abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50301949
Er gebeurt niet veel

Als het goed is, is om 19.00 uur de wapenstilstand voorbij en dat betekent weer dat het tijd is voor terror.

Natasia en Jaap zijn hun contactpunten aan het tellen, Huub en Lieke liggen nog in hun nest en Jaap en Brian zitten achter de computer.

(copyright ruby)

[ Bericht 89% gewijzigd door avonne op 10-06-2007 17:28:26 ]
pi_50301960
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
Natasia hangt de heilige Maria weer uit. Ik heb haar vaak genoeg dingen horen krijsen die niet door de beugel kunnen. Hypocriete kut dat ze is.
Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
Ik vind het daarom erg vreemd dat zij zich aan het woord 'Kanker' ergert.
Make my day!
pi_50301962
Fijn is dat, rustig computeren op zondag, doe ik ook graag
pi_50301979
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Desii het volgende:

[..]

en die snor moest een maand blijven staan..... als ik me goed herinner, kon die dat niet eens volhouden.

en toen hij er over geïnterviewd werd liet hij zich eerst door de visagiste een schminksnor aanbrengen

pi_50301986
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, Kan me nog goed herinneren dat ze riep "Je moeder is een hoer! Hedda is een Hoer!" enzovoorts.
Begrijp me niet verkeerd: Kanker is zeker geen goed woord. We kennelijk denk ik allemaal wel mensen die hier aan overleden zijn. Maar 'kanker' roepen is nog iets anders dan mensen letterlijk dood wensen.
En 'Sterf' is een uitdrukking die ik ook uit Natasia's mond hoor. Daarnaast bedreigt ze mensen met de dood.
waarmee ze zelf van de week ook gescholden heeft.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50302001
quote:

[..]

Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....
pi_50302044
quote:

[..]

Inderdaad; het totale gebrek aan zelfinzicht/zelfreflectie van de meeste bewoners is gewoon beangstigend. Zien ze nu echt niet dat ze zich zelf ook voortdurend 'schuldig' maken aan hetzelfde gedrag/gescheld waar ze Huub nu zo voor veroordelen???? The mind boggles....
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
  zondag 10 juni 2007 @ 17:24:29 #8
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302058
zie net op de streams dat Erik vandaag geen incontinentieluier draagt,hij heeft een strakke broek aan kennelijk vanmiddag eens flink gepoept
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_50302070
quote:

[..]

Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.
pi_50302119
quote:

[..]

niet zozeer het woord kanker, maar in de context "ik hoop dat je sterft aan baarmoederhalskanker"da's toch net iets erger.
plus het feit dat huub echt dagelijks in zulke contexten scheldt.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:27:50 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50302159
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:22 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, misschien komt het door mijn eigen scheldgedrag, maar ik vind de doods bedreigingen die Nasty richting Huub uit ook veel erger dan het schelden van Huub....
Nou doodsbedreigingen gaat misschien net iets te ver. Maar erop blijven hameren dat bepaalde mensen of bepaalde groepen in onze samenlevening wel zullen afrekenen met Huub en daarbij voorbeelden aangeeft waarop dit eventueel kan gebeuren is haast een oproep. Als ik dan ook denk hoe ze dan in de camera kijkt heeft het iets griezeligs.
Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze noemde Eric ook vaak aidslijer toch? En daar sterf je gegarandeerd aan, itt kanker.
Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50302177
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
plus het feit dat huub echt dagelijks in zulke contexten scheldt.
En Natasja niet?
pi_50302185
Waar ik me het meest aan erger zijn die herhaalde doodsbedreigingen aan het adres van Huub.
Als hij de kooi uit komt zal 'die bolle je wel even klapjes geven'. Stap niet in zijn auto, want die ontploft etc.
Dat vind ik zo laag. Bedoel, zelfs volgens de wet is dit strafbaar.
De redactie zou hier op moeten ingrijpen.

Make my day!
pi_50302198
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:27 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Als we elkaar nog eventjes opjuinen, staat Sint Huub volkomen in zijn recht met het rondsmijten van vreselijke ziektes.
nee hoor, maar het past de andere bewoners niet om zich roomser dan de paus op te stellen met betrekking tot het schelden en woordkeuze daarin. Ze doen het namelijk allemaal !
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_50302207
quote:

[..]

Hou toch op...... het gaat alleen maar om dat hypocriete gedoe, alsof zij er niet over piekeren om zulke dingen te zeggen.
pi_50302210
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef agter het volgende:
Waar ik me het meest aan erger zijn die herhaalde doodsbedreigingen aan het adres van Huub.
Als hij de kooi uit komt zal 'die bolle je wel even klapjes geven'. Stap niet in zijn auto, want die ontploft etc.
Dat vind ik zo laag. Bedoel, zelfs volgens de wet is dit strafbaar.
De redactie zou hier op moeten ingrijpen.

Ik zou zeggen, bel de politie!
Fuck Henk en Ingrid
pi_50302220
Zijn er gradaties in "erg"?

Het is allemaal fout.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:31:12 #19
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302243
Even los van de terminologie die Huub gebruikt heeft kunnen we denk ik wel vaststellen dat DGK per definitie geen schoolvoorbeeld is van Nederlands taalgebruiik maar ja enig niveau kun je daar ook niet verwachten.
pi_50302245
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef Mika25 het volgende:

[..]

En Natasja niet?
tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.
en dit is dan de beschaafde en goed opgeleide huub
pi_50302256
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef avonne het volgende:

Het is allemaal fout.
Natuurlijk zijn er gradaties in erg!
pi_50302259
quote:

Het is allemaal fout.
De redaktie heeft regels opgesteld wat je wel/niet mag zeggen, zo kost het de bewoners CP als ze ziektes in scheldwoorden verwerken. Deze regel is maar liefst 2 keer ingevoerd, maar tja... hij wordt nooit toegepast...
  zondag 10 juni 2007 @ 17:31:54 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302263
Bedankt Avonne.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_50302268
ja niets van dat gescheld is heel erg chic ik denk dat we het daarover eens kunnen zijn. Wat ik inderdaad des te walgelijker vind is dat een vrouw van 30+ tevens moeder zulke taal gebruikt
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50302272
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:

[..]

tuurlijk zij ook, maar vindt het wel raar als huub zijn vriendin lieke elke dag voor kankerhoer, kutwijf etc uitscheldt, vindt je het gek dat lieke hier geirriteerd op gereageerd.
Overdrijven is ook een kunst 'elke dag', wat niet wegneemt dat het belachelijk is.
pi_50302295
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef robert2006 het volgende:
Wie beweert dat Huub beschaafd en opgeleid is?
pi_50302313
staat er nog wat op het programma vanavond of kan ik eindelijk eens lekker zappen vanavond
  zondag 10 juni 2007 @ 17:33:40 #28
127004 maril
Smeetsfan
pi_50302316
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef De_Moester het volgende:

[..]

Inderdaad; het totale gebrek aan zelfinzicht/zelfreflectie van de meeste bewoners is gewoon beangstigend. Zien ze nu echt niet dat ze zich zelf ook voortdurend 'schuldig' maken aan hetzelfde gedrag/gescheld waar ze Huub nu zo voor veroordelen???? The mind boggles....
Het kan ook dat beide niet goed is hè, ik bedoel wat Natas doet is walg, en wat Huub doet is walg
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_50302320
quote:

Het is allemaal fout.
Eens. Punt blijft dat ze er allemaal mee doen aan het gescheld. En nu is het opeens een 'pot verwijt de ketel' situatie.

Toch denk ik dat doodsbedreigingen heftiger zijn dan iemand een erge ziekte toewensen.
Daarin zie ik toch wel een verschil.
Ik ga echt geen politie of zo bellen, maar doodsbedreigingen zijn strafbaar, en iemand een ziekte toewensen valt onder vrijheid van meningsuiting (hoe raar dan ook).
Make my day!
pi_50302344
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef maril het volgende:

[..]

Het kan ook dat beide niet goed is hè, ik bedoel wat Natas doet is walg, en wat Huub doet is walg
Jaaaaaaaa.... maar dat is zijn punt niet!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:34:59 #31
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302361
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond of kan ik eindelijk eens lekker zappen vanavond
Vanavond is de wapenstilstand voorbij.
pi_50302362
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De redaktie heeft regels opgesteld wat je wel/niet mag zeggen, zo kost het de bewoners CP als ze ziektes in scheldwoorden verwerken. Deze regel is maar liefst 2 keer ingevoerd, maar tja... hij wordt nooit toegepast...
tjah wat wel he............heel die redactie is een blamage
pi_50302370
quote:

[..]

Dat staat Huub ook.
Het is geen blijk van goede smaak. Maar hij mag dat zeggen, ook al vind je het niet fijn.
Make my day!
pi_50302372
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst 'elke dag', wat niet wegneemt dat het belachelijk is.
okay, maar wel erg vaak mootje, moet je wel toegeven. huub pretendeert toch geen tokkie te zijn, dit is wel tokkie's gedrag
  zondag 10 juni 2007 @ 17:35:20 #35
127004 maril
Smeetsfan
pi_50302373
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa.... maar dat is zijn punt niet!
Maar die van mij wel
pi_50302379
Gebeurt er ook nog iets op de streams op dit moment of kan ik ze uit laten staan.
pi_50302382
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef ruby het volgende:

[..]

ow en zijn er al terror cq relplannen bekend voor vanavond?
  zondag 10 juni 2007 @ 17:36:07 #38
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50302392
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef ruby het volgende:

[..]

Nou dat wordt dus de streams volgen... aangezien er naar mijn mening niets leuks op tv komt...
  zondag 10 juni 2007 @ 17:36:29 #39
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302404
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef agter het volgende:

[..]

Eens. Punt blijft dat ze er allemaal mee doen aan het gescheld. En nu is het opeens een 'pot verwijt de ketel' situatie.

Toch denk ik dat doodsbedreigingen heftiger zijn dan iemand een erge ziekte toewensen.
Ik ga echt geen politie of zo bellen, maar doodsbedreigingen zijn strafbaar, en iemand een ziekte toewensen valt onder vrijheid van meningsuiting (hoe raar dan ook).
Het gaat er om dat hier iedere vorm van beschaving ver te zoeken is los van de discussie of doodsbedreigingen of tot de dood leidende ziektes op nuances beoordeeld moeten worden
pi_50302415
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
Gebeurt er ook nog iets op de streams op dit moment of kan ik ze uit laten staan.
gewoon uit laten staan op de ene dellie en rat voor de pc en er komt niets zinnigs uit en op die andere smerik en Nasty die steeds lachen ik heb ze dus alle 4 op mute
  zondag 10 juni 2007 @ 17:36:51 #41
127004 maril
Smeetsfan
pi_50302421
Huub is extreem in schelden , maar Natasia moet op houden met dreigementen net als Amanda trouwens.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:36:54 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302422
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ow en zijn er al terror cq relplannen bekend voor vanavond?
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.
pi_50302433
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef agter het volgende:

[..]

Mee eens.
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
Fuck Henk en Ingrid
  zondag 10 juni 2007 @ 17:37:36 #44
127004 maril
Smeetsfan
pi_50302441
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dat wordt dus de streams volgen... aangezien er naar mijn mening niets leuks op tv komt...
Spoed en voetballen
pi_50302453
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

gewoon uit laten staan op de ene dellie en rat voor de pc en er komt niets zinnigs uit en op die andere smerik en Nasty die steeds lachen ik heb ze dus alle 4 op mute
dan ga ik wat anders doen!
pi_50302468
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef DrsH het volgende:

[..]

Het gaat er om dat hier iedere vorm van beschaving ver te zoeken is los van de discussie of doodsbedreigingen of tot de dood leidende ziektes op nuances beoordeeld moeten worden
dat klopt als een bus en daarom kijken wij hier toch ook zooooooo graag naar
  zondag 10 juni 2007 @ 17:38:18 #47
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302472
Natasia heeft last van een stalkende strontvlieg.
pi_50302473
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef maril het volgende:

[..]

ja, klopt allebei is gewoon niet goed, maar wat mij irriteert is dat huub zich ontzettend superieur voelt t.o.v. een groot gedeelte van zijn medebewoners, terwijl hij uiteindelijk met hen samen 1 pot nat is.
pi_50302480
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef 2live het volgende:

[..]

dan ga ik wat anders doen!
pi_50302495
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:36 schreef maril het volgende:
Huub is extreem in schelden , maar Natasia moet op houden met dreigementen net als Amanda trouwens.
Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!
pi_50302513
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Mee eens.
Het feit, dat er nog niemand is gearresteerd, wijst erop dat er mogelijk geen sprake is geweest van doodsbedreigingen.
tjah dan heb ik blijkbaar een visus- en gehoorprobleem of ben geestelijk niet helemaal in orde..........
pi_50302519
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef basicsaint het volgende:
Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...
pi_50302534
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er gradaties in erg!
Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_50302542
cheap ass streamlock weer.. Net alsof ik Huub en Lieke wil zien slapen
pi_50302544
middag allemaal
lekkere discussie over schelden zie ik
heb zelf kanker gehad(nog 1 jaar dan definitief kankervrij)
maar kan me niet ergeren aan dat soort scheldwoorden, vindt
het ook niet leuk ofzo maar maak me dr niet druk om.
raar mischien maar ik erger me meer aan natas , del, en bv brian.
en laten we die laatste brian dus vooral niet vergeten,
wat die soms uitkraamt tegen lieke das aso
gewoon de manier waarop.
pi_50302553
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Er is niemand gearresteerd omdat niemand aangifte gedaan heeft. Het was wel degelijk een doodsbedreiging, maar volgens mij mogen ze geen aangifte tegen elkaar doen in dit programma, daar werd wel eens over gepraat in het verleden, had iets met contracten te maken...
dat heb je ervan als je je ziel aan de duivel verkoopt ..........zij zitten gevangen in de tentakels van JdM
  zondag 10 juni 2007 @ 17:41:36 #57
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50302555
zit ik hier goed?

.. het lijkt op een kattenforum
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:41:40 #58
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302557
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:

[..]

Natasia en Amanda zijn daarbij óók extreem in schelden.. wát daar allemaal uit komt!!
Kan ik je wel vertellen bin Amanda het zaad van BrRRRRRRRRRRRRRR en bij natasia witte vloed
pi_50302571
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef johngrisham het volgende:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
knap van je dat je zaken toch in zijn context kan blijven zien
pi_50302578
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ja, klopt allebei is gewoon niet goed, maar wat mij irriteert is dat huub zich ontzettend superieur voelt t.o.v. een groot gedeelte van zijn medebewoners, terwijl hij uiteindelijk met hen samen 1 pot nat is.
Dat gevoel heb ik nu juist vaak bij Brian. Grappig dat we beide dezelfde streams volgen en toch iets heel anders zien.
Make my day!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:42:49 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302582
Natasia en Eric lachen steeds heel eng om hun eigen "grapjes".
pi_50302585
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef Polonium-120 het volgende:
zit ik hier goed?

.. het lijkt op een kattenforum
nou doe even een poging om dit forum nu naar een hoger plan te bewerkstelligen
pi_50302606
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze kwader op een kapot getikt eitje boven op de kop van Judith...dus....
waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?
pi_50302642
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:39 schreef Clank het volgende:
Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.

Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.

Gewoon een paar nieuwe regels invoeren:

a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
pi_50302645
quote:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
Hey Johngrisham!
Heftig wat je schrijft. Ook moedig om dat zo hier neer te zetten.
Respect voor je!
Make my day!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:45:26 #66
521 ruby
Hell yeah!
pi_50302647
Eric en Natasia kijken o.a. naar de foto's van de naakte fietsende demonstranten in Madrid.
pi_50302649
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

waar blijft juf J eigenlijk zou ze helemaal niet meer komen?
denk het wel, ze heeft gelijk
pi_50302660
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Tja...de Huub-fans vinden hetgeen Natasja en Amanda doen erger, en de Huub-haters vinden wat Natasja en Amanda doen allemaal wel meevallen.

Feit is gewoon dat Huub, Amanda, Natasja, Eric en Brian alle 5 allang aangesproken hadden moeten worden op hun gedrag. De redaktie heeft die regel omtrent het gebruik van ziektes in scheldwoorden niet voor niets 2 keer toe ingevoerd. Het probleem is echter dat DGK_REDAKTIE gewoon een stelletje slappelingen zijn die blijkbaar hun eigen regels niet "durven" te handhaven.

a. gebruik van ziektes in scheldwoorden: 5000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
b. doodsbedreigingen: 25000 euro van de jackpot af (als die person de jackpot wint)
pi_50302674
quote:
middag allemaal
heb zelf kanker gehad(nog 3 mnden dan definitief kankervrij)
gewoon de manier waarop.
bij mij ook... kan me helemaal in jou verhaal vinden
(en ik snap dat dat per persoon verschillend is)
pi_50302695
dat soort rare woorden zech je vaak als je boos bent en het niet meer weet,
maar gewoon schelden voor alles wat los en vast zit,
is vaak een kwestie van dom zijn zoals del
  zondag 10 juni 2007 @ 17:47:20 #71
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50302699
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik heet geen brian
pi_50302705
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50302717
toch moet je bij die regels ook een deel van je inleg kwijt zijn, anders krijgt Nasty nog meer mogelijkheden om dingen te doen aangezien ze toch weg gaat
pi_50302727
quote:
middag allemaal
gewoon de manier waarop.
heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecteren
pi_50302732
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
Aangezien Brian er zooooooooooveeeeeeeeel langer in zit dan Huub, zal íe de term "kanker" ook wel zoooooooveeeeeeel vaker gebruikt hebben. Aan gezien het pas een week of twee is, dat Brian er een probleem van DOET maken, dat Huub het zegt.
De termen "kanker" en "kankerhoer" zijn door deze zelfde Brian in DGK geïntroduceerd.
ja en rat had beterschap beloofd aan de bond tegen het vloeken
pi_50302743
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef SiRojK het volgende:
toch moet je bij die regels ook een deel van je inleg kwijt zijn, anders krijgt Nasty nog meer mogelijkheden om dingen te doen aangezien ze toch weg gaat
en bovendien niets heeft ingelegd..........
pi_50302749
Even een vraagje Off topic, want op de streams is niet zoveel te zien:
Hoe zit het met Natasia's kinderen die onder de voogdij van haar zus vallen?
Dat vind ik een vreemd verhaal:
1. Waarom heeft Natasia de voogdij niet?
2. Heeft Natasia nog wel ouderlijk gezag dan over haar kinderen?
3. Hoelang is deze situatie al zo?
Make my day!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:49:30 #78
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50302769
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef Lobasca het volgende:
met je kanker sigaretten stefan weet het nog als de dag van gister...
pi_50302792
ben eigenlijk al 4 jaar zonder,
maar na vijf jaar na je laatste gemo
wordt je weer als schoon beschouwd

dus alles oke desi
pi_50302798
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
Even een vraagje Off topic, want op de streams is niet zoveel te zien:
Hoe zit het met Natasia's kinderen die onder de voogdij van haar zus vallen?
Dat vind ik een vreemd verhaal:
geen idee
pi_50302834
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

met je kanker sigaretten stefan weet het nog als de dag van gister...
Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 10 juni 2007 @ 17:51:38 #82
175331 Liess
Liess.nl
pi_50302838
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef robert2006 het volgende:

[..]

heel goed van je, maar niet iedereen denkt er zo makkelijk over als jij, en dat moet je ook respecteren
Dan nog...

Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.

En ik denk dat dat voor Huub ook geld.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50302840
N denkt erover om een kinderboek te gaan schrijven en smerik zijn memoires of er IEMAND op de wereld hier op zit te wachten.............stelletje mafkezen
pi_50302863
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ja precies. Hij was ook de eerste die met zijn smerige rattenklauwen niet van andermans spullen kon afblijven.
dat noemen ze nou een trendsetter
  zondag 10 juni 2007 @ 17:52:24 #85
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50302866
quote:

[..]

brat
pi_50302881
wat is Nasty hyper dat belooft nog wat voor vanavond
pi_50302882
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef agter het volgende:
Alsof de streamers daarvan op de hoogte gesteld gaan worden
Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
pi_50302901
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Misschien horen we de waarheid over zo`n 2 jaar of zo als iederen DGK al vergeten is en Natasja haar 'verhaal' voor veel geld aan een roddelblad verkoopt. Maar zelfs dan zal ze er wel omheen liegen waarschijnlijk...
ik zie voor Nasty een toekomst als E-artiest
  zondag 10 juni 2007 @ 17:53:33 #89
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50302910
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

en geen streams
pi_50302919
fuck you dan
neuk je toch ook niet gelijk iedereen
  zondag 10 juni 2007 @ 17:53:51 #91
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50302925
Eric zijn memoires, dat wordt vast een homoseksuele Harry Potter versie
pi_50302956
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef johngrisham het volgende:
fuck you dan
huh?
pi_50302960
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:

[..]

Dan nog...

Ik schold 'vroeger' ook vaak met kanker... en als ik echt kwaad ben dan scheld ik er nog mee... waarom ik er mee scheld op dat moment is gewoon dat Kankerhoer gewoon lekker uit je bek komt, beter dan tering of tiefus of kut of whatever.... Heeft voor mij niks met de ziekte Kanker te maken. zelfs niet als ik 'krijg de kanker' zeg, is het in mijn ogen niet eens over de ziekte.

Ik blijf schelden met kanker uit den boze vinden. Echt nergens voor nodig.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50302975
quote:
En hij was de eerste die gespuugd heeft
En hij was de eerste die fysiek geweld gebruikt heeft
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 17:54:58 #95
135305 beequeen
Lost.
pi_50302986
quote:
fuck you dan
Hoebedoelu?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50303002
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

en geen streams
das nou jammer ..........vanwege het principe soms?
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 17:56:18 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_50303035
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef Mika25 het volgende:

[..]

En hij was de eerste die gespuugd heeft
En hij was de eerste die fysiek geweld gebruikt heeft
Alles wat nu de revue passeert, heeft WB al gedaan. Voorbeelden te over.
― Mark Twain
pi_50303045
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Zo is het. Ze kunnen er allemaal wat van en dat moet gewoon stoppen!
pi_50303061
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
Make my day!
pi_50303071

Zou Eric binnenkort ook tot de kindjes van god mogen behoren?
Goedemorgen :W
pi_50303082
N wil haar ervaring met jairo op papier zetten.............soort van educatief boekje in wat voor vaarwater ouders komen met zo n kindje. N heeft echt zoveel stapeltjes van bevindingen van de artsen heeft ze allemaal bewaard maar het is heel heftig en het zit in haar tenen. N heeft bijv nooit een terugval gekregen maar zij heeft nog nooit een flashback gekregen behalve toen zij met die meid in de krant stond toen moest N heel erg huilen..............jahaaaaaaaaaaaa
pi_50303083
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:51 schreef Liess het volgende:

[..]

Dan nog...

ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.
en scheld jij jouw vriendin, want je bent toch een potje, toch regelmatig uit voor kutwijf en kankerhoer?
vind je dat normaal
pi_50303113
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hoebedoelu?
scheldwoord: "fuck you"
wil ook niet zeggen dat je gelijk met iedereen naar bed wil

net zoals een kankerscheldwoord, niet gelijk wil zeggen dat je iemand kanker toewenst.
Al heeft Huub dat wel letterlijk gezegd in z'n boosheid (het is niet goed, maar ik stoor me er niet aan)
  zondag 10 juni 2007 @ 17:58:25 #104
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50303119
LUISTER EN HUIVER NAAR HET GEZEIK VAN ONZE ZWARTE DIVA
pi_50303125
zo n levertje kan een heel leven meegaan maar het kan ook afstoten want het is niet van jezelf.
pi_50303134
Eigenlijk zijn alleen Jaap en Lieke nog 'scheldwoorden-schoon'.
Vooral van Lieke vind ik dat petje af, omdat ze zo veel confrontaties heeft met mensen die wel schelden.
Make my day!
pi_50303137
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:
Ik hoopte dat het onderwerp misschien al een keertje voorbij gekomen was...want ik vind dat verhaal van dat d'r zus voogdij heeft over haar kinderen heel erg vreemd.
Het kan natuurlijk een tijdelijke voogdij zijn (voor de periode dat Natasja in DGK zit). Er zullen in die periode heus wel een aantal beslissingen genomen moeten worden "door de ouders" ivm school etc...
pi_50303146
quote:
fuck you dan
zwak argument
  zondag 10 juni 2007 @ 17:59:10 #109
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50303148
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

das nou jammer ..........vanwege het principe soms?
dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijken ...
pi_50303164
jairootje kreeg hem toen hij 3 werd. Nu snappen wij streamers waarom N voor haar doelen in DGK ging dat verklaart het allemaal.............rotwijf
pi_50303181
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

dat dus.. betalen om naar 'gekken' te kijken ...
maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?
pi_50303182
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou Eric binnenkort ook tot de kindjes van god mogen behoren?
Is dat een dreigement of een belofte?
;-)
Make my day!
pi_50303191
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef agter het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Jaap en Lieke nog 'scheldwoorden-schoon'.
Vooral van Lieke vind ik dat petje af, omdat ze zo veel confrontaties heeft met mensen die wel schelden.
Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewust

zoals met Syl der vader en Eric zijn moeder (na een ontslagronde, toen hij terrorjaap werd)
pi_50303197
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef agter het volgende:

[..]

Misschien heeft Natasja een van haar zusters voogd gemaakt omdat ze haar kinderen alleen opvoed, vader was tovh niet in beeld voorheen,en ze dan ook voor de kinderen kunnen tekenen, omdat zij een jaar niet thuis is????
pi_50303210
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:

[..]

zwak argument
dat was wat johngrisham bedoelde.... het was ter uitleg
pi_50303224
dinnertime
pi_50303227
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Desii het volgende:

[..]

Jaap heeft ook al lelijke dingen gezegd om mensen te kwetsen hoor, hij deed het doelbewust

zoals met Syl der vader en Eric zijn moeder (na een ontslagronde, toen hij terrorjaap werd)
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.
Siert haar!
Make my day!
pi_50303250
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Desii het volgende:

[..]

dat was wat johngrisham bedoelde.... het was ter uitleg
lieverd, zwak voorbeeld van hem bedoel ik
pi_50303256
Toneeeeeeeeeeeelhaaaaaaaaaak toneeeeeeeeeeeeeeeeelhaaaaaaaaaaaaaak, toneeeeeeeeeeeeel haaaaaaaaaaaaaaaaaak....
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:02:56 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_50303265
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef ericahysterica het volgende:
dinnertime
Smakelijk.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:02:57 #121
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50303268
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

maar wel surfen op onze info .......die mafkezen die wel betalen?
er zijn grenzen
  zondag 10 juni 2007 @ 18:06:30 #122
127004 maril
Smeetsfan
pi_50303352
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef Desii het volgende:

[..]

scheldwoord: "fuck you"
wil ook niet zeggen dat je gelijk met iedereen naar bed wil

net zoals een kankerscheldwoord, niet gelijk wil zeggen dat je iemand kanker toewenst.
Al heeft Huub dat wel letterlijk gezegd in z'n boosheid (het is niet goed, maar ik stoor me er niet aan)
t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
pi_50303357
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef agter het volgende:
Dus dan blijft alleen Lieke over als 'vloek- en scheldwoorden vrij'.
Siert haar!
Haar populariteit is niet voor niets sterk stijgende momenteel. Uiteraard zal ze nooit de klasse van Sylvia halen, maar denk wel dat veel Sylvia-fans (waaronder ikzelf) voor Lieke gaan nu, al was het maar vanwege het gebrek aan betere bewoners...
  zondag 10 juni 2007 @ 18:08:50 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50303428
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:08:59 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_50303431
Leuk samen achter de PC.
― Mark Twain
pi_50303439
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:

[..]

t is een gegeven dat je van de ene mens meer kan hebben dan de andere dat geld ook voor mij en vele hier denk ik, als Brain het zou hebben gezegd zou velen er wel over vallen, dus dat.
brian moet maar een scheet laten, dan krigt hij al gescheld over zich heen.
doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
pi_50303448
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef maril het volgende:

[..]

wij vallen er nu ook over hoor
  zondag 10 juni 2007 @ 18:09:45 #128
175062 Lobasca
exorcist
pi_50303450
Wilgo is goud waard..

En Ton dan? Heb je dat al eerlijk aan hem verteld?
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:09:54 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_50303457
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook steeds vast?
Nope. Even rebooten.
― Mark Twain
pi_50303479
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:

[..]

doordat heel veel mensen pro-huub zijn kan huub veel verder gaan met niet al te veel kritiek
Begrijpend lezen is ook een vak:
Het gaat hier over de hypocrisie, niet over wie wat zegt......
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:11:03 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_50303506
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
Wilgo is goud waard..

En Ton dan? Heb je dat al eerlijk aan hem verteld?
Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
― Mark Twain
pi_50303569
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:

Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:14:26 #133
175062 Lobasca
exorcist
pi_50303616
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat verteld? Over Ton? En jij denkt dat hij dat niet weet? Wake up girl. Wilgo is weg zodra zij thuis komt.
Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.
En ze heeft al vaker laten ontvallen, in andere bewoordingen, dat ze met Ton heeft lopen rotzooien.
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 10 juni 2007 @ 18:15:30 #134
175062 Lobasca
exorcist
pi_50303658
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jammer dat wij dan niet kunnen meekijken...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50303665
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Die massale pro-huub houding op FOK is allang weg. Uiteraard heb je nog steeds wat diehard Huub-fans hier, net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
klopt, het begin was heel extreem, met mensen die zo bezorgd om huub waren dat ze de politie gingen bellen en grote advertenties in de telegraaf willen zetten voor huub
  zondag 10 juni 2007 @ 18:16:06 #136
38396 mazaru
pi_50303677
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope. Even rebooten.
Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.
Maar dat gaat nu dus niet, want dan ben ik mijn streams kwijt.
pi_50303718
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Het gaat hier over de hypocrisie, niet over wie wat zegt......
denk niet dat dat slaat op dit forum
  zondag 10 juni 2007 @ 18:17:39 #138
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50303731
quote:
net zoals je een aantal diehard Brian-fans hier hebt.
Brian is tenminste de enige die het spel eerlijk en zonder geweld speelt !
pi_50303796
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
Je verwacht dat mensen hier 'serieus' op ingaan?
  zondag 10 juni 2007 @ 18:20:34 #140
38396 mazaru
pi_50303814
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Laf en zonder ballen zul je bedoelen
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:21:19 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_50303847
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Laatst had ze brieven aan Tillie meegegeven, die niet naar thuis mochten worden verstuurd.
En ze heeft al vaker laten ontvallen, in andere bewoordingen, dat ze met Ton heeft lopen rotzooien.
Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:22:40 #142
38396 mazaru
pi_50303888
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs een cap van, de enige. Die verscheen ook op Mamjo.
Deze?
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:23:36 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_50303915
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ben bang dat mijn computer dan aan een format toe is.
Maar dat gaat nu dus niet, want dan ben ik mijn streams kwijt.
Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ook defragmenteren en schijfopruiming. Succes.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:24:09 #144
175331 Liess
Liess.nl
pi_50303939
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef robert2006 het volgende:

[..]

1 ja maar jij was niet dagelijks op tv, en daarnaast is schijnbaar huub voor veel mensen een held of iemand die ze bewonderen, moet je altijd mee oppassen dan.
en scheld jij jouw vriendin, 2 want je bent toch een potje, toch regelmatig uit voor kutwijf en kankerhoer?
vind je dat normaal
1 Je moet niet vergeten dat hij daar leeft, het is niet iemand die 1 x in de week op een rode loper gepleurd word.

2 Want je bent toch een potje? Nee dat ben ik niet, en vind het ook belachelijk dat je dit op deze manier zegt.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:24:15 #145
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50303944
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Laf en zonder ballen zul je bedoelen
Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemden
in een vijver gooien, kanker om de 10 minuten gebruiken: DAT IS BALLEN HEBBEN ??
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:24:25 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_50303951
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze?
[afbeelding]
Yep.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:24:42 #147
38396 mazaru
pi_50303962
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is wel heel extreem. Schoon je PC op, TIF en Cookies er af gooien. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ook defragmenteren en schijfopruiming. Succes.
Dat kan ik ook wel eens doen ja
Thanks
  zondag 10 juni 2007 @ 18:25:57 #148
38396 mazaru
pi_50303999
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Nee een auto van een gast ondergooien met ketchup, koffers van vreemden
in een vijver gooien, kanker om de 10 minuten gebruiken: DAT IS BALLEN HEBBEN ??
Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doen
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:29 #149
175331 Liess
Liess.nl
pi_50304051
quote:

[..]

En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:29:33 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_50304104
Pimp WB is weer lekker bezig tegen zijn protegé Dellie. Hij noemt haar del, geil, dik propje, en maant haar wat sneller te zijn met het snijden van de groente. Way to go mooiboy.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:29:52 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_50304110
Het is allemaal de schuld van Brian. Hij is met heel veel dingen als eerste begonnen, zoals het spugen op Stefan, kanker diverse malen gebruiken om te schelden, een wijnglas naar een vrouw gooien, het ontvreemden van persoonlijke bezittingen en een vrouw in het gezicht spugen en daarna slaan. Niets is Brian te gek. En dan nu het heilig boontje uithangen. Ik trap er niet in.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:30:29 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_50304129
Tijd om in de pannen te roeren, later.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 18:31:47 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_50304174
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
Het is allemaal de schuld van Brian. Hij is met heel veel dingen als eerste begonnen, zoals het spugen op Stefan, kanker diverse malen gebruiken om te schelden, een wijnglas naar een vrouw gooien, het ontvreemden van persoonlijke bezittingen en een vrouw in het gezicht spugen en daarna slaan. Niets is Brian te gek. En dan nu het heilig boontje uithangen. Ik trap er niet in.
Ik ook niet, je hebt helemaal gelijk, maar die gast is wars van elke vorm van zelfreflectie.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 18:32:01 #154
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50304180
Kan iemand mij wat m eer vertellen over Ton
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_50304200
pi_50304234
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:32 schreef Prik0 het volgende:
Kan iemand mij wat m eer vertellen over Ton
Natasja!
pi_50304260
De Cossen gaan voor geen meter als alleen de 4 nono's in beeld zijn
pi_50304288
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
Leuk samen achter de PC.
[afbeelding]
Wat een smerig wijf
X
X
X
  zondag 10 juni 2007 @ 18:44:13 #159
2018 PC eend
relativist
pi_50304498
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
De Cossen gaan voor geen meter als alleen de 4 nono's in beeld zijn
Er is voetbal
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:46:04 #160
166006 Polonium-120
the morning after
pi_50304545
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
Tijd om in de pannen te roeren, later.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:51:35 #161
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50304710
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ach, Huub heeft in ieder geval het lef om het zelf te doen
Zulke dingen zou Brian niet eens doen. Die speelt het spel gewoon eerlijk
en oprecht ! Als heel de wereld als Brian was hadden we een stuk
minder problemen op deze aarde !!
pi_50304747
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:27 schreef Liess het volgende:

[..]

En vergeet niet de enige Die Hard fan die Amanda heeft, Robert.
tuurlijk schatje, alles voor prinses AMANDAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:52:58 #163
111260 Charmian
a little joy
pi_50304758
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:51 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

hihihi
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 10 juni 2007 @ 18:53:32 #164
2018 PC eend
relativist
pi_50304776
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

hihihi
Whoahahahaha
  zondag 10 juni 2007 @ 19:01:36 #165
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50305031
De COS is dood
pi_50305039
maar ik niet hoor
pi_50305077
japio en huub achter de pc en rat en dellie in een luie stoel in de tuin weinig om te verslaan dus
pi_50305103
prinses amanda ziet er vandaag weer mooi uit in d'r jurkje
pi_50305136
N vindt dat opperzwabberhoer mooie billen heeft en laat de foto vol trots aan dellie zien.Vanavond heeft N geen zin om te koken dus er wordt grieks besteld het is mij niet bekend of zij hier overleg over heeft gevoerd
pi_50305153
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
prinses amanda ziet er vandaag weer mooi uit in d'r jurkje
ja wat een poppetje is het toch he
pi_50305168
4 op een rij dus nu ff afwachten of de cos nog leeft
pi_50305186
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja wat een poppetje is het toch he
ben blij dat ik je ni eindelijk van heb overtuigd, wel op haar stemmen
pi_50305230
quote:

[..]

ZO HÉ JIJ BENT EFFE GOED DE WEG KWIJT !!

pi_50305233
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.
(ik zal je even uit de droom helpen)
pi_50305237
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef robert2006 het volgende:

[..]

Ben je wel goed bij je haar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 10 juni 2007 @ 19:07:44 #176
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50305255
Iedereen vergeet dat de 48 uur voorbij is?

Wij willen terror!
pi_50305258
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier
pi_50305269
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef Prik0 het volgende:
Iedereen vergeet dat de 48 uur voorbij is?

Wij willen terror!
pi_50305275
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

of de auteur van die post heeft ingegraven gezeten of zijn realiteit is anders dan de meeste mensen hier
  zondag 10 juni 2007 @ 19:08:49 #180
2018 PC eend
relativist
pi_50305292
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOOR
  zondag 10 juni 2007 @ 19:09:22 #181
111260 Charmian
a little joy
pi_50305310
quote:

[..]

ik gok het laatste, hebben wel meer mensen last van 'leven in je eigen realiteit'
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_50305319
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

LEES JE EIGEN POSTGESCHIEDENIS EENS DOOR
je avatar is foetsie
  zondag 10 juni 2007 @ 19:10:11 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_50305334
Gaat Amanda de Playboy in?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:10:20 #184
38396 mazaru
pi_50305342
quote:

[..]

Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stelling

Ik heb het idee dat het familie van die lafbek Brrrrr is, inteelt maakt kortzichtig
pi_50305347
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

je avatar is foetsie
Wel rustig
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50305353
quote:

[..]

Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_50305379
melissa is er weer vanavond. H vraagt of dellie mooi genoeg is voor de playboy. Huub denkt van niet melissa beaamt dat
pi_50305382
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik geef hem niet eens antwoord op zo'n achterlijke stelling

Ik heb het idee dat het familie van die lafbek Brrrrr is, inteelt maakt kortzichtig
tis vast mama brain of broertje brain anders heb ik ook geen verklaring voor

zondag 10 juni 2007 @ 19:12:05 #189
2018 PC eend
relativist
pi_50305393
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

je avatar is foetsie
De vogel is gevlogen
pi_50305405
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

De vogel is gevlogen
Oven
pi_50305416
quote:

[..]

De vogel is gevlogen
misschien is ie effe zwemmen met dit mooie weer
  zondag 10 juni 2007 @ 19:12:55 #192
2018 PC eend
relativist
pi_50305423
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel rustig
Blijf jij ff lekker ontopic
Ik heb nog steeds geen streams
  zondag 10 juni 2007 @ 19:13:21 #193
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50305444
Ze hebben het over Nowlife?
Ze moeten het over FOK hebben
Huub roept iedereen op tot internet terror
  zondag 10 juni 2007 @ 19:13:55 #194
130755 Kinga
versier hier
pi_50305466
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
pi_50305481
quote:

[..]

De vogel is gevlogen
zet gansje amanda dan in dat vierkantje
  zondag 10 juni 2007 @ 19:14:43 #196
2018 PC eend
relativist
pi_50305488
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Prik0 het volgende:
Ze hebben het over Nowlife?
Ze moeten het over FOK hebben
Huub roept iedereen op tot internet terror
Stuur een taart
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:14:58 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_50305495
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Owwww, dus Palma is de schuldige van de taart-mix-up, achter wist dat ie voor huub was...... zegt huub tenminste
Klopt ook.
― Mark Twain
pi_50305507
quote:

[..]

Blijf jij ff lekker ontopic
Ik heb nog steeds geen streams
Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meer
  zondag 10 juni 2007 @ 19:15:40 #199
38396 mazaru
pi_50305519
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef Kinga het volgende:
Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer
  zondag 10 juni 2007 @ 19:15:59 #200
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50305528
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Ik hoop dat je aan het stangen bent.....want als je dit echt gelooft....
Zijn jullie dan allemaal net zo kinderachtig als die Huub ?
Blij dat ik over een juiste dosis mensenkennis beschik, en al
vanaf het begin doorhad wie de ECHTE mensen in DGK zijn
pi_50305532
die valse melissa doet weer erg amicaal kan ze zo weer kletsen met bean
  zondag 10 juni 2007 @ 19:16:14 #202
2018 PC eend
relativist
pi_50305533
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Godsamme je ziet redelijk bleek, ik maak me zorgen. Hubakkee ff sms'ie een paar euries en een maand ergenis wat wil je nog meer
Ik weet je nummer niet
pi_50305538
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Er was met grote marsepeinen letters HUUB op geschreven, veel ruimte voor twijfel heb je dan niet meer
Was toch een gitaar
  zondag 10 juni 2007 @ 19:16:59 #204
38396 mazaru
pi_50305559
Ach jee, laffe brrrrrrr komt er ook weer bij hoor
  zondag 10 juni 2007 @ 19:17:23 #205
38396 mazaru
pi_50305573
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Was toch een gitaar
Ook
pi_50305582
quote:

[..]

ik heb kids in die leeftijd en ik ben zoooooooooooo blij dat zij nietssss van dat domme leeghoofd hebben.
(ik zal je even uit de droom helpen)
hmmm, en je zou trots zijn als je kindjes zoals huub worden, goed hoor
amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
  zondag 10 juni 2007 @ 19:17:57 #207
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50305594
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Stuur een taart
Ik heb al sokken voor Jaap gestuurd
pi_50305619
huub is groupies aan het verzamelen ze moeten topless in zijn clip. Hij heeft nu dellie en loederke en melissa en de 2 dames van de band van gisteravond
pi_50305623
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik weet je nummer niet
666
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:19:07 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_50305628
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:

[..]

amanda is gewoon een engeltje, als ze echt vleugeltjes zou hebben, zou ze iedereen helpen die het moeilijk zou hebben
Ik kan hier toch zo om lachen
― Mark Twain
pi_50305642
quote:

[..]

ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan van
pi_50305650
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan hier toch zo om lachen
  zondag 10 juni 2007 @ 19:19:57 #213
38396 mazaru
pi_50305656
quote:

[..]

Als amanda vleugeltjes zou hebben, zou ze nog niet weten hoe ze moet vliegen.
Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
pi_50305667
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zij is zo dom dat, zelfs als zij tweemaal zou mogen raden, zij nog niet zou weten welke richting de lift is opgegaan.
pi_50305680
Lieke is ook niet meer de kapsalon uit te rossen. Bah
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:21:30 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_50305699
Kweenie hoor, maar....
― Mark Twain
pi_50305700
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijken
  zondag 10 juni 2007 @ 19:22:06 #218
2018 PC eend
relativist
pi_50305716
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wedden dat de lift halverwege is stopgezet, voor een potje wilde hete seks
pi_50305717
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja komt door die extentions ze gaat steeds meer op dellie lijken
Zonde zonde
pi_50305727
nu doet loederke er ook al potten vet doorheen
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:22:43 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_50305737
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Ik geef haar nog een week, dan ziet haar haar er net zo uit als van Dellie.
― Mark Twain
pi_50305742
volgens Del is het kantoor de enige ruimte die claustrofobisch is
pi_50305752
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

En ze is nu mijn favo... Ik hou niemand over
pi_50305756
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

moet ze wel flink krultangen enzo
pi_50305764
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

word je toch fan van de zwarte diva
pi_50305766
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die stonden er iig niet meer op toen de taart de villa werd binnengebracht.. zou Palma die opgevroten hebben
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:24:59 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_50305784
Huub heeft toestemming voor topless Playmate's in zijn clip.
― Mark Twain
pi_50305790
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

word je toch fan van de zwarte diva
Kut Stom paard Geit
pi_50305809
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik heb het niet over huub ik heb het over dellie daar ben jij toch fan van
weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIET
pi_50305822
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:

[..]

weet ik, de opmerking over huub was ook sarcastisch bedoeld, over amanda NIET
goed dat je het erbij vermeldt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
pi_50305825
En iedereen vergeet Fries... Haren stylen is zooo belangrijk
pi_50305835
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,
joh ga lekker fietsen (stelen als je familie van brian bent)

zondag 10 juni 2007 @ 19:28:08 #233
2018 PC eend
relativist
pi_50305862
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
En iedereen vergeet Fries... Haren stylen is zooo belangrijk
Wanneer krijgt Fries extensions
pi_50305873
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

let jij alleen maar op het uiterlijk dan?
pi_50305895
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft toestemming voor topless Playmate's in zijn clip.
dom, dan wordt-ie alleen op bepaalde tijden uitgezonden, en het is natuurlijk een supercool liedje....NOT
pi_50305909
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wanneer krijgt Fries extensions
als die van natas vervangen moeten worden
pi_50305936
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ach arme. je ben geregistreerd op 7 juni 2007 en dan ga jij ons effe vertellen hoe brian in elkaar steekt,

Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:30:33 #238
2018 PC eend
relativist
pi_50305940
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Wie is jouw favo?
pi_50305943
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:

[..]

let jij alleen maar op het uiterlijk dan?
Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
o.k. ... Plus ik heb haar nog steeds niet gezien met haar nieuwe hoofdtooi
pi_50305966
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Moet je voortaan lid zijn van FOK om te weten hoe Brian in elkaar steekt? Het lijkt wel dat je tegenwoordig hier fan van huub MOET zijn.
Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).
pi_50305977
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HOREN
  zondag 10 juni 2007 @ 19:32:57 #242
2018 PC eend
relativist
pi_50306026
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Nee hoor die dweepleeftijd zijn de meesten van ons al ontstegen daarvoor moet je op een teenforum zijn. Wij kunnen alleen concreet gedrag benoemen van wat wij via de streams ZIEN en HOREN
pi_50306055
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wie is jouw favo?
japio !

pi_50306057
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee juist niet... Ik verander wel degelijk van favo en ik kon Lieke niet uistaan. Maar de laatste paar dagen is ze wel
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.
pi_50306102
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Als je Brian een vriendelijke, doodgoeie jongen vindt....... dan is er toch iets mis met je (volgens mij dan).
Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
pi_50306103
Pffffff weer naar Brian en Amanda...... net als ik hem aanzet.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:35:01 #247
2018 PC eend
relativist
pi_50306109
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

japio !

Had ik niet verwacht
pi_50306122
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met of ik Brian wel of niet goed vind, maar ik neem het gewoon voor iemand op die aangevallen wordt omdat hij Brian goed vindt. Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
Nee, maar het zegt mij gewoon iets over die persoon, dat is mijn mening
pi_50306125
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:33 schreef 2live het volgende:

[..]

daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind het wel leuk staan.
ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik op
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:36:03 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_50306143
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

― Mark Twain
pi_50306144
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ze lijkt gewoon op een man met een blonde pruik op
Amanda?
pi_50306161
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Amanda?
nee, je moeder!!! hahaha
pi_50306164
Er wordt nu gekookt door Melissa, ze gingen toch Grieks bestellen?
pi_50306166
quote:

[..]

neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasia, brian, amanda)doen ze aan afrekeningen
(remember het gesprek over de bom in auto van huub) wij lachen hem alleen effe lekker uit
voor zoveel domheid

da's all !

pi_50306212
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Had ik niet verwacht
dacht ik wel

maar is toch echt waar Japie is master
pi_50306226
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:

[..]

nee, je moeder!!! hahaha
Aha! Amandahumor!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:38:29 #257
2018 PC eend
relativist
pi_50306228
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

neeeeeeee.......... alléén in het criminele circuit (natasai, brian, amanda)doen ze aan afrekeningen
(remember het gesprek over de bom in auto van huub) wij lachen hem alleen effe lekker uit
voor zoveel domheid

da's all !

En ik lach jullie uit
  zondag 10 juni 2007 @ 19:38:59 #258
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50306247
quote:
Iedereen heeft toch zijn eigen mening , daar hoeft diegene toch niet op afgerekend te worden?
inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??

Brian is gewoon lief, eerlijk en NORMAAL!
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:39:16 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_50306259
Dellie zegt dat Huub denkt, dat Lieke met WB heeft gezoend?
― Mark Twain
pi_50306262
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

En ik lach jullie uit
pi_50306273
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

inderdaad. Je hoort mij toch ook niets zeggen over al die huub-fans (behalve mijn reactie
hierboven) ??

Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.
pi_50306300
quote:

[..]

hierboven) ??

PROEST

MIJN PILSIE OVER MIJN TOESTSENBORD

nou ophouden hoor met die flauwekul ik kom niet meer bij
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:40:45 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_50306304
WB zegt dat Lieke bi of lesbo is. En Dellie dan?
Ze zegt dat ze alleen met vrouwen zoent, wat is dat dan?
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 19:40:52 #264
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_50306307
Melllisa en Jaap naakt in de jacuzzi
pi_50306315
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik biedt mijn welgemeende excuses aan voor het feit dat ik dacht dat je helemaal van de pot gerukt was.
pi_50306327
Hebben ze al gegETEN ?
pi_50306344
lieke moet geen potje maken van prinses amanda
pi_50306348
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
WB zegt dat Lieke bi of lesbo is. En Dellie dan?
Ze zegt dat ze alleen met vrouwen zoent, wat is dat dan?
Ze heeft in de kooi al met een vrouw of 3 gezoend toch? Dan ben je er in elk geval niet vies van.
pi_50306371
quote:

[..]

hierboven) ??

Het is maar net wat je onder normaal verstaat.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:42:12 #270
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50306383
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef mootie het volgende:

[..]

ook dat mag je gewoon van me denken hoor. ieder zijn mening. dus excuses niet geaccepteerd
pi_50306384
quote:

[..]

hierboven) ??

† In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:42:18 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_50306390
Dellie zegt tegen WB: Je zit vaker aan mijn kont dan aan mijn tieten.
― Mark Twain
pi_50306396
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef robert2006 het volgende:
lieke moet geen potje maken van prinses amanda
Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?
pi_50306414
Brian wil aan Huub vertellen dat hij wel met Lieke gezoend heeft?
pi_50306429
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
Hebben ze al gegETEN ?
nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kookt
pi_50306470
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

nee N zei dat er grieks besteld zou worden maar het schijnt dat butler Melissa nu kookt
Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjes
pi_50306476
rat vertelt dat hij een heel leuk spontaan marokkaans vriendinnetje heeft gehad maar wil de naam niet noemen uit veiligheidsoverwegingen
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:44:56 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_50306481
Als ik het goed begrijp neuken Dellie en WB multicultureel.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 19:45:01 #279
2018 PC eend
relativist
pi_50306484
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Brian wil aan Huub vertellen dat hij wel met Lieke gezoend heeft?
Goed plan

En EERLIJK bovendien
pi_50306490
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat kan prinses Amanda prima zelf toch?
nee hoor, lieke zit haar gewoon continue te verleiden, dat loeder
pi_50306492
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Oeps Melissa kookt.. dat word nutricia's appelmoes en boontjes
en een fors decollete
pi_50306505
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Goed plan

En EERLIJK bovendien
Is heul niet gebeurd, rare eend.
pi_50306511
quote:

[..]

hierboven) ??

Echt lachwekkend!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:46:23 #284
2018 PC eend
relativist
pi_50306524
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Is heul niet gebeurd, rare eend.
Ik dacht dat te zien in het zwembad
pi_50306528
leuk die varkenspootjes die buiten die stoel steken
pi_50306532
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik dacht dat te zien in het zwembad
pi_50306546
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:44 schreef ericahysterica het volgende:
rat vertelt dat hij een heel leuk spontaan marokkaans vriendinnetje heeft gehad maar wil de naam niet noemen uit veiligheidsoverwegingen
Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjes
  zondag 10 juni 2007 @ 19:48:10 #288
2018 PC eend
relativist
pi_50306583
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een zieligerds zijn het toch, wat is nu de bedoeling wie is er gevaarlijker dan wie en wie heeft de meest (verzonnen) criminele vriendjes
Of is hij bang voor eerwraak
pi_50306600
eerwraak
  zondag 10 juni 2007 @ 19:49:55 #290
125420 Starlie
pi_50306625
Af en toe heeft Brain wel eens goede ideeen... Gewoon Amanda haar haar afscheren en opnieuw beginnen met laten groeien....
pi_50306645
rat vraagt of zij haar staalborstels uit zijn gezicht wil halen
pi_50306664
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
leuk die varkenspootjes die buiten die stoel steken
pi_50306677
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Of is hij bang voor eerwraak
Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:
Een steniging in DGK.
Make my day!
pi_50306678
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:49 schreef Starlie het volgende:
Af en toe heeft Brain wel eens goede ideeen... Gewoon Amanda haar haar afscheren en opnieuw beginnen met laten groeien....
Ja daar heeft ie gelijk in... Amanda met een kop vol donkere krullen zou haar 400 keer mooier maken. Helaas is er aan het binnenwerk niet zo veel te doen.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:52:42 #295
2018 PC eend
relativist
pi_50306720
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef agter het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel een leuk concept om de kijkcijfers wat omhoog te krikken:
Een steniging in DGK.
Huub heeft al een voorzetje gegeven
  zondag 10 juni 2007 @ 19:53:20 #296
125420 Starlie
pi_50306738
Ik zou bijna denken dat Brain en Amanda echt verliefd zijn.. vind ze best lief zo samen...
  zondag 10 juni 2007 @ 19:53:20 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50306741
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Dellie zegt tegen WB: Je zit vaker aan mijn kont dan aan mijn tieten.
Het kwartje valt bij Amanda wat (...) langzamer dan bij anderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:54:54 #298
38396 mazaru
pi_50306787
Huub heeft het over Fok!!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:56:23 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_50306849
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

leuk heh zon fake profieltje
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 19:56:59 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_50306874
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft het over Fok!!
Hij vindt het een belediging om FOK een fansite van DGK te noemen. FOK bestaat al zo lang. Nowlive is een fansite , Fok niet. Wat een inzicht heeft ons Huubje toch.
― Mark Twain
  zondag 10 juni 2007 @ 19:57:21 #301
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_50306891
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

leuk heh zon fake profieltje
omdat ik hier misschien niet zo lang als jou ben wil niet zeggen dat ik fake ben hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')