Dat zou ik ook wel eens willen weten!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF!
....wat nemen ze daarin mee ? Hun gel ? Hun rits condooms ? (die ze toch niet gebruiken, maar voor de show laten zien aan vrienden) Hun bruiningscreme ? Een nieuw shirt zodat ze halverwege het uitgaan een nieuwe look kunnen creeren ?
Nieuwste trend?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Eamon het volgende:
dat is de nieuwste trends onder de dj's, je loopt weer hopeloos achter![]()
was ik serieus?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nieuwste trend?Bij ons op de voetbalclub lopen ze er al een jaar mee
En dat, mijn beste, is nu het verschil tussen de randstad en de provincie:quote:Op zondag 10 juni 2007 15:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nieuwste trend?Bij ons op de voetbalclub lopen ze er al een jaar mee
Ja en iedereen onder de sloot loopt op klompen en is een boer.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef spanks het volgende:
[..]
En dat, mijn beste, is nu het verschil tussen de randstad en de provincie:
Everything you like I liked 5 years ago.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mja, matig... Zo'n kapsel heb ik ook
laatste keer dat ik je zag was je niet gebruind..sorry je hoort er niet bijquote:Op zondag 10 juni 2007 15:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mja, matig... Zo'n kapsel heb ik ook
Hey, ik heb ook een roege stoppelkop. Dus associeer me niet met van dat soort breezer-inteelt...quote:
Die witte handjesquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
dit is dus NIET gesjopped hedie gebruinde koppen
![]()
!
Ik ben al druk aan het googlen... iets met Lee hottie oid...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef nattermann het volgende:
Waar is dat ene topic heen, met al die foto's van die mooiboys?
dat topic heb ik niet....quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef nattermann het volgende:
Waar is dat ene topic heen, met al die foto's van die mooiboys?
Dankjequote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat topic heb ik niet....
maar wacht! ik geef je de complete site gewoonhttp://leehotti.com/originals/originals3.htm
Vallen de dames daar tegenwoordig op, of is hij gewoon homo?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Deze staat nog steeds met stip op nummer 1![]()
!!!
Het lijken net van die zwarte pieten met blauwe ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
![]()
!
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef spanks het volgende:
[afbeelding]
Bronzer: for a natural golden shine
![]()
WTF !!!!111 !111quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Haha, te veel worteltjes gegeten jongens?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:"My chiropractor suggested a MAN-n-BAG because sitting on my overstuffed wallet was misaligning my spine."
-- Nat S, Boston-Massachusetts
check ze die chicks playen danquote:Op zondag 10 juni 2007 15:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF !!!!111 !111F !1111!!11
Zeg me dat deze foto voor de grap is genomen![]()
OMG. Nee ff serieus. Is dit echt enzo ?![]()
![]()
![]()
wat de fok...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Zulke tasjes zijn dat inderdaad zoiets. Alleen iets groter.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Turkse Louis Vuitton uiteraard..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF!
Is dat de nieuwste trend ofzo. Gisteren ook met uitgaan. Misschien wel een stuk of 10 van die mooiboys met een soort van tasje dat ze om de middel dragen, en waarmee ze dan superstoer (zonder dat ze doen alsof ze dat tasje omhebben) hun moves uitvoeren.
Dude ! Wat moeten die gasten met zulkes gayding om de middel en wat nemen ze daarin mee ? Hun gel ? Hun rits condooms ? (die ze toch niet gebruiken, maar voor de show laten zien aan vrienden) Hun bruiningscreme ? Een nieuw shirt zodat ze halverwege het uitgaan een nieuwe look kunnen creeren ?
Wat een gaylords zeg![]()
![]()
![]()
Foto's gewenst. Kan even niet zo snel wat vinden.
Als dat zijn vriendin is, dan loop ik morgen ook met een bruine kop rond. Moet alleen mijn hoofd bruin, of moet de rest ook?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Zo, gek ..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Check die walgelijk bleke chicka's er naastquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Eamon het volgende:
dat is de nieuwste trends onder de dj's dealertjes, je loopt weer hopeloos achter![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:00 schreef wise het volgende:
wel handig die tasjes om hun nek. Heb je gelijk een iets om hun keel mee af te knijpen
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:56 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Als dat zijn vriendin is, dan loop ik morgen ook met een bruine kop rond. Moet alleen mijn hoofd bruin, of moet de rest ook?![]()
Die geëpileerde wenkbrauwenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
!
Dat je dan nog die wyfen hebt...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Volle zakken is niet st!l000wz, jeweets.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Soms dragen ze hem ook om hun nek
Te arm om een ketting te kopen ofzo.
Ik snap ook nooit wat ze erin hebben zitten, zal wel hun portomonnee zijn, maarja waarom hebje anders zakken in je broek ?
Om dan nog maar te zwijgen over de nepheid van die tasjesGucci/Prada/Louis Vuitton voor 10 euro !!!
Net alsof die n00bs 5.000 knakkers bij zich hebben en die in hun portomonnee duwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volle zakken is niet st!l000wz, jeweets.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Net alsof die n00bs 5.000 knakkers bij zich hebben en die in hun portomonnee duwen.
Misschien zit er een reserve telefoon in !!!
Want hoeveel mensen zijn er niet op hun telefoon bezig tegenwoordig als je uitgaat
Hij zou maar eens uitvallen !!!1
"de moderne man"quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het meer uit een soort van praktisch oogpunt is. Je hebt geen dikke portemonnee in je kontzak meer te hebben, waar hij gemakkelijk uit kan wippen. En de moderne man heeft tegenwoordig ook een heel arsenaal aan rommel mee te slepen. Haarwax, Sleutels, dikke portemonnee, mobieltje, pda, contactlensspul, iPod + de oortjes, etc.
OMGquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Als je uitgaat neem je toch niet meer mee als portemonnee, sleutels en eventueel mobiel?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het meer uit een soort van praktisch oogpunt is. Je hebt geen dikke portemonnee in je kontzak meer te hebben, waar hij gemakkelijk uit kan wippen. En de moderne man heeft tegenwoordig ook een heel arsenaal aan rommel mee te slepen. Haarwax, Sleutels, dikke portemonnee, mobieltje, pda, contactlensspul, iPod + de oortjes, etc.
Ik neem geen wax, pda, contactlensspul, iPod en nog allemaal zooi mee naar een discotheek/uitgaansgelegenheid hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Te erg gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Peuken, wiet, vloei en tip, overige drugs, kauwgom etc..
Wtf moetje met een Ipod als je uitgaat ?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:
Die haren ookquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Haha!!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
!
Die rechter homo is nog een stukje vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
eeh...95% van die gasten kleedt zich juist zo om meer chicks te scoren hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Een homobash topic, bekrompen Nederland op zijn hoogtepunt, chapeau.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
quote:Seksualiteit geen
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef IHVK het volgende:
Nee maar het ligt maar Sandstorm, dit is niet het eerste topic met dit thema van hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.
Nou voor onderweg van huis naar de disco, en 's ochtends voor weer naar huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf moetje met een Ipod als je uitgaat ?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Mopst3r het volgende:
Ben jij niet die dj?
Is Gucci, wetog!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef snorfiets het volgende:
http://leehotti.com/originals/originals6.htm
wtf 4e foto![]()
(die hand?)
Die tasjes die TS bedoelt ken ik niet, die Louis Vuitton achtige tasjes die je om je nek hangt zie ik wel regelmatig. En dan m.n. -lees: vrijwel alleen- bij marokkaanse -en andere buitenlandse- jongens.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
WTFquote:Op zondag 10 juni 2007 22:39 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Het "" gehalte in dit topic is zeer hoog.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef snorfiets het volgende:
http://leehotti.com/originals/originals6.htm
wtf 4e foto![]()
(die hand?)
Waarom krijgen dit soort übermongolen wél zo'n mokkel en ik niet?!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Als ik zo'n trieste gast zou zien lopen, dan zouden mn handen idd gaan jeuken. Kijk dat ze dr zo bij willen lopen ok, maar kijkend naar hun gelaatsuitdrukkingen vinden ze zichzelf wel heel erg stoer...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als alle homo's er zo uit zouden zien, dan verdienden ze een bash natuurlijk. Dan heet het uitlokking.
Werd je veel geslagen vroeger door je ouders?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dat vraagt natuurlijk om een goed portie klappen![]()
true truequote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef dyslexie_man het volgende:
Ze zien er uit als maffia hulpjes.
Omdat vrouwen vallen op gasten die op willen vallen door zich als een mooiboy te gedragen, hoe lelijk ze ook zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:20 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort übermongolen wél zo'n mokkel en ik niet?!![]()
bij die gast in het midden zie je gewoon dat hij plekken is vergeten te smeren met ze bruiningsgoedje(bij zijn haarlijn)quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Jezusquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Wel vette pakkenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:39 schreef nattermann het volgende:
[afbeelding]
Het "" gehalte in dit topic is zeer hoog.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wedden dat je zo ge-boom-chickie-wawaht wordt gek !
OMGquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Nee man , ik zou vresselijk in de lach schieten als ik van dat soort vresselijk kanslozen zou zien, echt zo'n eindeloos lachsalvo.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als ik zo'n trieste gast zou zien lopen, dan zouden mn handen idd gaan jeuken. Kijk dat ze dr zo bij willen lopen ok, maar kijkend naar hun gelaatsuitdrukkingen vinden ze zichzelf wel heel erg stoer...
Dat vraagt natuurlijk om een goed portie klappen![]()
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Niek. het volgende:
Heeft iemand heir ooit een soortgelijk iemand van de foto's irl gezien?
WTF@@#quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Rotterdam > Hollywood > Daar vind je zulke gasten >![]()
![]()
Overal waar mediterrane figuren rondlopenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef Niek. het volgende:
Heeft iemand heir ooit een soortgelijk iemand van de foto's irl gezien?
wel handig die tasjes om hun nek. Heb je gelijk een iets om hun keel mee af te knijpen
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Jezus, je zal maar zo'n kapsel hebben en dan die foto zien.. krijg je ook wel een hekel aan jezelfquote:
dat laatste heeft hij wel gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.manbag.com/testimonials.htm
en dan deze :
[..]
Daar komen we dus ook NOOIT MEERquote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam laatst wel een homo tegen met z'n tas en hij was zo trots op feit dat die homo was dat hij het iedereen verteldequote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Het_Biertje het volgende:
dat zijn geen gaylords maar metrosexueeltjes
Heb je een mooie kop ....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef roze-meisje het volgende:
[afbeelding]
hoe krijgen ze hun wenkbrauwen zo mooi geepileerd?
Ik vind het gewoon gay.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef roze-meisje het volgende:
[afbeelding]
hoe krijgen ze hun wenkbrauwen zo mooi geepileerd?
Je moet ook niet te veel wortelsap drinken he.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
kende het allang allemaal maar ik rofl wederom de pan uit vooral om deze
[afbeelding]
![]()
![]()
die rechter is ook vergeten het ongeveer to ze haargrens te smeren
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit dat dat echt is, het lijkt wel alsof ze hun gezicht in de hondenpoep hebben gedruktquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer Links is bijna aangebrand geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom gaat ie ook uit, om iemand te leren kennenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:43 schreef Enchanter het volgende:
Die in het midden (dus tussen die gozer en dat wijf(op de achtergrond) ) heeft wel een heel raar hoofd.
Maar voor de rest![]()
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie ook uit, om iemand te leren kennen![]()
Whahahaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet mother of Jesus...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar is maar 1 middel tegen:quote:
in combinatie met huisarrest totdat het er vanaf isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is maar 1 middel tegen:
bleekmiddel
rubberen handschoenen
stevige schrobborstel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar is maar 1 middel tegen:
bleekmiddel
rubberen handschoenen
stevige schrobborstel
Honkbalknuppel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.shoutfile.com/v/p2JF5JJT/Lee_Hotti_PSAzag em net.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Ze trekken ook nog vaak hitsige wijven aan ook. Wat mankeert die wijven in godsnaam? Ik dacht dat vrouwen normaal gesproken op mannelijke kerels met dikke wenkbrouwen, ongeschoren gezichten en een vettig kapsel vielen.
dit vond ik zo snel..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik snap het ff niet.
Die kerels heten lee hotti. of heet de hype nou lee hotti? en als je eraan meedoen ben je een lee hotti?![]()
Hoe ze er ook bij kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
nee, dat noemen ze een fannypackquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef Pino_666 het volgende:
OMG die foto's ! Vooral die gele aliens !![]()
Maar volgens mij bedoelt TS een heuptasje zoals de gast in dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17625/8435094c/index.html
Zwarte pieten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
Maarum misschien was dat een thema-avond. Ik hoop het. Anders is het wel erg sad.
daarom, ik kán niet geloven dat dit gewoon bruiningscremé is en dat ze er wat 'donkerder' uit wilde zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
Maarum misschien was dat een thema-avond. Ik hoop het. Anders is het wel erg sad.
Wat voor thema zou het geweest zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Look-like-a-carrot avond?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk die foto.![]()
die rechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef 6liNes het volgende:
Ik dacht dus ook dat het Duitsers waren, die zie je vaker met zo'n gebruinde smoelbak op de televisie verschijnen (zappenderwijs op talkshow RTL). Het volgende plaatje maakt duidelijk dat het niet een geheel mannelijk fenomeen betreft:
[afbeelding]
Dit is nog beter dan photoshoppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Het_Biertje het volgende:
schitterendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:41 schreef Het_Biertje het volgende:
Zijn die gasten de tegenhangers van The Blue Man Group? The Orange Man Group?quote:
Het lijkt wel of iemand over ze heen gescheten heeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die gasten de tegenhangers van The Blue Man Group? The Orange Man Group?
The Poo Man Groupquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zijn die gasten de tegenhangers van The Blue Man Group? The Orange Man Group?
zo liep ik er vorige week ook ongeveer bij.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Dactus het volgende:
Die foto's komen ook al 10 jaar lang elke maand in een topic naar boven zeg...
Deze is van Maukuuuls Oempa Loempa party van 2 jaar terug
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Dactus het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Yeah, yeah, but "Mr. Brown", that's little too close to "Mr. Shit".
Check die ketting !quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef Dactus het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit is toch zeker wel voor de grap he?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check die ketting !
Kankernep !!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:43 schreef Urvin het volgende:
Betekent dit de ondergang van de (blanke) man?![]()
Wat een kneuzen!quote:
Dit is toch niet echtquote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
Hoogstwaarschijnlijk omdat het nog maar 14 jarige, nog in de groei zijnde tietjes zijn, of zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:07 schreef Maikuuul het volgende:
Die met dat rode shirtje heeft hendig rare tieten :S
Ik weet niet wiezoe
WTF ? ik dacht dat het een volwassen vrouw van 26 was die al 2 kinderen uit haar kut gefloepst had !!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk omdat het nog maar 14 jarige, nog in de groei zijnde tietjes zijn, of zo?
Als ze echt flinke punttietjes heeft met goede knopjes kunnen die gozers er hun handtasje aan ophangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
WTF ? ik dacht dat het een volwassen vrouw van 26 was die al 2 kinderen uit haar kut gefloepst had !!!!
En ik maar denken dat ik een kankergoede milfunter was
Volgens mij heeft die meisje puntige tieten !
En das niet viez hoor 1!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze echt flinke punttietjes heeft met goede knopjes kunnen die gozers er hun handtasje aan ophangen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze echt flinke punttietjes heeft met goede knopjes kunnen die gozers er hun handtasje aan ophangen.
Af en toe kijken of er nog nieuwe nichten bij zijn gekomenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Check de views van dit Topic!!!
!
[..]
[afbeelding]
Wel met mate gebruiken..
bij Arie zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef CecilBDemented het volgende:
die gasten hebben gewoon van die huidverf gebruikt dat bodybuilders ook hebben.
ik weet trouwens wel een levend bewijs voor deze ongein.
komt eens naar Woerden en dan de bruidswinkel in de leidsestraatweg. kijk en huiver.
de plaatselijke kroeg op vrijdag en zaterdag avond is ook een place to be
nek tasjes handtasjes heuptasjes gezichtsbruiners is geen taboo hier.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef bildtker het volgende:
tering??!! Zo ga je dr toch niet bij lopen? Hun moeders vaders zijn ook vast van nietsnuttende zonebank -bitches
jezus hoe triest :quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.manbag.com/testimonials.htm
en dan deze :
[..]
quote:
OMGquote:
indd. echt zo'n mooielul :trad:quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef MooieLuL het volgende:
die LEE HOTTI IS ECHT TE HILARISCH....wat een rotkop hahaha
valt wel mee hoor, je bent waarschijnlijk jaloers dat je niet zo populair bentquote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef MooieLuL het volgende:
die LEE HOTTI IS ECHT TE HILARISCH....wat een rotkop hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |