Ik dacht bij mezelf ik ga google en kijken wat ik over Solomio kan vinden.
quote:
Beste chatters, de moderators, en administrators van Solomio zwijgen liever over hun eigen criminele praktijken. Ze houden zich liever bezig met het verspreiden van leugens, roddels, laster, enz..... Zo vertonen de huidige moderators, en administrators zowel een foto van mij, als mijn adres, telefoonnummer, enz... Een paar maanden geleden liepen de chatrooms op Solomio steeds vast. Ik heb mij hieromtrend bij een van de moderators '' IT'' beter bekend als '' Misty '' geïnformeerd.
Blijkbaar gebruikte die persoon hiervoor een script. Ik vroeg haar of ze hem niet konden bannen? Ze antwoorde '' heel moeilijk, want de persoon zit al van in het begin in ons systeem. Na lang aandringen, gaf zij toe dat het iemand uit eigen rangen was. Ik vond het wel heel vreemd, dat de Anaconda ( mod ) steeds in de chatrooms verscheen, vlak voor deze vastliepen ( 1sec). Toen ik dit publiek vaststelde ( geen beschuldiging ) werd ik, evenals al mijn vaste chatters van Solomio gebannen. Sindsdien verspreiden zij alle laster, zowel tegenover andere chatters,als over mijn persoon.
quote:
“…Peter De Ryck - 7/25/2006 5:01:51 PM deryckpeter@hotmail.com
We werden op Solomio geteisterd door een hacker. Ik draaide gemiddeld 90u/week vrijwillig muziek op solomio, en had een grote achterban. De hacker, en de admin ( Anaconda) verschenen steeds gelijktijdig op mijn chatroom??
Deze liep steeds na een paar sec.vast. Ik stelde dit gewoon vast ( geen beschuldiging ). De vrouw van de admin ( tevens ook admin) interpreteerde dit foutief, en beschouwde dit geheel onterecht als een beschuldiging.
Uiteindelijk heeft men zowel al mijn chatters, als mijzelf onterecht gebannen. De admins en moderators zijn niet competent, en regeageren ook paranoia op de acties van de hacker…”
Of dit Solomio admin chick naaktfoto's (zijn al offline)
mischien is nog ergens een mirrorquote:
De 24 jarige Sabrina K. is voor de bezoekers van de video chat site solomio.nl beter bekend als admin vtecgirl. Waarschijnlijk heeft Solomio bezoekers tekort, want er is een leuke gallery opgedoken met een mooie hoofdrol voor Sabrina K. Klik en geniet maar van deze geile admin. Foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5, foto 6, foto 7, foto 8, foto 9, foto 10, foto 11, foto 12, foto 13, foto 14, foto 15, foto 16, foto 17, foto 18, foto 19, foto 20, foto 21, foto 22, foto 23, foto 24, foto 25, foto 26, foto 27, foto 28, foto 29 en foto 30.
quote:
We zullen maar gelijk met de deur in huis vallen, want VK is illegaal bezig. In het topic over Sandra K. de admin van solomio.nl hebben wij namelijk een link gemaakt naar solomio.nl. Nu schijnen wij de auteurswet te overtreden door de naam solomio.nl te noemen en ook zelfs te linken naar solomio.nl. Wij kregen van Juridisch adviseuse Roxanne van leeuwen, die ook een typisch emailadres heeft voor een juridisch adviseuse (roxygirl@casema.nl), een mailtje met de volgende tekst :“Bij deze verzoek ik u beleefd echter doch dringend om de geplaatste foto’s van sabrina K per ommegaande te verwijderen van uw site en ons de gegevens te verstrekken van de persoon die u deze heeft toegezonden. U bent in overtreding volgens de auteurswet van 1912 artikelen 12,12b, 15 u mag zonder toestemming van rechthebbende niet fotografisch matriaal plaatsen en deshalve eisen wij namens eiseres dat al het matriaal per ommegaande wordt verwijdert en vernietigd .Tevens vermelden wij u dat door het noemen van de site van
www.solomio.nl u wederom de auteurwet ovetreed aangezien solomio een wettelijke beschermde naam is .” Waarschijnlijk moet juridisch adviseuse Roxanne van leeuwen nog heel veel leren, want het materiaal staat op de servers van Putfile en de linktip hebben we gekregen van iemand die ook solomio.nl in zijn of haar emailadres heeft staan. Beste Roxanne van Leeuwen, buk je even: solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl, solomio.nl en solomio.nl!
Ohja ook een email adres
sabkolenburg@hotmail.com, waarschijnlijk een oude maar ja ze heet dus Sandra Kolenburg
Nog even een Solomio forum, mischien kan iemand informatie eruit pluizenhttp://www.solomembers.nl/forum/memberlist.php