Kijk, zolang jij hetzelfde riedeltje blijft draaien dat de VVD een partij voor de rijken is (zogenaamd), is het een beetje nutteloos om daar in te gaan. Het laat maar zien dat je niet duidelijk in de politiek zit (verder kan denken dan links-rechts). Zie jij mij continu SP, PvdA of CDA bashen? Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij heeft geschiedenis gestudeerd. En ik meen dat hij het tot manager human resources had geschopt. Zeker niet slecht. Toch zeg ik dat politiek toch een heel andere tak van sport is. Als extra-parlementarier maakte hij bij vriend en mindere mate bij vijand toch wel indruk. Maar ik was het zeer oneerlijke eenzijdige knetterharde beleid in de richting van de zwakken. Maar dat ben ik wel gewend van de VVD.
[..]
Hij maakte meer kapot dan goed was. Slopers zijn het, die VVD-ers. Mesnen uit de uitkering zonder perspectief in de armoede getrapt. Harteloos, totaal harteloos zijn ze bij die club. Goed dat ze nu aan de kant staan, en wat mij betreft blijft dat zo.![]()
Hij typte ook wel heeeeel langzaamquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn vraag uit de nova chat sessie werd niet beantwoord.![]()
populisme is sowieso geen stroming....quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van Baalen = klassiek liberaal
Verdonk = populiste
Nee, dat is niet hetzelfde noch is het dezelfde stroming.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hij typte ook wel heeeeel langzaam![]()
Wat wilde je weten?
De VVD is niet bepaald de partij voor de zwakken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:03 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Kijk, zolang jij hetzelfde riedeltje blijft draaien dat de VVD een partij voor de rijken is (zogenaamd), is het een beetje nutteloos om daar in te gaan
Links en rechts zijn achterhaalde begrippen. Zelf ik ben niet links of rechts te duiden in het spectrum. Mijn opvattingen over verschillende thema's zwiepen van links tot zelfs behoorlijk rechts.quote:Het laat maar zien dat je niet duidelijk in de politiek zit (verder kan denken dan links-rechts).
Maar wat is dan onwaar wat ik zei? toegeven, ik ben soms wel erg direct.quote:Zie jij mij continu SP, PvdA of CDA bashen? Je maakt jezelf erg ongeloofwaardig.
En zo is dat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
Laat je nou niet van de wijs brengen, de VVD is inderdaad een elite-partij.
Alvast bedankt. Ik zie je reactie wel verschijnen.quote:Dat wil ik morgen wel gaan onderbouwen, en in dat rapport staat het ook nadrukkelijk.
Ik was toch niet aan het bashen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Maar Stupiditeit heeft wel gelijk dat het niet zo heel veel zin heeft om alles wat je tegen het VVD-gedachtegoed hebt te spuien in een topic over het leiderschap van die partij. En dan maakt het niet uit of je gelijk hebt of niet
Dit topic gaat gewoon over poppetjes.. laten we het daarbij houden.
Dat is waar, de vraag of iemand een geschikt persoon is moet je scheiden van je eigen voorkeur. Net zoals dat je bij voetbal je ergert aan Schwalbe-makende Duitsers maar wel een genuanceerdere mening kunt hebben over de voetballer an sich.quote:Maar Stupiditeit heeft wel gelijk dat het niet zo heel veel zin heeft om alles wat je tegen het VVD-gedachtegoed hebt te spuien in een topic over het leiderschap van die partij. En dan maakt het niet uit of je gelijk hebt of niet
Dit topic gaat gewoon over poppetjes.. laten we het daarbij houden.
Nee, bashen was het niet. Klopkoek heeft net wel mooi verwoord wat ik bedoelde.quote:
Kijk o.a. maar eens in de CPB doorberekeningen. Het blijkt dat iedereen die onder de 100000¤ verdient beter af is bij het CDA én zelfs nog de PvdA.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En zo is dat.Dat moeten ze verder zelf weten, maar Rutte moet nou niet doen of het een partij is voor de "gewone" man.
[..]
Alvast bedankt. Ik zie je reactie wel verschijnen.
Zeker. Ik scheid trouwens ook persoon van zijn opvattingen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, bashen was het niet. Klopkoek heeft net wel mooi verwoord wat ik bedoelde.
Nee Rutte is niet geschikt. Ik vind hem te immature om zo'n club te leiden. Een ouder iemand zou beter zijn geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef damian5700 het volgende:
Rutte is gewoon geschikt, de volgende verkiezingen (voor het lijstrekkerschap) moeten beter geleid worden en we gaan weer over tot de orde van de dag.
En dus staaf je hiermee je conclusie dat het een club voor de elite is. Hulde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk o.a. maar eens in de CPB doorberekeningen. Het blijkt dat iedereen die onder de 100000¤ verdient beter af is bij het CDA én zelfs nog de PvdA.
Ik denk dat een bepaalde leeftijd in geen enkele garantie voorziet. Van Zaanen is het bijvoorbeeld niet gelukt de lijsttrekkersverkiezing in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee Rutte is niet geschikt. Ik vind hem te immature om zo'n club te leiden. Een ouder iemand zou beter zijn geweest.
Dankquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Echtgaaf, kijk hier maar even:
http://www.cpb.nl/nl/pub/cpbreeksen/bijzonder/65/bijz65.pdf
En dan bij koopkrachteffecten.
Nee, graag antwoord dat de VVD niet sociaal is met hun koopkracht beleid mbt verschillende inkomensgroepen?quote:
Wat heeft dat te maken met het onderzoek waarin zou blijken dat de VVD-kiezer Rutte weg wil hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, graag antwoord dat de VVD niet sociaal is met hun koopkracht beleid mbt verschillende inkomensgroepen?
Ik zal een nieuwe topic maken. We dwalen idd af.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het onderzoek waarin zou blijken dat de VVD-kiezer Rutte weg wil hebben?
Dat we off topic gingen? Ja idd. Ik maak een nieuw topic, maar wil je dat echt? :quote:Xtreem maakt ook volgens mij wel degelijk een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |