Amanda?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik op
neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasia, brian, amanda)doen ze aan afrekeningenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
En ik lach jullie uitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasai, brian, amanda)doen ze aan afrekeningen
(remember het gesprek over de bom in auto van huub) wij lachen hem alleen effe lekker uit
voor zoveel domheid
da's all !
![]()
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactiequote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??
Brian is gewoon lief, eerlijk en NORMAAL!
PROESTquote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.![]()
Ze heeft in de kooi al met een vrouw of 3 gezoend toch? Dan ben je er in elk geval niet vies van.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
WB zegt dat Lieke bi of lesbo is. En Dellie dan?
Ze zegt dat ze alleen met vrouwen zoent, wat is dat dan?
Het is maar net wat je onder normaal verstaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
ook dat mag je gewoon van me denken hoor. ieder zijn mening. dus excuses niet geaccepteerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
lieke moet geen potje maken van prinses amanda
nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kooktquote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
Hebben ze al gegETEN ?
Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjesquote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kookt
Goed planquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Brian wil aan Huub vertellen dat hij wel met Lieke gezoend heeft?
nee hoor, lieke zit haar gewoon continue te verleiden, dat loederquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?
en een fors decolletequote:Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjes![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
Ik dacht dat te zien in het zwembadquote:
Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjesquote:Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef ericahysterica het volgende:
rat vertelt dat hij een heel leuk spontaan marokkaans vriendinnetje heeft gehad maar wil de naam niet noemen uit veiligheidsoverwegingen
Of is hij bang voor eerwraakquote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjes![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die varkenspootjes die buiten die stoel steken
Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:quote:
Ja daar heeft ie gelijk in... Amanda met een kop vol donkere krullen zou haar 400 keer mooier maken. Helaas is er aan het binnenwerk niet zo veel te doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef Starlie het volgende:
Af en toe heeft Brain wel eens goede ideeen... Gewoon Amanda haar haar afscheren en opnieuw beginnen met laten groeien....
Huub heeft al een voorzetje gegevenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:
Een steniging in DGK.
Het kwartje valt bij Amanda wat (...) langzamer dan bij anderen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Dellie zegt tegen WB: Je zit vaker aan mijn kont dan aan mijn tieten.![]()
leuk heh zon fake profieltjequote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?
Blij dat ik over een juiste dosis mensenkennis beschik, en al
vanaf het begin doorhad wie de ECHTE mensen in DGK zijn
Hij vindt het een belediging om FOK een fansite van DGK te noemen. FOK bestaat al zo lang. Nowlive is een fansite , Fok niet. Wat een inzicht heeft ons Huubje toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |