Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
Natasia hangt de heilige Maria weer uit. Ik heb haar vaak genoeg dingen horen krijsen die niet door de beugel kunnen. Hypocriete kut dat ze is.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Desii het volgende:
[..]
en die snor moest een maand blijven staan..... als ik me goed herinner, kon die dat niet eens volhouden.
waarmee ze zelf van de week ook gescholden heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Inderdaad; het totale gebrek aan zelfinzicht/zelfreflectie van de meeste bewoners is gewoon beangstigend. Zien ze nu echt niet dat ze zich zelf ook voortdurend 'schuldig' maken aan hetzelfde gedrag/gescheld waar ze Huub nu zo voor veroordelen???? The mind boggles....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:
[..]
niet zozeer het woord kanker, maar in de context "ik hoop dat je sterft aan baarmoederhalskanker"da's toch net iets erger.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:
[..]
Nou doodsbedreigingen gaat misschien net iets te ver. Maar erop blijven hameren dat bepaalde mensen of bepaalde groepen in onze samenlevening wel zullen afrekenen met Huub en daarbij voorbeelden aangeeft waarop dit eventueel kan gebeuren is haast een oproep. Als ik dan ook denk hoe ze dan in de camera kijkt heeft het iets griezeligs.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....
Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.
En Natasja niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
plus het feit dat huub echt dagelijks in zulke contexten scheldt.
nee hoor, maar het past de andere bewoners niet om zich roomser dan de paus op te stellen met betrekking tot het schelden en woordkeuze daarin. Ze doen het namelijk allemaal !quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
Hou toch op...... het gaat alleen maar om dat hypocriete gedoe, alsof zij er niet over piekeren om zulke dingen te zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
Ik zou zeggen, bel de politie!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef agter het volgende:
Waar ik me het meest aan erger zijn die herhaalde doodsbedreigingen aan het adres van Huub.
Als hij de kooi uit komt zal 'die bolle je wel even klapjes geven'. Stap niet in zijn auto, want die ontploft etc.
Dat vind ik zo laag. Bedoel, zelfs volgens de wet is dit strafbaar.
De redactie zou hier op moeten ingrijpen.
tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.quote:
Natuurlijk zijn er gradaties in erg!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Zijn er gradaties in "erg"?
Het is allemaal fout.
De redaktie heeft regels opgesteld wat je wel/niet mag zeggen, zo kost het de bewoners CP als ze ziektes in scheldwoorden verwerken. Deze regel is maar liefst 2 keer ingevoerd, maar tja... hij wordt nooit toegepast...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Het is allemaal fout.
Overdrijven is ook een kunst 'elke dag', wat niet wegneemt dat het belachelijk is.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.
en dit is dan de beschaafde en goed opgeleide huub
Wie beweert dat Huub beschaafd en opgeleid is?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:
en dit is dan de beschaafde en goed opgeleide huub
Het kan ook dat beide niet goed is hè, ik bedoel wat Natas doet is walg, en wat Huub doet is walgquote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Inderdaad; het totale gebrek aan zelfinzicht/zelfreflectie van de meeste bewoners is gewoon beangstigend. Zien ze nu echt niet dat ze zich zelf ook voortdurend 'schuldig' maken aan hetzelfde gedrag/gescheld waar ze Huub nu zo voor veroordelen???? The mind boggles....![]()
Eens. Punt blijft dat ze er allemaal mee doen aan het gescheld. En nu is het opeens een 'pot verwijt de ketel' situatie.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Het is allemaal fout.
Jaaaaaaaa.... maar dat is zijn punt niet!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef maril het volgende:
[..]
Het kan ook dat beide niet goed is hè, ik bedoel wat Natas doet is walg, en wat Huub doet is walg
Vanavond is de wapenstilstand voorbij.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond of kan ik eindelijk eens lekker zappen vanavond![]()
tjah wat wel he............heel die redactie is een blamagequote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie heeft regels opgesteld wat je wel/niet mag zeggen, zo kost het de bewoners CP als ze ziektes in scheldwoorden verwerken. Deze regel is maar liefst 2 keer ingevoerd, maar tja... hij wordt nooit toegepast...
Dat staat Huub ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
okay, maar wel erg vaak mootje, moet je wel toegeven. huub pretendeert toch geen tokkie te zijn, dit is wel tokkie's gedragquote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst 'elke dag', wat niet wegneemt dat het belachelijk is.
Maar die van mij welquote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.... maar dat is zijn punt niet!
ow en zijn er al terror cq relplannen bekend voor vanavond?quote:
Nou dat wordt dus de streams volgen... aangezien er naar mijn mening niets leuks op tv komt...quote:
Het gaat er om dat hier iedere vorm van beschaving ver te zoeken is los van de discussie of doodsbedreigingen of tot de dood leidende ziektes op nuances beoordeeld moeten wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef agter het volgende:
[..]
Eens. Punt blijft dat ze er allemaal mee doen aan het gescheld. En nu is het opeens een 'pot verwijt de ketel' situatie.
Toch denk ik dat doodsbedreigingen heftiger zijn dan iemand een erge ziekte toewensen.
Daarin zie ik toch wel een verschil.
Ik ga echt geen politie of zo bellen, maar doodsbedreigingen zijn strafbaar, en iemand een ziekte toewensen valt onder vrijheid van meningsuiting (hoe raar dan ook).
gewoon uit laten staan op de ene dellie en rat voor de pc en er komt niets zinnigs uit en op die andere smerik en Nasty die steeds lachen ik heb ze dus alle 4 op mutequote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
Gebeurt er ook nog iets op de streams op dit moment of kan ik ze uit laten staan.
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow en zijn er al terror cq relplannen bekend voor vanavond?![]()
Mee eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef agter het volgende:
[..]
Eens. Punt blijft dat ze er allemaal mee doen aan het gescheld. En nu is het opeens een 'pot verwijt de ketel' situatie.
Toch denk ik dat doodsbedreigingen heftiger zijn dan iemand een erge ziekte toewensen.
Daarin zie ik toch wel een verschil.
Ik ga echt geen politie of zo bellen, maar doodsbedreigingen zijn strafbaar, en iemand een ziekte toewensen valt onder vrijheid van meningsuiting (hoe raar dan ook).
Spoed en voetballenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat wordt dus de streams volgen... aangezien er naar mijn mening niets leuks op tv komt...
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gewoon uit laten staan op de ene dellie en rat voor de pc en er komt niets zinnigs uit en op die andere smerik en Nasty die steeds lachen ik heb ze dus alle 4 op mute![]()
dat klopt als een bus en daarom kijken wij hier toch ook zooooooo graag naarquote:Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hier iedere vorm van beschaving ver te zoeken is los van de discussie of doodsbedreigingen of tot de dood leidende ziektes op nuances beoordeeld moeten worden
ja, klopt allebei is gewoon niet goed, maar wat mij irriteert is dat huub zich ontzettend superieur voelt t.o.v. een groot gedeelte van zijn medebewoners, terwijl hij uiteindelijk met hen samen 1 pot nat is.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef maril het volgende:
[..]
Het kan ook dat beide niet goed is hè, ik bedoel wat Natas doet is walg, en wat Huub doet is walg
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef maril het volgende:
Huub is extreem in schelden , maar Natasia moet op houden met dreigementen net als Amanda trouwens.
tjah dan heb ik blijkbaar een visus- en gehoorprobleem of ben geestelijk niet helemaal in orde..........quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mee eens.
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....quote:
dat heb je ervan als je je ziel aan de duivel verkoopt ..........zij zitten gevangen in de tentakels van JdMquote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...
Kan ik je wel vertellen bin Amanda het zaad van BrRRRRRRRRRRRRRR en bij natasia witte vloedquote:Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!![]()
knap van je dat je zaken toch in zijn context kan blijven zienquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
lekkere discussie over schelden zie ik
heb zelf kanker gehad(nog 1 jaar dan definitief kankervrij)
maar kan me niet ergeren aan dat soort scheldwoorden, vindt
het ook niet leuk ofzo maar maak me dr niet druk om.
raar mischien maar ik erger me meer aan natas , del, en bv brian.
en laten we die laatste brian dus vooral niet vergeten,
wat die soms uitkraamt tegen lieke das aso
gewoon de manier waarop.
Dat gevoel heb ik nu juist vaak bij Brian. Grappig dat we beide dezelfde streams volgen en toch iets heel anders zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt allebei is gewoon niet goed, maar wat mij irriteert is dat huub zich ontzettend superieur voelt t.o.v. een groot gedeelte van zijn medebewoners, terwijl hij uiteindelijk met hen samen 1 pot nat is.
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef Polonium-120 het volgende:
zit ik hier goed?![]()
.. het lijkt op een kattenforum
waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....![]()
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!![]()
Hey Johngrisham!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
denk het wel, ze heeft gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.
Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.
Gewoon een paar nieuwe regels invoeren:
a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
bij mij ook... kan me helemaal in jou verhaal vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
heb zelf kanker gehad(nog 3 mnden dan definitief kankervrij)
gewoon de manier waarop.
ik heet geen brianquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligen![]()
heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecterenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
ja en rat had beterschap beloofd aan de bond tegen het vloekenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
en bovendien niets heeft ingelegd..........quote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef SiRojK het volgende:
toch moet je bij die regels ook een deel van je inleg kwijt zijn, anders krijgt Nasty nog meer mogelijkheden om dingen te doen aangezien ze toch weg gaat
met je kanker sigarettenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
geen ideequote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
Even een vraagje Off topic, want op de streams is niet zoveel te zien:
Hoe zit het met Natasia's kinderen die onder de voogdij van haar zus vallen?
Dat vind ik een vreemd verhaal:
1. Waarom heeft Natasia de voogdij niet?
2. Heeft Natasia nog wel ouderlijk gezag dan over haar kinderen?
3. Hoelang is deze situatie al zo?
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met je kanker sigarettenstefan weet het nog als de dag van gister...
Dan nog...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecteren
dat noemen ze nou een trendsetterquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
bratquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
1. Waarom heeft Natasia de voogdij niet?
2. Heeft Natasia nog wel ouderlijk gezag dan over haar kinderen?
3. Hoelang is deze situatie al zo?
ik zie voor Nasty een toekomst als E-artiestquote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan worden
Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
en geen streamsquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligen![]()
huh?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
neuk je toch ook niet gelijk iedereen
Ik blijf schelden met kanker uit den boze vinden. Echt nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.
En ik denk dat dat voor Huub ook geld.
En hij was de eerste die gespuugd heeftquote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:
Hoebedoelu?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
das nou jammer ..........vanwege het principe soms?quote:
Alles wat nu de revue passeert, heeft WB al gedaan. Voorbeelden te over.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En hij was de eerste die gespuugd heeft
En hij was de eerste die fysiek geweld gebruikt heeft
Zo is het. Ze kunnen er allemaal wat van en dat moet gewoon stoppen!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.
Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.
Gewoon een paar nieuwe regels invoeren:
a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan worden
Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan nog...
Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.
En ik denk dat dat voor Huub ook geld.
scheldwoord: "fuck you"quote:
Het kan natuurlijk een tijdelijke voogdij zijn (voor de periode dat Natasja in DGK zit). Er zullen in die periode heus wel een aantal beslissingen genomen moeten worden "door de ouders" ivm school etc...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
zwak argumentquote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
das nou jammer ..........vanwege het principe soms?
maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijken...
Is dat een dreigement of een belofte?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou Eric binnenkort ook tot de kindjes van god mogen behoren?
Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewustquote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef agter het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Jaap en Lieke nog 'scheldwoorden-schoon'.
Vooral van Lieke vind ik dat petje af, omdat ze zo veel confrontaties heeft met mensen die wel schelden.
Misschien heeft Natasja een van haar zusters voogd gemaakt omdat ze haar kinderen alleen opvoed, vader was tovh niet in beeld voorheen,en ze dan ook voor de kinderen kunnen tekenen, omdat zij een jaar niet thuis is????quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewust
zoals met Syl der vader en Eric zijn moeder (na een ontslagronde, toen hij terrorjaap werd)
lieverd, zwak voorbeeld van hem bedoel ikquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was wat johngrisham bedoelde.... het was ter uitleg![]()
Smakelijk.quote:
er zijn grenzenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
scheldwoord: "fuck you"
wil ook niet zeggen dat je gelijk met iedereen naar bed wil
net zoals een kankerscheldwoord, niet gelijk wil zeggen dat je iemand kanker toewenst.
Al heeft Huub dat wel letterlijk gezegd in z'n boosheid (het is niet goed, maar ik stoor me er niet aan)
Haar populariteit is niet voor niets sterk stijgende momenteel. Uiteraard zal ze nooit de klasse van Sylvia halen, maar denk wel dat veel Sylvia-fans (waaronder ikzelf) voor Lieke gaan nu, al was het maar vanwege het gebrek aan betere bewoners...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef agter het volgende:
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.
Siert haar!
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:
[..]
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
wij vallen er nu ook over hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:
[..]
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
Nope. Even rebooten.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Begrijpend lezen is ook een vak:quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.
doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
Wilgo is goud waard..
En Ton dan? Heb je dat al eerlijk aan hem verteld?
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.
doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
Jammer dat wij dan niet kunnen meekijken...quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
klopt, het begin was heel extreem, met mensen die zo bezorgd om huub waren dat ze de politie gingen bellen en grote advertenties in de telegraaf willen zetten voor huubquote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.quote:
denk niet dat dat slaat op dit forumquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hier over de hypocrisie, niet over wie wat zegt......![]()
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Je verwacht dat mensen hier 'serieus' op ingaan?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !
Laf en zonder ballen zul je bedoelenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !
Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.
En ze heeft al vaker laten ontvallen, in andere bewoordingen, dat ze met Ton heeft lopen rotzooien.
Deze?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.![]()
Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.
Maar dat gaat nu dus niet, want dan ben ik mijn streams kwijt.![]()
1 Je moet niet vergeten dat hij daar leeft, het is niet iemand die 1 x in de week op een rode loper gepleurd word.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
1 ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.
en scheld jij jouw vriendin, 2 want je bent toch een potje, toch regelmatig uit voor kutwijf en kankerhoer?
vind je dat normaal
Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemdenquote:
Yep.quote:
Dat kan ik ook wel eens doen jaquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ook defragmenteren en schijfopruiming. Succes.
Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemden
in een vijver gooien, kanker om de 10 minuten gebruiken: DAT IS BALLEN HEBBEN ??
En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Ik ook niet, je hebt helemaal gelijk, maar die gast is wars van elke vorm van zelfreflectie.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
Het is allemaal de schuld van Brian. Hij is met heel veel dingen als eerste begonnen, zoals het spugen op Stefan, kanker diverse malen gebruiken om te schelden, een wijnglas naar een vrouw gooien, het ontvreemden van persoonlijke bezittingen en een vrouw in het gezicht spugen en daarna slaan. Niets is Brian te gek. En dan nu het heilig boontje uithangen. Ik trap er niet in.
Er is voetbalquote:Op zondag 10 juni 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
De Cossen gaan voor geen meter als alleen de 4 nono's in beeld zijn![]()
Zulke dingen zou Brian niet eens doen. Die speelt het spel gewoon eerlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doen
tuurlijk schatje, alles voor prinses AMANDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:27 schreef Liess het volgende:
[..]
En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.
hihihiquote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zulke dingen zou Brian niet eens doen. Die speelt het spel gewoon eerlijk
en oprecht ! Als heel de wereld als Brian was hadden we een stuk
minder problemen op deze aarde !!
ja wat een poppetje is het toch hequote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
prinses amanda ziet er vandaag weer mooi uit in d'r jurkje
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja wat een poppetje is het toch he
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmen
Ben je wel goed bij je haarquote:Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmen
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hierquote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO HÉ JIJ BENT EFFE GOED DE WEG KWIJT !!
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef Prik0 het volgende:
Iedereen vergeet dat de 48 uur voorbij is?
Wij willen terror!
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier![]()
LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOORquote:Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZO HÉ JIJ BENT EFFE GOED DE WEG KWIJT !!
![]()
ik gok het laatste, hebben wel meer mensen last van 'leven in je eigen realiteit'quote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier![]()
je avatar is foetsiequote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOOR![]()
Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stellingquote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wel rustigquote:
Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....quote:Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
tis vast mama brain of broertje brain anders heb ik ook geen verklaring voorquote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stelling
Ik heb het idee dat het familie van die lafbek Brrrrr is, inteelt maakt kortzichtig
Ovenquote:
Blijf jij ff lekker ontopicquote:
zet gansje amanda dan in dat vierkantjequote:
Stuur een taartquote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Prik0 het volgende:
Ze hebben het over Nowlife?
Ze moeten het over FOK hebben![]()
![]()
Huub roept iedereen op tot internet terror
Klopt ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf jij ff lekker ontopic![]()
Ik heb nog steeds geen streams![]()
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....![]()
Ik weet je nummer nietquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meer![]()
Was toch een gitaarquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer![]()
hmmm, en je zou trots zijn als je kindjes zoals huub worden, goed hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.
(ik zal je even uit de droom helpen)![]()
666quote:
Ik kan hier toch zo om lachenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmm, en je zou trots zijn als je kindjes zoals huub worden, goed hoor
amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan vanquote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.
Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook niet meer de kapsalon uit te rossen. Bah
Wedden dat de lift halverwege is stopgezet, voor een potje wilde hete seksquote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.
Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
Zonde zondequote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijken![]()
![]()
![]()
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook niet meer de kapsalon uit te rossen. Bah
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand overquote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.
moet ze wel flink krultangen enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.
word je toch fan van de zwarte divaquote:Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand over![]()
Die stonden er iig niet meer op toen de taart de villa werd binnengebracht.. zou Palma die opgevroten hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer![]()
Kut Stom paardquote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
word je toch fan van de zwarte diva![]()
![]()
![]()
weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIETquote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan van![]()
goed dat je het erbij vermeldt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIET
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,quote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?
Blij dat ik over een juiste dosis mensenkennis beschik, en al
vanaf het begin doorhad wie de ECHTE mensen in DGK zijn
Wanneer krijgt Fries extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
En iedereen vergeet Fries... Haren stylen is zooo belangrijk
let jij alleen maar op het uiterlijk dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand over![]()
dom, dan wordt-ie alleen op bepaalde tijden uitgezonden, en het is natuurlijk een supercool liedje....NOTquote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft toestemming voor topless Playmate's in zijn clip.
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,
joh ga lekker fietsen (stelen als je familie van brian bent)
![]()
Wie is jouw favo?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,
joh ga lekker fietsen (stelen als je familie van brian bent)
![]()
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze welquote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
let jij alleen maar op het uiterlijk dan?![]()
Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HORENquote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HOREN
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
o.k. ... Plus ik heb haar nog steeds niet gezien met haar nieuwe hoofdtooi![]()
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).
Nee, maar het zegt mij gewoon iets over die persoon, dat is mijn meningquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik opquote:Op zondag 10 juni 2007 19:33 schreef 2live het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
o.k. ... Plus ik heb haar nog steeds niet gezien met haar nieuwe hoofdtooi![]()
Amanda?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik op
neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasia, brian, amanda)doen ze aan afrekeningenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
En ik lach jullie uitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasai, brian, amanda)doen ze aan afrekeningen
(remember het gesprek over de bom in auto van huub) wij lachen hem alleen effe lekker uit
voor zoveel domheid
da's all !
![]()
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactiequote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??
Brian is gewoon lief, eerlijk en NORMAAL!
PROESTquote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.![]()
Ze heeft in de kooi al met een vrouw of 3 gezoend toch? Dan ben je er in elk geval niet vies van.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
WB zegt dat Lieke bi of lesbo is. En Dellie dan?
Ze zegt dat ze alleen met vrouwen zoent, wat is dat dan?
Het is maar net wat je onder normaal verstaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
ook dat mag je gewoon van me denken hoor. ieder zijn mening. dus excuses niet geaccepteerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
lieke moet geen potje maken van prinses amanda
nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kooktquote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
Hebben ze al gegETEN ?
Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjesquote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kookt
Goed planquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Brian wil aan Huub vertellen dat hij wel met Lieke gezoend heeft?
nee hoor, lieke zit haar gewoon continue te verleiden, dat loederquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?
en een fors decolletequote:Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjes![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
hierboven) ??
Ik dacht dat te zien in het zwembadquote:
Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjesquote:Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef ericahysterica het volgende:
rat vertelt dat hij een heel leuk spontaan marokkaans vriendinnetje heeft gehad maar wil de naam niet noemen uit veiligheidsoverwegingen
Of is hij bang voor eerwraakquote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjes![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die varkenspootjes die buiten die stoel steken
Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:quote:
Ja daar heeft ie gelijk in... Amanda met een kop vol donkere krullen zou haar 400 keer mooier maken. Helaas is er aan het binnenwerk niet zo veel te doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef Starlie het volgende:
Af en toe heeft Brain wel eens goede ideeen... Gewoon Amanda haar haar afscheren en opnieuw beginnen met laten groeien....
Huub heeft al een voorzetje gegevenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:
Een steniging in DGK.
Het kwartje valt bij Amanda wat (...) langzamer dan bij anderen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Dellie zegt tegen WB: Je zit vaker aan mijn kont dan aan mijn tieten.![]()
leuk heh zon fake profieltjequote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?
Blij dat ik over een juiste dosis mensenkennis beschik, en al
vanaf het begin doorhad wie de ECHTE mensen in DGK zijn
Hij vindt het een belediging om FOK een fansite van DGK te noemen. FOK bestaat al zo lang. Nowlive is een fansite , Fok niet. Wat een inzicht heeft ons Huubje toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |