Is al gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Electro-Worm het volgende:
TVP YO SANDER POST DIE GOATSE PLAATJES EENS HEUL GAUW IN DE OP
dont worry... be happy trallalalala lalalalaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
Kwam net een gozer tegen nickname geensteijl. Hij beweerde dat hij ons fok!kers allemaal ging pakken en hij noemde zelfs mijn hotmail en woonplaats. wtf
Pwned lol, ik heb een soortgenootquote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
Kwam net een gozer tegen nickname geensteijl. Hij beweerde dat hij ons fok!kers allemaal ging pakken en hij noemde zelfs mijn hotmail en woonplaats. wtf
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:30 schreef lovelyrita het volgende:
[..]
Waar is hij nou heen? Ome Sawyer is nog niet klaar
Ego!quote:
pff.. wat willen ze gaan doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef Snever het volgende:
Info stond allemaal hier in profiel. Toch maar ff me woonplaats weggehaald
Ik deed niksquote:Op zondag 10 juni 2007 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ego!
Wat heb je gedaan?
Ik kwam bij zoeen skinheid oid met een NL's lied aan, ik van; wtf is dit nummer.
En toen was ik geband.
whehehequote:Op zondag 10 juni 2007 16:37 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Ik Deed niks![]()
Het was MissHoney![]()
Ik werd steeds gekickt door modjes en opeens zei er een dat ik een ban verdiende
alleen omdat ik van fok was![]()
Toch niet zo slim om kloontje als naam te nemen.![]()
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
En net stakkie een peukje op en knipoogde![]()
![]()
omg ik was dus niet de enige die dat ff zagquote:Op zondag 10 juni 2007 16:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.
OMFGquote:Op zondag 10 juni 2007 16:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je niet goed kijkt lijkt dat net een heeele grote opgezwollen lul.
Tja, dat krijg je als je de EO Jongerendag gemist hebt.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:43 schreef Jekoos het volgende:
Levenloos, wat zijn jullie voor verslaafde tsjaps?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Snever het volgende:
hahha... heb je al tegen hem gezegd dat je nu echt bang bent?quote:
die link pakt hij niet zo. wordt je meteen doorverbonden naar homequote:Op zondag 10 juni 2007 16:52 schreef Ravii het volgende:
NU KOMEN!::
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=632&uname=d32&pass=d32
Gewoon nog een keertje laden, dan pakt 'ie hem wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:06 schreef Snever het volgende:
[..]
die link pakt hij niet zo. wordt je meteen doorverbonden naar home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |