Vleermuizen zijn er gek op!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
als dát in mijn vensterbank zou zitten, zou ik niet meer mijn huis ingaan, voordat dat ding gevangen is
door iemand anders
Ja, irritant he? Ik zocht er laatst ook al een, heb ook maar een topic aangemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef JH87 het volgende:
Ik kan geen centraal topic vinden voor beesten waarvan je niet weet wat voor een beesten het eigenlijk zijn, dus ik ben maar even zo vrij een nieuw topic aan te maken.
Hij bijt niet ofzo hoor...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
als dát in mijn vensterbank zou zitten, zou ik niet meer mijn huis ingaan, voordat dat ding gevangen is
door iemand anders
Die mist die extra voorvleugeltjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef babba het volgende:
Kolibrievlinder?
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolibrievlinder
Deze heeft een dikke reet:quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef JH87 het volgende:
niet zo smal aan 't uiteinde.
MIETJE! Tis maar een motquote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Lavinia_Humby het volgende:
OMG ik moest gewoon schreeuwen toen ik dat ding zag![]()
Maar wel een goed idee om een centraal rare beesten topic te maken.
Zo op het eerste gezicht (en na wat licht zoekwerk) zou ik ook zeggen dat het een populierenpijlstaart is.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef JH87 het volgende:
Ik kan geen centraal topic vinden voor beesten waarvan je niet weet wat voor een beesten het eigenlijk zijn, dus ik ben maar even zo vrij een nieuw topic aan te maken.
Het verhaal: Een ganggenoot kwam langslopen en wist ons te vertellen dat er een behoorlijk vreemd beest in z'n vensterbank zat. Wij natuurlijk met een paar ganggenoten kijken en wat we daar tegenkwamen was niet echt een smakelijk aanzien. De ganggenoot wist nog heel nuchter op te merken dat-ie er al een paar dagen zat; overdag zat ie gewoon stil en 's nachts vloog-ie af en toe wat rond. Goed, hij liever zo'n beest op z'n kamer dan ik.
Uiteindelijk hebben we het beest uit het raam gegooid, maar we hebben totaal geen idee wat voor een beest het is. Hier zijn er vast wel mensen die daar wél verstand van hebben?
Je kunt aan het cd-hoesje ernaast ong. wel zien hoe groot het beest is. Een erg uit-de-kluiten-gewassen mot?
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
door iemand anders
quote:
whaha, gewoon in je huis laten dat beest, wat droog zeg.quote:De ganggenoot wist nog heel nuchter op te merken dat-ie er al een paar dagen zat; overdag zat ie gewoon stil en 's nachts vloog-ie af en toe wat rond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |