lekker web2.0!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:33 schreef Clank het volgende:
De site van Huub ziet er weer anders uit.. mooie banner aan de bovenkant![]()
Ze heeft extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef tipsch het volgende:
Vieze Lieke is inmiddels ook wakker en staat in de keuken. Ze heeft een pruik op.
die is verzet naar een zaterdag (dacht ik) i.v.m honkbalwedstrijd van Jorisquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef fredfik het volgende:
wanneer komt de visite van huub eigenlijk?
ivm halfjaar in de klote kooi?
Ze is wel weer ''on speaking terms ''met Natasja. Ik snap er geen yota meer van.quote:
Ga jij je eens aankleden, delquote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Het gaat niet goed met Jaap: hij heeft geen sokken meer.
Je bedoelt die capture in dat rode t-shirt? Ik zie dat ik die geplaatst heb in deel 3 van Huub's topics.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Desii het volgende:
Scan die foto heb jij ooit eens gemaakt (zie topic bewoners Huub)
Gisteren vroeg iemand om een goeie foto van huub voor zijn website.... toen heb ik die doorgegeven.
hoop niet dat je het erg vind..
Nee, die had verre banden met Huub, dus dat ging mooi niet door.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Maar die Joep komt dus niet meer, is Nando nu zijn vaste trainer?
Yep. Is dat nou een body-analyzer?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Maar die Joep komt dus niet meer, is Nando nu zijn vaste trainer?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke praten het even uit van afgelopen nacht.
Daar heeft tie, in dit geval, helemaal gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:18 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke - Je eist van mij heel veel duidelijkheid en zelf geef je dat niet.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub verdraait de boel zoals altijd weer. Nu bedoelde hij een aantal opmerkingen van afgelopen nacht opeens weer heel anders. Dat flikt Huub dus altijd.
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub verdraait de boel zoals altijd weer. Nu bedoelde hij een aantal opmerkingen van afgelopen nacht opeens weer heel anders. Dat flikt Huub dus altijd.
Zo begreep ik het ook..quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.
Op VOL barst het ervan.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Mr_Scofield het volgende:
heeft er iemand filmpje van amanda en lieke gisteravond:p
Exact datquote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.
Ja Lieke komt zelf haar 'afgedwongen' afspraak niet na.quote:
En daar was Huub kwaad om vannacht? Niet omdat Lieke niet wilde neuken denk je?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee SCan.... in dit geval nietquote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Daar was Huub zeker door gekrenkt en dat was niet mooi van Huub, maar nu gaat het over de afspraken.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar was Huub kwaad om vannacht? Niet omdat Lieke niet wilde neuken denk je?
Huub heeft ook pogingen gedaan om met die zangeressen te zoenen, maar dar is toevallig niet gelukt omdat die meiden niet wilden.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee SCan.... in dit geval niet
Lieke wilde dat Huub duidelijk aan haar aan zou geven, als Huub wat met een ander wilde
Zij gaat zonder overleg zoenen met Amanda en Brian om z'n nek hangen.....
een beetje van ; honger krijgen....maar wel thuis eten.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daar was Huub zeker door gekrenkt en dat was niet mooi van Huub, maar nu gaat het over de afspraken.
Dát is dus de wending die Huub weer aan het gesprek geeft ja. Maar het ging eigenlijk over waarom Huub pissed was en waarm Lieke daar ook weer opissed op reageerde.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daar was Huub zeker door gekrenkt en dat was niet mooi van Huub, maar nu gaat het over de afspraken.
Ja maar dat had hij eerst met Lieke besprokenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub heeft ook pogingen gedaan om met die zangeressen te zoenen, maar dar is toevallig niet gelukt omdat die meiden niet wilden.
klopt, maar dat heeft tie wel overlegd met Lieke.... (dat die langbenige z'n interesse had... Lieke vond haar ook wel leuk en die heeft later met dat meisje gezoent.... maar daar gaat het nu niet over)quote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub heeft ook pogingen gedaan om met die zangeressen te zoenen, maar dar is toevallig niet gelukt omdat die meiden niet wilden.
Dan mag Lieke toch automatisch ook met anderen zoenen? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar dat had hij eerst met Lieke besproken
Precies.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar dat had hij eerst met Lieke besproken
Hier geven wij Commentaar Op Streams. Dank U.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:31 schreef MiltonF het volgende:
[..]
Laat me iets duidelijk maken met pang pang! Stelletjes ma pang pang racisten.![]()
ik denk dat gisteren een eye opener voor Huub was; hij geeft meer om Lieke dan goed is voor dit spel.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieke maakt hem nu duidelijk dat haar gevoel voor Huub niet meteen weg valt als ze een keer boos op hem is.
Ze heeft constant een heel goed punt. Maar dat is nog wel de sterkste ja. Dat Huub zoiets over zijn lippen krijgt (en alle andere scheldwoorden die hij al naar haar hoofd heeft gesmeten) maakt het voor mij steeds duidelijker dat hij niet echt om haar geeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
ze heeft nu wel een punt; dat huub meteen dreigt met eruit stemmen.
Nee je mist een stukje scan. Alles wat ze van plan zijn om te gaan doen moet in overleg (van Lieke). Lieke ging met Amanda zoenen en Brian strelen, dit ging niet in overleg. Huub denkt dat Lieke dat dan doet om hem te dissen. Om die opmerking was Lieke boos en liep al eerder die avond 4x van Huub weg. Het is dan niet raar dat de verhoudingen scheef gaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag Lieke toch automatisch ook met anderen zoenen? Of zie ik dat nou verkeerd?
Maar het gesprek begon over de ruzie die ze op het einde van de nacht hadden omdat Huub wilde neuken en Lieke niet. Huub geeft het gesprek een hele slimme wending, waardoor hij Lieke op een fout kan wijzen en het onderwerp opeens iets heel anders is geworden.
Geloof ik niets van. Huub geeft alleen maar om zichzelf. Hij scheldt Lieke regelmatig helemaal verrot en dreigt haar eruit te zullen stemmen enz enz. Dat flik je gewoon niet als je écht gek op iemand bent.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat gisteren een eye opener voor Huub was; hij geeft meer om Lieke als dat goed is voor dit spel.
haha, wat een gelul scanmanquote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Huub geeft alleen maar om zichzelf. Hij scheldt Lieke regelmatig helemaal verrot en dreigt haar eruit te zullen stemmen enz enz. Dat flik je gewoon niet als je écht gek op iemand bent.
Ik begreep dat de ruzie pas begon toen Lieke duidelijk maakte dat ze geen zin had in seks.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee je mist een stukje scan. Alles wat ze van plan zijn om te gaan doen moet in overleg (van Lieke). Lieke ging met Amanda zoenen en Brian strelen, dit ging niet in overleg. Huub denkt dat Lieke dat dan doet om hem te dissen. Om die opmerking was Lieke boos en liep al eerder die avond 4x van Huub weg. Het is dan niet raar dat de verhoudingen scheef gaan.
Is dat zo? Jij denkt dat Huub echt heel erg gek is op Lieke?quote:
Waarop Lieke zei dat dat niet is gebeurd.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Beetje moeilijk te volgen zo, wat een gefluister.Huub had het over vingeren in de jacuzzi, maar het is niet duidelijk over wie het ging.
Jaquote:Op zondag 10 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij denkt dat Huub echt heel erg gek is op Lieke?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze hadden van de week en gesprek samen waardoor ik dat denk ja. huub wordt daar vlgs mij onzeker van en denkt dat zo te camoufleren.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Huub geeft alleen maar om zichzelf. Hij scheldt Lieke regelmatig helemaal verrot en dreigt haar eruit te zullen stemmen enz enz. Dat flik je gewoon niet als je écht gek op iemand bent.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap niet dat die sma het zo open en bloot verteldquote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier geven wij Commentaar Op Streams. Dank U.
Ah, okquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarop Lieke zei dat dat niet is gebeurd.
idd toen Huub zooooo dronken was (deze week)... vertelde die ook dat hij in het begin heel onzeker was wat hij met Lieke moest...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef 2live het volgende:
[..]
ze hadden van de week en gesprek samen waardoor ik dat denk ja. huub wordt daar vlgs mij onzeker van en denkt dat zo te camoufleren.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel dat gesprek nadat hij op SL was geweest, ze waren toen alleen buiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef Desii het volgende:
[..]
idd toen Huub zooooo dronken was (deze week)... vertelde die ook dat hij in het begin heel onzeker was wat hij met Lieke moest...
Al een tijdje niet meer vriend. Irritant hehquote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef Mr_Scofield het volgende:
ey boys
zijn er ook gratis streams ofwat?
ja, ik ook na het modderworstelincidentquote:Op zondag 10 juni 2007 13:46 schreef 2live het volgende:
[..]
ik bedoel dat gesprek nadat hij op SL was geweest, ze waren toen alleen buiten.
Ja. Maar iedereen vindt het leuk om ervoor te betalen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef Mr_Scofield het volgende:
ey boys
ik ben een romanticus, Bart en Lesley geloofde ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk. Bijna heel fok geloofde niet dat Lesley en Bart gek op elkaar waren en nu gelooft een flink aantal wel dat Huub gek is op LiekeSchiet mij maar lek.
Bart en Lesley waren echt overduidelijk gek op elkaar. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat Huub echt niet verliefd op Lieke is. Daar behandelt hij haar veel te slecht voor. Huub houdt van alle vrouwen en Lieke is nou eenmaal available op dit moment.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben een romanticus, Bart en Lesley geloofde ik ook.![]()
Nee, dat gaat je de volle vier euro kosten voor een maandquote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef Mr_Scofield het volgende:
ey boys
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar iedereen vindt het leuk om ervoor te betalen.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat andersom precies hetzelfde geldt; Lieke is ook niet echt verliefd op Huub.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat Huub echt niet verliefd op Lieke is. Daar behandelt hij haar veel te slecht voor. Huub houdt van alle vrouwen en Lieke is nou eenmaal available op dit moment.
Als derde kan hij beter een hele brede stoere man uitnodigen, dan heeft die geen last van pesterijen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef Desii het volgende:
A.s vrijdag is familiedag voor Huub
(bezoek: z'n vader, Joris, 3e (Hedda, Frank of Marco)
dat is wel zo, maar ik ben bang dat dat nou eenmaal zijn manier van omgaan met vrouwen is. Dat is ook niet normaal natuurlijk maar ik denk dat daar heel veel onzekerheid bij zit. Vooral niet laten zien dat iemand je raakt en daardoor een soort van ' macht' over je heeft. Brian doet eigenlijk hetzelfde bij Amanda.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart en Lesley waren echt overduidelijk gek op elkaar. Wat mij betreft is het zó enorm duidelijk dat Huub echt niet verliefd op Lieke is. Daar behandelt hij haar veel te slecht voor. Huub houdt van alle vrouwen en Lieke is nou eenmaal available op dit moment.
Dan zijn we het eens over het eerste deel.... en totaal oneens over het tweede deel.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat andersom precies hetzelfde geldt; Lieke is ook niet echt verliefd op Huub.
En geeft het ook toe, in datzelfde gesprekquote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik snap niet dat je nog altijd wantrouwen richting mij hebt, terwijl jij mij regelmatig publiekelijk....."
Huub onderbreekt haar.
!!!!!Oen ma bigi PP!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als derde kan hij beter een hele brede stoere man uitnodigen, dan heeft die geen last van pesterijen.
Iedereen denk ikquote:
en nu weer nietquote:Op zondag 10 juni 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
F5 helpt hier
Kun je hiermee ophouden? Ik denk dat je je beter thuisvoelt op Mamjo. Dank je.quote:
Het lijkt wel of je nooit bent weggeweest!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
We zijn weer terug.
dit ging over het gesprek in bed na het modderworstelgevecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Huub regelmatig hele stukken mist van de vorige avond/ nacht, door de alcohol.
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef basicsaint het volgende:
Huub heeft het er de hele tijd over dat bij Lieke een bepaalde air over haar heen komt,
Dan denkt hij van "Dat ga ik nog een keer terug krijgen".
Lieke: zo ben ik niet.
dat is dan ook weer helemaal waar!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.
Zo te zien wordt Dellie weer anaal genomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Oh nee, die dekens!!
En Lieke slikt dat allemaal. Zegt ook weer heel veel over Lieke.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.
Net goed, dat ze maar heel veel pijn mag lijden!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef Dark het volgende:
Is de kringspiermusketier weer aan het anaaliseren?
dus eerder dan gepland?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef Desii het volgende:
A.s vrijdag is familiedag voor Huub
(bezoek: z'n vader, Joris, 3e (Hedda, Frank of Marco)
Je hebt gelijk hoor. Hij is zo ongenadig hard voor haar terwijl ze dit in mijn optiek ook helemaal niet verdiend.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht nog: als je met Brian zoent, laat ik je los en ga je het fokking slecht krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Hij is zo ongenadig hard voor haar terwijl ze dit in mijn optiek ook helemaal niet verdiend.
Wel vind ik hem de laatste tijd veranderd in zijn omgang met haar. Enkele dagen geleden zei hij tegen Jaap dat hij haar nu voor de volle 100% vertrouwde en dat hij echt gek op haar is. De laatste heeft hij ook niet gedreigd of wat dan ook. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij haar echt niet vertrouwde en dat nu wel doet?
Huub's gedrag komt naar mijn mening vaak door onzekerheid.Ik denk dat Lieke dat ook wel ziet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik Huub en Lieke een leuk stel..... ze kunnen ook zo gewoon zijn
Die andere twee, vind ik zo totally nix
Dat is jaloers gedrag. Dat is niet, ik ga je eruit stemmen vuile kuthoer omdat ze het niet met hem eens is. Ik zie dat niet als het bewijs dat je niet gek op diegene bent. Misschien juist wel. Als je er niks om geeft dan maakt het je ook geen flikker uit wie ze zoent.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vannacht nog: als je met Brian zoent, laat ik je los en ga je het fokking slecht krijgen.
Dussss.....
Wat ik belangrijk vind en daar draait het hier allemaal om lijkt mij. Huub wil niet gekwetst worden maar hij houdt vaak in combinatie met vrouwen en alcohol weinig rekening met Lieke. Ik vind als je zelf niet gekwetst wil worden moet je ook niet steeds over de grens van een ander z'n gevolen heen gaan. Als je dan het argument gebruikt van eenrichtingsverkeer vind ik dat verdomde zielig.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is jaloers gedrag. Dat is niet, ik ga je eruit stemmen vuile kuthoer omdat ze het niet met hem eens is. Ik zie dat niet als het bewijs dat je niet gek op diegene bent. Misschien juist wel. Als je er niks om geeft dan maakt het je ook geen flikker uit wie ze zoent.
Het gaat mij erom dat ik denk dat hij wel gek op haar is.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik belangrijk vind en daar draait het hier allemaal om lijkt mij. Huub wil niet gekwetst worden maar hij houdt vaak in combinatie weinig rekening met Lieke. Ik vind als je zelf niet gekwetst wil worden moet je ook niet steeds over de grens van een ander z'n gevolen heen gaan. Als je dan het argument gebruikt van eenrichtingsverkeer vind ik dat verdomde zielig.
En dan die hoofden ook nog onder de dekbedden, ik zou het er spaans benauwd van krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
Nou gezellig daar weer.
Alles word daar zo voorspelbaar.
Elke avond en morgen dat wippen.
Dan effe tussendoor wat ruzie maken.
Verlang soms echt terug naar de tijd van Nena,Bart,Sylvia en Ilona.
Ja, lekker stinken onder de dekens.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:38 schreef Dark het volgende:
[..]
En dan die hoofden ook nog onder de dekbedden, ik zou het er spaans benauwd van krijgen.
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef kybe het volgende:
[quote]Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
]
[ -]
Ik heb het al een keer eerder gepost,ik denk dat Huub last heeft van het little man syndroom(bedoel ik niet lullig).
Hij is als kind gepest,misschien met zijn lengte?Alle aandacht die hij nu krijgt van dgk of vrouwen of wat dan ook vind hij dus heel prettig.Maar diep van binnen is hij nog steeds een onzeker jongetje.
Het wachten is op dat de redaktie ons opscheept met een relatiebemiddelingsbureau.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.
hij moet gewoon in therapie gaan want hij is zeker niet helemaal in orde daarboven
Hij is nog maar 25 dus heeft nog wel wat levenslessen te gaan ,komt vast wel goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.
hij moet gewoon in therapie gaan want hij is zeker niet helemaal in orde daarboven
Vanavond zit hij weer aan de kroketten, dus dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Dit wordt nog leuk.. Of juist niet.> Jaap gaat nu lager in zijn calorien als het goed is en zit met een constant te kort.. Daardoor worden heel veel mensen best cranky.. Maar ik denk dat Jaap daarbij achter de pc gaat zitten en in zichzelf keert
Tja wat ze lekker vindtquote:Op zondag 10 juni 2007 14:42 schreef akveor het volgende:
Al met al heeft Lieke lekker met Amanda gezoent en Lieke hoefde niet eens te spoelen met lysterine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |