polonium-120 het volgende:
vanaf nu noem ik DGK 'the ratcave'....
Als Brian een rat is, is Huub een hondsvleermuis of bloedzuigerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:05 schreef Polonium-120 het volgende:
vanaf nu noem ik DGK 'the ratcave'....
Ligt in mijn ovenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie benaming.
waar blijft je originele avatar?
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Kunnen we Brian niet tot heilig verklaren???
Hij is zo goed, lief en aardig, doet nooit iets verkeerd.
Lieve eendekop, lees dit.quote:
ja en ? je maakt mij niet wijs dat Brian toen 'anders' was dan nu...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al?
heul wel waarom niet altijd leuk als er niets op de streams te beleven isquote:
Nee, het was dezelfde schijnheilige lafaard als nuquote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ja en ? je maakt mij niet wijs dat Brian toen 'anders' was dan nu...
Klopt, hij is nog even verrot.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon gelijk, sluit dat niet uitquote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve eendekop, lees dit.
Brian is gewoon lief, eerlijk en NORMAAL!
Sorry dat ik dan denk dat iemand een kloontje is.
of totaal van de ratten besnuffeld![]()
Ik sluit het uit!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon gelijk, sluit dat niet uit![]()
Was ie ook niet, wees maar niet bang. Ik zal dat van Stephan en Ilona (niet Nena, die heeft alles zelf aangewakkert en was er zelf schuld aan) niet goedpraten, maar wat Huub heeft gedaan is iets wat buiten alle proporties is en niet met dit soort 'discontinuiteiten' te vergelijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
welke?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie benaming.
waar blijft je originele avatar?
hou op schei uit..........quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kun je dat specificeren?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Was ie ook niet, wees maar niet bang. Ik zal dat van Stephan en Ilona (niet Nena, die heeft alles zelf aangewakkert en was er zelf schuld aan) niet goedpraten, maar wat Huub heeft gedaan is iets wat buiten alle proporties is en niet met dit soort 'discontinuiteiten' te vergelijken.
Ja zag je der gister ook voor Huub staan beetje van kijk dan kijk dannnnn Lieke gaat met Brian jajaja kijk dannnnnquote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef ruby het volgende:
Natasia wil weten wat Huub en Lieke gedaan hebben tijdens het feest. Beiden zeggen dat ze een beetje gezoend hebben.
Blijkbaar wil ze horen dat Lieke Brian heeft afgelebberd ofzo.
Sterf jonguh!!! Kan hij niet even preken tegen zn vriendinnetje?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
dominee brian doet er nog een schepje bovenop
Die oude goede tijd, waar Amanda slechts op visite wasquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al?
Tja, jullie doen het wel allemaal bij Huub. van hem wordt zoveel door de vingers gezien dat het werkelijk ongelofelook is. De actie tegen Brian zal altijd op mijn netvlies blijven staan als een van de dieptepunten op de nederlandse televisie en ook al zijn talige 'uitingen' zijn op zijn minst walgelijk te noemen. Huub=uitschotquote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Kunnen we Brian niet tot heilig verklaren???
Hij is zo goed, lief en aardig, doet nooit iets verkeerd.
de kotsende morning after.quote:
Welke actie......quote:Op zondag 10 juni 2007 20:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, jullie doen het wel allemaal bij Huub. van hem wordt zoveel door de vingers gezien dat het werkelijk ongelofelook is. De actie tegen Brian zal altijd op mijn netvlies blijven staan als een van de dieptepunten op de nederlandse televisie en ook al zijn talige 'uitingen' zijn op zijn minst walgelijk te noemen. Huub=uitschot![]()
hoe kom je daar in vredesnaam bij dat we huub de hand boven het hoofd houden? Er wordt net zo goed kritiek op zijn gedrag gegeven!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, jullie doen het wel allemaal bij Huub. van hem wordt zoveel door de vingers gezien dat het werkelijk ongelofelook is. De actie tegen Brian zal altijd op mijn netvlies blijven staan als een van de dieptepunten op de nederlandse televisie en ook al zijn talige 'uitingen' zijn op zijn minst walgelijk te noemen. Huub=uitschot![]()
Qua uiterlijk wel in ieder gevalquote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat was het begin van al deze ellende.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die oude goede tijd, waar Amanda slechts op visite was![]()
[afbeelding]
Of aidslijer tegen Eric zeggen...... of Amanda een vies wijf noemen, of Lieke in hele gewone gesprekken gore del...... of gewoon even lullen over de dode moeder van Eric, ZE IS DOOD EN IK LEEF NOG! of gewoon de hele dag Sterf zeggen....... (ik wil nog wel even doorgaan?)quote:Op zondag 10 juni 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
natasja... je kan niet alles zeggen als boos ben
Neeuuhhhh.... je mag wel huub uitmaken voor verkrachter, pedofiel e.d
Die sukkel is toch gebeld vanwegen zijn vloek en kanker uitspraken. Hij zou een snor laten groeien voor een goed doel.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
dominee brian doet er nog een schepje bovenop
ik heb Brian nog nooit iets fouts zijn doen dus wat valt er dan toe te geven ?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef ruby het volgende:
Huub geeft z'n fouten iig toe, maar de anderen kennen totaal geen zelfreflectie. Ze zijn allemaal zo heilig he....![]()
juist!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Of aidslijer tegen Eric zeggen...... of Amanda een vies wijf noemen, of Lieke in hele gewone gesprekken gore del...... of gewoon even lullen over de dode moeder van Eric, ZE IS DOOD EN IK LEEF NOG! of gewoon de hele dag Sterf zeggen....... (ik wil nog wel even doorgaan?)
Vrij misselijkmakend ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Desii het volgende:
Amanda. ik ga nooit met je naar een discotheek.... als je er nog bent. (gaan ze weer)
Wacht even, laat me raden, je kijkt alleen de tv-uitzendingen ?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik heb Brian nog nooit iets fouts zijn doen dus wat valt er dan toe te geven ?
Daar heb je een punt, maar ik vind het K woord echt verschrikkelijk, dus dat in ieder geval niet. De rest zou wat mij betreft ook achterwege mogen blijven idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef mootie het volgende:
Het draait alleen maar om het woord kanker........ dat snap ik echt niet....... het lijkt wel of dat nog steeds in de taboesfeer zit..... laten we het K noemen of 'die ziekte"...![]()
Alles mag gezegd worden behalve kanker blijkbaar....![]()
wat was ze daar mooi en slankquote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die oude goede tijd, waar Amanda slechts op visite was![]()
[afbeelding]
Vittorio Busato, lezen is ook een kunstquote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef VirtualPOM het volgende:
Burito wordt nu ook al bedreigd, ongelofelijk wat een wereld:
http://www.kingjaap.nl/20(...)sus_jaap_1.html#more
Jaaps reactie op het stuk van Burito was trouwens om te smullen wat mij betreft en liet zien dat Jaap in ieder geval wel enigszins een excuus heeft voor zijn gedrag, dit in tegenstelling tot meneer Huib.
Persoonlijk vind ik het nogal dom en een zwakte aan woordenschat als je iets kanker ... dit en kanker dat roept .quote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef mootie het volgende:
Het draait alleen maar om het woord kanker........ dat snap ik echt niet....... het lijkt wel of dat nog steeds in de taboesfeer zit..... laten we het K noemen of 'die ziekte"...![]()
Alles mag gezegd worden behalve kanker blijkbaar....![]()
de warmte doet geen goed... in deze warmte is het ongewild door de mond naar buiten brengen van voedsel en drank geen plezierige aangelegenheidquote:
Any excuse will doquote:Op zondag 10 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Vittorio Busato, lezen is ook een kunst![]()
En welke excuus heeft de rest dan voor hun gedrag? Dat ze uit een slecht milieu komen?![]()
Hoe dan noemenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:23 schreef SiRojK het volgende:
Het woord neger heeft met de slavernij te maken.. Ik zie de link niet direct.. Neger is voor mij zoals Huub al zegt een verbastering van het woord negroïde persoon...
De wapenstilstand is ook al 1,5 uur voorbij, dus ik vind dat het nog beschaafd gaat ..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
zou negerzoenen kunnen![]()
het is allemaal bullshit ze zoeken gewoon een reden om huub te bashen
Huub is een plegerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
Huub kijkt een beetje pissig.
Ja, vraag maar aan willekeurige mensen die een hekel aan hem hadden maar hem irl zagen (in lepels bv), die draaien om als een blad aan de boomquote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou op schei uit..........
ik geef het op,
ja hoor, jij hebt gelijk, brian is lief
Zolang hem geen onrecht aangedaan wordtquote:, onschuldig,
Voor zover je dat kan zijn in de spelshow waarin hij zitquote:eerlijk,
Dat zekerquote:recht door zee,
Jaquote:oja,
hij kan heel goed gedichten schrijven,
Hij is geen DJ, maar speelt het aardigquote:héél goed dj spelen,
Beetje overdreven, maar hij kan aardig pingelen, en leert daarom nog steeds bijquote:héél goed gitaarspelen
Voor iemand die toondoof is, was het niet slecht, dat vond JJ ook denk ik, want anders zou ze met hem stoppen wat ze niet deedquote:en geweldig zingen ook nog, vooral het nederlandse lied
""langs het tuinpad van mijn vader" (vraag maar aan Juf Judith)
Niet echt, maar voor iemand die grote tijd buiten nederland verbleef kan ik hem goed volgenquote:en o ja, hij is een kei in de Nederlandse taal, foutloos echt waar
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
O.k. Hoezo lelijkquote:
Ondertussen weet ik nog steeds niet wat 'DIE ACTIE TEGEN BRIAN' wasquote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staan
Dus als hij naar beneden zakt, en dat is heus wel gebeurt, er nog heel veel ruimte is om te zakken voor dat hij ooit onder de anderen komt.
Wat is dit toch erg allemaal.quote:
Ik zie hetquote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staan
Dus als hij naar beneden zakt, en dat is heus wel gebeurt, er nog heel veel ruimte is om te zakken voor dat hij ooit onder de anderen komt.
Vooral uit haar mond klinkt het nogal treurig. Laat ze eerst maar eens heel goed naar zichzelf gaan kijken. Maar dat is een onbegonnen zaak.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dit toch erg allemaal.
Juist vanwege al die lange teentjes wordt het echt een punt.
Ik vind die Natasja helemaal niets, maar als ze mij met mijn bruingebrande koppie wit mens wilt noemen, dan heeft ze mijn zegen.
Blanke is ook goed, kaaskop mag zelfs.
Boeie
Ik hoor dit verhaal al voor de 4e keer, dus laat maar even.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef SiRojK het volgende:
Wtf... Ze vindt de negatieve uitingen omtrent haar als hoogtepunt, omdat ze daardoor gegroeid is... Dat is echt gewoon kansloos...
Vervolgens maakt ze daarbij de grap dat ze bla bla , om deze twintower om te kegelen.. Als je het hebt over het kwetsen van groepen mensen
Ik snap al die heisa niet over een huidskleur.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Vooral uit haar mond klinkt het nogal treurig. Laat ze eerst maar eens heel goed naar zichzelf gaan kijken. Maar dat is een onbegonnen zaak.
Ohja, dus omdat je op FOK nieuw bent betekent het dat je niks weet?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee je bent er al sinds DRIE DAGEN !!!!!!!!
jeetje ja dan weet je echt wel van de hoed en de rand
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap al die heisa niet over een huidskleur.
Dat zegt helemaal niets over het soort mens dat iemand is.
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat je op FOK nieuw bent betekent het dat je niks weet?
Tja, zo gaat dat nou eenmaalquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, dan weet je niets.. FOK is alles! Fok is God!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
Inderdaad , of je de streams ziet en daarbij de Fok oeeh's en aaah's of zonder maakt weinig uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ach, dan hebben ze weer wat om over te mekkeren.quote:
Lekkere binnenkomerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:31 schreef Polonium-120 het volgende:
brian is een kindje van god...[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, de tikken in het gezicht geven, begeleid door door de woorden "sla me dan, sla me dan". Zo duidelijk genoeg?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen weet ik nog steeds niet wat 'DIE ACTIE TEGEN BRIAN' was![]()
nee febo is godquote:Op zondag 10 juni 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, dan weet je niets.. FOK is alles! Fok is God!
Ze past nog beter bij hem dan die Liekequote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Huub zegt tegen Melissa dat ie met een stel nerds in huis woont.
En Melissa praat uiteraard mee.
Febo-de buren-stijn en pannekoek= redactie=godquote:Op zondag 10 juni 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
Febo?
19 jaar haar de rest is van de houdsbaarheids datum afquote:
Zo jullie zijn stoer...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het betekend wel dat aangenomen mag worden dat je minder weet. Dat ben ik met de pro-Huubbers dan wel weer eensquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
gek he afgelikte boterham....met zulke vriendjes als brian zou ik ook snel oud worden door de zorgenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
19 jaar haar de rest is van de houdsbaarheids datum af![]()
NEE!! Heeft die dat gedaan??!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, de tikken in het gezicht geven, begeleid door door de woorden "sla me dan, sla me dan". Zo duidelijk genoeg?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Deze kant gaat het dus op voor Dellie.
[afbeelding]
Nog zo'n fristiequote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Deze kant gaat het dus op voor Dellie.
[afbeelding]
Wilton??????????????????? hij heet toch Milton de 2e van links op de 1e fotoquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het nog maar eens over het verlaten van haar kids en de kids van Wilton. Ik begin het te begrijpen. Wilton is het er dus absoluut niet mee eens dat Natasja in dat hok zit.![]()
Wifebeater is Huub, hij heeft zelf meermaals verklaard dat hij dit in real life gedaan heeft, iets wat Brian pertinent niet heeft gedaan. Verkeerde feiten dusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of zal ik dan gelijk maar voor Brrrrr de wifebeater en lafbek zijn?
![]()
Dacht dat dat 'raussen' voorbij was??quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Desii het volgende:
Brian.. als er een nieuwe kabel binnenkomt voor de piano... pak ik hem gelijk af.
jaaaaaaa,quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Desii het volgende:
Brian.. als er een nieuwe kabel binnenkomt voor de piano... pak ik hem gelijk af.
Shit, een typo. even veranderen. Maar het gaat om wat hij zei.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wilton??????????????????? hij heet toch Milton de 2e van links op de 1e foto![]()
Jij bent pas echt STOERquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo jullie zijn stoer...Ik ben reserve kandidaat voor de kooi...nog eerder erbij dus voor fok voor iedereen hier...voor ALLES...dus jah...als we het nou over een echt GKfan of kenner hebben ben k er wel eentje mag ik zelf zeggen vind ik. maar lekker belangrijk...als of je status hebt als je hier veel post....gezeik.
Lekker belangrijjkkkkkkkkkkkkk
Al zou ik een miljard kunnen winnen, dat vind ik toch echt te ver gaanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een rotkind is het toch!! Wat denkt die wel niet? Dat die een villa kan winnen of zo?![]()
Ach ben je weer uit je graf gerold stuk strond...sodemieter op joh teringstakker..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent pas echt STOER
Vooral dat je die relativering erbij durft te zetten, terwijl je alles toch nog maar weer een keer moest zeggen![]()
goh.......... mag ik je handtekeningquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo jullie zijn stoer...Ik ben reserve kandidaat voor de kooi...nog eerder erbij dus voor fok voor iedereen hier...voor ALLES...dus jah...als we het nou over een echt GKfan of kenner hebben ben k er wel eentje mag ik zelf zeggen vind ik. maar lekker belangrijk...als of je status hebt als je hier veel post....gezeik.
Lekker belangrijjkkkkkkkkkkkkk
Ja het was het eerste wat ik zag toen ik het topic las, en vind het natuurlijk de grootste bullshit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |