Vooral uit haar mond klinkt het nogal treurig. Laat ze eerst maar eens heel goed naar zichzelf gaan kijken. Maar dat is een onbegonnen zaak.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dit toch erg allemaal.
Juist vanwege al die lange teentjes wordt het echt een punt.
Ik vind die Natasja helemaal niets, maar als ze mij met mijn bruingebrande koppie wit mens wilt noemen, dan heeft ze mijn zegen.
Blanke is ook goed, kaaskop mag zelfs.
Boeie
Ik hoor dit verhaal al voor de 4e keer, dus laat maar even.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef SiRojK het volgende:
Wtf... Ze vindt de negatieve uitingen omtrent haar als hoogtepunt, omdat ze daardoor gegroeid is... Dat is echt gewoon kansloos...
Vervolgens maakt ze daarbij de grap dat ze bla bla , om deze twintower om te kegelen.. Als je het hebt over het kwetsen van groepen mensen
Ik snap al die heisa niet over een huidskleur.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Vooral uit haar mond klinkt het nogal treurig. Laat ze eerst maar eens heel goed naar zichzelf gaan kijken. Maar dat is een onbegonnen zaak.
Ohja, dus omdat je op FOK nieuw bent betekent het dat je niks weet?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee je bent er al sinds DRIE DAGEN !!!!!!!!
jeetje ja dan weet je echt wel van de hoed en de rand
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap al die heisa niet over een huidskleur.
Dat zegt helemaal niets over het soort mens dat iemand is.
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, dus omdat je op FOK nieuw bent betekent het dat je niks weet?
Tja, zo gaat dat nou eenmaalquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt, dan weet je niets.. FOK is alles! Fok is God!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
Inderdaad , of je de streams ziet en daarbij de Fok oeeh's en aaah's of zonder maakt weinig uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ach, dan hebben ze weer wat om over te mekkeren.quote:
Lekkere binnenkomerquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:31 schreef Polonium-120 het volgende:
brian is een kindje van god...[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, de tikken in het gezicht geven, begeleid door door de woorden "sla me dan, sla me dan". Zo duidelijk genoeg?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen weet ik nog steeds niet wat 'DIE ACTIE TEGEN BRIAN' was![]()
nee febo is godquote:Op zondag 10 juni 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, dan weet je niets.. FOK is alles! Fok is God!
Ze past nog beter bij hem dan die Liekequote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Huub zegt tegen Melissa dat ie met een stel nerds in huis woont.
En Melissa praat uiteraard mee.
Febo-de buren-stijn en pannekoek= redactie=godquote:Op zondag 10 juni 2007 20:35 schreef F04 het volgende:
Febo?
19 jaar haar de rest is van de houdsbaarheids datum afquote:
Zo jullie zijn stoer...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik kijk dgk al vanaf jaap binnenkwam....dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |