Is al gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Electro-Worm het volgende:
TVP YO SANDER POST DIE GOATSE PLAATJES EENS HEUL GAUW IN DE OP
dont worry... be happy trallalalala lalalalaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
Kwam net een gozer tegen nickname geensteijl. Hij beweerde dat hij ons fok!kers allemaal ging pakken en hij noemde zelfs mijn hotmail en woonplaats. wtf
Pwned lol, ik heb een soortgenootquote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
Kwam net een gozer tegen nickname geensteijl. Hij beweerde dat hij ons fok!kers allemaal ging pakken en hij noemde zelfs mijn hotmail en woonplaats. wtf
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:30 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Waar is hij nou heen? Ome Sawyer is nog niet klaar
Ego!quote:
pff.. wat willen ze gaan doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef Snever het volgende:
Info stond allemaal hier in profiel. Toch maar ff me woonplaats weggehaald
Ik deed niksquote:Op zondag 10 juni 2007 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ego!
Wat heb je gedaan?
Ik kwam bij zoeen skinheid oid met een NL's lied aan, ik van; wtf is dit nummer.
En toen was ik geband.
whehehequote:Op zondag 10 juni 2007 16:37 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Ik Deed niks![]()
Het was MissHoney![]()
Ik werd steeds gekickt door modjes en opeens zei er een dat ik een ban verdiende
alleen omdat ik van fok was![]()
Toch niet zo slim om kloontje als naam te nemen.![]()
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
En net stakkie een peukje op en knipoogde![]()
![]()
omg ik was dus niet de enige die dat ff zagquote:Op zondag 10 juni 2007 16:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.
OMFGquote:Op zondag 10 juni 2007 16:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.
Tja, dat krijg je als je de EO Jongerendag gemist hebt.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef Jekoos het volgende:
Levenloos, wat zijn jullie voor verslaafde tsjaps?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
hahha... heb je al tegen hem gezegd dat je nu echt bang bent?quote:
die link pakt hij niet zo. wordt je meteen doorverbonden naar homequote:Op zondag 10 juni 2007 16:52 schreef Ravii het volgende:
NU KOMEN!::
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=632&uname=d32&pass=d32
Gewoon nog een keertje laden, dan pakt 'ie hem wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:06 schreef Snever het volgende:
[..]
die link pakt hij niet zo. wordt je meteen doorverbonden naar home
Dit werkt niet. Er bestaat ook namelijk helemaal geen room 632.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:52 schreef Ravii het volgende:
NU KOMEN!::
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=632&uname=d32&pass=d32
Nee ik ben niks gezegd, en als mensen zoiets tegen mij zeggen dan kijk ik zo irl:quote:Op zondag 10 juni 2007 16:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahha... heb je al tegen hem gezegd dat je nu echt bang bent?
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb een IP ban en tenzij iemand mij kan vertellen hoe ik die IP ban kan negeren kan ik niet kloten
Bij mij niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gewoon nog een keertje laden, dan pakt 'ie hem wel.
wel..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:11 schreef PewPew het volgende:
[..]
Dit werkt niet. Er bestaat ook namelijk helemaal geen room 632.
Vreetkinson was van mijquote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef Chau het volgende:
Van wie was die opmerking?
[afbeelding]
Kwam ook precies een mod binnen toen ik die opmerking maakte of ze een wideangle lens op der cam had. Hij direct "Ik ruik fokkertjes"
BereNDDquote:
Ja, ik kwam niet meer bij, hij was er vanmiddag nog..quote:
hee... dat is een goed ideequote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef PewPew het volgende:
Maar kunnen we niet iets afspreken dat we makkelijker te herkennen zijn als Fokkers onder elkaar? Een punt achter je naam lijkt me een goeie.
Dude, je nicknamequote:Op zondag 10 juni 2007 18:48 schreef Ikbengangsterduspasop het volgende:
ik heet nu Jelmerr Fok! maar dat valt op dus nu word het Jelmer.!
En dan wat?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef Chau het volgende:
Nogal slim om je nicks erneer tezetten, kunnen die solomio mods je nog sneller vinden
quote:
Samequote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef Pietklaaso het volgende:
KUT MODS!
nu bijeen 14 jarige chick eruit gekickt
Ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef yosander het volgende:
Hoeveel mensen hebben er nu al wel niet een IP-ban, BuisGruis, Pietklaaso en ik?
Die is er net van af.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Pietklaaso het volgende:
Whehehehehe Lijpe shit ELektro worm ookal dacht ik
Volgens mij zitten die mods (van Solomio) hierop te geilen of zo, beetje onschuldige mensen bannen.quote:
Op mijn andere ip ban kom ik er niet meer op. Maar dat was bij mijn vet stoere oma. nu kan ik weer omdat ik thuis benquote:Op zondag 10 juni 2007 20:32 schreef Pietklaaso het volgende:
Whehehehehe Lijpe shit ELektro worm ookal dacht ik
JA!quote:
wat is je naam? toch niet sanne15 of patricia 16?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
We gaan room 403 fokken
De eminem blonde gozert
Coming honeyquote:Op zondag 10 juni 2007 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
We gaan room 403 fokken
De eminem blonde gozert
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:47 schreef _Ardjen_ het volgende:
[..]
wat is je naam? toch niet sanne15 of patricia 16?![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Kut dat beheer leest mee op fok ben gebant
Muis op het plaatje houden en dan zie je linksonder: 'viewroom=401'.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:04 schreef st0fzuiger het volgende:
hoe kan je die room nummer zien
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 20:54 schreef FOKstrot het volgende:
En hier is de eerste Solomio-remix ;-)
START HET FILMPJE
ja die heb ik net gedaanquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]foking 50 cent wannabee!!!!
Mooi, ga ik even misbruik makenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding] Zij woont bij mij in de straat!Ha jullie Fok!kers kunnen niet aan E-W tippen!
Omdat jij zwak speeltquote:Op zondag 10 juni 2007 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik word herkend
[afbeelding]
Waarom krijgen jullie altijd een ban en ik niet
Wij zijn een gevaar voor Solomioquote:Op zondag 10 juni 2007 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Wij hadden de Mods achter ons aanquote:Op zondag 10 juni 2007 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik word herkend
[afbeelding]
't is gewoon machtsmisbruik van die mods. Daar zijn al meer klachten over geweestquote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Chau het volgende:
Damn heb ook een 24uur ban binnen, en terwijl dat ik gewoon zat ze praten.
Die Solomio "mods & admins" mogen ook wel reageren, wees blij dat door Fok! 300% meer mensen het naar jullie site hebben gevonden.
Idd, eerst posten dat het wel grappig is en dat het niet al te erg moet worden, sommige mensen houden zich eraan en die worden gebannedquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ze zitten nu inderdaad gewoon lukraak een aantal mensen te bannen. Waaronder ik.
Laat je muis eens hangen op een room, dan zie je onderaan in een regel welk nummer t is.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:10 schreef Huppelei het volgende:
Hoe kan je in bv. kamer 417 komen?
Of hoe zie je welke kamer welk nummer heeft?
Ok tnxquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Laat je muis eens hangen op een room, dan zie je onderaan in een regel welk nummer t is.
Die is volquote:Op zondag 10 juni 2007 22:17 schreef Huppelei het volgende:
Ik ben nu in 482, naam is LDS
IK !quote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef Baret het volgende:
Wie wil er nu gaan fucken op solomio?
Wie ben je dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef bar_rel het volgende:
Ik zit ook in 482..wat een lameheid dit Solomio!
Bij mij deed die het wel. Zit nu weer in de vorige.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Baret het volgende:
omg, 466 doet het dus niet
Hij zit volquote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Bij mij deed die het wel. Zit nu weer in de vorige.
Dat meisjequote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
Net ff al mijn pics online gegooit op photobucket
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JE WEETSCH1!!!!!
[afbeelding]
Bij casema ALTIJDquote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Timmee_ het volgende:
volgens zoi'n kerel heb jhe wel eens kans als je je modem reset, de ip-ban weg is
Die laatstequote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Hanstin het volgende:
Net ff al mijn pics online gegooit op photobucket
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JE WEETSCH1!!!!!
[afbeelding]
Oh damn, had ik ook kunnen doenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit hier dus serieus met zo'n muts op
[afbeelding]
Filmpje had ik dus gevonden op Youtube. Schijnt een pederast (DJ Henkie) te zijn die al meer dan alleen Fokkers op zijn dak heeft gekregen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:54 schreef FOKstrot het volgende:
En hier is de eerste Solomio-remix ;-)
START HET FILMPJE
Het eind is super gaan ze hem opbellenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef FOKstrot het volgende:
[..]
Filmpje had ik dus gevonden op Youtube. Schijnt een pederast (DJ Henkie) te zijn die al meer dan alleen Fokkers op zijn dak heeft gekregen.
Zie dit artikel
Zie dit forum over DJ Henkie
En nog een filmpje van Henkie van zijn grootste fans...
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:00 schreef Baret het volgende:
Ik ga zo even een room maken:P
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:04 schreef Baret het volgende:
Als jullie zo een room zien waar een jongen een hoofddoek opheeft, dan weten jullie wie het is.
Welk nummer?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:04 schreef Baret het volgende:
Als jullie zo een room zien waar een jongen een hoofddoek opheeft, dan weten jullie wie het is.
effe drivers installen. ik laat het jullie wel merken.quote:
My godquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
LOL: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=484&uname=84&pass=84
En ik omdat ik zei dat ze op haar ex moest gaan zitten om hem te laten boeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef Youp_van_t_Hek het volgende:
ban omdat ik zei : "fok! bier is op "
Wat een kutwijf zegquote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef Bevestigingsmail het volgende:
LOL: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=484&uname=84&pass=84
Dat was jij tochquote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Echt he, der moeder uitschelden, word je gekickt, damn.
Ik ben Terrorist.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zit je erin?
Zoja, wie ben je
Eerst Yoepie, nu Hekkiequote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Zit je erin?
Zoja, wie ben je
pwned wie unne n00bquote:
Komt er nog wat vanquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Baret het volgende:
[..]
effe drivers installen. ik laat het jullie wel merken.
Wie ben jij op KoC?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef -Marc- het volgende:
Wat een wijf...
Jij zei bier en tieten? Ik zei en fok, haar gezicht meteenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef -Marc- het volgende:
Wat een wijf...
HAhahaha, dat was jij, die mij kanker aap noemdequote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij zei bier en tieten? Ik zei en fok, haar gezicht meteen
Nu perm ban
Nee, iemand anders heeft dezelfde usernamequote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HAhahaha, dat was jij, die mij kanker aap noemde
Ik zei bier en tietenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HAhahaha, dat was jij, die mij kanker aap noemde
Jou kom ik de hele tijd tegenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, iemand anders heeft dezelfde username
Ik ben wes, nu Wexel
Hoe flik je datquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef Bevestigingsmail het volgende:
U bent permanent geblokkeerd door een beheerder
"U bent geblokkeerd "quote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef Bevestigingsmail het volgende:
weetikveel, ga naar 416
quote:Meest gestelde vragen
* Hoe kan ik iemand verwijderen? Achter hun naam staat een voetje klik daarop.
* Wat is een ban en hoe werkt het? Als je de regels heb overtreden, Kun je worden bestraft met een ban. Na 3 ban's wordt het automatisch één ip ban en duurt 24 uur. Ga je na die tijd nog gewoon door met het negeren van de regels dan worden de ip ban's ook steeds langer.
* Ik krijg "U bent permanent geblokkeerd door de kamer starter". Dan ben je verwijdert door de room start. Dus niet door beheerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |