Iedereen denk ikquote:
en nu weer nietquote:Op zondag 10 juni 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
F5 helpt hier
Kun je hiermee ophouden? Ik denk dat je je beter thuisvoelt op Mamjo. Dank je.quote:
Het lijkt wel of je nooit bent weggeweest!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
We zijn weer terug.
dit ging over het gesprek in bed na het modderworstelgevecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Huub regelmatig hele stukken mist van de vorige avond/ nacht, door de alcohol.
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef basicsaint het volgende:
Huub heeft het er de hele tijd over dat bij Lieke een bepaalde air over haar heen komt,
Dan denkt hij van "Dat ga ik nog een keer terug krijgen".
Lieke: zo ben ik niet.
dat is dan ook weer helemaal waar!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.
Zo te zien wordt Dellie weer anaal genomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Oh nee, die dekens!!
En Lieke slikt dat allemaal. Zegt ook weer heel veel over Lieke.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.
Net goed, dat ze maar heel veel pijn mag lijden!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef Dark het volgende:
Is de kringspiermusketier weer aan het anaaliseren?
dus eerder dan gepland?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef Desii het volgende:
A.s vrijdag is familiedag voor Huub
(bezoek: z'n vader, Joris, 3e (Hedda, Frank of Marco)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |