Vittorio Busato, lezen is ook een kunstquote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef VirtualPOM het volgende:
Burito wordt nu ook al bedreigd, ongelofelijk wat een wereld:
http://www.kingjaap.nl/20(...)sus_jaap_1.html#more
Jaaps reactie op het stuk van Burito was trouwens om te smullen wat mij betreft en liet zien dat Jaap in ieder geval wel enigszins een excuus heeft voor zijn gedrag, dit in tegenstelling tot meneer Huib.
Persoonlijk vind ik het nogal dom en een zwakte aan woordenschat als je iets kanker ... dit en kanker dat roept .quote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef mootie het volgende:
Het draait alleen maar om het woord kanker........ dat snap ik echt niet....... het lijkt wel of dat nog steeds in de taboesfeer zit..... laten we het K noemen of 'die ziekte"...![]()
Alles mag gezegd worden behalve kanker blijkbaar....![]()
de warmte doet geen goed... in deze warmte is het ongewild door de mond naar buiten brengen van voedsel en drank geen plezierige aangelegenheidquote:
Any excuse will doquote:Op zondag 10 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Vittorio Busato, lezen is ook een kunst![]()
En welke excuus heeft de rest dan voor hun gedrag? Dat ze uit een slecht milieu komen?![]()
Hoe dan noemenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:23 schreef SiRojK het volgende:
Het woord neger heeft met de slavernij te maken.. Ik zie de link niet direct.. Neger is voor mij zoals Huub al zegt een verbastering van het woord negroïde persoon...
De wapenstilstand is ook al 1,5 uur voorbij, dus ik vind dat het nog beschaafd gaat ..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
zou negerzoenen kunnen![]()
het is allemaal bullshit ze zoeken gewoon een reden om huub te bashen
Huub is een plegerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
Huub kijkt een beetje pissig.
Ja, vraag maar aan willekeurige mensen die een hekel aan hem hadden maar hem irl zagen (in lepels bv), die draaien om als een blad aan de boomquote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou op schei uit..........
ik geef het op,
ja hoor, jij hebt gelijk, brian is lief
Zolang hem geen onrecht aangedaan wordtquote:, onschuldig,
Voor zover je dat kan zijn in de spelshow waarin hij zitquote:eerlijk,
Dat zekerquote:recht door zee,
Jaquote:oja,
hij kan heel goed gedichten schrijven,
Hij is geen DJ, maar speelt het aardigquote:héél goed dj spelen,
Beetje overdreven, maar hij kan aardig pingelen, en leert daarom nog steeds bijquote:héél goed gitaarspelen
Voor iemand die toondoof is, was het niet slecht, dat vond JJ ook denk ik, want anders zou ze met hem stoppen wat ze niet deedquote:en geweldig zingen ook nog, vooral het nederlandse lied
""langs het tuinpad van mijn vader" (vraag maar aan Juf Judith)
Niet echt, maar voor iemand die grote tijd buiten nederland verbleef kan ik hem goed volgenquote:en o ja, hij is een kei in de Nederlandse taal, foutloos echt waar
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staanquote:Op zondag 10 juni 2007 20:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, jullie doen het wel allemaal bij Huub. van hem wordt zoveel door de vingers gezien dat het werkelijk ongelofelook is. De actie tegen Brian zal altijd op mijn netvlies blijven staan als een van de dieptepunten op de nederlandse televisie en ook al zijn talige 'uitingen' zijn op zijn minst walgelijk te noemen. Huub=uitschot![]()
O.k. Hoezo lelijkquote:
Ondertussen weet ik nog steeds niet wat 'DIE ACTIE TEGEN BRIAN' wasquote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staan
Dus als hij naar beneden zakt, en dat is heus wel gebeurt, er nog heel veel ruimte is om te zakken voor dat hij ooit onder de anderen komt.
Wat is dit toch erg allemaal.quote:
Ik zie hetquote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zal Huub nooit tot heilige verklaren, huub heeft gewoon geluk dat de andere mijonairs gewoon ver onder hem staan
Dus als hij naar beneden zakt, en dat is heus wel gebeurt, er nog heel veel ruimte is om te zakken voor dat hij ooit onder de anderen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |